Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA UBEZPIECZENIA Gminy Ustronie Morskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA USTRONIE MORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ustronie-morskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ustronie-morskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Supra Brokers S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021916234
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Aleja Śląska 1
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 54-118
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.suprabrokers.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UBEZPIECZENIA Gminy Ustronie Morskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce4b38a7-6e14-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Z powodu ochrony poufnego charakteru informacji Specyfikacja Warunków Zamówienia
na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy została podzielona na część zawierającą informacje jawne
i część zawierającą informacje poufne. Treść SWZ nie objęta poufnością jest dostępna nastronie internetowej, natomiast część SWZ objęta poufnością zostanie udostępniona
Wykonawcy po złożeniu wniosku o udostępnienie. W treści wniosku Wykonawca
zobowiązany jest wskazać swoje dane identyfikacyjne oraz nr postępowania/SWZ, którego
wniosek dotyczy. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści
udostępnionych informacji i dokumentów.
Część SWZ objęta poufnością może zostać udostępniona wyłącznie Wykonawcom na
podstawie złożonego wniosku. Przez pojęcie Wykonawcy należy rozumieć osobę fizyczną,
osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje
na rynku świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub
zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego (art. 7 pkt 30 ustawy).
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób
fizycznych składających w imieniu
wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących wykonawcę oraz osób
prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując obowiązek o
którym mowa w art. 13 RODO informujemy:
1.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę oraz broker Zamawiającego
przygotowujący i przeprowadzający postępowanie – Supra Brokers S.A z siedzibą we
Wrocławiu.
3.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
4.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy.
5.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.6.Posiada Pan/Pani prawo
dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania
ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7.Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do
usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ NR 236/2021/Ustronie Morskie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET I
Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
i posiadanego mienia
Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ
2. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami
3. Ubezpieczenie mienia w systemie wszystkich ryzyk
4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk
5. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków – sołtysi
6. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków – wolontariusze
7. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków – ratownicy
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia
polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących
20 % zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z
przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu
przesłanek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II
1. Ubezpieczenia komunikacyjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia
polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących
20 % zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z
przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu
przesłanek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET III
1. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP - obowiązkowe
2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP – dobrowolne
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia
polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących
20 % zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z
przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu
przesłanek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) spełniający warunki określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy w zakresie posiadania
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej czyli
posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie
wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w
ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1130 z późn. zm.), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność
przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności
ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn. zm.) zezwolenie Ministra Finansów
na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.
Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do warunków określonych w art.
112 ust. 2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy;
2) wobec których nie zachodzą przesłanki skutkujące wykluczeniem z postępowania
określone w art. 108 ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu
zobowiązani są do złożenia następujących środków dowodowych:Oświadczenie w zakresie posiadania
uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej tj. posiadania zezwolenia na wykonywanie
działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych
przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r.
o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1130 z późn.
zm.)
2) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz
o braku zachodzenia wobec Wykonawcy przesłanek określonych w art. 108 ustawy
skutkujących wykluczeniem z postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 58 ustawy.
1) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest
złożyć oświadczenie potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) Wszelka korespondencja odbywać się będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii
umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5) Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za
realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie
uregulowanym przez umowę między Wykonawcami regulują przepisy kodeksu
cywilnego.
3. Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych
Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku
udzielenia mu zamówienia, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności
a Zamawiający nie będzie zobowiązany zostać jego członkiem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy zgodnie z pkt XVIII SWZ Nr 236/2021/Ustronie Morskie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-17 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-15