Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 47 835 9150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676 – 20 - 83 - 447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Westerplatte 19
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@psp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-krakow
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 734-26-19-887
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa 69
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33 - 300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspnowysacz@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska PSP w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 993-009-60-39
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klikowska 39
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp@straz.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-tarnow
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 735 - 21-68-630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34- 400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspnowytarg@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-nowy-targ
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Bochni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 868- 15- 99- 975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KS. J. Poniatowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32- 700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspbochnia@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-bochnia
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Brzesku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 869 - 16 - 54 - 210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pskbrzesko@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-brzesko
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628-19-19-702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Skorupki 3
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspchrzanow@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-chrzanow
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Dąbrowie Tarnowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 871- 15- 40- 203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żabieńska 20
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspdabrowa@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-dabrowa-tarnowska
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Gorlicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 738-17-90-705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 listopada 84
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38- 300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspgorlice@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-gorlice
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Miechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 659- 11- 86- 866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka 20
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmiechow@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-miechow
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 681- 16- 93- 454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmyslenice@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-myslenice
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Olkuszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 637-18-34-079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1000 - lecia 2C
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspolkusz@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-olkusz
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 549- 12- 21- 232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zatorska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsposwiecim@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-oswiecim
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Proszowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 682-14-37-528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3-go Maja 140
1.5.2.) Miejscowość: Proszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: NIP 682-14-37-528
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspproszowice@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-proszowice
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 551-21-34-410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2c
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspwadowice@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wadowice
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 683-17-40-079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 4
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pskwieliczka@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wieliczka
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 736 – 14 – 58 – 250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowotarska 45
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34 - 500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspzakopane@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-zakopane
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Limanowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 737- 17- 51- 690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matki Boskiej Bolesnej 43
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsplimanowa@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-limanowa
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
KW PSP w Krakowie odpowiada w całości za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb0ac8e-ae97-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012932/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ubezpieczenie pojazdów KW PSP w Krakowie oraz KM/P PSP woj. małopolskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składnie ofert, oświadczeń, dokumentów, zawiadomień, pytań oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz Za datę i godzinę wpływu dokumentu w przedmiotowym postępowaniu przyjmuje się termin złożenia dokumentu na platformie zakupowej.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, oświadczeń itp. zostały opisane w regulaminie internetowej platformy zakupowej platforma zakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dostępnym na stronie platformy oraz instrukcji dla Wykonawców dostępnej na stronie przedmiotowego postępowania w pozycji: wymagania i specyfikacja. Ponadto wszystkie niezbędne instrukcje potrzebne do użytkowania przedmiotowej platformy znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta nr tel. (22) 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia na podstawie art. 19 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 19 ust 2i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych:- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2370.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 440000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego.1. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1.1. Ubezpieczenie auto casco1.2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów1.3. Ubezpieczenie assistance Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Program ubezpieczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Nazwa kryterium/ Znaczenie w %Cena [P] 60Serwis Posprzedażny [SP] 20Klauzule fakultatywne [Z] 20
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis Posprzedażny
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10