IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Klauzule fakultatywne |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej Umowy (umowy ubezpieczenia), w sposób i na warunkach określonych w:1.1. § 6 wzoru Umowy dla Zadania 1 stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ,1.2. § 6 wzoru Umowy dla Zadania 2 stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ,2. Pozostałe przesłanki dopuszczalności zmiany Umowy w trakcie jej trwania, które nie muszą być przewidziane w Umowie, a które stosuje się po ich zaistnieniu w trakcie realizacji Umowy oraz opis okoliczności, w których zmiana Umowy jest niedopuszczalna, określają przepisy art. 144 ust. 1 pkt 2-6 i ust. 1e Ustawy Pzp.3. Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez złożenie zgodnych oświadczeń woli obu stron, Zamawiającego i Wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności poprzez zawarcie aneksu do Umowy. Przepis art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp, nie przyznaje Wykonawcy roszczenia o zmianę zawartej Umowy. Oznacza to, że w przypadku odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego nie może ww. przepis stanowić podstawy do żądania zmiany Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Tajemnica przedsiębiorstwa.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2020, poz. 1913 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później, niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że informacje podane w ofercie jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa oraz wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa musi nastąpić jednocześnie. Wykonawca zastrzegając swoje tajemnice powinien udowodnić, że spełnione są przesłanki określone w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Może to nastąpić na przykład poprzez złożenie oświadczenia uzasadniającego, dlaczego określone informacje mają przymiot tajemnicy przedsiębiorstwa lub przedstawienia innych dokumentów (na przykład umów o zachowanie poufności). Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1 Ustawy Pzp, na podstawie przedstawionych środków dowodowych, zweryfikuje czy zamieszczone w ofercie informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa stanowią taką tajemnice bądź podejmie decyzje o ich odtajnieniu.W przypadku zastrzeżenia informacji, o których mowa w ofercie, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wydzielił z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, oznaczył je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” oraz złożył je w oddzielnej wewnętrznej kopercie lub opakowaniu. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie Postępowania są jawne bez zastrzeżeń. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub są jawne na podstawie przepisów Ustawy Pzp lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone informacje.Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie przepisów Ustawy Pzp, a złożone przez niego odpowiedzi (wyjaśnienia i/lub dowody) stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa w okolicznościach, o których mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
29.01.2021, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Podwykonawcy1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcy.2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Celem możliwości realizacji Zamówienia przy udziale podwykonawców, obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie Zamawiającego o skorzystaniu z tego uprawnienia i określenie zakresu Zamówienia, który zostanie powierzony do wykonania podwykonawcy. Obowiązek informacyjny, o którym mowa w niniejszym ustępie, Wykonawca ma zrealizować poprzez podanie rzeczonych informacji w Formularzu oferty sporządzonym według wzoru z Załącznika nr 1 do SIWZ.3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części Zamówienia polegających na udzielaniu ochrony ubezpieczeniowej w zakresie działalności swego przedsiębiorstwa i spełnieniu świadczenia w razie zajścia przewidzianego w Umowie (umowie ubezpieczenia) wypadku.4. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcy, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z Postępowania zmieszczenia informacji o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3.) SIWZ.5. Powierzenie wykonania części Zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego Zamówienia.6. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 6 Ustawy Pzp, określa warunki realizacji Zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia w następujący sposób: 6.1. Wykonawcy, którym wspólnie udzielono Zamówienia, zwani dalej Koasekuratorami, zobowiązani są wskazać spośród siebie tzw. Koasekuratora Prowadzącego (Lidera), uprawnionego do reprezentowania interesów wszystkich Koasekuratorów wobec Ubezpieczającego/Ubezpieczonego m.in. w zakresie zawarcia, zmiany i wykonywania umowy ubezpieczenia, w tym likwidacji szkód.6.2. Koasekurator Prowadzący (Lider) przedstawia wszystkie decyzje Koasekuratorów, w tym w szczególności o uznaniu lub odmowie uznania roszczenia ze skutkiem dla pozostałych Koasekuratorów.6.3. Zapłata składki ubezpieczeniowej nastąpi na konto bankowe wskazane Ubezpieczającemu/Ubezpieczonemu przez Koasekuratora Prowadzącego w polisie, certyfikacie lub innym dokumencie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.6.4. Zapłata składki ubezpieczeniowej wobec jednego z Koasekuratorów, powoduje wygaśnięcie długu Ubezpieczającego/Ubezpieczonego wobec wszystkich Koasekuratorów (solidarność wierzycieli).6.5. Dla celów umowy ubezpieczenia, gdziekolwiek w polisie, w Ogólnych lub Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia mających zastosowanie do umowy ubezpieczenia, użyty jest zwrot „Ubezpieczyciel”, „zakład ubezpieczeń”, „zakład ubezpieczeń i reasekuracji”, „towarzystwo ubezpieczeń”, „towarzystwo ubezpieczeń i reasekuracji”, „towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych” lub podana firma Koasekuratora Prowadzącego, zapis taki będzie rozumiany jako odnoszący się do wszystkich Koasekuratorów.6.6. Ubezpieczający/Ubezpieczony jest uprawniony wykonywać wszelkie obowiązki informacyjne wynikające z umowy ubezpieczenia bądź Ogólnych lub Szczególnych Warunków Ubezpieczenia wobec Koasekuratora Prowadzącego, a świadczenie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego wobec Koasekuratora Prowadzącego w tym zakresie, zwalnia Ubezpieczającego/Ubezpieczonego z długu wobec pozostałych Koasekuratorów (solidarność wierzycieli).6.7. Wszelkie aneksy do umowy ubezpieczenia, polisy, certyfikatu oraz innych dokumentów ubezpieczeniowych będą wystawiane przez Koasekuratora Prowadzącego ze skutkiem dla pozostałych Koasekuratorów.Opis sposobu przygotowania ofert1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ma możliwość złożenia ofert częściowych2. Złożenie większej liczby ofert na tą samą część Zamówienia, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 4. Zaleca się przy sporządzeniu oferty skorzystanie z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego przedstawionych w Załącznikach do SIWZ. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w SIWZ. 5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, za pomocą operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie do pisania albo w postaci wydruku komputerowego, przy użyciu nieścieralnego atramentu lub inną trwałą techniką)w języku polskim w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści albo elektronicznie przez Platformę Przetargową opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym.6. Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej albo w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.8. Oferta sporządzona w formie pisemnej:8.1. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty, w tym strony wszystkie załączników, były ponumerowane kolejnymi numerami.8.2. Wszelkie poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w tekście oferty powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem Wykonawcy.8.3. Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie lub opakowaniu, w sposób uniemożliwiający ujawnienie jej treści przed upływem terminu otwarcia ofert.8.4. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następującą treść: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, Nazwa i adres Wykonawcy: ……………………………….*„Oferta na ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej”, numer sprawy ZP-U-54/2020- nie otwierać do terminu otwarcia ofert: to jest do dnia …………….** roku do godziny ………***wypełnia Wykonawca, należy podać nazwę i adres **termin otwarcia ofert wypełnia Wykonawca zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem składania ofert9. Zmiany lub wycofanie oferty.9.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne, pod warunkiem gdy zostaną dokonane przed upływem terminu składania ofert.9.2. Wprowadzone zmiany złożonej oferty muszą być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, a koperta lub opakowanie powinno być oznaczone napisem „ZMIANA”. Koperty oznaczone napisem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności dokonania zmiany, zostaną dołączone do oferty.9.3. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z Postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian, o których mowa w ust. 13 pkt. 13.2. Powiadomienie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę lub opakowanie zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem „WYCOFANIE”. Koperty lub opakowania ofert wycofanych nie będą otwierane. 9.4. Oświadczenia woli o zmianie lub wycofaniu oferty powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.10. Tajemnica przedsiębiorstwa.10.1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2020, poz. 1913 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później, niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że informacje podane w ofercie jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 10.2. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa oraz wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa musi nastąpić jednocześnie. 10.3. Wykonawca zastrzegając swoje tajemnice powinien udowodnić, że spełnione są przesłanki określone w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Może to nastąpić na przykład poprzez złożenie oświadczenia uzasadniającego, dlaczego określone informacje mają przymiot tajemnicy przedsiębiorstwa lub przedstawienia innych dokumentów (na przykład umów o zachowanie poufności). Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1 Ustawy Pzp, na podstawie przedstawionych środków dowodowych, zweryfikuje czy zamieszczone w ofercie informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa stanowią taką tajemnice bądź podejmie decyzje o ich odtajnieniu.10.4. W przypadku zastrzeżenia informacji, o których mowa w ust. 11pkt. 11.1., Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wydzielił z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, oznaczył je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” oraz złożył je w oddzielnej wewnętrznej kopercie lub opakowaniu. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie Postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 10.5. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub są jawne na podstawie przepisów Ustawy Pzp lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone informacje.10.6. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie przepisów Ustawy Pzp, a złożone przez niego odpowiedzi (wyjaśnienia i/lub dowody) stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa w okolicznościach, o których mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 11. Oferta musi składać się z następujących oświadczeń i dokumentów:11.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony według wzoru z Załącznika nr 1do SIWZ.11.1.1. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży lub przedłoży w ofercie nie wypełniony lub nie podpisany Formularz oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.11.1.2. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży lub przedłoży w ofercie nie wypełnione, odpowiednio dla danej części Zamówienia, Załączniki do Formularza oferty to jest Formularz oferty – Część Szczegółowa, Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku nie podpisania Załącznika/Załączników do Formularza oferty w miejscu do tego przeznaczonym „Czytelny(-e) podpis(-y) osoby/ osób upoważnionej(-ych) do reprezentowania Wykonawcy lub Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie”, Zamawiający nie będzie odrzucał oferty z zastrzeżeniem, że Załącznik jest prawidłowo wypełniony, a Formularz oferty wypełniony i podpisany.11.2. Pełnomocnictwo.11.2.1. W przypadku podpisania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa z zastrzeżeniem postanowień ust. 13 pkt 13.5. 11.2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. 11.2.3. Wykonawca powinien dołączyć stosowny odpis z rejestru Wykonawcy, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę lub oświadczenia i poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane w niniejszym Postępowaniu oraz z którego wynika umocowanie osoby udzielającej w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.11.3. Oświadczenie własne Wykonawcy sporządzone według wzoru z Załącznika nr 2 do SIWZ.11.3.1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w Postępowaniu. 11.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców.13. Wymagania dotyczące złożenia oferty w postaci elektronicznej poprzez Platformę Przetargową:13.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych .doc, docx., odt., .pdf, rtf13.2. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa” lub „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.13.3. Ofertę złożyć należy na Formularzu oferty sporządzonym według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ.13.4. Oferta wraz z załącznikami (m.in. oświadczenia według wzoru z Załącznika nr 2 do SIWZ) musi być podpisana podpisem kwalifikowanym elektronicznym przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 13.5. Pełnomocnictwo, pod rygorem nieważności, powinno być sporządzone w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.13.6. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem: https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem Postępowania oraz znakiem sprawy (numerem referencyjnym) zgodnym z niniejszym Postępowaniem.13.7. UWAGA! O terminie złożenia oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej, decyduje czas ostatecznego wysłania oferty, a nie czas rozpoczęcia jej wprowadzania.