Usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-02-03
  • ZamawiającyUNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00035964
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db65fc15-7e9a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja zamawiającego
z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną
do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze
do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na
Platformie: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne
zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;1. zgłoszenie
do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
UniwersytetuMedycznego w Białymstoku; https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl,
lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje
kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3. Rejestracja Wykonawcy
trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienieczasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o
możliwościprzyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem
telefonupodanym w ww. potwierdzeniu. 4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia
Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności
zawiadomieniaoraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za
pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana
danychosobowych jestUniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, NIP
542-021-17-17,REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;Uniwersytet
Medyczny w
Białymstoku powołał IOD z którym można skontaktować się w sprawach
danych osobowychwysyłając informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane
kontaktowe podane nastronach internetowych Uczelni,Pana/i dane osobowe
przetwarzanebędą w celu związanym zprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO (tj. obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – ustawa
Prawo zamówieńpublicznych),odbiorcami Pana/i danych osobowych mogą być
osoby lub
podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz
art. 74 ustawy zdnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019,
ze zm.), osoby wnioskujące o udostępnienie informacji publicznej, właściciel
platformy dopublikowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
Pana/i dane
osobowe wzwiązku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą być
przekazywane dopaństw trzecich,Pana/i dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art.78 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowylub teżprzez okres dłuższy w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych;
obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawyPzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane
wsposóbzautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO; posiada Pana/i:− napodstawieart.15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO
prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników),− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
przezadministratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO; nieprzysługuje
Pani/u:−prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;−
prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− prawo do sprzeciwu
wobecprzetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną
przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
odstawę przetwarzania tzw. danych szczególnych kategorii przez zakłady ubezpieczeń stanowi przede wszystkim ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Art. 41 ww. ustawy stanowi, że zakład ubezpieczeń przetwarza dane dotyczące zdrowia, ubezpieczonych lub uprawnionych z umowy ubezpieczenia, zawarte w umowach ubezpieczenia lub oświadczeniach składanych przed zawarciem umowy ubezpieczenia, odpowiednio w celu oceny ryzyka ubezpieczeniowego lub wykonania umowy ubezpieczenia, w zakresie niezbędnym z uwagi na cel i rodzaj ubezpieczenia. Art. 42 ust. 2 daje również możliwość przetwarzania danych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.2.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywil-nej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy w ramach umowy grupowej/generalnej. Szczegółowy opis przedmiotu za-mówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 ust 1 ustawy Pzp:
A. ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń.
Wykonawca zobowiązany będzie przy powtórzeniu podobnych usług do zastosowania:
- stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz nie będzie stosował stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną składkę;
- zakresu co najmniej tożsamego z zakresem określonym w zamówieniu podstawowym w odnie-sieniu do poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych;
- przy kalkulacji składki uwzględni okres rzeczywiście udzielanej ochrony według systemu pro rata temporis za każdy dzień.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans (Σ) uzyskanych punktów z tytułu:
A - cena oferty - 60%
B - warunki ubezpieczenia - 40%

Σ = A + B
A – cena oferty
Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą łączną składkę. Po-zostali Wykonawcy otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru:

Ocena oferty = Cn x Wa x Wp
Cb
gdzie:
Cn – cena najniższa zaproponowana (suma wszystkich składek jednego Wykonawcy )
Cb – cena badanej oferty (suma wszystkich składek jednego Wykonawcy )
Wa – waga procentowa dla kryterium cena oferty
Wp – współczynnik proporcjonalności = 100
B – warunki ubezpieczenia
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie Załącznika Nr 2 do SWZ – Formularza ofertowego. Maksymalną ilość punktów za warunki ubezpieczenia otrzyma Wykonawca, który zaakceptuje treść proponowanych klauzul fakultatywnych, rozszerzenie zakresu ubezpieczenia.
Pozostali Wykonawcy otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru:
Ocena oferty = Wu x Wb x Wp
20
gdzie:
Wu – warunki ubezpieczenia badanej oferty
Wb – waga procentowa dla kryterium warunki ubezpieczenia
Wp – współczynnik proporcjonalności = 100
10 – łączna liczba możliwych do zdobycia punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu w związku z brakiem podstaw wykluczenia, o których mowa w
Części XV SWZ,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa
warunku;2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o
ile
wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru
Finansowego
na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, ważne w okresie realizacji zamówienia;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku;
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunku.
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, zostanie
zweryfikowane na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, które stanowi tymczasowe zapewnienie przez wykonawcę, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia we-zwania,
zamiast podmiotowych środków dowodowych:
1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia
wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym
wraz z ofertą – wg Załącznika nr 7 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni
od dnia we-zwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - aktualnego na dzień złożenia
oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

warunki ubezpieczenia stanowią przedmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie zgodności oferowanej usługi z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli będą potwierdzały, że oferowana usługa spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli będą
potwierdzały, że oferowana usługa spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki
będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełniania w wyznaczonym
terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1.1. formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ;
1.2. warunki ubezpieczenia,
1.3 oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
1.4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
1.5. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wyko-nawcy;
1.6. w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie o nie-podleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie doty-czące spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ składa również podmiot, na zasoby, którego powołuje się Wykonawca;
1.7. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik 4 do SWZ oraz oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawieraćw
szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika
oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w
imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie
oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i
przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub
ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona
notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub
osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako pełnomocnik pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost
na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto
rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający nie przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w
art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam biura rachunkowego - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam biura rachunkowego Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI