Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Karkonoskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (75) 756473103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Karkonoskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4cee073-e261-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028811/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Ubezpieczenie majątku Powiatu, OC oraz komunikacyjne pojazdów Starostwa Powiatowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/18316
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. miniPortalu (dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia), a także poczty elektronicznej (adres poczty e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu), przy czym poczta elektroniczna nie jest właściwa dla składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do oferty.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal lub https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia), a także poczty elektronicznej (bzp@powiatkarkonoski.eu), przy czym poczta elektroniczna nie jest właściwa dla składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do oferty.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w w/w Regulaminie oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:Form. do złożenia, zmiany, wycofania oferty/ wniosku, Formularza do komunikacji wynosi 150 MB. W przypadku komunikacji z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej, wielkość plików przesyłanych jednorazowo wynosi maksymalnie 20 MB (bez względu na ilość załączników).5.Zasady komunikowania się (nie dotyczy składania ofert i załączników do oferty):1)we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania z miniPortalu. Zamawiający podaje identyfikator (ID) postępowania na miniPortalu jako Załącznik Nr 7 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”; 2) w postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie dokumentów i oświadczeń (innych niż oferta Wykonawcy oraz załączniki do oferty w tym oświadczenie, z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), zawiadomień oraz przekazywanie informacji – odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Zamawiający dopuszcza również komunikowanie się z Wykonawcami (w tym składania dokumentów innych niż oferta oraz załączniki do oferty – w tym oświadczenie, z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) za pomocą poczty elektronicznej (pod adresem e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu); 3)Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki i nie mogą być szyfrowane. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres email wskazany w pkt 2. 6.Adres skrzynki podawczej Zamawiającego (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze): /7s2scta34v/SkrytkaESP. 7.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z zastrzeżeniem sposobu prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, zgodnie z art. 289 ust. 5 ustawy Pzp. 8.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia – Dział XXXIX)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 ustawy Pzp w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia – Dział XXXIX)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.1.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 454716,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Karkonoskiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ:
1) Załącznik Nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka;
2) Załącznik Nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Karkonoskiego, dotyczący części I zamówienia;
3) Załącznik Nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Powiatu Karkonoskiego, dotyczący części II zamówienia;
4) Załącznik Nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I i II zamówienia;
5) Załącznik Nr 1d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I i II zamówienia;
6) Załącznik Nr 1e: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz mienia zgłaszanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 372201,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena - 85%
b) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 15%
Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Karkonoskiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących
do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej
(tzw. ubezpieczenie Zielona Karta - ubezpieczenie bezskładkowe),
c) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
e) rozszerzone, odpłatne ubezpieczenie assistance,
f) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ:
1) Załącznik Nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka;
2) Załącznik Nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Karkonoskiego, dotyczący części I zamówienia;
3) Załącznik Nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Powiatu Karkonoskiego, dotyczący części II zamówienia;
4) Załącznik Nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I i II zamówienia;
5) Załącznik Nr 1d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I i II zamówienia;
6) Załącznik Nr 1e: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz mienia zgłaszanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 82515,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena - 90%
b) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10%
Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.
1 pkt 4 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania albo dokument potwierdzający status członka danej organizacji, jeżeli członkostwo w tej organizacji jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ) - oświadczenie to składa odpowiednio: Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia
stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ);
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, w szczególności zezwolenie, licencję,
koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania albo dokumentu potwierdzającego status członka danej organizacji, jeżeli członkostwo w tej organizacji jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizować usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. b Działu X SWZ, musi spełniać
co najmniej jeden Wykonawca. Warunek, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowej usługi – z zastrzeżeniem, że realizacja czynności, które wymagają posiadania uprawnień, wykona ten Wykonawca, który te uprawnienia posiada.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga od wybranego w każdej części zamówienia Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze, stanowiącym załączniki - odpowiednio Nr 4 do SWZ (dla części I zamówienia) i 4a do SWZ (dla części II zamówienia).
2. Dopuszczalne są zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w zakresie określonym dla każdej części zamówienia. Przewidywane zmiany postanowień umowy zostały określone w § 11 wzorów umów (Załącznikach Nr 4 i 4a do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal lub https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W I części zamówienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia dokumentów ubezpieczeniowych (polis) po otrzymaniu od brokera ubezpieczeniowego wniosków, nie później jednak niż do dnia 29.06.2022 r., a w kolejnych latach realizacji zamówienia - odpowiednio do dnia 27.06.2023 r.
i 27.06.2024 r. W razie niemożliwości wystawienia dokumentów tych we wskazanym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia noty pokrycia ubezpieczeniowego, gwarantującej bezwarunkowo
i nieodwołalnie wykonanie zamówienia w zakresie i na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą od dnia 01.07.2022 r. oraz od dnia 01.07.2023 r. i 01.07.2024 r. 2. W II części zamówienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia dokumentów ubezpieczeniowych (polis) po otrzymaniu od brokera ubezpieczeniowego wniosków, nie później jednak niż do dnia 29.06.2022 r., a w kolejnych latach realizacji zamówienia – odpowiednio do dnia 27.06.2023 r. i 27.06.2024 r. - dla pojazdów, których okres ubezpieczenia rozpoczyna się od miesiąca lipca i sierpnia, a dla pozostałych pojazdów - najpóźniej na 14 dni przed terminem ekspiracji ich aktualnych umów ubezpieczenia. W razie niemożliwości wystawienia dokumentów ubezpieczeniowych we wskazanym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia noty pokrycia ubezpieczeniowego, gwarantującej bezwarunkowo i nieodwołalnie wykonanie zamówienia w zakresie i na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą od dnia 01.07.2022 r. oraz od dnia 01.07.2023 r. i 01.07.2024 r., a także certyfikatów potwierdzających obowiązkowe ubezpieczenie OC każdego pojazdu. 3. Nota pokrycia ubezpieczeniowego będzie obowiązywała do czasu wystawienia dokumentów ubezpieczeniowych (polis). 4. Wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych (polis), potwierdzających zawarcie poszczególnych umów ubezpieczenia, określające m.in. niezbędny zakres, przedmiot i okres ubezpieczenia, każdorazowo składał będzie broker ubezpieczeniowy działający w imieniu i na rzecz zamawiającego oraz każdego podmiotu objętego zamówieniem.