Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BIELINY W ZAKRESIE: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ ŚRODKÓW TRANSPORTU NA LATA 2021-2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17
1.5.2.) Miejscowość: Bieliny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bieliny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BIELINY W ZAKRESIE: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ ŚRODKÓW TRANSPORTU NA LATA 2021-2024”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6443f31e-b165-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007322/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BIELINY W ZAKRESIE: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ ŚRODKÓW TRANSPORTU NA LATA 2021-2024”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym. a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail: inwestycje@bieliny.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Ogólne zasady korzystania z Platformy,zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Bieliny tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf,.doc,.docx, .xls, ze szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z. Dokumenty złożone w plikach rar , gif, bmp, numbers, pages. zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,. Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bieliny
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515411-7 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy PZP. Realizacja polegać będzie na zwiększeniu ilości Zamówienia podstawowego. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, ale odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenieZamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla Zamówienia podstawowego i dotyczyć będzie obu Części Zamówienia.W razie nieudzielenia Zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert będzie oparty na wzorze: R(n) ocena Części "n" = PC(n) x 60% + PF(n) x 40 %; gdzie 1 % = 1 pkt, Za najkorzystniejszą ofertę dla danej Części Zamówienia zostanie uznana oferta o najwyższym wskaźniku wartości R . Przy ofertach o równym wskaźniku R decydować będzie wskaźnik C, a w przypadku ich równości Zamawiający zwróci się do Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.W przypadku zaistnienia nie uzgodnionych z Zamawiającym dopisków oraz innych zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających od uzgodnionej treści zawartej w SWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W oparciu o powyższe kryteria opisane wzorem wskazanym w punkcie zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: fakultatywny zakres ochrony ubezpieczeniowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert będzie oparty na wzorze: R(n) ocena Części "n" = PC(n) x 60% + PF(n) x 40 %; gdzie 1 % = 1 pkt, Za najkorzystniejszą ofertę dla danej Części Zamówienia zostanie uznana oferta o najwyższym wskaźniku wartości R . Przy ofertach o równym wskaźniku R decydować będzie wskaźnik C, a w przypadku ich równości Zamawiający zwróci się do Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.W przypadku zaistnienia nie uzgodnionych z Zamawiającym dopisków oraz innych zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających od uzgodnionej treści zawartej w SWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W oparciu o powyższe kryteria opisane wzorem wskazanym w punkcie zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie środków transportu Gminy Bieliny
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515411-7 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy PZP. Realizacja polegać będzie na zwiększeniu ilości Zamówienia podstawowego. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, ale odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla Zamówienia podstawowego i dotyczyć będzie obu Części Zamówienia.W razie nieudzielenia Zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert będzie oparty na wzorze: R(n) ocena Części "n" = PC(n) x 60% + PF(n) x 40 %; gdzie 1 % = 1 pkt, Za najkorzystniejszą ofertę dla danej Części Zamówienia zostanie uznana oferta o najwyższym wskaźniku wartości R . Przy ofertach o równym wskaźniku R decydować będzie wskaźnik C, a w przypadku ich równości Zamawiający zwróci się do Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.W przypadku zaistnienia nie uzgodnionych z Zamawiającym dopisków oraz innych zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających od uzgodnionej treści zawartej w SWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W oparciu o powyższe kryteria opisane wzorem wskazanym w punkcie zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: fakultatywny zakres ochrony ubezpieczeniowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert będzie oparty na wzorze: R(n) ocena Części "n" = PC(n) x 60% + PF(n) x 40 %; gdzie 1 % = 1 pkt, Za najkorzystniejszą ofertę dla danej Części Zamówienia zostanie uznana oferta o najwyższym wskaźniku wartości R . Przy ofertach o równym wskaźniku R decydować będzie wskaźnik C, a w przypadku ich równości Zamawiający zwróci się do Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.W przypadku zaistnienia nie uzgodnionych z Zamawiającym dopisków oraz innych zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających od uzgodnionej treści zawartej w SWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W oparciu o powyższe kryteria opisane wzorem wskazanym w punkcie zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10