Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej
Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320481747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-gryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-gryfino.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Proffman Broker Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810773583
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Mickiewicza 19
1.11.4.) Miejscowość: Szczecin
1.11.5.) Kod pocztowy: 70-383
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zp@proffman.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.proffman.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej
Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b9e026-aaaf-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/proffman/proceedings,
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający informuje, że SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w Załączniku nr3do SWZ oraz w zestawieniach do Załącznika nr3. W związku z powyższym, na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy Zamawiający udostępni w/w załącznik i zestawienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą sią ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr2 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest przesłać podpisany wniosek za pośrednictwem platforma zakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” bądź na adres e-mail: zp@proffman.plZamawiający dopuszcza złożenie wniosku w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/proffman/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/proffman
oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej zp@proffman.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PB.2022.03.01.GRY
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I zamówienia- zwana dalej Zadaniem A
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt.7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego w przypadku:
- wejścia w posiadanie składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia,
- wejścia w posiadanie składników majątkowych w okresie trwania umowy,
- zwiększenia wartości ubezpieczonych składników majątkowych,
- podwyższenia konsumowanych lub uzupełnienia skonsumowanych: limitów / sum ubezpieczenia/ sum gwarancyjnych (w porozumieniu z Wykonawcą)
- ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń (w porozumieniu z Wykonawcą)
- obejmowania ochroną pojazdów, które nie były ubezpieczone, włączania do floty innych w tym także nowo nabytych pojazdów (w porozumieniu z Wykonawcą w odniesieniu do rodzajów pojazdów dotychczas nie ujętych we flocie)
- przedłużenia okresu ubezpieczenia (w porozumieniu z Wykonawcą) w odniesieniu do ubezpieczeń innych niż komunikacyjne)
- przedłużenia okresu obsługi flotowej (w porozumieniu z Wykonawcą)
Zamówienia te będą udzielane na warunkach tożsamych do warunków zamówienia podstawowego. Składka będzie naliczana „pro rata” za okres udzielonej ochrony ubezpieczeniowej liczony w dniach. Nie będą również miały zastosowania składki minimalne wynikające z zasady określającej minimalną składkę ubezpieczeniową dla każdej wystawionej polisy.
Wartość zamówień, o których mowa nie przekroczy 50% łącznej wartości zamówienia podstawowego(lub jeśli zamówienie podstawowe składa się z części, nie przekroczy 50% wartości każdej z części).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Postanowienia preferowane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II zamówienia- zwana dalej Zadaniem B
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt.7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego w przypadku:
- wejścia w posiadanie składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia,
- wejścia w posiadanie składników majątkowych w okresie trwania umowy,
- zwiększenia wartości ubezpieczonych składników majątkowych,
- podwyższenia konsumowanych lub uzupełnienia skonsumowanych: limitów / sum ubezpieczenia/ sum gwarancyjnych (w porozumieniu z Wykonawcą)
- ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń (w porozumieniu z Wykonawcą)
- obejmowania ochroną pojazdów, które nie były ubezpieczone, włączania do floty innych w tym także nowo nabytych pojazdów (w porozumieniu z Wykonawcą w odniesieniu do rodzajów pojazdów dotychczas nie ujętych we flocie)
- przedłużenia okresu ubezpieczenia (w porozumieniu z Wykonawcą) w odniesieniu do ubezpieczeń innych niż komunikacyjne)
- przedłużenia okresu obsługi flotowej (w porozumieniu z Wykonawcą)
Zamówienia te będą udzielane na warunkach tożsamych do warunków zamówienia podstawowego. Składka będzie naliczana „pro rata” za okres udzielonej ochrony ubezpieczeniowej liczony w dniach. Nie będą również miały zastosowania składki minimalne wynikające z zasady określającej minimalną składkę ubezpieczeniową dla każdej wystawionej polisy.
Wartość zamówień, o których mowa nie przekroczy 50% łącznej wartości zamówienia podstawowego(lub jeśli zamówienie podstawowe składa się z części, nie przekroczy 50% wartości każdej z części).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 92
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Postanowienia preferowane
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI niniejszej SWZ
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące (na podstawie art. 112 ust.2 pkt.2 ustawy) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, czyli posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej(Dz. U. 2020, poz. 895 z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 1.2:
2.1 warunek posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie;
2.2 pokrycie ubezpieczeniowe dla ryzyk objętych przedmiotem zamówienia Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełnić łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/proffman/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-05 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-04