Usługa grupowego ubezpieczenia studentów od NNW oraz usługa ubezpieczenia pojazdów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa grupowego ubezpieczenia studentów od NNW oraz usługa ubezpieczenia pojazdów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyUniwersytet Zielonogórski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00107237
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa grupowego ubezpieczenia studentów od NNW oraz usługa ubezpieczenia pojazdów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Zielonogórski

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Licealna 9

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 785011388

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa grupowego ubezpieczenia studentów od NNW oraz usługa ubezpieczenia pojazdów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f3de50-df02-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000184/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Ubezpieczenie NNW studentów

1.3.7 Usługi ubezpieczenia samochodów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dotyczy Części 3 :1)Projekt„Nowoczesne metody magazynowania energii w regionie Szprewa-Nysa_Bóbr”; 2)Projekt ”Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego"; 3)Projekt „Zintegrowany program kształcenia na Uniwersytecie Zielonogórskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/https://epuap.gov.pl/wps/portalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym punkcie, odpowiednio dla danych czynności. (art. 67) (RE 3.1)
1. Informacje ogólne:
1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres email: bzp@uz.zgora.pl, miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, z zastrzeżeniem pkt. 2) i 3) poniżej;
2) składanie i wycofanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu i ePUAPu (łącznie);
3) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, we wszystkich innych sprawach niż składanie i wycofanie ofert, odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres email: bzp@uz.zgora.pl;
4) MiniPortal i ePUAP służą WYŁACZNIE do składania i wycofywania ofert. Wszelka pozostała korespondencja (w tym również: pytania do treści SWZ, wezwania do wyjaśnień i uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia i informacje składane przez Wykonawcę na wezwanie) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na wskazany wyżej w pkt. 3) adres email;
5) osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: mgr inż. Arkadiusz Łuszczyński, email: bzp@uz.zgora.pl tel. 785 011 388, (Biuro Zamówień Publicznych), a w przypadku jego nieobecności inny pracownik Biura Zamówień Publicznych;
6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Składanie i wycofanie oferty następuje wyłącznie poprzez dostępny tam Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku;
7) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal i Instrukcjach oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej( ePUAP). Zainteresowany złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. Regulaminie, Instrukcjach i Warunkach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystania z miniPortalu i ePUAPu;
8) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB;
9) strona internetowa postępowania jest jednocześnie stroną, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W postępowaniu obowiązują przepisy Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”
oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z uwzględnieniem przepisówustawy
Prawo zamówień publicznych i innych obowiązujących Zamawiającego przepisów prawnych.2. Udział
Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolny, a
przystępując do tego postępowania Wykonawca akceptuje wszystkie obowiązki i konsekwencje
wynikające z obowiązujących przepisów prawnych.3. Wszystkie dane osoboweprzekazywane
Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury Wykonawca zobowiązany jest uzyskiwać zgodnie
z przepisami RODO.4. Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu
w trakcie przedmiotowej procedury, zobowiązany jest wykonać wszystkie obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13/ w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, odktórych dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskuje w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym
postępowaniu, w tym w szczególności w zakresie wszystkich obowiązków informacyjnych i uzyskania
zgód. Obowiązek ten dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób (Wykonawcy, pracowników
Wykonawcy, pracowników i członków uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w całym
okresie trwania procedury.5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający
informuje, że w przedmiotowym postępowaniu: 1) administratorem danych osobowych jest
Zamawiający - Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON977924147; tel.
68-328-2000, fax: 68-327-0735; www.uz.zgora.pl;2) inspektorem danych osobowych u Zamawiającego
jest Pan Jerzy Rybicki; IOD@adm.uz.zgora.pl tel. 603474724;Szczegółowe informacje znajdują się w
dokumentach zamówienia na stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RA-ZP.2611.34.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa dobrowolnego, grupowego ubezpieczenia studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) – w zakresie podstawowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie odrzucone będą poddane ocenie wg następujących kryteriów:
1) Cena [C] - 80 %
2) Fakultatywne warunki ubezpieczenia [WF] - 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa dobrowolnego, grupowego ubezpieczenia studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) – w zakresie rozszerzonym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie odrzucone będą poddane ocenie wg następujących kryteriów:
1) Cena [C] - 80 %
2) Fakultatywne warunki ubezpieczenia [WF] - 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa dobrowolnego, grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) – w zakresie realizacji ubezpieczeń krótkoterminowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie odrzucone będą poddane ocenie wg następujących kryteriów:
1) Cena [C] - 80 %
2) Fakultatywne warunki ubezpieczenia [WF] - 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenia floty pojazdów w zakresie OC/AC/NNW/ASS.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66519300-4 - Usługi dodatkowego ubezpieczenia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-29 do 2023-08-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 - w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.
2. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje ochroną ubezpieczeniową do ustalonego limitu, obok wymienionych w polisie, wszelkie nowe pojazdy w dniu przejścia na Zamawiającego ryzyka z tym związanego. Pojazdy nowo nabywane będą automatycznie objęte ubezpieczeniem na warunkach określonych w umowie (w szczególności z zastosowaniem stawek ustalonych dla odpowiedniej kategorii pojazdu).
3. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego.
4. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1, jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie odrzucone będą poddane ocenie wg następujących kryteriów:
1) Cena [C] - 80 %
2) Fakultatywne warunki ubezpieczenia [WF] - 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
-o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert posiadają aktualne zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę, wydane zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
2.W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Część 1, 2 i 3:
-Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia muszą wykazać się udokumentowanym doświadczeniem – do postępowania mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali należycie lub wykonują należycie minimum 1 zamówienie polegające na grupowym ubezpieczeniu NNW, z zastrzeżeniem że grupa ta musi liczyć:
1) dla składających ofertę na Część 1: minimum 400 osób;
2) dla składających ofertę tylko na Część 2: minimum 600 osób;
3) dla składających ofertę tylko na Część 3: minimum 400 osób;
4) dla składających ofertę na Część 1 i 2: minimum 1000 osób;
5) dla składających ofertę na Część 1 i 3: minimum 800 osób;
6) dla składających ofertę na Część 2 i 3: minimum 1000 osób;
7) dla składających ofertę na Część 1, 2 i 3: minimum 1400 osób.
Pod pojęciem „wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat” rozumie się zamówienia/usługi, których realizacja została zakończona w tym okresie, a zamówienia „wykonywane” to zamówienia, których realizacja nie została jeszcze zakończona.
Pojęcia „jedno zamówienie”/„jedna usługa” oznaczają jedną umowę zawartą przez Wykonawcę na świadczenie ww. usług.
W przypadku usług wykonywanych Zamawiający wymaga aby, na dzień składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, były to usługi wykonane w okresie co najmniej 8 miesięcy;
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach
zamówienia na stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach
zamówienia na stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, oraz w zakresie określonym w § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (art. 125);
2) aktualne zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach
zamówienia na stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

„Opis sposobu likwidacji szkód” sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ (dotyczy Części 1, 2 i 3);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

„Opis sposobu likwidacji szkód” sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ (dotyczy Części 1, 2 i 3);
Jeśli Wykonawca nie załączy do oferty, wymaganych przez Zamawiającego, przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przez niego przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3. Zdanie poprzednie nie ma zastosowania jeśli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania (art. 107). (dotyczy jeśli Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych).
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach
zamówienia na stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy ci składają:
1)"Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”– aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (art. 125)– w zakresie dotyczącym spełniania poszczególnych warunków udziału w postępowaniu dokument ten wypełniają ci Wykonawcy, którzy swoim potencjałem potwierdzają spełnianie danego warunku/danych warunków, odpowiednio, tylko w zakresie tego warunku/tych warunków;
2)aktualne zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej– każdy wykonujący czynności wymagające posiadania uprawnień,
3)„Opis sposobu likwidacji szkód” sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ (dotyczy Części 1, 2 i 3);
4)„Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ- odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.;
5)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, oraz w zakresie określonym w § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do Umowy możliwe jest tylko w granicach określonych art.
455 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wystąpienie którejkolwiek z
wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę Umowy nie stanowi bezwzględnego
zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń
Wykonawcy do ich dokonania. 3. Zmiany Umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 454
i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych podlegają unieważnieniu. W takim przypadku stosuje
się postanowienia umowne w brzmieniu obowiązującym przed ta zmianą. Szczegółowe
informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.2.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. (art. 63 ust. 2)
Ze względów bezpieczeństwa zaleca się aby operacja składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, na dokumentach składanych w toku przedmiotowego postępowania, wykonywana była z wykorzystaniem algorytmu funkcji skrótu SHA-2 lub nowszego.3.Złożona przez Wykonawcę oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz OFERTA – załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 3 ppkt 1 SWZ – załącznik nr 5 do SWZ;
3) dokument, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 3 ppkt 2 SWZ - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
4) wymagane przez Zamawiającego w Rozdziale XII pkt 2 SWZ Przedmiotowe Środki dowodowe:
-„Opis sposobu likwidacji szkód” sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ (dotyczy Części 1, 2 i 3);
5) jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo;
6) jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi dołączyć wypełniony formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa, załącznik nr 7 do SWZ, i musi dołączyć załączniki konieczne dla wykazania zasadności zastrzeżenia.
Szczegółowe informacje znajdują się wdokumentach zamówienia na
stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys-Kargowa
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys na okres do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI