Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kuźnia Raciborska działającej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kuźnia Raciborska działającej poprzez Urząd Miejski, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej jednostek posiadających osobowość prawną na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r. oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Gminy Kuźnia Raciborska na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r. oraz ubezpieczenie komunikacyjne (OC, ZK, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Gminę Kuźnia Raciborska, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz jednostki posiadające osobowość prawną oraz Ochotnicze Straże Pożarne na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKuźnia Raciborska
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kuźnia Raciborska
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-29
  • Numer ogłoszenia531412-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531412-N-2019 z dnia 2019-03-29 r.

Gmina Kuźnia Raciborska: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kuźnia Raciborska działającej poprzez Urząd Miejski, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej jednostek posiadających osobowość prawną na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r. oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Gminy Kuźnia Raciborska na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r. oraz ubezpieczenie komunikacyjne (OC, ZK, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Gminę Kuźnia Raciborska, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz jednostki posiadające osobowość prawną oraz Ochotnicze Straże Pożarne na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Gmina Kuźnia Raciborska z siedzibą w 47-420 Kuźnia Raciborska, ul. Słowackiego 4 - Pełnomocnik Zamawiającego upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz następujących Zamawiających i ich jednostek organizacyjnych: 1. Gmina Kuźnia Raciborska, ul. Słowackiego 4, 47-420 Kuźnia Raciborska, NIP: 6391002778 2. Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Klasztorna 9, 47-420 Kuźnia Raciborska, NIP: 6391461799 3. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Klasztorna 9 47-420 Kuźnia Raciborska, NIP: 6391672668 4. Gminny Ośrodek Turystyki i Promocji w Rudach, ul. Szkolna 1 47-430 Rudy, NIP:639-20-12-767
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Gmina Kuźnia Raciborska, ul. Słowackiego 4, 47-420 Kuźnia Raciborska, NIP: 6391002778 KOD NUTS: PL 22 Osoba do kontaktu Sabina Zielińska e-mail: przetargi@umkuznia.pl, tel. 32 419 12 24
Gminny Ośrodek Turystyki i Promocji w Rudach, ul. Szkolna 1 47-430 Rudy, NIP:639-20-12-767 KOD NUTS: PL 22 Osoba do kontaktu Sabina Zielińska e-mail: przetargi@umkuznia.pl, tel. 32 419 12 24
Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Klasztorna 9 47-420 Kuźnia Raciborska, NIP: 6391672668 KOD NUTS: PL 22 Osoba do kontaktu Sabina Zielińska e-mail: przetargi@umkuznia.pl, tel. 32 419 12 24
Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Klasztorna 9, 47-420 Kuźnia Raciborska, NIP: 6391461799 KOD NUTS: PL 22 Osoba do kontaktu Sabina Zielińska e-mail: przetargi@umkuznia.pl, tel. 32 419 12 24

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuźnia Raciborska, krajowy numer identyfikacyjny 52798300000000, ul. ul. Słowackiego  4 , 47-420  Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 191 224, e-mail poczta@kuzniaraciborska.pl, faks 324 191 432.
Adres strony internetowej (URL): www.kuzniaraciborska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Gmina Kuźnia Raciborska z siedzibą w 47-420 Kuźnia Raciborska, ul. Słowackiego 4 - Pełnomocnik Zamawiającego upoważniony do przeprowadzenia postępowania jak również udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz następujących Zamawiających i ich jednostek organizacyjnych: 1. Gmina Kuźnia Raciborska, ul. Słowackiego 4, 47-420 Kuźnia Raciborska, NIP: 6391002778 2. Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Klasztorna 9, 47-420 Kuźnia Raciborska, NIP: 6391461799 3. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Klasztorna 9 47-420 Kuźnia Raciborska, NIP: 6391672668 4. Gminny Ośrodek Turystyki i Promocji w Rudach, ul. Szkolna 1 47-430 Rudy, NIP:639-20-12-767
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://kuznia-raciborska.finn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera do Urzędu Miejskiego w Kuźni Raciborskiej (pokój nr 4 - sekretariat)
Adres:
ul. Słowackiego 4 47-420 Kuźnia Raciborska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kuźnia Raciborska działającej poprzez Urząd Miejski, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej jednostek posiadających osobowość prawną na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r. oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Gminy Kuźnia Raciborska na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r. oraz ubezpieczenie komunikacyjne (OC, ZK, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Gminę Kuźnia Raciborska, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz jednostki posiadające osobowość prawną oraz Ochotnicze Straże Pożarne na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r.
Numer referencyjny: IB.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kuźnia Raciborska działającej poprzez Urząd Miejski, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej jednostek posiadających osobowość prawną na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r. oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Gminy Kuźnia Raciborska na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r. oraz ubezpieczenie komunikacyjne (OC, ZK, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Gminę Kuźnia Raciborska, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz jednostki posiadające osobowość prawną oraz Ochotnicze Straże Pożarne na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r.” w podziale na części: 1.2.1 Część I Ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Kuźnia Raciborska (Urzędu Miejskiego i gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek posiadających osobowość prawną) w zakresie: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z ryzykiem dewastacji, wandalizmu, graffiti, c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk - all risk, d) ubezpieczenie oszklenia, e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości. 1.2.2 Część II Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Gminy Kuźnia Raciborska w zakresie: a) ubezpieczenie imienne członków ochotniczych straży pożarnych (OSP), b) ubezpieczenie bezimienne członków ochotniczych straży pożarnych (OSP), c) ubezpieczenie bezimienne członków młodzieżowych drużyn pożarniczych (MDP). 1.2.3 Część III Ubezpieczenie komunikacyjne (OC, ZK, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Gminę Kuźnia Raciborska, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz jednostki posiadające osobowość prawną oraz Ochotnicze Straże Pożarne w zakresie: a) obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC i „Zielona Karta”), b) ubezpieczenie pojazdów autocasco (AC+KR) , c) ubezpieczenie komunikacyjnego assistance (ASS), d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW). e) ubezpieczenie szyb samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części stanowią załączniki nr 4, 6, 7, 8, 9, 9a, 10, 12, 13, 15 i 16 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66516000-0
66515000-3
66515100-4
66515200-5
66515300-6
66515400-7
66512100-3
66514110-0
66516100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tych samych usług, o których mowa w punkcie 1.2.1 i 1.2.2 oraz 1.2.3 SIWZ. Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z wybranym wykonawcą.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia - wydane przez właściwy organ. W.w warunek dotyczy wszystkich trzech części przedmiotowego postępowania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia - wydane przez właściwy organ - dotyczy każdej części zamówienia. Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Jakość – dodatkowe klauzule / postanowienia szczególne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki i zakres zmian postanowień umownych został określony we wzorach umów na poszczególne części zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kuźnia Raciborska działającej poprzez Urząd Miejski, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej jednostek posiadających osobowość prawną na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Kuźnia Raciborska (Urzędu Miejskiego i gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek posiadających osobowość prawną) w zakresie: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z ryzykiem dewastacji, wandalizmu, graffiti, c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk - all risk, d) ubezpieczenie oszklenia, e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516000-0, 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515300-6, 66515400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Jakość – dodatkowe klauzule / postanowienia szczególne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Gminy Kuźnia Raciborska na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Gminy Kuźnia Raciborska w zakresie: a) ubezpieczenie imienne członków ochotniczych straży pożarnych (OSP), b) ubezpieczenie bezimienne członków ochotniczych straży pożarnych (OSP), c) ubezpieczenie bezimienne członków młodzieżowych drużyn pożarniczych (MDP).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66512100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Jakość – dodatkowe klauzule / postanowienia szczególne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Ubezpieczenie komunikacyjne (OC, ZK, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Gminę Kuźnia Raciborska, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz jednostki posiadające osobowość prawną oraz Ochotnicze Straże Pożarne na okres od dnia 01.05.2019 r. do dnia 30.04.2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczenie komunikacyjne (OC, ZK, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Gminę Kuźnia Raciborska, jednostki organizacyjne Gminy Kuźnia Raciborska oraz jednostki posiadające osobowość prawną oraz Ochotnicze Straże Pożarne w zakresie: a) obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC i „Zielona Karta”), b) ubezpieczenie pojazdów autocasco (AC+KR) , c) ubezpieczenie komunikacyjnego assistance (ASS), d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW). e) ubezpieczenie szyb samochodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3, 66515000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Jakość – dodatkowe klauzule / postanowienia szczególne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Świętochłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 80 tysięcy złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI