Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„USŁUGA UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INTERESU MAJĄTKOWEGO ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW GMINY KROBIA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Krobia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655711111
1.5.8.) Numer faksu: 655711111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krobia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
UBEZPIECZENIE MENIA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„USŁUGA UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INTERESU MAJĄTKOWEGO ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW GMINY KROBIA”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb66ed05-9a15-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001417/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Krobia (zamówienie na okres 36 miesięcy)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krobia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między Zam. a Wyk. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
Zam. a Wyk., w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
były za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/krobia przesłanych przez Zamawiającego, gdyż
system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych ( dalej: “Rozporządzenie w sprawie
środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097821/01 z dnia 2021-06-29
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Https://platformazakupowa.pl/pn/krobia działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -
kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/krobia określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za
wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/krobia, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający
zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce
„Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w
przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krobia, ul. Rynek 1, 63-840 Krobia
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Janusza Niezbrzyckiego, z którym
można się kontaktować pod adresem e-mail: jniezbrzycki@wp.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dot.: „USŁUGA UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INTERESU MAJĄTKOWEGO ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW GMINY KROBIA”
prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych;
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097821/01 z dnia 2021-06-29
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
b) prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO.271.11.2022.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 485000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego
4.2.5.) Wartość części: 34000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66513200-1 - Usługi ubezpieczenia wykonawcy od wszelkiego ryzyka
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- CENA – 60% (max 60 pkt)
Liczba punktów = najniższa cena ofertowa x 100 x 60%
cena badanej oferty
- ZAKRES RYZYK DODATKOWYCH PODLEGAJĄCYCH OCENIE – 40% (max 40 pkt)
Sposób punktowania poszczególnych rodzajów ryzyk dodatkowych
Liczba punktów = Suma pkt. (wynikająca z zał. nr: 11 do SWZ) badanej oferty x 100 x 40%
Największa liczba punktów za ryzyka dodatkowe
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród nieodrzuconych ofert.
2) Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego z kryterium i każdej części zamówienia.
3) Za najkorzystniejszą w zakresie każdej z części zamówienia zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki, uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + R
gdzie:
P - liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Zakres ryzyk podlegających oceni
4) Każdemu z kryteriów zostaje przypisana maksymalna ilość punktów – jak wyżej, a ilość punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według przedstawionych wyżej zasad.
5) Zamawiający przyzna realizację zamówienia wykonawcy, który spełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i uzyska najwyższą liczbę punktów.
6) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ZAKRES RYZYK DODATKOWYCH PODLEGAJĄCYCH OCENIE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów w zakresie OC, AC, NNW, Assistance Gminy Krobia.
4.2.5.) Wartość części: 145000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- CENA – 60% (max 60 pkt)
Liczba punktów = najniższa cena ofertowa x 100 x 60%
cena badanej oferty
- ZAKRES RYZYK DODATKOWYCH PODLEGAJĄCYCH OCENIE – 40% (max 40 pkt)
Sposób punktowania poszczególnych rodzajów ryzyk dodatkowych
Liczba punktów = Suma pkt. (wynikająca z zał. nr: 11 do SWZ) badanej oferty x 100 x 40%
Największa liczba punktów za ryzyka dodatkowe
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród nieodrzuconych ofert.
2) Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego z kryterium i każdej części zamówienia.
3) Za najkorzystniejszą w zakresie każdej z części zamówienia zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki, uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + R
gdzie:
P - liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Zakres ryzyk podlegających oceni
4) Każdemu z kryteriów zostaje przypisana maksymalna ilość punktów – jak wyżej, a ilość punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według przedstawionych wyżej zasad.
5) Zamawiający przyzna realizację zamówienia wykonawcy, który spełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i uzyska najwyższą liczbę punktów.
6) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ZAKRES RYZYK DODATKOWYCH PODLEGAJĄCYCH OCENIE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (art. 57 Pzp) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału (art. 112 Pzp) dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:
- zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (wcześniej Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych), bądź Mini¬stra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia – zgodnie z ustawą 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2015. 1844 z późn. zm.) – w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub w państwie nie będą¬cym członkiem Unii Europejskiej wykażą,
- zezwolenie organu nadzoru kraju w którym mają siedzibę, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamó¬wienia - w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale w państwie bę-dącym członkiem Unii Europejskiej wykażą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącej uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego:
- zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (wcześniej Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych), bądź Mini¬stra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia – zgodnie z ustawą 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2015. 1844 z późn. zm.) – w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub w państwie nie będą¬cym członkiem Unii Europejskiej wykażą,
- zezwolenie organu nadzoru kraju w którym mają siedzibę, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamó¬wienia - w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale w państwie bę¬dącym członkiem Unii Europejskiej wykażą jako załącznik nr 4 – (nie należy dołączać do oferty – składa Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
6. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
UWAGA:
PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE MAJĄ BYĆ AKTUALNE NA DZIEŃ ICH ZŁOŻENIA.
W PRAKTYCE UZUPEŁNIANE DOKUMENTY MOGĄ MIEĆ DATĘ PÓŹNIEJSZĄ ANIŻELI TERMIN DO SKŁADANIA OFERT, O ILE Z TREŚCI TYCH DOKUMENTÓW BĘDZIE WYNIKAĆ SPEŁNIENIE WARUNKÓW NA DZIEŃ SKŁADANIA OFERT.
JEŻELI ZACHODZĄ UZASADNIONE PODSTAWY DO UZNANIA, ŻE ZŁOŻONE UPRZEDNIO PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE NIE SĄ JUŻ AKTUALNE, ZAMAWIAJĄCY MOŻE W KAŻDYM CZASIE WEZWAĆ WYKONAWCĘ LUB WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA WSZYSTKICH LUB NIEKTÓRYCH PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ICH ZŁOŻENIA (ART. 274 UST. 3 P.Z.P).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie składane jest przez Wykonawcę wykazującego spełnienie warunku,
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,
d) Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia z podaniem kosztu ubezpieczenia poszczególnych ryzyk oraz łącznej wartości zamówienia - wzór dokumentu stanowi załącznik nr A1 lub B1 do SWZ
oraz
Wyszczególnienie zakresu ryzyk dodatkowych podlegających ocenie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr A2 lub B2 do SWZ.
e) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
f) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej,
o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
g) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające, które roboty wykonują poszczególni Wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
i) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniu tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają zmiany w umowie polegające na objęciu ubezpieczeniem nowych składników majątku, likwidacji, sprzedaży, zbycia lub przekazania składników majątku a także doubezpieczenia wynikającego z wyczerpania limitów odpowiedzialności dla ubezpieczeń zawartych w systemie pierwszego ryzyka oraz limitów.
Warunki zmian będą odbywać się w sytuacjach powodujących powstanie ryzyka po Stronie Zamawiającego (zakup mienia, przyjęcie w użytkowanie mienia na podstawie Innych umów), przeniesienia go na inny podmiot (sprzedaż, przekazanie mienia), likwidacji mienia; a także w przypadku doubezpieczenia wynikającego z wyczerpania limitów odpowiedzialności dla ubezpieczeń zawartych w systemie pierwszego ryzyka oraz limitów.
Dla powyższych zmian zastosowanie będą miały warunki umowy oraz składki/stawki nie mniej korzystne niż obowiązujące w niniejszej umowie. Wszelkie zwroty składek
wynikające ze zmniejszenia sum ubezpieczenia z tytułu sprzedaży poszczególnych składników majątku w okresie ubezpieczenia oraz dopłaty składek z tytułu realizowanych doubezpieczeń będą wyliczane systemem pro rata za każdy dzień udzielonej ochrony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/krobia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-13