IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
Zakres ubezpieczeń |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I część zamówienia1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz określił warunki takich zmian.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w razie:1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego, po uprzedniej zgodzie Wykonawcy oraz w przypadkach zmian sum ubezpieczenia i limitów zgodnie z §5,2) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej – w przypadku:a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania)- składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą tożsame jak dla jednostki pierwotnej;c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia tożsamych jak dla jednostki zlikwidowanej.3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1, w przypadku:a) ustawowego wprowadzenia zmiany stawki VAT na usługi ubezpieczeniowe. Wykonawca będzie mógł w trakcie realizacji umowy zmienić należną wartość za realizowane świadczenie ubezpieczeniowe o wartość stawki podatku (od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów podatkowych,b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, a także w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnym lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy.c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,d) określonym w §5. 4. W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, które mają zastosowanie do umowy, strony uzgodnią zakres i sposób ich wprowadzenia. 5. W przypadku zmiany przez Wykonawcę zakresu i warunków ubezpieczenia lub procedur obsługi i likwidacji roszczeń i zaoferowania Zamawiającemu wprowadzenia tych zmian w umowie, mogą one zostać wprowadzone, jeżeli są korzystne dla Zamawiającego oraz nie wiążą się ze zwyżką zagwarantowanych w umowie składek/stawek. Wprowadzenie zmian wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych, występujących po stronie Zamawiającego, w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego wstępuje jego następca prawny. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmiany Umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie:a) Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie.b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany Umowy.c) Wszelkie zmiany Umowy i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji. 9. Z wnioskiem o dokonanie zmiany może wystąpić również Zamawiający. Postanowienia ust. 7 oraz ust. 8 stosuje się odpowiednio.II część zamówienia1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz określił warunki takich zmian. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w razie:1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego, po uprzedniej zgodzie Wykonawcy oraz w przypadkach zmian sum ubezpieczenia zgodnie z §5 i wejścia w posiadanie nowych pojazdów,2) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej – w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania)- składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą tożsame jak dla jednostki pierwotnej;c) likwidacji jednostki -jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia tożsamych jak dla jednostki zlikwidowanej.3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1, w przypadku:a) ustawowego wprowadzenia zmiany stawki VAT na usługi ubezpieczeniowe. Wykonawca będzie mógł w trakcie realizacji umowy zmienić należną wartość za realizowane świadczenie ubezpieczeniowe o wartość stawki podatku (od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów podatkowych,b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, a także w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnym lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy.c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,d) określonych w §5 i wejścia w posiadanie nowych pojazdów, 4. W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, które mają zastosowanie do umowy, strony uzgodnią zakres i sposób ich wprowadzenia. 5. W przypadku zmiany przez Wykonawcę zakresu i warunków ubezpieczenia lub procedur obsługi i likwidacji roszczeń i zaoferowania Zamawiającemu wprowadzenia tych zmian w umowie, mogą one zostać wprowadzone, jeżeli są korzystne dla Zamawiającego oraz nie wiążą się ze zwyżką zagwarantowanych w umowie składek/stawek. Wprowadzenie zmian wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych, występujących po stronie Zamawiającego, w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego wstępuje jego następca prawny. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmiany Umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie:a) Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie.b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany Umowy.c) Wszelkie zmiany Umowy i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji. 9. Z wnioskiem o dokonanie zmiany może wystąpić również Zamawiający. Postanowienia ust. 7 oraz ust. 8 stosuje się odpowiednio.III część Zmiany umowy1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz określił warunki takich zmian. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w razie:1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego, po uprzedniej zgodzie Wykonawcy oraz w przypadkach zmian sum ubezpieczenia i limitów zgodnie z §5,2) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej – w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania)- składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą tożsame jak dla jednostki pierwotnej;c) likwidacji jednostki -jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia tożsamych jak dla jednostki zlikwidowanej.3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1, w przypadku:a) ustawowego wprowadzenia zmiany stawki VAT na usługi ubezpieczeniowe. Wykonawca będzie mógł w trakcie realizacji umowy zmienić należną wartość za realizowane świadczenie ubezpieczeniowe o wartość stawki podatku (od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów podatkowych,b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, a także w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnym lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy.c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowychd) określonym w §5. 4. W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, które mają zastosowanie do umowy, strony uzgodnią zakres i sposób ich wprowadzenia. 5. W przypadku zmiany przez Wykonawcę zakresu i warunków ubezpieczenia lub procedur obsługi i likwidacji roszczeń i zaoferowania Zamawiającemu wprowadzenia tych zmian w umowie, mogą one zostać wprowadzone, jeżeli są korzystne dla Zamawiającego oraz nie wiążą się ze zwyżką zagwarantowanych w umowie składek/stawek. Wprowadzenie zmian wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych, występujących po stronie Zamawiającego, w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego wstępuje jego następca prawny. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmiany Umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie:a) Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie.b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany Umowy.c) Wszelkie zmiany Umowy i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji. 9. Z wnioskiem o dokonanie zmiany może wystąpić również Zamawiający. Postanowienia ust. 7 oraz ust. 8 stosuje się odpowiednio.IV część zamówienia1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz określił warunki takich zmian. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w razie:1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego, po uprzedniej zgodzie Wykonawcy,2) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej – w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania)- składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą tożsame jak dla jednostki pierwotnej;c) likwidacji jednostki -jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia tożsamych jak dla jednostki zlikwidowanej.3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1, w przypadku:a) ustawowego wprowadzenia zmiany stawki VAT na usługi ubezpieczeniowe. Wykonawca będzie mógł w trakcie realizacji umowy zmienić należną wartość za realizowane świadczenie ubezpieczeniowe o wartość stawki podatku (od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów podatkowych,b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, a także w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnym lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy.c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 4. W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, które mają zastosowanie do umowy, strony uzgodnią zakres i sposób ich wprowadzenia. 5. W przypadku zmiany przez Wykonawcę zakresu i warunków ubezpieczenia lub procedur obsługi i likwidacji roszczeń i zaoferowania Zamawiającemu wprowadzenia tych zmian w umowie, mogą one zostać wprowadzone, jeżeli są korzystne dla Zamawiającego oraz nie wiążą się ze zwyżką zagwarantowanych w umowie składek/stawek. Wprowadzenie zmian wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych, występujących po stronie Zamawiającego, w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego wstępuje jego następca prawny. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmiany Umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie:a) Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie.b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany Umowy.c) Wszelkie zmiany Umowy i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji. 9. Z wnioskiem o dokonanie zmiany może wystąpić również Zamawiający. Postanowienia ust. 7 oraz ust. 8 stosuje się odpowiednio.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-03, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: