Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia i OC MZD w Częstochowie
na okres 36 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia i OC MZD w Częstochowie
na okres 36 miesięcy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2a58591-67e0-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000738/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ubezpieczenie mienia MZDiT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/mzd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mzd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga
logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej
wymienionym adresem klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i
akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go
za wiążący. Do rejestracji niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8. Szczegółowe
informacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-
Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma dostęp
do następujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza „Pytania
i odpowiedzi”. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest na
stronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości
nie mniejszej niż 1 Mb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB
RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows
7iMac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana przeglądarka
internetowa:Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i
późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub
Opera. d) Włączona obsługa JavaScript;e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe; f)
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf. Oferta oraz
wszelkie dokumenty wymagające podpisu podpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wszelkie informacje dotyczące
korespondencji elektronicznej są wskazane w SWZ w pkt 9.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami RODO. Dane
te dotyczą Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność
gospodarczą,pełnomocnika (osoby fizycznej, której dane osobowe zamieszczone są w
pełnomocnictwie) Wykonawcy, członka organu zarządzającego Wykonawcy (osoby fizycznej, której
dane osobowe zamieszczone są w informacji z KRK), podwykonawcy będącego osobą fizyczną
prowadzącą działalność gospodarczą, jego pełnomocnika (osoby fizycznej), informacji o osobach, które
Wykonawca przedłożył w ww. przetargu celem wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, braku podstaw wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów.
Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia (np. osób, których dane służą do
wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do
realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną
wskazane jako podwykonawca). Regulacje RODO związane z ochroną danych osobowych mają też
zastosowanie do umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania oraz do dokumentacji
zgromadzonej w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania. Obowiązek
informacyjny, jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od Wykonawcy
powstanie, gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób,
których dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
które zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO.
Zamawiający może odstąpić od obowiązku indywidualnego informowania każdej z takich osób, w
przypadkach, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO, np. w sytuacji, gdy osoba ta dysponuje już tymi
informacjami albo gdy wymagałoby to ze strony Zamawiającego niewspółmiernie dużego wysiłku.
Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy
pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającym w ofertach. Dla
uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane
Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego
zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych
przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane
jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób
trzecich, które zawarte jest w Formularzu oferty (załącznik nr 4 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.470.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie mienia i OC MZD w Częstochowie na okres 36 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: WARUNKI DODATKOWE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
KOMPETENCJE LUB UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – tj.: posiadają przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski
we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy-Pzp. Z wyjątkiem wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-Pzp, na potwierdzenie którego
Zamawiający wymaga przedłożenia odpisy lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 2.
ZEZWOLENIE - DZIAŁALNOŚĆ UBEZPIECZENIOWA - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wszelkie informacje zamawiający zawarł w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z punktem 8 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach wskazanych w załączniku nr 7 - wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-05 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mzd
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie informacje Zamawiający zawarł w SWZ