,,Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice''

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice''
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSędziejowice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-07
  • ZamawiającyGMINA SĘDZIEJOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-29
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00521135
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice''

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6

1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice''

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f5c87b-8e95-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042687/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń , wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice i formularza Wyślij wiadomość, dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformazakupowa.pl Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Zam., zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dok. Elektr. oraz środków kom. Elektr. w postępowaniu o udzielenie zam. publ. lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a)stały dostęp dosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna, inna niż Internet Explorer, przeglądarka internetowa, d)włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lok. serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2)Wymag. Tech. i org. wysyłania i odbierania dok. elekt., elektr. kopii dok. i oświadczeń oraz inf przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Reg. Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z
o.o. korzystania z https://platformazakupowa.pl/ i są dostępne przy każdym postępowaniu na platformie, reg. platformy znajduje się w stopce strony lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 3)Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dok. elektr, oświadczeń lub elektr. kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych inf. przyjmuje się datę ich przekazania na https://platformazakupowa.pl/ i otrzymania komunikatu potwierdzającego. 4)Formaty plików wykorzystywanych przez Wyk. powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, min. wymagań dla rejestrów publ. i wymiany inf. w postaci elektr. oraz min. wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 5)Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:
.pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 6)W celu ewentualnej kompresji danych Zam. rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a).zip, b).7Z 7)Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniuwystępują: .rar .gif .bmp. Dok. złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 8)Zam. zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maks. 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 9)Zalecenia Zam. odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a)dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PadES, b)dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XadES, c)do składania podpisu zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższy). 10)Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zam. zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES 11)Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12)Zam. rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 13)Zam. zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich. Może to skutkować brakiem integralności plików. 14)Zam. zaleca, aby w przypadku
podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
24.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98 – 160 Sędziejowice
tel. 43 / 677 10 02
fax. 43 / 677 10 06
24.1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sędziejowice można kontaktować się za pomocą adresu iod@gminasedziejowice.pl;
24.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice.’’ W okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2025r., znak
postępowania RW.VI.271.28.2023 prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP;
24.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710),
dalej „ustawą Pzp”;
24.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
24.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
24.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
24.1.8. posiada Pani/Pan:
24.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
24.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
24.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
24.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
24.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
24.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
24.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
24.1.10. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RW.VI.271.28.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY SĘDZIEJOWICE:
1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.
2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od awarii i uszkodzeń
3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich
istotnych cech przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Rozdziałów i Sekcji Opisu przedmiotu zamówienia):
19.1.1. Przedmiot i zakres ubezpieczenia;
19.1.2. Postanowienia limitujące odpowiedzialność ubezpieczyciela;
19.1.3. Ograniczenia odpowiedzialności – franszyzy i udział własny ubezpieczonego.
19.2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
19.2.1. „Cena” – waga 90%;
19.2.2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
19.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 19.2. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
19.4. Kryterium – Cena
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = (NAJNIŻSZA OFEROWANA CENA SPOŚRÓD OFERT NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU/CENA
OFERTY BADANEJ) x 100 pkt. x WAGA KRYTERIUM
19.5. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
Za przyjęcie warunków fakultatywnych Wykonawca otrzyma liczbę punktów obliczoną w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW x WAGA KRYTERIUM
19.6. Ofertą najkorzystniejszą w danej Części zamówienia będzie oferta, która otrzyma najwyższą ocenę punktową obliczoną wg
wzoru:
Ocena = C+W
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie
punktowej.
19.7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i
innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego
ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 - UBEZPIECZENIE POJAZDÓW GMINY SĘDZIEJOWICE
1. OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE OC PPM ZA SZKODY POWSTAŁE W ZWIĄZKU Z RUCHEM TYCH POJAZDÓW (OC)
2. UBEZPIECZENIE NNW KIEROWCÓW I PASAŻERÓW (NNW)
3)UBEZPIECZENIE POJAZDÓW LĄDOWYCH OD USZKODZEŃ I KRADZIEŻY (AUTOCASCO)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich
istotnych cech przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Rozdziałów i Sekcji Opisu przedmiotu zamówienia):
19.1.1. Przedmiot i zakres ubezpieczenia;
19.1.2. Postanowienia limitujące odpowiedzialność ubezpieczyciela;
19.1.3. Ograniczenia odpowiedzialności – franszyzy i udział własny ubezpieczonego.
19.2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
19.2.1. „Cena” – waga 90%;
19.2.2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
19.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 19.2. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
19.4. Kryterium – Cena
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = (NAJNIŻSZA OFEROWANA CENA SPOŚRÓD OFERT NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU/CENA
OFERTY BADANEJ) x 100 pkt. x WAGA KRYTERIUM
19.5. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
Za przyjęcie warunków fakultatywnych Wykonawca otrzyma liczbę punktów obliczoną w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW x WAGA KRYTERIUM
19.6. Ofertą najkorzystniejszą w danej Części zamówienia będzie oferta, która otrzyma najwyższą ocenę punktową obliczoną wg
wzoru:
Ocena = C+W
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie
punktowej.
19.7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i
innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego
ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - UBEZPIECZENIE NNW CZŁONKÓW OSP ORAZ KANDYDATÓW NA STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW I
MŁODZIEŻOWYCH DRUŻYN POŻARNICZYCH
1. UBEZPIECZENIE NNW CZŁONKÓW OSP ORAZ KANDYDATÓW NA STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW I MDP

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich
istotnych cech przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Rozdziałów i Sekcji Opisu przedmiotu zamówienia):
19.1.1. Przedmiot i zakres ubezpieczenia;
19.1.2. Postanowienia limitujące odpowiedzialność ubezpieczyciela;
19.1.3. Ograniczenia odpowiedzialności – franszyzy i udział własny ubezpieczonego.
19.2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
19.2.1. „Cena” – waga 90%;
19.2.2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
19.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 19.2. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
19.4. Kryterium – Cena
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = (NAJNIŻSZA OFEROWANA CENA SPOŚRÓD OFERT NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU/CENA
OFERTY BADANEJ) x 100 pkt. x WAGA KRYTERIUM
19.5. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
Za przyjęcie warunków fakultatywnych Wykonawca otrzyma liczbę punktów obliczoną w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW x WAGA KRYTERIUM
19.6. Ofertą najkorzystniejszą w danej Części zamówienia będzie oferta, która otrzyma najwyższą ocenę punktową obliczoną wg
wzoru:
Ocena = C+W
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie
punktowej.
19.7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i
innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego
ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 - UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH OSÓB SKIEROWANYCH DO ROBÓT PUBLICZNYCH,
PRAC SPOŁECZNIE UŻYTECZNYCH, PRAC INTERWENCYJNYCH Z URZĘDU PRACY, WOLONTARIUSZY,
PRAKTYKANTÓW, STAŻYSTÓW
1. UBEZPIECZENIE NNW WOLONTARIUSZY, PRAKTYKANTÓW, STAŻYSTÓW

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich
istotnych cech przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Rozdziałów i Sekcji Opisu przedmiotu zamówienia):
19.1.1. Przedmiot i zakres ubezpieczenia;
19.1.2. Postanowienia limitujące odpowiedzialność ubezpieczyciela;
19.1.3. Ograniczenia odpowiedzialności – franszyzy i udział własny ubezpieczonego.
19.2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
19.2.1. „Cena” – waga 90%;
19.2.2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
19.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 19.2. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
19.4. Kryterium – Cena
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = (NAJNIŻSZA OFEROWANA CENA SPOŚRÓD OFERT NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU/CENA
OFERTY BADANEJ) x 100 pkt. x WAGA KRYTERIUM
19.5. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
Za przyjęcie warunków fakultatywnych Wykonawca otrzyma liczbę punktów obliczoną w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW x WAGA KRYTERIUM
19.6. Ofertą najkorzystniejszą w danej Części zamówienia będzie oferta, która otrzyma najwyższą ocenę punktową obliczoną wg
wzoru:
Ocena = C+W
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie
punktowej.
19.7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i
innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego
ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.6.1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
8.6.1.1. nie podlegają wykluczeniu,
8.6.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.
8.6.3. Zamawiający wymaga w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
8.6.3.1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2023 r. poz. 656), na podstawie zezwolenia co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
8.7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia na
podstawie:
8.7.1. oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzory
oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i 4 do SWZ) załączonego do oferty;
8.7.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu.
8.7.3. dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – w stosunku do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
8.9. Zamawiający przewiduje wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 ust. 3 ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 185)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w pkt 8.1.1. i pkt.
8.1.2. SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.5.2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.3. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.6. SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
9.5.1. Zezwolenie lub inny dokument organu nadzoru potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia opisany w Dziale II niniejszej SWZ, odpowiednio dla Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8.10.1. warunek określony w pkt. 8.6. SWZ musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców, (8.6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w SWZ. 8.6.1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
8.6.1.1. nie podlegają wykluczeniu,
8.6.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.
8.6.3. Zamawiający wymaga w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 8.6.3.1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2023 r. poz. 656), na podstawie zezwolenia co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.)
8.10.2. żaden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie pkt. 8.1. SWZ (8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
8.1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy pzp. 8.1.2.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp.: w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W odniesieniu do art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mogą ulec zmianom, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć:
1.1. regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wpływających na sposób realizacji umowy i powodujących konieczność zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany , o ile nie będą wpływały na zmianę ogólnego charakteru umowy;
1.2. oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym m.in. danych teleadresowych, nr telefonicznych, nr kont bankowych;
1.3. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
1.4. ujawnienia się lub powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w SWZ;
1.5. wzrostu lub spadku ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia;
1.6. konieczności zmiany wysokości sum ubezpieczenia, wynikającej z zobowiązań Zamawiającego zaciągniętych po zawarciu Umowy;
1.7. zmiany przedmiotu ubezpieczenia na zasadach określonych w Umowie Generalnej Ubezpieczenia Części 1;
1.8. wyczerpania sumy gwarancyjnej lub jej części, o której mowa w Umowie Generalnej Ubezpieczenia Części 1
zamówienia, w Sekcji III;
1.9. zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności polegających na obniżeniu stawek ubezpieczeniowych obowiązujących w Umowie;
1.10. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Zamawiającego i Wykonawcę;
- z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości sum ubezpieczenia w okolicznościach, o których mowa powyżej, nie spowoduje łącznie wzrostu całkowitej wartości umowy o więcej niż 20 %.
2. Wprowadzenie zmiany postanowień Umowy, o których mowa ust. 1 wymaga aneksu sporządzonego pod rygorem nieważności w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonym podpisem elektronicznym.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Formularza dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego w Klubie Seniora - Stara Rossocha
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego w Klubie Seniora. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.