Usługa ubezpieczenia Gminy Miejskiej Dzierżoniów oraz jednostek organizacyjnych z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ubezpieczenia Gminy Miejskiej Dzierżoniów oraz jednostek organizacyjnych z podziałem na dwie części zamówienia: Część I - Ubezpieczenie wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia, od szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji oraz ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami, mienia od ognia i innych żywiołów, sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk; Część II - ubezpieczenie komunikacyjne.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Dzierżoniów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-30
  • Numer ogłoszenia535848-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535848-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Gmina Miejska Dzierżoniów: Usługa ubezpieczenia Gminy Miejskiej Dzierżoniów oraz jednostek organizacyjnych z podziałem na dwie części zamówienia: Część I - Ubezpieczenie wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia, od szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji oraz ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami, mienia od ognia i innych żywiołów, sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk; Część II - ubezpieczenie komunikacyjne.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, krajowy numer identyfikacyjny 89071783000000, ul. Rynek  1 , 58-200  Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746450800, e-mail josak@um.dzierzoniow.pl, przetargi@um.dzierzoniow.pl, faks +48746450801.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.um.dzierzoniow.pl/m,81,dostawy-i-uslugi.html, https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.um.dzierzoniow.pl/m,81,dostawy-i-uslugi.html oraz https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.um.dzierzoniow.pl/m,81,dostawy-i-uslugi.html oraz https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
SIWZ na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy Pzp została podzielona na część zawierającą informacje jawne i część zawierającą informacje poufne. Treść SIWZ nie objęta poufnością jest dostępna na stronie internetowej, natomiast część SIWZ objęta poufnością zostanie udostępniona wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku o ich udostępnienie na adres mailowy przetargi@um.dzierzoniow.pl lub poprzez platformę zakupową pod adresem https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Gmina Miejska, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, Biuro Obsługi Klienta.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia Gminy Miejskiej Dzierżoniów oraz jednostek organizacyjnych z podziałem na dwie części zamówienia: Część I - Ubezpieczenie wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia, od szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji oraz ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami, mienia od ognia i innych żywiołów, sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk; Część II - ubezpieczenie komunikacyjne.
Numer referencyjny: OR-P.271.44.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia Gminy Miejskiej Dzierżoniów oraz jednostek organizacyjnych z podziałem na dwie części zamówienia:Część I - Ubezpieczenie wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia, od szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji oraz ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami, mienia od ognia i innych żywiołów, sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk;Część II - ubezpieczenie komunikacyjne.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części (pakietów). 2. Przedmiotem zamówienia jest: PAKIET IUbezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia,2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia,3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji,Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami,2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów,3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.PAKIET II1. Ubezpieczenia komunikacyjne.3.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na zaksięgowaniu wpływu składki ubezpieczeniowej za okres wynikający z umowy oraz wypłacie odszkodowania za szkodę Zamawiającemu. 3.2 Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w pkt. 3.1. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu oświadczenie potwierdzające, że pracownicy, o których mowa powyżej są zatrudnieni na umowę o pracę. 3.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2 traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku określonego w SIWZ i art. 29 ust. 3a ustawy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66515000-3
66516000-0
66512100-3
66514110-0
66516100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-05-25 2023-05-24

II.9) Informacje dodatkowe: DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIATerminy wykonania – ubezpieczenie ma obejmować okres od 25.05.2020 r. do 24.05.2023 r., tj. 36 miesięcy z rocznym okresem polisowania.Polisy dla ubezpieczeń wspólnych tj. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia szyb od stłuczenia, wystawione zostaną dla każdego rodzaju ubezpieczenia obejmując ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na trzy okresy rozliczeniowe określone w Umowie Generalnej. Dla każdej jednostki zostanie przygotowany certyfikat potwierdzający ubezpieczenie wraz określeniem wysokości składki oraz terminem płatności za dane ubezpieczenie. Polisy dla ubezpieczeń dla poszczególnych jednostek będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki od dnia wskazanego w załączniku nr 17 do SIWZ oraz uwzględniając majątek wskazany w załączniku nr 15 oraz nr 17 do SIWZ.Termin i miejsce podpisania umowy zostaną określone w „informacji o sposobie zawarcia umowy” przesłanej do Wykonawcy, którego oferta została wybrana.UWAGA! OSIR będzie objęty ubezpieczeniem od dnia 01.01.2021 r.DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIATerminy wykonania – ubezpieczenie ma obejmować pojazdy, dla których początek ochrony ubezpieczeniowej rozpoczyna się w okresie od 25.05.2020 r. do 24.05.2023 r. a czas trwania ochrony ubezpieczeniowej wynosi 36 miesięcy począwszy od daty ekspiracji poszczególnych polis.Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okresy roczne określone indywidualnie dla każdego pojazdu.Termin i miejsce podpisania umowy zostaną określone w „informacji o sposobie zawarcia umowy” przesłanej do Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, gdy wykaże, że: posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca ww. oświadczenia składa zgodnie z treścią:- załącznika nr 2 do SIWZ – Dla części I zamówienia,- załącznika nr 8 do SIWZ – Dla części II zamówienia,oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi:- załącznik nr 4 do SIWZ – dla części I zamówienia,- załącznik nr 10 do SIWZ – dla części II zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy. 2. Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu są kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – należy wykazać posiadane zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”UWAGA! (Dotyczy złożenia dokumentów w postaci elektronicznej) Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z INSTRUKCJĄ użytkowania platformy zakupowej dla Wykonawców – stanowi załącznik nr 19 do SIWZ.Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia tego formularza niezależnie od wypełnionego formularza ofertowego na platformie:https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ.W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji.3) Ogólne warunki ubezpieczenia wnioskowanych ryzyk (nie dotyczy ubezpieczeń obowiązkowych)4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ.5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik - w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem lub w przypadku złożenia dokumentu w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA6) Załącznik nr 7 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”.UWAGA! (Dotyczy złożenia dokumentów w postaci elektronicznej) Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z INSTRUKCJĄ użytkowania platformy zakupowej dla Wykonawców– stanowi załącznik nr 19 do SIWZ.Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia tego formularza niezależnie od wypełnionego formularza ofertowego na platformie:https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/7) Załącznik nr 8 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ.W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji.8) Ogólne warunki ubezpieczenia wnioskowanych ryzyk (nie dotyczy ubezpieczeń obowiązkowych)9) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ.10) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik - w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem lub w przypadku złożenia dokumentu w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Warunki ubezpieczenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwość wprowadzenia zmian umowy – dopuszczone zmiany dotyczą:1)aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia oraz sum ubezpieczenia. W przypadku aktualizacji przedmiotu i sum ubezpieczenia Wykonawca wystawi aneksy potwierdzające wprowadzone zmiany z naliczeniem dodatkowej składki lub informacją o jej ewentualnym zwrocie. Wysokość dodatkowej składki lub wysokość jej zwrotu zostanie naliczona przy użyciu stawki zastosowanej w ofercie przetargowej w systemie pro rata temporis. 2)terminu realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej umowy;3)zakresu działalności Zamawiającego, 4)realizacji dodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy;5)sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt. 3 a-b ustawy;6) zmiany wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy;7) zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy;8) zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie9) jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu przetargowym, a wprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń i zobowiązań.10)nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług;b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (art. 142 ust. 5 pzp)Zmiana z pkt 10) może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy została podzielona na część zawierającą informacje jawne i część zawierającą informacje poufne. Treść SIWZ nie objęta poufnością jest dostępna na stronie internetowej, natomiast część SIWZ objęta poufnością zostanie udostępniona wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku o ich udostępnienie (stanowi załącznik nr 18 do SIWZ) na adres mailowy przetargi@um.dzierzoniow.pl lub poprzez platformę zakupową pod adresem https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. W treści wniosku wykonawca zobowiązany jest wskazać swoje dane identyfikacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych mu informacji i dokumentów. Powyższą klauzulą poufności objęte są: szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 13 do SIWZ, informacje do oceny ryzyka – załącznik nr 14 do SIWZ, rejestr majątku – załącznik nr 15 do SIWZ, rejestr pojazdów – załącznik nr 16 do SIWZ, zestawienie sum i okresów ubezpieczenia – załącznik nr 17 do SIWZ.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Miejska Dzierżoniów, reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa z siedzibą ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów.2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązków siedzibie Urzędu Miasta w Dzierżoniowie, Rynek 1, pok. 22, tel. 74 645 08 08, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego.4. Podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, ustawa z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych art. 34 ust. 1 art. 34 ust. 5 a, Regulamin Udzielenia Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Dzierżoniowie. 5. Odbiorcy Państwa danych osobowych - dane zostaną udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, na tablicy ogłoszeń, wykonawcom biorącym udział w postępowaniu, organom upoważnionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom, które na podstawie umów powierzenia zawartych z Gminą Miejską Dzierżoniów przetwarzają dane w imieniu administratora tj. platforma zakupowa e-Zamawiający oraz broker przygotowujący i uczestniczący w przeprowadzaniu zamówienia publicznego na ubezpieczenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez – zgodnie z JRWA a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych przez okres trwałości projektu.7. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo do ograniczenia przetwarzania.8. W przypadku nieprawidłowości ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; _____________________* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa ubezpieczenia Gminy Miejskiej Dzierżoniów oraz jednostek organizacyjnych w części I zamówienia na: Ubezpieczenie wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia, od szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji oraz ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami, mienia od ognia i innych żywiołów, sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia Gminy Miejskiej Dzierżoniów oraz jednostek organizacyjnych z podziałem na dwie części zamówienia:Część I - Ubezpieczenie wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia, od szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji oraz ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ: od odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami, mienia od ognia i innych żywiołów, sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk;Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części (pakietów).2. Przedmiotem zamówienia jest: PAKIET IUbezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia,2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia,3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji,Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami,2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów,3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.3.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na zaksięgowaniu wpływu składki ubezpieczeniowej za okres wynikający z umowy oraz wypłacie odszkodowania za szkodę Zamawiającemu. 3.2 Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w pkt. 3.1. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu oświadczenie potwierdzające, że pracownicy, o których mowa powyżej są zatrudnieni na umowę o pracę. 3.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2 traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku określonego w SIWZ i art. 29 ust. 3a ustawy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66516000-0, 66512100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-05-25
data zakończenia: 2023-05-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Warunki ubezpieczenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługa ubezpieczenia Gminy Miejskiej Dzierżoniów oraz jednostek organizacyjnych w części II zamówienia na: Ubezpieczenie komunikacyjne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia Gminy Miejskiej Dzierżoniów oraz jednostek organizacyjnych z podziałem na dwie części zamówienia:Część II - ubezpieczenie komunikacyjne.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części (pakietów).2. Przedmiotem zamówienia jest: PAKIET II1. Ubezpieczenia komunikacyjne.3.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na zaksięgowaniu wpływu składki ubezpieczeniowej za okres wynikający z umowy oraz wypłacie odszkodowania za szkodę Zamawiającemu. 3.2 Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w pkt. 3.1. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu oświadczenie potwierdzające, że pracownicy, o których mowa powyżej są zatrudnieni na umowę o pracę. 3.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2 traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku określonego w SIWZ i art. 29 ust. 3a ustawy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66512100-3, 66514110-0, 66516100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-05-25
data zakończenia: 2023-05-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Warunki ubezpieczenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok-Ząbkowice Śl.
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI