UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SZCZYTNA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SZCZYTNA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczytna
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-29
  • ZamawiającyGMINA SZCZYTNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018598
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SZCZYTNA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZYTNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 42

1.5.2.) Miejscowość: Szczytna

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74-86-83-305

1.5.8.) Numer faksu: 74-86-83-020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szczytna@szczytna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczytna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność wynikająca z przepisów ustawy o samorządzie gminnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SZCZYTNA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24671df1-80dc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004088/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SZCZYTNA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.szczytna.pl/subcontent.php?cms_id=3628

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portalhttps://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej2.Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto naePUAP ma dostęp do następującychformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Wykonawcaprzystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania zminiPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając zminiPortaluprzestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanychzapośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku”i„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków,zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7.W postępowaniu oudzieleniezamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty),odbywasię elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. (Formularz dokomunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. Wewszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsięnumerem ogłoszenia (BZP).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcamizapomocą poczty elektronicznej, email szczytna@szczytna.pl9.Dokumenty elektroniczne,oświadczenialub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza równieżmożliwość składaniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, zapomocą poczty elektronicznej, na adres email szczytna@szczytna.pl. Sposóbsporządzeniadokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu PrezesaRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie orazrozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy .10.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przyużyciu środków komunikacji elektronicznej , wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RTI.271.02.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szczytna. Zakres ubezpieczeniaobejmuje:1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,2) ubezpieczenie sprzętuelektronicznego od wszystkich ryzyk, 3) ubezpieczenie odpowiedzialności

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w u.p.z.p. oraz SWZ i została oceniona jakonajkorzystniejszaw oparciu o podane kryteria oceny i uzyska największą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w u.p.z.p. oraz SWZ i została oceniona jakonajkorzystniejszaw oparciu o podane kryteria oceny i uzyska największą liczbę punktów

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Szczytna. Zakres zamówienia obejmuje:1)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdówmechanicznych,2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdówmechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państwnależących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw.ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),3) ubezpieczenie pojazdów oduszkodzenia i utraty auto casco,4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadkówkierowcy i pasażerów,5) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśliwykonawca takie posiada).

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w u.p.z.p. oraz SWZ i została oceniona jakonajkorzystniejszaw oparciu o podane kryteria oceny i uzyska największą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w u.p.z.p. oraz SWZ i została oceniona jakonajkorzystniejszaw oparciu o podane kryteria oceny i uzyska największą liczbę punktów

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży PożarnychGminy Szczytna. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1) ubezpieczenie imienne członkówOchotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 26 i 26a ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r.o ochronie przeciwpożarowej,2) ubezpieczenie bezimienne członków Ochotniczych StrażyPożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych w nawiązaniu do art. 32 ustawy z dnia 24sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w u.p.z.p. oraz SWZ i została oceniona jakonajkorzystniejszaw oparciu o podane kryteria oceny i uzyska największą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w u.p.z.p. oraz SWZ i została oceniona jakonajkorzystniejszaw oparciu o podane kryteria oceny i uzyska największą liczbę punktów

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 i w art. 114 u.p.z.p.,dotyczące posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestrudziałalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usługubezpieczeniowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawcówdodatkowych, innych niż oświadczenie wymienione w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środkówdowodowych, potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunkówudziału w postępowaniu, w drodze wyjątku z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 108ust 1 pkt 5 u.p.z.p., tj. gdy na tę samą część zamówienia odrębne oferty złożą wykonawcy należący dotej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia zostały zawarte w SWZ przedmiotowego postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został przedstawiony wzałączniku nr 4, 4a i 4 b SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem systemu teleinformatycznego. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie poszukuję pożyczki - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie poszukuję pożyczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.