USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY KLUCZBORK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY KLUCZBORK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-22
  • ZamawiającySUPRA BROKERS S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005013
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY KLUCZBORK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SUPRA BROKERS S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021916234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: n.tomaszczyk@suprabrokers.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprabrokers.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: SUPRA BROKERS S.A.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021916234

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Aleja Śląska 1

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 54-118

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.9.) Numer telefonu: 071 77 70 400

1.11.10.) Numer faksu: 071 77 70 455

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.suprabrokers.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY KLUCZBORK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e07d8d3-6465-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.suprabrokers.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Część SWZ objęta poufnością może zostać udostępniona wyłącznie Wykonawcom na podstawie złożonego wniosku. Przez pojęcie Wykonawcy należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego (art. 7 pkt. 30 ustawy).Powyższą klauzulą poufności objęte są: szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia, informacje do oceny ryzyka, rejestr majątku, rejestr pojazdów.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.pdf Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy lub adresu email n.tomaszczyk@suprabrokers.pl. Korespondencję uważa się zaprzekazaną w terminie jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w imieniuwykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących wykonawcę oraz osóbprowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując obowiązek októrym mowa w art. 13 RODO informujemy:1.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.2.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz broker Zamawiającego przygotowującyi przeprowadzający postępowanie – Supra Brokers S.A z siedzibą we Wrocławiu.3.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.4.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp.5.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.6.Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądaniaograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych.7.Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ NR 3/2021/N/Kluczbork

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET IUbezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanegomienia2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacjiUbezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP - obowiązkowe5. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP – dobrowolne

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-18 do 2024-02-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówieniapolegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne zprzedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniuprzesłanek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans ceny orazoferowanych warunków ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzające zakres ochrony ubezpieczeniowej wskazane w szczegółowych warunkach zamówienia).Sposób punktowania ofert według następujących wag: A. cena 60 %B. warunki ubezpieczenia 40 %Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców wobec każdego z kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans ceny orazoferowanych warunków ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzające zakres ochrony ubezpieczeniowej wskazane w szczegółowych warunkach zamówienia).Sposób punktowania ofert według następujących wag: A. cena 60 %B. warunki ubezpieczenia 40 %Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców wobec każdego z kryterium.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET II1. Ubezpieczenia komunikacyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówieniapolegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne zprzedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniuprzesłanek z art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans ceny orazoferowanych warunków ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzające zakres ochronyubezpieczeniowej wskazane w szczegółowych warunkach zamówienia).Sposób punktowania ofert według następujących wag: A. cena 60 %B. warunki ubezpieczenia 40 %Ocena ofert zostanieprzeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców wobec każdego zkryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans ceny orazoferowanych warunków ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzające zakres ochronyubezpieczeniowej wskazane w szczegółowych warunkach zamówienia).Sposób punktowania ofert według następujących wag: A. cena 60 %B. warunki ubezpieczenia 40 %Ocena ofert zostanieprzeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców wobec każdego zkryterium.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:1) spełniający warunki określone w art. 112 ust.2 pkt 2 w zakresie posiadania uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej czyli posiadającyzezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzykobjętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r.o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2020 r. ze zm.), a w przypadkugdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. odziałalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie MinistraFinansówo posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do warunków określonych w art. 112 ust.2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy.2) wobec których nie zachodzą przesłanki skutkujące wykluczeniem z postępowaniaokreślone w art. 108 ustawy.Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, wobec których na podstawie posiadanychśrodków dowodowych Zamawiający wykazał, że w wyniku rażącego niedbalstwanienależycie wykonywali umowę. Przez rażące niedbalstwo wykonawcy w szczególnościrozumie się:1) nieuzasadnione przekroczenie wskazanych w treści SWZ, OWU oraz przepisami prawaterminów likwidacji szkód,2) niezastosowanie się do obowiązującej w SWZ klauzuli obiegu dokumentówZamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o wykluczeniu podając jego uzasadnieniefaktyczne i prawne zawierające wskazanie dowodów, na których podstawie podjął decyzję.2. Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 orazart. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10 ustawy może na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy udowodnićZamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem,wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynieniepieniężne;2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lubswoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lubZamawiającym;3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dlazapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, wszczególności:a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi zanieprawidłowe postępowanie wykonawcy,b) zreorganizował personel,c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów,wewnętrznych regulacji lub standardów,e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań zanieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, sąwystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okolicznościczynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, niesą wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 58 ustawy.1) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jestzłożyć oświadczenie potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.3) Wszelka korespondencja odbywać się będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.4) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopiiumowy regulującej współpracę tych Wykonawców.5) Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną zarealizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanymprzez umowę między Wykonawcami regulują przepisy kodeksu cywilnego.3. Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadkuudzielenia mu zamówienia, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemnościa Zamawiający nie będzie zobowiązany zostać jego członkiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia.Dopuszczane zmiany dotyczą:1)aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia oraz sum ubezpieczenia. W przypadku aktualizacjiprzedmiotu i sum ubezpieczenia Wykonawca wystawi aneksy potwierdzające wprowadzonezmiany z naliczeniem dodatkowej składki lub informacją o jej ewentualnym zwrocie.Wysokość dodatkowej składki lub wysokość jej zwrotu zostanie naliczona przy użyciu stawkizastosowanej w ofercie przetargowej w systemie pro rata temporis.2)terminu realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutekokoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lubprzedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowejumowy;3)zakresu działalności Zamawiającego,4)realizacji dodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego wykonawcy po spełnieniułącznie przesłanek określonych w art. 455 ustawy;5)sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 455 ustawy;6) zmiany wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowymwykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 455 ustawy;7) zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 455 ustawy;8) zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanychna podstawie art. 3 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotniew umowie9) jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na ogólnycharakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu przetargowym, a wprowadzonazmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń izobowiązań.10) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu ochrony ubezpieczeniowej polegająca na objęciuochroną dodatkowego ryzyka ubezpieczeniowego, jeśli konieczność objęcia tego ryzykaochroną ubezpieczeniową ujawniła się po terminie składania ofert w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego11)nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług;b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. ominimalnym wynagrodzeniu za pracę;c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o którychmowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (art.142 ust. 5 pzp)Zmiana z pkt 11) może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należytywykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

UWAGA:1. Na podstawie udzielonego pełnomocnictwa nr PR.0052.16.2021 postępowanie prowadzone jest przez Pełnomocnika SUPRA BROKERS S.A. który działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego Gminy Kluczbork ul. Katowicka 1, 46- 200 Kluczbork, NIP: 751-165-84-19. Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało wszczęte na profilu Pełnomocnika.2. Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych. Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia,umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności a Zamawiający nie będzie zobowiązany zostać jego członkiem.
2021-02-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług kadrowo płacowych - Kłodzko
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług kadrowo płacowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa nabiału
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY KLUCZBORK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY KLUCZBORK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Kompleksowe ubezpieczenie floty Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp. z o.o.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI