Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. na lata 2020-2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-01
  • Numer ogłoszenia579363-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579363-N-2020 z dnia 2020-09-01 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. na lata 2020-2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27685464000000, ul. ul. Matejki  6 , 41-800  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, e-mail zam_publiczne@tlen.pl, faks 322 716 340.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.zabrze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.um.zabrze.pl/engine//bip/137/18?o=tp1&e=s|18|2020

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.um.zabrze.pl/engine//bip/137/18?o=tp1&e=s|18|2020

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, poczta/kurier lub złożenie osobiście w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. na lata 2020-2021
Numer referencyjny: KZP/17/VIII/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. na lata 2020-2021. 2. Ubezpieczenie majątku spółki i OC z działalności dotyczy mienia położonego w Zabrzu, w lokalizacji: a) Nieruchomość położona przy ul. Matejki 6, Hala Widowiskowo – Sportowa (siedziba spółki); b) Nieruchomość położona przy ul. 3 Maja 78, Willa „Ambasador” (działalność hotelarsko – gastronomiczna);c) Nieruchomość położona przy ul. Handlowej 6, baza magazynowa;d) Nieruchomość położona przy ul. Jagiełły, ul. Św. Marcina, targowisko;e) Nieruchomość położona przy ul. Jordana, targowisko (obiekt dzierżawiony przez MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.);f) Nieruchomość położona przy ul. Tarnopolskiej – Ratuszowej, targowisko (obiekt dzierżawiony przez MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.);g) Nieruchomość położona przy ul. Żniwiarzy 16, boisko (obiekt pozostający w zarządzaniu Spółki MOSiR);h) Nieruchomość położona przy ul. Szafarczyka 16, zabudowana halą sportową, budynkiem hotelowym, boiskiem o sztucznej nawierzchni, (obiekt pozostający w zarządzaniu Spółki MOSiR);i) Nieruchomość położona przy ul. Mickiewicza 66, boisko (obiekt pozostający w zarządzaniu Spółki MOSiR);j) Nieruchomość położona przy ul. Młodego Górnika, boisko (obiekt pozostający w zarządzaniu Spółki MOSiR); k) Obiekt sportowy – boisko, położone przy ul. Bytomskiej 2b (obiekt pozostający w zarządzaniu Spółki MOSiR);l) Nieruchomość położona przy ul. Dorotki 1a, boisko (obiekt pozostający w zarządzaniu Spółki MOSiR);m) Nieruchomość położona przy ul. Srebrnej 10, Kąpielisko Leśne, Zabrze – Maciejów. Ubezpieczenie ww. majątku (nie dopuszcza się przedstawiania ofert wariantowych) powinno obejmować odpowiedzialność towarzystwa ubezpieczeniowego do wskazanych składników majątku w zakresie nie mniejszym niż wskazane: ubezpieczenia mienia zgodnego z wykazem – suma ubezpieczenia do wartości odtworzeniowej danego składnika majątku, na jedno i wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe do 36 289 202,00 PLN. Suma ubezpieczenia ustalona została w wysokości nie obejmującej podatku od towarów i usług. Wykaz majątku i jego wartość zgodnie z wykazem (załączniki nr 1 i 2). Przy składnikach majątku stanowiących mienie osób trzecich (załącznik nr 2 – „obiekty zarządzane”), w polisie ubezpieczeniowej występuje konieczność wskazania wysokości składek ubezpieczenia, z rozbiciem na poszczególne składniki ubezpieczanego majątku. Wymagane jest ubezpieczenie mienia od ryzyk wskazanych wg. zestawienia, obejmujących:od wszelkich ryzyk (all risks) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego stacjonarnego nie starszego niż 7 lat, zgodnie z załącznikiem nr 2 – suma ubezpieczenia 45 000,00 PLN, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego przenośnego nie starszego niż 7 lat, zgodnie z załącznikiem nr 2 – suma ubezpieczenia 70 407,00 PLN, ubezpieczenie kosztów odtworzenia danych – suma ubezpieczenia 50 000,- PLN,od ryzyk nazwanych ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych {namioty, dmuchańce (pneumatyczne), elementy infrastruktury ogrodowej}, zgodnie z załącznikiem nr 2 – suma ubezpieczenia 367 593,00 PLN, ubezpieczenie szkód estetycznych (graffiti) – suma ubezpieczenia 10 000,- PLN, ubezpieczenie aktów wandalizmu – do sumy ubezpieczenia 20 000,- PLN, szyby i inne przedmioty od stłuczenia – suma ubezpieczenia 20 000,- PLN, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku / maszyny i urządzenia, wyposażenie, środki obrotowe w tym majątek przeznaczony dla potrzeb "konserwacji terenów zielonych" nożyce szpalerowe, dmuchawy ogrodowe, kosiarki i piły spalinowe – suma ubezpieczenia 74 000,- PLN,  ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku/ wartości pieniężne – suma ubezpieczenia 30 000,- PLN,  ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku/ wartości pieniężne/rabunek w lokalu – suma ubezpieczenia 30 000,- PLN, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku/ wartości pieniężne/rabunek w transporcie – suma ubezpieczenia 30 000,- PLN, ubezpieczenie OC innych grup zawodowych/ Obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości, zarządzanie nieruchomościami – suma ubezpieczenia 50 000,- EURO, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z działalnością wskazaną w umowie ubezpieczenia użytkownika mienia oraz ewentualne szkody wynikłe w związku z realizacją powierzonego zadania własnego Gminy Miejskiej Zabrze z zakresu utrzymania zieleni miejskiej i zadrzewień – w szczególności: konserwacji zieleni, bieżącego utrzymania porządku i czystości, bieżącej kontroli stanu infrastruktury w tym w szczególności placów zabaw, bieżącego kontrolowania stanu drzewostanu, zimowego utrzymania chodników / ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej lub użytkowania mienia – suma ubezpieczenia 3.000.000,- PLN na jeden i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia.Zakres ubezpieczenia powinien obejmować również odpowiedzialność cywilną osób objętych ubezpieczeniem za szkody powstałe:- w trakcie imprez organizowanych przez ubezpieczającego w związku z działalnością przyjętą do ubezpieczenia z włączeniem szkód powstałych podczas pokazów sztucznych ogni, pod warunkiem, że pokaz jest organizowany przez firmę profesjonalnie zajmującą się organizowaniem takich pokazów (z wyłączeniem szkód powstałych w trakcie imprez masowych podlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC organizatora imprez masowych). - OC pracodawcy – suma ubezpieczenia 250.000,- PLN. Dodatkowe informacje: a) Mienie zgłoszone do ubezpieczenia jest zabezpieczone w sposób przewidziany obowiązującymi przepisami aktów prawa, jednakże obiekty: Magazyny przy ul. Handlowej 6, Hala Widowiskowo-Sportowa przy ul. Matejki 6, Hala sportowa przy ul. Szafarczyka 16 wymagają usprawnienia. Zamawiający umożliwia wykonawcom zapoznanie się ze stanem przedmiotowych instalacji oraz dokumentacją ich dotyczącą w siedzibie Spółki w Zabrzu przy ul. Matejki 6 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu;b) Zabezpieczenia ppoż zastosowane w miejscach ubezpieczenia posiadają aktualne przeglądy i badania;c) Obiekty budowlane zgłoszone do ubezpieczenia wg SIWZ są użytkowane i utrzymywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) – Tekst jednolity ustawy Prawo Budowlane;d) Po przeprowadzonych kontrolach obiektów stwierdzono, że obiekty zdatne są do użytkowania. Protokoły z kontroli obiektów budowlanych są do wglądu na terenie obiektów po uzgodnieniu terminu;e) Każdy obiekt posiada aktualną instrukcję bezpieczeństwa pożarowego. Zamawiający umożliwia wykonawcom zapoznanie się z instrukcjami na terenie obiektów po wcześniejszym uzgodnieniu terminu; f) Do ubezpieczenia nie zostały zgłoszone budynki: w złym lub awaryjnym stanie technicznym lub przeznaczone do rozbiórki;g) Do ubezpieczenia nie zostały zgłoszone: mienie wyłączone z eksploatacji, pustostany; h) Zamawiający podaje: roku budowy, konstrukcja i pokrycie dachu majątku: Hala Widowiskowo-Sportowa ul. Matejki 6: konstrukcja dachu stalowa, ocieplona szkłem spienionym, pokryta papą, rok budowy połowa lat 70 tych, Willa Ambasador ul. 3-go Maja 78: konstrukcja dachu drewniana, pokryta dachówką ceramiczną, rok przebudowy 1998, Magazyny ul. Handlowa 6: konstrukcja dachów żelbetowa, płyty panwiowe, pokrycie papą, rok budowy początek lat 70 tych,Targowisko ul. Jagiełły: kontener stalowy,Kąpielisko Leśne ul. Srebrna 10: - budynek kasy: konstrukcja dachu lekka drewniana pokryta papą,- pawilon szatni: konstrukcja dachu lekka drewniana pokryta papą i częściowo blachą ocynkowaną,- budynek stajni: więźba drewniana pokryta płytą bitumiczną (ondulina), rok budowy połowa lat 90 tych,- budynek gastronomiczny: więźba drewniana pokryta płytą bitumiczną (ondulina), budynek przedwojenny, - budynek biurowy: więźba drewniana pokryta blachą, rok budowy lata 80 te, - budynek garaży (2 boksy): konstrukcja drewniana lekka pokryta papą, Stadion ul. Bytomska 2b: - budynek szatni i gospodarczy wybudowany w latach 70 tych• budynek wolnostojący wykonany w technologii tradycyjnej murowany• dach o konstrukcja drewnianej pokryty blachą trapezową• nad magazynem blacha trapezowa, Boisko ul. Dorotki 1a: - budynek główny i magazynowy wybudowane w latach 70 tych• budynki wolnostojące wykonane w technologii tradycyjnej murowane• dach o konstrukcja drewnianej pokryty papą, Boisko ul. Mickiewicza 66a: - budynki zaplecza administracyjno-socjalnego wolnostojące wykonane w technologii tradycyjnej murowane• dach stropodach pokryty papą oraz dach o konstrukcja drewnianej pokryty papą, Hala sportowa ul. Szafarczyka 16: - hala sportowa z budynkiem hotelowym: obiekt wybudowany w latach 70 tych, konstrukcja dachu stalowa, dach pokryty blacha trapezową i papą, Boisko ul. Żniwiarzy 16 - budynek zaplecza z kotłownią• budynek wolnostojący wykonany w technologii tradycyjnej murowany• dach o konstrukcja drewnianej pokryty blachą trapezową• nad kotłownią stropodach, Boisko ul. Młodego Górnika: brak budynków, Targowisko ul. Tarnopolska-Ratuszowa: brak budynków, Targowisko ul. Henryka Jordana: - ubikacja kontenerowa metalowa;i) Zamawiający podaje istniejące zabezpieczenia przeciwpożarowe oraz przeciwkradzieżowe majątku: Hala Widowiskowo-Sportowa ul. Matejki 6: system sygnalizacji pożaru, oświetlenie awaryjne, hydranty wewnętrzne, hydranty zewnętrzne, gaśniceWilla Ambasador ul. 3-go Maja 78: system sygnalizacji pożaru, hydranty wewnętrzne, gaśniceMagazyny ul. Handlowa 6: hydranty zewnętrzne, gaśnice Targowisko ul. Jagiełły: gaśniceKąpielisko Leśne ul. Srebrna 10: hydranty zewnętrzne, gaśniceStadion ul. Bytomska 2b: gaśniceBoisko ul. Dorotki 1a: gaśniceBoisko ul. Mickiewicza 66a: hydranty wewnętrzne, hydranty zewnętrzne, gaśnice Hala sportowa ul. Szafarczyka 16: gaśniceBoisko ul. Żniwiarzy 16: gaśniceBoisko ul. Młodego Górnika: nie wymagane Targowisko ul. Tarnopolska-Ratuszowa: miejska sieć hydrantowaTargowisko ul. Henryka Jordana: miejska sieć hydrantowa; j) Gotówka jest zabezpieczona w kasie głównej i przechowywana w sejfie; k) Przedmiotem działalności Spółki, która ma zostać objęta ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej jest m.in.: Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (68.20.Z).  Hotele i podobne obiekty zakwaterowania (55.10.Z).  Działalność obiektów sportowych (93.11.Z).  Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (85.51.Z).  Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej (93.13.Z).  Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej (96.04.Z).  Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana (79.90.C).  Działalność klubów sportowych (93.12.Z). Pozostała działalność związana ze sportem (93.19.Z).  Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna (93.29.Z).  Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego (77.21.Z).  Wypożyczanie kaset wideo, płyt CD, DVD itp. (77.22.Z).  Wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego (77.29.Z).  Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (55.20.Z).  Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (56.10.A).  Ruchome placówki gastronomiczne (56.10.B).  Działalność agencji reklamowych (73.11.Z).  Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (73.12.A).  Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych (73.12.B).  Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) (73.12.C).  Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (73.12.D).  Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów (52.10.B).  Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana (82.99.Z).  Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody (36.00.Z).  Odprowadzanie i oczyszczanie ścieków (37.00.Z).  Pozostałe sprzątanie (81.29.Z). Demontaż wyrobów zużytych (38.31.Z).  Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy (52.21.Z).  Działalność w zakresie informacji turystycznej (79.90.B).  Działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną (01.61.Z). Wytwarzanie energii elektrycznej (35.11.Z).  Handel energią elektryczną (35.14.Z).  Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (47.19.Z).  Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (47.63.Z).  Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji (61.90.Z).  Działalność fotograficzna (74.20.Z).  Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura (82.19.Z), Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw (47.30.Z ),  Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie (68.32.Z),  Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, (81.10.Z),  Sprzątanie obiektów, (81.2),  Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (81.30.Z); l) Zamawiający informuje, że zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód powstałych w związku z prowadzeniem działalności medycznej, badawczej, farmaceutycznej a także udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej oraz zarządzaniem jednostkami służby zdrowia; ł) Zamawiający informuje, że z zakresu ubezpieczenia OC wyłączone są szkody związane z posiadaniem/zarządzaniem/administrowaniem wysypiskiem śmieci i składowiskiem odpadów oraz związane z unieszkodliwianiem, utylizacją lub jakimkolwiek innym przetwarzaniem odpadów;m) Ochroną nie będą objęte imprezy obejmujące sporty ekstremalne rozumiane jako sporty wysokiego ryzyka uprawiane w celu osiągnięcia maksymalnych wrażeń, związane z aktywnością fizyczną zagrażającą zdrowiu i życiu, do których zalicza się następujące dyscypliny: żeglowanie ze spadochronem, jazda na nartach i snowboardzie poza wyznaczonymi trasami, nurkowanie z akwalungiem, wspinaczka wysokogórska i skalna, speleologia, skoki bungee, sporty uprawiane na rzekach górskich (rafting, canyoning, hydrospeed, kajakarstwo górskie), le parkur, kitesurfing; n) Odnośnie OC za szkody wyrządzone z tytułu organizacji, współorganizowania i przeprowadzania imprez, w tym imprez masowych, np. kulturalnych, sportowo – rekreacyjnych, artystycznych, okolicznościowych i innych, niepodlegających ubezpieczeniu obowiązkowemu organizatora imprez masowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów, Zamawiający wyraża zgodę na zastosowania przez Ubezpieczyciela regresu do sprawcy szkody, jeśli będzie nim osoba inna niż Ubezpieczony lub jego pracownicy (w każdej sytuacji, nie tylko w przypadku winy umyślnej).

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66515000-3
66516000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-09 2021-10-08

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji i uprawnień na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia w danej części postępowania. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 895), tzn. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28-08-1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 895), tzn. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28-08-1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. Przed podpisaniem umowy wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej przedkładają zamawiającemu umowę spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
a) Łączna cena ofertowa brutto 60,00
b) Wysokość franszyzy redukcyjnej (udziału własnego) 20,00
c) Warunki płatności (możliwość przeliczenia składki rocznej na raty przy niezmienności wysokości składki rocznej) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty, w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia, w przypadku, gdy wystąpi: a) sytuacja, w której wykonawca wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść zamawiającego, b) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania dostosowująca warunki umowy ubezpieczenia do zmian w przepisach prawa, c) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść zamawiającego, d) doubezpieczenie, odtworzenie, uzupełnienie lub podwyższenie sumy ubezpieczenia lub limitów odpowiedzialności w okresie ubezpieczenia, odpowiednio do wartości składnika majątkowego i okresu ubezpieczenia,e) zmiana stawek i składek w sytuacji ujawnienia się okoliczności, o których mowa w art. 816 Kodeksu Cywilnego, f) objęcie ochroną odpowiedzialności cywilnej zamawiającego z tytułu prowadzenia działalności, którą zamawiający rozpocznie w trakcie okresu ubezpieczenia, lub z tytułu posiadania mienia nabywanego w trakcie okresu ubezpieczenia,g) objęcie ochroną mienia nabywanego w trakcie okresu ubezpieczenia, h) aktualizacja wykazu lub wartości mienia objętego ubezpieczeniem, i) rozliczenie i aktualizacja składek, w związku ze zmianami opisanymi w pkt d-h powyżej, j) rozliczenie składki uzupełniającej należnej z tytułu udzielenia automatycznej ochrony ubezpieczeniowej na zasadach określonych w klauzuli automatycznego pokrycia i zmniejszenia wartości, k) rozszerzenie zakresu ochrony oraz rozliczenie i aktualizacja lub zmiana składek ubezpieczeniowych - w przypadku zidentyfikowania przez zamawiającego potrzeby objęcia ochroną ubezpieczeniową dodatkowych składników majątku lub ryzyk, względnie usunięcia części wyłączeń z ubezpieczenia stanowiącego przedmiot zamówienia w postępowaniu, a także podjęcia działań, zobowiązań, powodujących konieczność zmiany zakresu ochrony, l) ograniczenie zakresu ubezpieczenia oraz rozliczenie i aktualizacja lub zmiana składek ubezpieczeniowych - w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych składników majątku lub ryzyk, względnie wprowadzenia dodatkowych wyłączeń do ubezpieczeń stanowiących przedmiot zamówienia w postępowaniu, ł) zmiana terminów okresów rozliczeniowych lub terminów aktualizacji wykazu lub wartości przedmiotu ubezpieczenia, lub terminów aktualizacji sum ubezpieczenia, m) zmiana w zakresie części zamówienia powierzonych do realizacji podwykonawcy o ile zmiana ta nie wpłynie na pogorszenie warunków ochrony lub realizacji umowy, w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby po stronie wykonawcy w celu prawidłowej realizacji umowy, n) zmiany dotyczące ilości i rodzaju ubezpieczonych składników majątkowych objętych umową i ich formy prawnej w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębnienia, połączenia, likwidacji lub zbycia przedsiębiorstwa przez ubezpieczonego, a także w przypadku zawierania przez zamawiającego umów leasingu, najmu, dzierżawy lub innych o podobnym charakterze, jeżeli z treści tych umów wynika, że obowiązek ubezpieczenia mienia, będącego przedmiotem tych umów należy do zamawiającego, o) zmiana w zakresie zasad współpracy stron przy realizacji umowy, w szczególności zmiany sposobu likwidacji szkód, jeśli nie wpłynie to na ograniczenie uprawnień zamawiającego oraz zmiany treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy - w sytuacji zmian organizacyjnych po stronie wykonawcy bądź zamawiającego lub w razie konieczności usprawnienia procedury likwidacji szkód, p) zmiana zasad płatności w tym terminów płatności. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-10, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy implantów ortopedycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zabrze: DOSTAWA MIESZANKI GAZOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zabrze: Dostawa akcesorii do respiratorów