USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻukowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyGmina Żukowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00078259
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Żukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 191675095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Gdańska 52

1.5.2.) Miejscowość: ˜Żukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zukowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-c3a6bcd0-c9b5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003662/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługi ubezpieczenia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne zostały opisane w Rozdziałach XIII-XIV SWZ. Zamawiający wymaga podpisania oferty, oświadczeń oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜• administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osóbfizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio wykonawca pozyskał w celuubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu jest Burmistrz GminyŻukowo z siedzibą ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo; • w sprawach związanych z przetwarzaniemdanych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych w Gminie Żukowo, kontakt:iod@zukowo.pl; • dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.8.2021 pn. Usługa ubezpieczenie Gminy Żukowo; • odbiorcami danych osobowych będą organy kontrolne ipodmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych - zgodnie z właściwymi przepisami dla tychorganów i podmiotów, podmioty uczestniczące w realizacji umowy oraz osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawąPZP; • dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnieprzez okres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy w sprawie zamówieniapublicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowymzasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity – Dz. U. z 2020 r., poz. 164); • obowiązek podaniadanych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy PZP; • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • osoby, których daneosobowe dotyczą, posiadają:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; − napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do organunadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organemwłaściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych (adres: UrządOchrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); • osobom, których dane osobowedotyczą, nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * odbiorcą danychzawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lubumową w sprawie zamówienia publicznego mogą być podmioty z którymi Gmina Żukowo zawarłaumowy na korzystanie z udostępnionych przez nie systemów informatycznych w zakresieprzekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Dane osoby zakładającej konto na stronieplatformazakupowa.pl będą przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmę Open Nexus Sp. z o.o.Pozostałe informacje dotyczące gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowychznajdują się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników;.* prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część I - PAKIET IUbezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ:1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mieniaUbezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ:1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami2) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk3) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane ˜Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących do 20% wartości zamówienia. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część II - Pakiet II: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP – dobrowolne

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane ˜Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących do 20% wartości zamówienia. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część III - Pakiet III Ubezpieczenia komunikacyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane ˜Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących do 20% wartości zamówienia. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, czyli posiadają zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2020 r. ze zm) lub, gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie, lub, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia bądź zaświadczenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej lub oświadczeniem o notyfikacji właściwego organu kraju siedziby wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez właściwy polski organ – jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczeniu z postępowania – wg. wzoru Załącznika nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜dokument potwierdzający, iż wykonawca posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2020 r. ze zm.) lub, gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie, lub, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, oświadczenie Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia bądź zaświadczenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej lub oświadczeniem o notyfikacji właściwego organu kraju siedziby wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez właściwy polski organ – jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1) Na ofertę składa się (dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich wykonawców): wypełniony formularz ofertowy (Oferta) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 (3a, 3b, 3c ) do SWZ; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu Załącznik nr 4 (4.1,4.2); pełnomocnictwo (jeśli dotyczy); zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy Załącznik nr 7 (jeśli dotyczy); oświadczenie dotyczące realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia załącznik nr 9 ( o ile dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. 2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 2) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w Rozdziale IX SWZ,2) warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. 5. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składają wykonawcy w takim zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-17

2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 300 zł na miesiąc- Rzeczenica
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 300 zł na miesiąc lecz nie mam zdolności kredytowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO
Następne ogłoszenie o zamówieniu: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żukowo: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żukowo: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ŻUKOWO
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI