Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRZASNYSZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sadowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprzasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Supra Brokers S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021916234
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Aleja Śląska 1
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 54-118
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.9.) Numer telefonu: 717770400
1.11.10.) Numer faksu: 717770455
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.suprabrokers.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cca7e2f-96c3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Część SWZ objęta poufnością może zostać udostępniona wyłącznie Wykonawcomnapodstawiezłożonego wniosku. Przez pojęcie Wykonawcy należy rozumieć osobęfizyczną,osobę prawnąalbo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, któraoferujena rynkuświadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lubzawarłaumowę wsprawie zamówienia publicznego (art. 7 pkt. 30 ustawy).Powyższą klauzuląpoufnościobjęte sąszczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia istrukturazawodowowiekowapracowników Zamawiającego.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danychosobowychosóbfizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników,osóbreprezentującychwykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzieleniezamówieniapublicznego, realizującobowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy: 1.Pani/Pana daneosobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniemo udzieleniezamówienia publicznego.2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowychbędą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8oraz art. 96 ust.3 ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz brokerZamawiającegoprzygotowującyi przeprowadzający postępowanie – Supra Brokers S.A z siedzibą weWrocławiu. 3.Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 latod dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 4. Obowiązekpodania przezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.5. Wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, dane niebędąprzekazywane do państwa trzeciego. 6. Posiada Pan/Pani prawodostępu do danychosobowych,sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych,wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Nie przysługuje Panu/Pani wzwiązku z art. 17 ust. 3lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danychosobowych,prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzaniaPani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ NR 43/2021/Przasnysz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członkówrodzin pracowników Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej wPrzasnyszu.2. Zamawiający nie gwarantuje, że wszyscy zatrudnieni pracownicy oraz członkowierodzin pracowników Zamawiającego przystąpią do grupowego ubezpieczenia na życie. 3. Wciągu trwania umowy mogą wystąpić zmiany w ilości osób ubezpieczonych.4. Jeżeli pracowniklub członek rodziny pracownika zrezygnuje z ubezpieczenia, Zamawiający nie jest zobowiązanydo opłacania za nich składki ubezpieczeniowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66511000-5 - Usługi ubezpieczeń na życie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób punktowania ofert według następujących wag: A.cena60%B.warunki ubezpieczenia 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10