„Ubezpieczenie mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Ubezpieczenie mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuczępy
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-11
  • Numer ogłoszenia572848-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572848-N-2020 z dnia 2020-08-11 r.

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: „Ubezpieczenie mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 26022935600000, ul. Rzędów  40 , 28-142  Tuczępy, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 864 22 51, 15 816 51 02, , e-mail zgok@zgokrzedow.pl, , faks 15 816 51 03.
Adres strony internetowej (URL): www.zgok.ornet.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spólka prawa handlowego 100% udziałów stanowi własność Gmin.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zgok.ornet.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zakład Gospodarki odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Rzędów 40, 28 – 142 Tuczępy sekretariat - pok. 16

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Ubezpieczenie mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie”
Numer referencyjny: ZGOK.P/3/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia: „Ubezpieczenie mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie”.2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi ochrony ubezpieczeniowej mienia Zamawiającego w zakresie opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot ubezpieczenia obejmuje: 1) ubezpieczenia mienia od zdarzeń losowych (PD) 2) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (EEI), 3) ubezpieczenia maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego od uszkodzeń (CPM), 4) ubezpieczenia maszyn i urządzeń od awarii ( MB) 4. Wymagany zakres ubezpieczenia określono w SIWZ jako obligatoryjny - brak akceptacji spowoduje odrzucenie oferty.5. Termin:Okres ubezpieczenia 24 miesiące tj. 05.10.2020 r. – 04.10.2022r. podzielony na dwa 12 miesięczne okresy rozliczeniowo/polisowe:05.10.2020-04.10.2021- pierwszy okres rozliczeniowo/polisowy05.10.2021-04.10.2022 - drugi okres rozliczeniowo/polisowy6. Płatność składki:W ośmiu ratach płatnych w okresie ubezpieczenia, w tym:Cztery raty – płatne w pierwszym okresie rozliczeniowym / polisowym,Cztery raty – płatne w drugim okresie rozliczeniowym / polisowym,Terminy płatności zostaną uzgodnione z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia, przy podpisaniu umowy.7. Zamawiający informuje, że możliwa jest lustracja obiektów podlegających ubezpieczeniu Wykonawcy, którzy są zainteresowani udziałem w lustracji winni zgłosić do zamawiającego chęć przybycia wraz z podaniem oczekiwanego zakresu lustracji. 8. Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta i wykonana za pośrednictwem i przy udziale EKO BROKER Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-105 przy ul. Twarda 18, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000588109 przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 527-275-13-78, Regon 363066609 Zezwolenie KNF nr 2226/16, email- biuro@ekobroker.com 9. Zatrudnienie na umowę o pracęNa podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z wystawieniem polisy ubezpieczeniowej do zamówienia. 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń 11. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.)12. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;13. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 300,00 za każdy stwierdzony przypadek braku zatrudnienia osób wykonujących te czynności. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.15. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zgodnie z art.91.ust.2a ustawy Pzp, ponieważ nie stosuje ceny, jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.16. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66515100-4
66515400-7
66515000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego obejmujących ubezpieczenie mienia, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczeniu wartości niniejszego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-10-05   lub zakończenia: 2022-10-04

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie organu nadzoru nawykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381, 730 ze zm.), tzn.kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenieprzed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie KomisjiNadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżelirozpoczął działalność przed 28.08.1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu nawykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym tenzakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalnościubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. 1. Wykonawca,zgodnie z art.22a ustawy Pzp może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnićzamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu Wykonawca składawraz z ofertą. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolnościtechniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przezwykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tegopodmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 w zakresiewskazanym w ogłoszeniu i w SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innychpodmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolnościsą wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodęponiesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że zanieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacjaekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przezwykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawywykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1)zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonaniaodpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacjęfinansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. 7. W celu oceny, czy wykonawca polegając nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będziedysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówieniapublicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywistydostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakresdostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu,przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach któregowykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazanezdolności dotyczą. 8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celuudowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobamitych podmiotów, składa wraz z ofertą stosowne dokumenty w szczególności zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobecnich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunkówudziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach woświadczeniach, o których mowa w pkt.12.I. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniuzamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 lit. a) – składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty,o których mowa w pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkanialub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3 stosuje się. 5. Wprzypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający możezwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnychinformacji dotyczących tego dokumentu. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentuzłożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którymmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacjidotyczących tego dokumentu. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia wodniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 lit. a). 8. Zamawiający żąda odwykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1 lit. a), dotyczących podwykonawcy,któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na któregozdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 9. Wprzypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa wpkt 1, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych ibezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przezwykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 10. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeńlub dokumentów, o których mowa w pkt 1, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, wszczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 11. Jeżelijest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lubniektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniająwarunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy douznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnychoświadczeń lub dokumentów. 12.Zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożyłoświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych doprzeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lubbudzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienialub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ichzłożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniualbo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącychkompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający żądadokumentów potwierdzających posiadanie takich kompetencji lub uprawnień, o ile obowiązek ichposiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności: a) koncesji, zezwolenia, licencji lubdokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lubhandlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania.W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeńlub dokumentów, o których mowa w pkt 1 w formie elektronicznej pod określonymi adresamiinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tychbaz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. • W przypadku wskazania przezwykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1, które znajdują się w posiadaniuzamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającegozgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są oneaktualne. • Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzieleniezamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożeniawszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegająwykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodząuzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są jużaktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeliwykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnychdo przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lubbudzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienialub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ichzłożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniualbo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz oferty według załącznika Nr 1 SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca, powołuje się nazasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia orazspełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniuzamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). 3. JeżeliWykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunkówudziału w postępowaniu udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotówdo oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument tenwinien określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówieniapublicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ww. dokument należy dołączyć dooferty. 4. Jeżeli Wykonawca, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wcelu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczainformacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 5. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3),składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzająspełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którymkażdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia. 6. Dokumenty, potwierdzające upoważnienie do reprezentowania wykonawcy przezosobę/osoby podpisujące ofertę. 7. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdyWykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) wprzypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 9. Zgodnie z art.26 ust. 3austawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwepełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba żemimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnieniepostępowania. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowejinformacji z otwarcia ofert Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, naktórej zamieszczono SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarciaofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznikNr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania zinnym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienie.Uwaga: - Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów przez grupękapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lubpośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. - Ww. oświadczenie złożonewraz z ofertą nie będzie brane pod uwagę. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia (konsorcja, spółki cywilne). 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzieleniezamówienia. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie,wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt III.3) składa każdy z wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy oddzielnie z Wykonawcówwystępujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 iust. 5 ustawy Pzp (art. 24 ust. 5 w zakresie określonym przez zamawiającego), spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oceniane jest łącznie. Składanie oświadczeń lub dokumentów wymaganych wpostępowaniu następuje wg zasad określonych w pkt 12 SIWZ oraz w pkt III.3)- III.6). 6. Jeżeli ofertawykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiającybędzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującejwspółpracę tych wykonawców. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniaponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,określoną w art.366 Kodeksu cywilnego. Dotyczy wykonawcy, który ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.III.4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepispkt. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę,zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, oudzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W przypadku wątpliwości co dotreści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organówkraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnychinformacji dotyczących tego dokumentu. 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp,przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4). 7.Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.4),dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który niejest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych wart. 22a ustawy Pzp. 8. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lubdokumentów, o których mowa w pkt III.4), pkt III.5) i pkt III.7), w formie elektronicznej podokreślonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierasamodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9. Wprzypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4), pktIII.5) i pkt III.7), które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lubdokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiającyw celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta zposiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 10. Jeżeli jest to niezbędne dozapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może nakażdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeńlub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału wpostępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożoneuprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lubdokumentów. 11. Zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, októrym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przezzamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub doudzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lubpoprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłobyunieważnienie postępowania. 12. Zgodnie z art.26 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożyłwymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożeniaw terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniualbo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dotyczy tajemnicy przedsiębiorstwa. 1. Wprzypadku, gdy informacje zawarte w ofercie, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawcawinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być udostępniane oraz wykazać, iżzastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. W tym celu informacje zawarte wofercie, które Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane, muszą być oznaczone klauzulą:„Tajemnica przedsiębiorstwa” i dołączone do oferty, np. w osobnej wewnętrznej kopercie (odrębnie odpozostałych informacji zawartych w ofercie) - zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie zart. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji przez tajemniceprzedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lubinne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu izbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykłym zajmującym się tym rodzajeminformacji albo nie są łatwo dostępne dla tych osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lubrozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności działania w celu utrzymania ichpoufności. Wykonawca zastrzegając tajemnice przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do ofertypisemne uzasadnienie w którym winien wykazać, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowiątajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przywołanych powyżej przepisów, tj.: że zastrzeżonainformacja: -ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest innąinformacją posiadającą wartość gospodarczą, -nie została ujawniona do wiadomości publicznej, -podjętow stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby uzasadnienie, októrym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałymuczestnikom postępowania, w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności tego zastrzeżenia.Zgodnie z art.8 ust.3 ustawy Pzp nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż wterminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że niemogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawyPzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Warunek dodatkowy – fakultatywny 30,00
Warunek dodatkowy - serwisu posprzedażowego 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany warunków Umowy wymagają formy pisemnej. 2 Strony zastrzegają możliwość zmianwarunków Umowy w trakcie jej trwania zgodnie z art. 144 pkt. 1 ust. od 2 do 6 Ustawy Prawo zamówieńpublicznych, a także w następujących przypadkach: • Konieczności zmiany okresu realizacji zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy. • Zmiany obowiązujących przepisów prawa, które powodują konieczność dostosowania do nich warunków umowy i zakresu ubezpieczenia. • Zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki ( bez zwyżki składki) w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w dokumentach ubezpieczenia.• Zmiany dotyczącej terminu rozpoczęcia realizacji umowy. • Zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia (w tym wynikających z aktualizacji sum ubezpieczenia przed wystawieniem polisy), zmian ilościowych i wartościowych ubezpieczanego mienia (zwiększenia, zmniejszenia), w tym mienia nowo nabywanego;• Rozszerzenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy, w sytuacji ujawnienia się lub powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, które nie zostało przewidziane wcześniej w specyfikacji. • Zmian korzystnych dla Zamawiającego, wynikających ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy. • Zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w trybie przepisu art. 142 ust. 5 ustawy PZP, jeśli te zmiany będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.• Zmian organizacyjnych Zamawiającego, istotnych dla realizacji umowy.• Zmian formy prawnej prowadzonej działalności. • Zmian dotyczących liczby jednostek organizacyjnych i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębnienia, połączenia lub likwidacji.• Konieczności zmiany postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności ekonomicznych czy technicznych, niezależnych od stron umowy, skutkujących brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z specyfikacją.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-21, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, (Rzędów 40, 28 – 142 Tuczępy, telefon kontaktowy: 15 864 22 51);2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@zgokrzedow.pl lub pisemnie na adres Administratora; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: „Ubezpieczenie mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie” oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z zm.) - zwana dalej ustawa Pzp;.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; przekazane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane te zostały przekazane, a po tym czasie – przez okres a także w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.Do obowiązków Wykonawcy, ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO).Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę weryfikację rozliczenia za pracę we Francji- Ostrowiec Świętokrzyski
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę weryfikację rozliczenia za pracę we Francji. Pracowałam tam ponad 3 miesiące. Otrzymałam dokumenty rozliczeniowe i chciałabym zweryfikować poprawność tego rozliczenia np.dodatek za urlop itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ul. Westerplatte w Międzywodziu
Następne ogłoszenie o zamówieniu: MODERNIZACJA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W NOWEJ KRĘPIE
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tuczępy: „Zakup samochodu strażackiego ratowniczo - gaśniczego”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tuczępy: „Budowa Ośrodka Zdrowia wraz z łącznikiem”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI