Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia, OC, NNW i komunikacyjne Gminy Słupca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: NORD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871079932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubicka 16
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nordpartner.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Nord Partner Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871079932
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Lubicka 16
1.11.4.) Miejscowość: Toruń
1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.9.) Numer telefonu: 56 306 77 35
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.nordpartner.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia, OC, NNW i komunikacyjne Gminy Słupca
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bb398c4-b701-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Pełnomocnik Zamawiającego na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp. udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących mienia i działalności Gminy Słupca zamieszczonych w załącznikach nr 6, 6A, 6B, 6C do SWZ oraz załącznikach nr 1-6 do opisu przedmiotu zamówienia – Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych - załącznik nr 5 do SWZ.Informacje poufne, o którym mowa powyżej udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020, poz. 895 z późn. zm.) - zwana dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” lub na adres e-mail: przetargi.dujsp@np.com.plZmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku za pośrednictwem Platformy.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji za pośrednictwem Platformy zakupowej Nord Partner Sp. o.o. dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner oraz poczty elektronicznej przetargi.dujsp@np.com.pl zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z Rozdz. XXV SWZ.Oświadczenie Wykonawcy zawarte w pkt 14 - Załącznik nr 1 A do SWZ – Formularz ofertowy CZĘŚĆ I zamówienia oraz w pkt 14 - Załącznik nr 1 B do SWZ – Formularz ofertowy CZĘŚĆ II zamówienia oraz w pkt 13 - Załącznik nr 1 C do SWZ – Formularz ofertowy CZĘŚĆ III zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z Rozdz. XXV SWZ.Oświadczenie Wykonawcy zawarte w pkt 14 - Załącznik nr 1 A do SWZ – Formularz ofertowy CZĘŚĆ I zamówienia oraz w pkt 14 - Załącznik nr 1 B do SWZ – Formularz ofertowy CZĘŚĆ II zamówienia oraz w pkt 13 - Załącznik nr 1 C do SWZ – Formularz ofertowy CZĘŚĆ III zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 331554,45 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Ubezpieczenia komunikacyjne - w okresie od 10.06.2021 r. do 09.06.2024 r.A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm),B. Ubezpieczenie autocasco (AC),C. Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),D. Ubezpieczenie assistance (ASS)
4.2.5.) Wartość części: 59983,05 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. w następujących przypadkach:1.1. wzrost wartości ubezpieczanego majątku,1.2. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia w tym pojazdów, które nie było ubezpieczone, 1.3. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych, 1.4. zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem NNW1.5. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń, 1.6. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych, 1.7. przedłużenia okresu ubezpieczenia, 1.8. zmiany przepisów prawa, 1.9. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione. 2. Możliwość udzielenia zamówień podobnych, o którym mowa w rozdziale VII będzie przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu a ich wartość wyniesie nie więcej niż 50% wartości każdej części zamówienia i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej - w okresie od 06.07.2021 r. do 05.07.2024 r.A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
4.2.5.) Wartość części: 253871,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. w następujących przypadkach:1.1. wzrost wartości ubezpieczanego majątku,1.2. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia w tym pojazdów, które nie było ubezpieczone, 1.3. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych, 1.4. zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem NNW1.5. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń, 1.6. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych, 1.7. przedłużenia okresu ubezpieczenia, 1.8. zmiany przepisów prawa, 1.9. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione. 2. Możliwość udzielenia zamówień podobnych, o którym mowa w rozdziale VII będzie przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu a ich wartość wyniesie nie więcej niż 50% wartości każdej części zamówienia i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków - w okresie od 06.07.2021 r. do 05.07.2024 r.A. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej i Młodzieżowej Drużyny Pożarniczej – ustawowe,B. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej i Młodzieżowej Drużyny Pożarniczej,C. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów i inkasentów,D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób skierowanych do robót publicznych, prac na cele społeczne lub społecznie użytecznych, prac interwencyjnych, m.in. skazanych, wolontariuszy, praktykantów, stażystów.
4.2.5.) Wartość części: 17700,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. w następujących przypadkach:1.1. wzrost wartości ubezpieczanego majątku,1.2. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia w tym pojazdów, które nie było ubezpieczone, 1.3. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych, 1.4. zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem NNW1.5. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń, 1.6. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych, 1.7. przedłużenia okresu ubezpieczenia, 1.8. zmiany przepisów prawa, 1.9. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione. 2. Możliwość udzielenia zamówień podobnych, o którym mowa w rozdziale VII będzie przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu a ich wartość wyniesie nie więcej niż 50% wartości każdej części zamówienia i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4