I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
22068377300000, ul.
Jabłoniowa
55
,
80-180
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 722 01 00, , e-mail
biuro@guk.gda.pl, renata.kaczorowska@guk.gda.pl, faks
58 722 01 03.
Adres strony internetowej (URL):
www.guk.gda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.guk.gda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gdańskie Usługi Komunalne Spółka z o.o., ul. Konna 35, 80-174 Otomin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia, lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów:1) zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie, lub2) oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia, wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp;b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII.2.1) lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.3) Dokumenty, o których mowa w punkcie VII.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VII.2.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis punktu VII.2.3) stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów:1) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia, lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów:a) zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie, lubb) oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia, wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
warunki ubezpieczenia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy będą dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na poniższych warunkach:1) W razie dokonywania przez Zamawiającego inwestycji w majątek trwały, wzrostu lub spadku jego wartości lub zbywania takiego majątku, a także rozliczania klauzuli automatycznego pokrycia – zmianie mogą ulec postanowienia Umowy w zakresie warunków ubezpieczenia, w szczególności poprzez zmianę przedmiotu ubezpieczenia, wysokości sumy ubezpieczenia oraz proporcjonalną zmianę wysokości składki.2) W razie nabycia przez Zamawiającego nowego mienia – zmianie mogą ulec postanowienia Umowy poprzez objęcie ubezpieczeniem nowego mienia oraz podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy o składkę należną z tytułu jego ubezpieczenia.3) W razie dokonywania przez Zamawiającego nabycia nowych pojazdów – zmianie mogą ulec postanowienia Umowy poprzez objęcie ubezpieczeniem dodatkowych pojazdów oraz podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy o składkę należną z tytułu ubezpieczenia tych pojazdów.4) W razie konieczności zwiększenia aktualnych sum ubezpieczenia /gwarancyjnych lub uzupełnienia limitów z przyczyn, których nie przewidywano na dzień ogłoszenia przetargu – zmianie może ulec wysokość tych sum oraz wysokość składki.5) W przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekształceń i likwidacji) mogących wystąpić u Zamawiającego, w tym zmiany zakresu wykonywanej działalności, miejsca jej wykonywania lub miejsca przechowywania mienia Zamawiającego – zmianie mogą ulec warunki ubezpieczenia, w szczególności przedmiot ubezpieczenia, klauzule ubezpieczeniowe, miejsce ubezpieczenia, wysokość składki.6) W przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia – postanowienia Umowy mogą ulec zmianie polegającej na włączeniu do Umowy nowych lub zmienionych Ogólnych Warunków Ubezpieczenia.7) W przypadku zmiany zakresu lub przedmiotu prowadzonej przez Zamawiającego działalności, w szczególności w przypadku podjęcia się przez Zamawiającego realizacji zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w innych sektorach Gminy Miasta Gdańska, niż aktualnie obsługiwane – zmianie może ulec w szczególności przedmiot ubezpieczenia, klauzule ubezpieczeniowe, wysokość składki.8) W przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany prawa.9) W przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – zmianie mogą ulec postanowienia Umowy dotyczące wysokości wynagrodzenia Wykonawcy poprzez dostosowanie wysokości wynagrodzenia do zmienionej stawki podatku od towarów i usług.10) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmianie mogą ulec postanowienia Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy poprzez dostosowanie wysokości wynagrodzenia do zmienionej wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej – pod warunkiem wykazania faktycznego wpływu zmiany w/w przepisów na koszty, które ponosi Wykonawca przy wykonywaniu Umowy.Wynagrodzenie zostanie zmienione wyłącznie o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kosztami, jakie Wykonawca zobowiązany jest ponieść na wynagrodzenia i obowiązkowe narzuty od wynagrodzeń osób wykonujących Umowę w związku ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej a kosztami, jakie ponosił Wykonawca na wynagrodzenia i narzuty od wynagrodzenia, do których mają zastosowanie przepisy ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przed zmianą minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej.Zmiana nastąpi począwszy od miesiąca następnego od wykazania Zamawiającemu zmiany kosztów wykonywania Umowy przez Wykonawcę, adekwatnie do faktycznej zmiany kosztów wykonywania Umowy.11) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne zmianie mogą ulec postanowienia Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy poprzez dostosowanie wysokości wynagrodzenia do zmienionych zasad lub wysokości w/w składek.Wynagrodzenie zostanie zmienione wyłącznie o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kosztami jakie zobowiązany jest ponieść Wykonawca w związku ze zmianą przepisów wskazanych w zdaniu poprzedzającym a kosztami, jakie ponosił Wykonawca na podstawie dotychczasowych przepisów.Zmiana nastąpi począwszy od miesiąca następnego od wykazania Zamawiającemu zmiany kosztów wykonywania Umowy przez Wykonawcę, adekwatnie do faktycznej zmiany kosztów wykonywania Umowy.12) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - zmianie mogą ulec postanowienia Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy poprzez dostosowanie wysokości wynagrodzenia do zmienionych zasad lub wysokości tych wpłat.Wynagrodzenie zostanie zmienione wyłącznie o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kosztami jakie zobowiązany jest ponieść Wykonawca w związku ze zmianą przepisów wskazanych w zdaniu poprzedzającym a kosztami, jakie ponosił Wykonawca na podstawie dotychczasowych przepisów. Zmiana nastąpi począwszy od miesiąca następnego od wykazania Zamawiającemu zmiany kosztów wykonywania Umowy przez Wykonawcę, adekwatnie do faktycznej zmiany kosztów wykonywania Umowy.13) Jeżeli z przyczyn nie przewidzianych w chwili zawarcia Umowy niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia - w takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia Umowy odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia oraz obniżona zostanie wysokość wynagrodzenia o wartość elementów, których dotyczy to ograniczenie.Wystąpienie przesłanek jak powyżej nie zobowiązuje stron do zmiany Umowy, a jedynie umożliwia uzgodnienie takich zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
20.01.2021, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 – Ubezpieczenie majątkowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 1 – ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.Zakres ubezpieczenia: Zakres ubezpieczenia oparty jest na formule wszelkich ryzyk utraty lub uszkodzenia ubezpieczonego mienia, z uwzględnieniem postanowień określonych w klauzulach dodatkowych i obejmuje szkody polegające na fizycznej utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu ubezpieczonego mienia, będącego bezpośrednim następstwem przewidzianego w umowie zdarzenia o charakterze losowym i niepewnym, które wystąpiło nagle, nieprzewidzianie i niezależnie od woli Zamawiającego i zaistniało w miejscu i w okresie ubezpieczenia. Przedmiot ubezpieczenia i miejsce ubezpieczenia:Przedmiotem ubezpieczenia jest mienie stanowiące własność lub będące w posiadaniu Zamawiającego na podstawie tytułu prawnego, zgodnie z którym ciąży na nim ryzyko lub obowiązek ubezpieczenia, w tym:a. Budynki i budowle;b. Maszyny, urządzania, wyposażenie i niskocenne środki trwałe;c. Sprzęt elektroniczny;d. Mienie pracownicze;e. Fotowoltaika;Majątek Spółki do ubezpieczenia znajduje się w dwóch lokalizacjach:80-180 Gdańsk ul. Jabłoniowa 55 – BAZA TRANSPORTOWAWłaściciel budynku: Zakład Utylizacji Sp. z o.o. Użytkownik budynku: Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o. Zabezpieczenie: spersonalizowany system dostępu do budynku tj. karty dostępu/zamki patentowe, na zewnątrz parking – kamery, monitoring całego terenu, dodatkowo ochrona indywidualna (właściciel Zakład Utylizacyjny); Zabezpieczenia przeciwpożarowe: system detekcji pożarowej; centrala przeciwpożarowa zamontowana w pomieszczeniu technicznym; ROP na korytarzach, klatkach schodowych, pomieszczeniach magazynu; przeciwpożarowe wyłączniki prądu znajdują się przed wejściem do budynku socjalno-biurowego; wjazd na teren tylko dla pracowników upoważnionych – brama wjazdowa strzeżona całą dobę.80-174 Otomin ul. Konna 35 – BIUROWłaściciel budynku: Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o. Użytkownik budynku: Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o. Zabezpieczenie: spersonalizowany system dostępu do budynku SATEL tj. karty dostępu/kody dostępu/zamki patentowe; na zewnątrz parking - kamery (właściciel firma TAPI); wjazd na teren zamykany bramą, teren ogrodzony.Zabezpieczenie przeciwpożarowe: system detekcji pożarowej.Sprzęt elektroniczny przenośny objęty jest ochroną na terenie Europy. Suma ubezpieczenia, podstawa szacowania wartości i franszyza redukcyjna:Budynki i budowle - suma ubezpieczenia 6 040 387,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia, sumy stałe określone wg wartości odtworzeniowej, franszyza redukcyjna zniesiona.Maszyny, urządzania, wyposażenie i niskocenne środki trwałe – suma ubezpieczenia 152 999,98 zł na jedno i wszystkie zdarzenia, sumy stałe określone wg wartości księgowej brutto, franszyza redukcyjna zniesiona.Sprzęt elektroniczny – suma ubezpieczenia 84 105,50 zł na jedno i wszystkie zdarzenia, sumy stałe określone wg wartości księgowej brutto, franszyza redukcyjna zniesiona. W tym sprzęt elektroniczny stacjonarny 24 506,02 zł i sprzęt przenośny 59 599,48 zł.Mienie pracownicze – suma ubezpieczenia 500 zł na pracownika na jedno i wszystkie zdarzenia, ubezpieczenie na tzw. pierwsze ryzyko, wartość rzeczywista, franszyza redukcyjna zniesiona.Fotowoltaika – suma ubezpieczenia 276 265,32 zł na jedno i wszystkie zdarzenia, sumy stałe określone wg wartości księgowej brutto, franszyza redukcyjna zniesiona.Okres ubezpieczenia dla Zadania nr 1, Pakietu nr 1 - Od 01.03.2021 r. do 28.02.2022 r.Pakiet nr 2 – ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia. Suma gwarancyjna 5.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Okres ubezpieczenia dla Zadania nr 1, Pakietu nr 2 Od 01.03.2021 r. do 28.02.2022 r.Przedmiot i zakres ubezpieczenia:Przedmiotem ubezpieczenia jest odpowiedzialność cywilna Zamawiającego za szkody wyrządzone poszkodowanemu w związku z prowadzeniem działalności oraz posiadaniem i/lub użytkowaniem mienia na podstawie tytułu prawnego m.in.: własność, najem, leasing, dzierżawa etc. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje odpowiedzialność cywilną deliktową oraz kontraktową, z wyłączeniem odpowiedzialności za szkody, za które Ubezpieczony jest odpowiedzialny wskutek umownego przejęcia odpowiedzialności cywilnej innej osoby (podmiotu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66516000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 28.02.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
warunki ubezpieczenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 – Ubezpieczenia komunikacyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2 Pakiet nr 1 – ubezpieczenie pojazdów, ich części lub wyposażenia od uszkodzeń, zniszczenia lub utraty (w tym również wskutek kradzieży) – Autocasco.3.2.1 Zakres ubezpieczenia:Ubezpieczeniem objęte są wszelkie szkody w pojeździe lub/i wyposażeniu, powstałe w szczególności na skutek:a) zderzenia się pojazdu lub uderzenia w pojazd przez: inne pojazdy, osoby, zwierzęta, przedmioty - pochodzące z zewnątrz pojazdu (niezależnie czy pojazd jest w ruchu czy stoi),b) działania osób trzecich,c) uszkodzenia zewnętrznej części pojazdu przez zwierzęta,d) pożaru lub wybuchu,e) powodzi, zatopienia, huraganu, uderzenia pioruna, lawiny, lub działania innych sił przyrody, szkody powstałe na skutek osuwania się lub zapadania się ziemi,f) nagłego działania czynnika termicznego lub/i chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu,g) zassania wody do silnika,h) użycia pojazdu w związku z przewozem osób, którym ma być udzielona pomoc lekarska,i) kradzieży w tym kradzieży zuchwałej (art. 278, 279 KK), rozboju (art. 280KK) oraz rabunku pojazdu, jego części lub wyposażeniaSumy ubezpieczenia:a) Pojazdy osobowe – z uwzględnieniem podatku VATb) Pojazdy inne niż osobowe – bez uwzględniania podatku VAT c) Pojazdy nowe fabrycznie (do 12 miesięcy od daty wystawienia faktury) – suma ubezpieczenia w wysokości wartości z faktury netto lub brutto w zależności od rodzaju pojazdu. Ustalona w ten sposób suma ubezpieczenia jest stała przez okres trwania polisy (nie będzie ustalana wartość rynkowa pojazdu z dnia szkody). d) Pojazdy używane (powyżej 12 miesięcy od daty wystawienia faktury) – wartość rynkowa netto lub brutto w zależności od rodzaju pojazdu. Wartość rynkowa pojazdu ustalana będzie w oparciu o wycenę rzeczoznawcy lub w oparciu o dane z systemu eksperckiego (Info – Ekspert, Eurotax etc.). Dla pojazdów specjalistycznych, w tym pojazdów z trwale zamontowanym specjalistycznym wyposażeniem, których średnie wartości rynkowe nie figurują w tabelach INFO – EXPERT, Eurotax lub podobnych, zastosowanie będzie mieć procentowy spadek wartości fakturowej rok do roku w wysokości 8%.Przedmiotem ubezpieczenia są 32 pojazdy wskazane w Załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.Pakiet nr 2 - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.Zakres Ubezpieczenia - zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o Ubezpieczeniach Obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 2214, z późniejszymi zmianami).Limity odpowiedzialności Wykonawcy – zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 2214z późniejszymi zmianami). Przedmiotem ubezpieczenia są 32 pojazdy wskazane w Załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Pakiet nr 3 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.Zakres ubezpieczenia obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków, polegające na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia, powstałe w związku z ruchem ubezpieczonego pojazdu, a także podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, załadunku i rozładunku pojazdu, zatrzymania i postoju, oraz w trakcie naprawy dokonywanej na trasie jazdy, mającej na celu dojechanie do najbliższego warsztatu lub kontynuowanie jazdy.Suma ubezpieczenia wynosi 10.000 zł na każdą osobę przewożoną w pojeździe na każde zdarzenie.Przedmiotem ubezpieczenia są 32 pojazdy wskazane w Załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66514110-0, 66516100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 20.02.2021
data zakończenia: 19.02.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
warunki ubezpieczenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej osób zarządzających spółką |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres ubezpieczenia - ubezpieczenie obejmuje odpowiedzialność członków władz spółki za szkody wyrządzone osobom trzecim oraz samej spółce, w związku z pełnioną funkcją i wykonywaniem powierzonych obowiązków, w zakresie przewidzianym przez prawo i wewnętrzne regulacje Spółki. Ubezpieczenie chroni również spadkobierców i małżonków osób ubezpieczonych określonych poniżej w zakresie roszczeń objętych ubezpieczeniem w przypadku ich wniesienia przeciwko Osobom UbezpieczonymUbezpieczeni:Byli, obecni oraz przyszli Członkowie Zarządu, Rady Nadzorczej, Komisji Rewizyjnej, Rady Konsultacyjnej, Rady Dyrektorów, Rady Audytorów, Dyrektorzy Zarządzający, członkowie organów kontrolnych i wszyscy członkowie innych organów wykonawczych, doradczych lub nadzorczych określonych w umowie spółki lub statucie. Członkowie zarządu oddelegowani do spółki zewnętrznej. Pracownicy, jeżeli roszczenie dotyczy sprawowanej przez niego funkcji kierowniczej, zarządczej lub nadzorczej oraz jeżeli został włączony, jako strona do rozpatrywanego roszczenia skierowanego przeciwko jakiejkolwiek osobie ubezpieczonej.Współmałżonkowie, konkubenci, partnerzy życiowi, spadkobiercy, wykonawcy testamentu, reprezentanci prawni wymienionych powyżej osób.Cesjonariusze.Członkowie organów każdej spółki zależnej.Sposób ubezpieczenia – ubezpieczenie bezimienne.Dodatkowe rozszerzenia:- Koszty obrony – 100% sumy gwarancyjnej.- Zobowiązania podatkowe – odpowiedzialność osób ubezpieczonych za zaległości publicznoprawne na podstawie przepisów Ordynacji Podatkowej – art. 116 i art. 116a w związku z art. 107 – 100 % sumy gwarancyjnej.- Ochrona dla spółki w związku z roszczeniami z tytułu papierów wartościowych.- Naruszenie praw pracowniczych.- Kary i grzywny administracyjne oraz cywilnoprawne w zakresie, w jakim ich pokrycie jest dopuszczalne przepisami prawa – 1.000.000,00 zł.- Koszty public relations – koszty odzyskania dobrego imienia/koszty ochrony dobrego imienia/koszty wizerunku/zapobieżenia – 10% sumy gwarancyjnej.- koszty porady prawnej (w tym przed wniesieniem roszczenia) oraz jej interpretacji – 10 % sumy gwarancyjnej.- Koszty awaryjne – specjalna zgoda wsteczna Wykonawcy dla poniesionych kosztów, w tym kosztów obrony, porady prawnej, zdarzenia regulacyjnego – 20% sumy gwarancyjnej.- Koszty zdarzenia kryzysowego spółki – 500.000,00 zł.- Koszty zarządzania zdarzeniem regulacyjnym – 10 % sumy gwarancyjnej.- Koszty postępowań przygotowawczych – 10 % sumy gwarancyjnej.- Koszty postępowań odwoławczych i zaskarżenia – 10 % sumy gwarancyjnej.- Koszty postępowań wyjaśniających (śledztwa, dochodzenia) – 10 % sumy gwarancyjnej.- Koszty obrony w postępowaniach ekstradycyjnych – 10 % sumy gwarancyjnej.- Koszty obrony z tytułu uszkodzenia ciała lub mienia - 10 % sumy gwarancyjnej.- Koszty związane z wydatkami na kaucje i poręczenia/gwarancje oraz koszty postępowań dotyczących wolności lub mienia (konfiskata mienia) – 10 % sumy gwarancyjnej.- Koszty stawiennictwa (koszty oficjalne stawienia się przed sądem oraz przed innymi organami państwowymi) – 1.000.000,00 zł.- Koszty wsparcia psychologicznego – 500.000,00 zł na osobę.- Limit dodatkowy dla członków rady nadzorczej: 2.000.000,00 zł.- Limit dodatkowy dla kosztów obrony: 2.000.000,00 zł.- Roszczenia bezpośrednio lub pośrednio wynikające z zanieczyszczenia środowiska.- Automatyczne objęcie ochroną członków organów nowopowstałych, przejętych spółek zależnych.- Rażące niedbalstwo.- Roszczenia wzajemne.Suma gwarancyjna 5.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 11.07.2021
data zakończenia: 10.07.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
warunki ubezpieczenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: