UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W GOLENIOWIE SP. Z O.O.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleniów
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpitalne Centrum Medyczne w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-18
  • Numer ogłoszenia541206-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541206-N-2020 z dnia 2020-05-18 r.

Szpitalne Centrum Medyczne w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W GOLENIOWIE SP. Z O.O.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitalne Centrum Medyczne w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 32118893700000, ul. Nowogardzka  2 , 72-100  Goleniów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 46 64 301, e-mail zamowieniapubliczne@szpitalgoleniow.pl, faks 91 46 64 315.
Adres strony internetowej (URL): szpitalgoleniow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne szpitalgoleniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
szpitalgoleniow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
sekretariat SZPITALNE CENTRUM MEDYCZNE W GOLENIOWIE SP. Z O.O. UL. NOWOGARDZKA 2 72-100 GOLENIÓW

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W GOLENIOWIE SP. Z O.O.
Numer referencyjny: ZZP/05/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o., obejmujące 2 części:CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą; kod wg CPV: 66516000-0,2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia; kod wg CPV: 66516400-4,CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE MIENIA1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3,2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66516000-0
66516400-4
66515000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego w zakresie każdej części zamówienia. Zamówienie takie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych zamówieniem podstawowym. Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki. Zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.); a jeżeli przepisy prawa nie przewidują konieczności posiadania zezwolenia - zaświadczenie Ministra Finansów lub zaświadczenie właściwego organu nadzoru potwierdzające posiadanie zgody na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenie lub zaświadczenie Ministra Finansów lub zaświadczenie właściwego organu nadzoru, o którym mowa powyżej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić każdy z Wykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualne zezwolenie lub zaświadczenie Ministra Finansów lub zaświadczenie właściwego organu nadzoru, o którym mowa powyżej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 0,60
WARUNKI UMOWY 0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA1. Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 2. W szczególności na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP mogą ulec istotnej zmianie postanowienia Umowy w stosunku do treści Oferty, o ile zachodzą poniższe okoliczności:1) wystąpią zmiany przepisów prawa, które powodować będą konieczność zmiany warunków realizacji Umowy, która to zmiana może powodować odpowiednie zwiększenie albo zmniejszenie wysokości składki,2) konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w Umowie będzie wynikała ze zobowiązań umownych UBEZPIECZAJĄCEGO, w szczególności w przypadku nałożenia na UBEZPIECZAJĄCEGO zobowiązania do zawarcia/ posiadania umowy ubezpieczenia:- o wyższej niż dotychczas sumie gwarancyjnej bądź o wyższych limitach na dane ryzyko (w szczególności w klauzulach dodatkowych włączonych do ubezpieczenia), lub- zawierającej rozszerzenia ochrony bądź inne zapisy dotychczas nie przewidziane w ubezpieczeniu, lub- określające inny poziom franszyz/udziałów własnych,Wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu zakresu danego ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednie zwiększenie wysokości składki.3) wystąpią zmiany stanu faktycznego, które powodować będą konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w Umowie lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia przewidzianego w Umowie (np. zmiana w zakresie prowadzonej / wykonywanej działalności, liczbie osób, pojawienie się lub ujawnienie nowych zagrożeń, okoliczności pociągających za sobą możliwość powstania wypadku), wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu lub zawężeniu zakresu danego ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednią zmianę wysokości składki,4) wystąpi konieczność doubezpieczenia, uzupełnienia, podwyższenia sumy gwarancyjnej lub limitów odpowiedzialności, wynikająca w szczególności ze zwiększenia ryzyka w wyniku pojawienia się lub ujawnienia nowych okoliczności, która pociąga za sobą istotną zmianę prawdopodobieństwa wypadku bądź z powodu potrzeby podwyższenia sumy gwarancyjnej lub limitów odpowiedzialności po wypłacie świadczenia, nie stanowiące realizacji postanowień warunków Umowy przewidzianych w załączniku nr 2 do Umowy, 5) nastąpi zmiana terminów zapłaty składki i liczby rat składki; zmiana taka zostanie wprowadzona bez dodatkowej zwyżki składki,6) nastąpi zmiana w zakresie liczby głównych jednostek organizacyjnych (zakładów leczniczych) UBEZPIECZAJĄCEGO, formy prawnej UBEZPIECZAJĄCEGO, zmiany w wyniku przekształcenia, połączenia, zmiany własnościowe, itp., mające znaczny wpływ na zakres ubezpieczanej działalności,7) nastąpi zmiana składki będąca konsekwencją zmian postanowień Umowy przewidzianych w Umowie, z zastrzeżeniem § 9 ust. 5 pkt 6 Umowy,8) dotyczą obniżenia stawki / składki ryczałtowej bądź innych zmian korzystnych dla UBEZPIECZAJĄCEGO – dokonanych za zgodą obu stron umowy, w szczególności w związku z wystąpieniem w standardowych Ogólnych warunkach ubezpieczenia bądź innych wzorcach umów UBEZPIECZYCIELA zmian na korzyść UBEZPIECZAJĄCEGO/ ubezpieczonego bądź w związku z zaistnieniem nowych trendów na rynku i pojawieniem się zakresów pokrycia dotychczas nie oferowanych. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które UBEZPIECZAJĄCY może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem UBEZPIECZAJĄCEGO.4. Zmiany Umowy są dopuszczalne w przypadku, gdy dotyczą nieistotnych postanowień Umowy, przy czym zmianę istotną rozumie się zgodnie z art. 144 ust. 1e PZP.5. W szczególności za zmianę nieistotną uznaje się:1) uzupełnienie sumy gwarancyjnej, limitów w poszczególnych ryzykach po wypłacie odszkodowania przy zastosowaniu zasad obowiązujących w Umowie, 2) nieznaczne rozszerzenie lub ograniczenie zakresu ochrony udzielanej w ramach Umowy przy zastosowaniu zasad obowiązujących w Umowie,3) zmianę w zakresie zakładów leczniczych, jednostek organizacyjnych lub komórek organizacyjnych zgłoszonych do ubezpieczenia (powstanie nowej jednostki, przekształcenie, połączenie, likwidacja jednostki itp.), nie mająca znacznego wpływu na zakres ubezpieczanej działalności,4) inną zmianę stanowiącą realizację postanowień warunków Umowy przewidzianą w załączniku nr 2 do Umowy, nie mającą znacznego wpływu na zakres ubezpieczanej działalności,5) inną zmianę niezmieniającą ogólnego charakteru Umowy, o której wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego,6) zmianę składki będąca konsekwencją wprowadzenia zmian w przypadkach przewidzianych powyżej.Ponadto1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP mogą ulec istotnej zmianie postanowienia Umowy w stosunku do treści Oferty w przypadku, gdy w trakcie okresu ubezpieczenia nastąpią zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215),-jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy przez UBEZPIECZYCIELA, strony przewidują możliwość odpowiedniej zmiany wysokości składki poprzez zawarcie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. W przypadku zmiany określonej w ust. 1 pkt 1 powyżej stawki / składki ryczałtowe obowiązujące w Umowie zwiększą się o podatek od towarów i usług wyliczony wg stawki obowiązującej na podstawie nowych przepisów. 3. W przypadku zmiany określonej w ust. 1 pkt 2 - 4 powyżej stawki / składki ryczałtowe obowiązujące w Umowie zmienią się wyłącznie w tej części, która zawiera element kosztów związanych z minimalnym wynagrodzeniem za pracę lub z podleganiem ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zasadami gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych programów kapitałowych i wyłącznie w odniesieniu do kosztów wynagrodzenia pracowników biorących bezpośredni udział w realizacji Umowy, w stopniu odpowiadającemu wykazanemu przez UBEZPIECZYCIELA wzrostowi kosztów wykonania Umowy. 4. Zmiana Umowy, o której mowa w ust. 1 powyżej, może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość (składek niewymagalnych). 5. Strona wnioskująca o zmiany, o których mowa w ust. 1, ma obowiązek wykazać, w jaki sposób i w jakim stopniu zmiany te mają wpływ na koszt realizacji Umowy, dołączając do pisemnego wniosku o zmianę odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku.DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA1. Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 2. W szczególności na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP mogą ulec istotnej zmianie postanowienia Umowy w stosunku do treści Oferty, o ile zachodzą poniższe okoliczności:1) wystąpią zmiany przepisów prawa, które powodować będą konieczność zmiany warunków realizacji Umowy, która to zmiana może powodować odpowiednie zwiększenie albo zmniejszenie wysokości składki,2) konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w Umowie będzie wynikała ze zobowiązań umownych UBEZPIECZAJĄCEGO, w szczególności w przypadku nałożenia na UBEZPIECZAJĄCEGO zobowiązania do zawarcia/ posiadania umowy ubezpieczenia:- o wyższej niż dotychczas sumie ubezpieczenia bądź o wyższych limitach na dane ryzyko (w szczególności w klauzulach dodatkowych włączonych do ubezpieczenia), lub- dotyczącej objęcia ochroną składnika mienia dotychczas nie objętego ubezpieczeniem, lub- zawartej wg innej wartości ubezpieczeniowej niż dotychczas (np. wg odtworzeniowej w miejsce księgowej brutto), lub- zawartej w innym systemie ubezpieczenia niż dotychczas (np. w system sum stałych w miejsce pierwszego ryzyka), lub- zawierającej rozszerzenia ochrony bądź inne zapisy dotychczas nie przewidziane w ubezpieczeniu, lub- określające inny poziom franszyz/udziałów własnych,Wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu zakresu danego ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednie zwiększenie wysokości składki.3) wystąpią zmiany stanu faktycznego, które powodować będą konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w Umowie lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia przewidzianego w Umowie (np. zmiana w zakresie prowadzonej / wykonywanej działalności, liczbie osób, pojawienie się lub ujawnienie nowych zagrożeń, okoliczności pociągających za sobą możliwość powstania wypadku sprzedaż, likwidacja lub zakup mienia), wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu lub zawężeniu zakresu danego ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednią zmianę wysokości składki,4) nastąpią zmiany w mieniu UBEZPIECZAJĄCEGO, które skutkować będą koniecznością skorygowania sum ubezpieczenia lub limitów podanych w SIWZ (np. zakup, sprzedaż, rozbudowa, wyłączenie z użytkowania, zmiana wartości rynkowej lub odtworzeniowej), wówczas zmiana polegać będzie na zwiększeniu / zmniejszeniu sumy ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednią zmianę wysokości składki,5) wystąpi konieczność doubezpieczenia, uzupełnienia, podwyższenia sumy ubezpieczenia lub limitów odpowiedzialności wynikająca w szczególności ze wzrostu wartości mienia ponad limit przyjęty w klauzuli automatycznego pokrycia, ze zwiększenia ryzyka w wyniku pojawienia się lub ujawnienia nowych okoliczności, która pociąga za sobą istotną zmianę prawdopodobieństwa wypadku bądź z powodu potrzeby podwyższenia sumy ubezpieczenia lub limitów odpowiedzialności po wypłacie świadczenia, nie stanowiące realizacji postanowień warunków Umowy przewidzianych w załączniku nr 2 do Umowy, 6) nastąpi zmiana terminów zapłaty składki i liczby rat składki; zmiana taka zostanie wprowadzona bez dodatkowej zwyżki składki,7) nastąpi zmiana w zakresie liczby zakładów leczniczych, jednostek organizacyjnych lub komórek organizacyjnych UBEZPIECZAJĄCEGO, formy prawnej UBEZPIECZAJĄCEGO, zmiany w wyniku przekształcenia, połączenia, zmiany własnościowe, itp., mające znaczny wpływ na zakres ubezpieczanej działalności,8) nastąpi zmiana składki będąca konsekwencją zmian postanowień Umowy przewidzianych w Umowie, z zastrzeżeniem § 9 ust. 5 pkt 7 Umowy,9) dotyczą obniżenia stawki / składki ryczałtowej bądź innych zmian korzystnych dla UBEZPIECZAJĄCEGO – dokonanych za zgodą obu stron umowy, w szczególności w związku z wystąpieniem w standardowych Ogólnych warunkach ubezpieczenia bądź innych wzorcach umów UBEZPIECZYCIELA zmian na korzyść UBEZPIECZAJĄCEGO/ ubezpieczonego bądź w związku z zaistnieniem nowych trendów na rynku i pojawieniem się zakresów pokrycia dotychczas nie oferowanych. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które UBEZPIECZAJĄCY może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem UBEZPIECZAJĄCEGO.4. Zmiany Umowy są dopuszczalne w przypadku, gdy dotyczą nieistotnych postanowień Umowy, przy czym zmianę istotną rozumie się zgodne z art. 144 ust. 1e PZP.5. W szczególności za zmianę nieistotną uznaje się:1) zmianę sum ubezpieczenia wynikającą z przewidzianej w Umowie aktualizacji sum ubezpieczenia oraz wynikającą z tej aktualizacji zmianę składki polegającą na przeliczeniu obowiązującej stawki za ubezpieczenie od sumy ubezpieczenia (tj. suma ubezpieczenia x określona stawka = składka);2) uzupełnienie sumy ubezpieczenia, limitów w poszczególnych ryzykach po wypłacie odszkodowania przy zastosowaniu zasad obowiązujących w Umowie, 3) nieznaczne rozszerzenie lub ograniczenie zakresu ochrony udzielanej w ramach Umowy przy zastosowaniu zasad obowiązujących w Umowie,4) zmianę w zakresie głównych jednostek organizacyjnych (zakładów leczniczych) zgłoszonych do ubezpieczenia (powstanie nowej jednostki, przekształcenie, połączenie, zmiany własnościowe, zmiany formy prawnej dotychczasowych jednostek, likwidacja jednostki itp.), nie mająca znacznego wpływu na wielkość ubezpieczanego mienia i zakres ubezpieczenia,5) inną zmianę stanowiącą realizację postanowień warunków Umowy przewidzianą w załączniku nr 2 do Umowy, nie mającą znacznego wpływu na wielkość ubezpieczanego mienia i zakres ubezpieczenia,6) inną zmianę niezmieniającą ogólnego charakteru Umowy, o której wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego,7) zmianę składki będąca konsekwencją wprowadzenia zmian w przypadkach przewidzianych powyżej.Ponadto1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP mogą ulec istotnej zmianie postanowienia Umowy w stosunku do treści Oferty w przypadku, gdy w trakcie okresu ubezpieczenia nastąpią zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215),jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy przez UBEZPIECZYCIELA, strony przewidują możliwość odpowiedniej zmiany wysokości składki poprzez zawarcie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. W przypadku zmiany określonej w ust. 1 pkt 1 powyżej stawki / składki ryczałtowe obowiązujące w Umowie zwiększą się o podatek od towarów i usług wyliczony wg stawki obowiązującej na podstawie nowych przepisów. 3. W przypadku zmiany określonej w ust. 1 pkt 2 - 4 powyżej stawki / składki ryczałtowe obowiązujące w Umowie zmienią się wyłącznie w tej części, która zawiera element kosztów związanych z minimalnym wynagrodzeniem za pracę lub z podleganiem ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zasadami gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych programów kapitałowych i wyłącznie w odniesieniu do kosztów wynagrodzenia pracowników biorących bezpośredni udział w realizacji Umowy, w stopniu odpowiadającemu wykazanemu przez UBEZPIECZYCIELA wzrostowi kosztów wykonania Umowy. 4. Zmiana Umowy, o której mowa w ust. 1 powyżej, może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość (składek niewymagalnych). Strona wnioskująca o zmiany, o których mowa w ust. 1, ma obowiązek wykazać, w jaki sposób i w jakim stopniu zmiany te mają wpływ na koszt realizacji Umowy, dołączając do pisemnego wniosku o zmianę odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą;2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516400-4, 66516000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 0,60
WARUNKI UMOWY 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w pkt 17 należy zawrzeć szczegółową informację określającą, które z zapisów ogólnych warunków ubezpieczenia bądź innych wzorców umów korzystniejszych dla zamawiającego lub ubezpieczonego niż postanowienia niniejszej SIWZ - jeżeli takie zapisy występują - nie będą obowiązywać w ofercie. Brak informacji oznacza zaoferowanie przez wykonawcę zapisów korzystniejszych dla Zamawiającego lub ubezpieczonego.Zaleca się dołączenie do oferty tekstów ogólnych warunków ubezpieczenia bądź innych wzorców umów aktualnie obowiązujących u wykonawcy dla ubezpieczeń będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca nie posiada w swojej standardowej ofercie (tj. w stosownych ogólnych warunkach ubezpieczenia bądź innych wzorcach umów) danego ryzyka przewidzianego do ubezpieczenia w niniejszej SIWZ, wykonawca może dołączyć do oferty odpowiednie klauzule włączające i/lub zapisy rozszerzające ogólne warunki ubezpieczenia bądź inne wzorce umów, a w szczególności dostosowujące ogólne warunki ubezpieczenia bądź inne wzorce umów do wymagań Zamawiającego (w rozumieniu niniejszej SIWZ będą to szczególne warunki ubezpieczenia). Dołączenie do oferty takich szczególnych warunków ubezpieczenia jest konieczne dla ich obowiązywania. Charakter wiążący strony będą miały jednak wyłącznie te postanowienia warunków ubezpieczeń, które nie są sprzeczne z postanowieniami SIWZ i wzorców umowy. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian ogólnych warunków ubezpieczenia bądź innych wzorców umów na niekorzyść Zamawiającego. Nie jest konieczne dołączanie warunków ubezpieczenia wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.


Część nr: 2 Nazwa: UBEZPIECZENIE MIENIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE MIENIA1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 0,60
WARUNKI UMOWY 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w pkt 17 należy zawrzeć szczegółową informację określającą, które z zapisów ogólnych warunków ubezpieczenia bądź innych wzorców umów korzystniejszych dla zamawiającego lub ubezpieczonego niż postanowienia niniejszej SIWZ - jeżeli takie zapisy występują - nie będą obowiązywać w ofercie. Brak informacji oznacza zaoferowanie przez wykonawcę zapisów korzystniejszych dla Zamawiającego lub ubezpieczonego.Zaleca się dołączenie do oferty tekstów ogólnych warunków ubezpieczenia bądź innych wzorców umów aktualnie obowiązujących u wykonawcy dla ubezpieczeń będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca nie posiada w swojej standardowej ofercie (tj. w stosownych ogólnych warunkach ubezpieczenia bądź innych wzorcach umów) danego ryzyka przewidzianego do ubezpieczenia w niniejszej SIWZ, wykonawca może dołączyć do oferty odpowiednie klauzule włączające i/lub zapisy rozszerzające ogólne warunki ubezpieczenia bądź inne wzorce umów, a w szczególności dostosowujące ogólne warunki ubezpieczenia bądź inne wzorce umów do wymagań Zamawiającego (w rozumieniu niniejszej SIWZ będą to szczególne warunki ubezpieczenia). Dołączenie do oferty takich szczególnych warunków ubezpieczenia jest konieczne dla ich obowiązywania. Charakter wiążący strony będą miały jednak wyłącznie te postanowienia warunków ubezpieczeń, które nie są sprzeczne z postanowieniami SIWZ i wzorców umowy. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian ogólnych warunków ubezpieczenia bądź innych wzorców umów na niekorzyść Zamawiającego. Nie jest konieczne dołączanie warunków ubezpieczenia wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 25.000 złotych- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 25.000 złotych na szybką spłatę zadłużenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI