Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UBEZPIECZENIE GMINY RADOMSKO W OKRESIE OD 01.01.2022 R. DO 31.12.2024 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 683-46-83
1.5.8.) Numer faksu: 44 685-13-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina-radomsko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UBEZPIECZENIE GMINY RADOMSKO W OKRESIE OD 01.01.2022 R. DO 31.12.2024 R.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8daa3538-490c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002704/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ubezpieczenie Gminy Radomsko w l. 2022-2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.gmina-radomsko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.1.2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /7ao3h61yf2/SkrytkaESP
- oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gmina-radomsko.pl
8.1.3. Forma, w jakiej ma być złożona oferta wraz z załącznikami, w tym oświadczeń składanych w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu/wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, określona została odpowiednio w pkt. 8.2 SWZ.
8.1.4. Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zamierzający złożyć ofertę w postaci elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
8.1.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu („Warunki usługi”, https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx) oraz Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl). Dodatkowe informacje zawarte są w dokumencie „Najczęściej zadawane pytania do miniPortalu”.
8.1.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (przesyłane pliki należy skompresować do jednego pliku archiwum – ZIP).
8.1.7. Za datę przekazania oferty lub innych dokumentów za pośrednictwem miniPortalu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,
8.1.8. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
8.1.10. Wykonawca podpisuje dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dn. 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. 2020 poz. 1173 ze zm.).
8.2.1. Ofertę wraz z wymaganymi do niej załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca poda swój adres skrzynki ePUAP, na którym może być prowadzona korespondencja związana z postępowaniem (zaleca się również podanie adresu email).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radomsko, 97-500 Radomsko, ul. Piłsudskiego 34, tel. 44 683-27-07,44 883-46-83 reprezentowana przez Wójta Gminy;
b) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Radomsko, adres email: iod@gmina-radomsko.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KZP.272.61.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 137846,10 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sekcja II. 1.1. Przedmiotem ubezpieczenia jest interes majątkowy Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego.
Przez interes majątkowy na potrzeby niniejszej Sekcji Umowy Generalnej Ubezpieczenia należy rozumieć uzyskanie od Ubezpieczyciela rekompensaty poniesionego przez Ubezpieczonego uszczerbku tzn. kwoty koniecznej do odtworzenia mienia i pokrywającej wydatki Ubezpieczonego w związku z zaistniałą szkodą albo rekompensującej uszczerbek majątkowy Ubezpieczonego w przypadku, gdy poniósł on szkodę, jednak podjął decyzję o nieodtwarzaniu zniszczonego mienia.
Interes majątkowy Ubezpieczonego odnosi się do następujących kategorii mienia:
1.1.1. budynki, wraz z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zasilającymi, antenowymi, infrastrukturą teleinformatyczną i telekomunikacyjną, oszkleniem zewnętrznym, wewnętrznym, instalacjami odnawialnych źródeł energii oraz innymi elementami wyposażenia budynku zamontowanymi na stałe, a także budynki czasowo wyłączone z użytkowania i budynki użytkowane sezonowo;
1.1.2. budowle, w tym zdroje uliczne, oświetlenie drogowe, wiaty, garaże, ogrodzenia, mała architektura i jej elementy, kolektory deszczowe, przyłącza wody, energii elektrycznej, energii cieplnej, kanalizacyjne i gazowe, stacje transformatorowe wraz z przyłączami, sygnalizacja świetlne, słupy oświetleniowe, stacje wczesnego ostrzegania, wszelkie elementy powiązane funkcjonalnie z budowlami, inne niewymienione obiekty ujęte w sumie ubezpieczenia,
1.1.3. budowle (z wyłączeniem wskazanych w ankietach ubezpieczeniowych) i mienie zewnętrzne;
1.1.4. środki trwałe i przedmioty podlegające jednorazowej amortyzacji, w tym maszyny, urządzenia, wyposażenie, elektroniczny sprzęt stacjonarny, elektroniczny sprzęt przenośny, oprogramowanie, infrastruktura teleinformatyczna i telekomunikacyjna;
1.1.5. środki obrotowe (w tym zapasy magazynowe);
1.1.6. nakłady na adaptację pomieszczeń wynajmowanych i własnych;
1.1.7. zbiory biblioteczne;
1.1.8. gotówka;
1.1.9. mienie pracownicze.
1.2. Przedmiotem ubezpieczenia jest interes majątkowy Ubezpieczającego w odniesieniu do mienia:
1.2.1. którego jest właścicielem lub posiadaczem na podstawie zawartej umowy lub stanu faktycznego;
1.2.2. należącego do Ubezpieczonego i powierzonego innym podmiotom do użytkowania;
1.2.3. najętego na podstawie umowy leasingu, najmu, dzierżawy, użyczenia lub innej umowy o podobnym charakterze w przypadku, gdy na podstawie zawartej umowy obowiązek ubezpieczenia spoczywa na Ubezpieczonym;
1.2.4. będącego w posiadaniu Ubezpieczonego tj. zarządzanego na podstawie decyzji administracyjnych, postanowień sądu, posiadania, trwałego zarządu, a także zarządzanego zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego o prowadzeniu cudzych spraw bez zlecenia;
1.2.5. zgłoszonego do ubezpieczenia, które w trakcie trwania Umowy Generalnej Ubezpieczenia zostało przeniesione między jednostkami organizacyjnymi Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego, lokalizacjami jednostek lub którego własność została przeniesiona na nowo powołane jednostki Ubezpieczającego oraz którego własność została przeniesiona na bank lub Ubezpieczyciela jako zabezpieczenie wierzytelności.
Sekcja II A: 1.1. Przedmiotem ubezpieczenia jest:
1.1.1. sprzęt elektroniczny stacjonarny i przenośny wraz z oprogramowaniem;
1.1.2. nieposiadające samoistnej wartości księgowej elektroniczne części maszyn, urządzeń i aparatów oraz nieposiadające samoistnej wartości księgowej elektroniczne części składowe budynków i budowli;
1.1.3. infrastruktura teleinformatyczna i telekomunikacyjna, w tym nieposiadająca samoistnej wartości księgowej infrastruktura stanowiąca elementy składowe budynków, budowli i drogowych obiektów inżynierskich;
1.1.4. oprogramowanie i zewnętrzne nośniki danych;
1.1.5. koszty odtworzenia danych i oprogramowania.
1.2. Przedmiotem ubezpieczenia w Sekcji II A może być sprzęt elektroniczny, który w chwili podpisywania umowy lub włączenia go do umowy został włączony do eksploatacji.
Sekcja II B: 1.1. Przedmiotem ubezpieczenia są urządzenia wykorzystywane do prac i pomiarów na drogach (w tym: maszyny, sprzęt, osprzęt, narzędzia) montowane na pojazdach Ubezpieczonego oraz na pojazdach osób trzecich oraz pojazdy i urządzenia samobieżne/wolnobieżne niepodlegające obowiązkowej rejestracji.
1.2. Przedmiotem ubezpieczenia mogą być wyłącznie maszyny, urządzenia i pojazdy, które zostały włączone do eksploatacji.
Sekcja III: 1.1. Przedmiotem ubezpieczenia jest wynikająca z przepisów prawa odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego jako zobowiązanie do naprawienia szkody wyrządzonej osobie trzeciej.
1.1.1. Za osobę trzecią na potrzeby niniejszej Umowy uważa się każdą osobę, której przysługuje roszczenia o odszkodowanie w związku z ponoszoną przez Ubezpieczonego odpowiedzialnością cywilną.
1.2. Przedmiotem ubezpieczenia są również koszty ponoszone przez Ubezpieczonego w związku z roszczeniem, w szczególności takie jak zastosowanie dostępnych środków w celu zmniejszenia rozmiarów szkody, wynagrodzenie rzeczoznawców i koszty obrony prawnej.
1.3. Ubezpieczyciel udziela ochrony ubezpieczeniowej w granicach odpowiedzialności ponoszonej przez Ubezpieczonego określonej przepisami prawa.
1.4. Zakres ubezpieczenia obejmuje odpowiedzialność cywilną za szkody spowodowane czynem bezprawnym (odpowiedzialność deliktowa) oraz odpowiedzialność cywilną za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa), w tym zbieg tych roszczeń, a także odpowiedzialność za produkt oraz odpowiedzialność zawodową za czynności wykonywane w imieniu i/lub na rzecz Ubezpieczonego.
1.5. Ochroną ubezpieczeniową objęta jest odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego za szkody oraz ich następstwa:
1.5.1. na osobie (osobowe) – wskutek śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, obejmująca również koszty leczenia i rehabilitacji, utracone korzyści poszkodowanego, które mógłby osiągnąć, gdyby nie doznał uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia; szkoda na osobie obejmuje obowiązek zapłaty zadośćuczynienia będący następstwem śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia;
1.5.2. w mieniu (rzeczowe) – wskutek zniszczenia, uszkodzenia, lub utraty rzeczy, a także utracone korzyści poszkodowanego, które mógłby osiągnąć, gdyby mu szkody nie wyrządzono;
1.5.3. majątkowe (czyste straty finansowe) – wskutek poniesionych przez poszkodowanego strat niebędących szkodą na osobie lub szkodą w mieniu.
4.2.5.) Wartość części: 101160,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sekcja II: 1.1. Ubezpieczyciel obejmie ubezpieczeniem odpowiedzialność cywilną Ubezpieczonego jako posiadacza pojazdów mechanicznych będących w posiadaniu Ubezpieczonego, zakupionych lub przejętych w trakcie trwania Umowy Generalnej Ubezpieczenia, w stosunku do których zachodzi obowiązek ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, zgodnie z ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK.
1.2. Ubezpieczeniem zostaną objęte pojazdy zgłoszone do Ubezpieczyciela.
1.3. Ubezpieczyciel naliczy składkę za ubezpieczenie OC określone w kategoriach:
1.3.1. samochody osobowe;
1.3.2. samochody specjalne;
1.3.3. przyczepy: wszystkie przyczepy i naczepy (również rolnicze);
sekcja III: 1.1. Umową ubezpieczenia objęte są trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków polegających na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia, powodujących trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć Ubezpieczonego – kierowcy i pasażerów - w odniesieniu do wszystkich osób znajdujących się w pojazdach zgłoszonych do ubezpieczenia a powstałych w związku z ruchem pojazdów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami.
1.2. Ubezpieczeniem są objęte również szkody poniesione przez Ubezpieczonego podczas:
1.2.1. załadunku i rozładunku pojazdu lub zespolonej z nim części (przyczepy);
1.2.2. postoju i naprawy w czasie wykorzystywania go do wykonywania zadań służbowych;
1.2.3. garażowania oraz wskutek upadku, pożaru lub wybuchu pojazdu.
Sekcja IV: 1.1. Przedmiotem ubezpieczenia jest interes majątkowy Ubezpieczającego/Ubezpieczonego. Przez interes majątkowy na potrzeby niniejszej Sekcji Umowy Generalnej Ubezpieczenia należy rozumieć uzyskanie od Ubezpieczyciela rekompensaty poniesionego przez Ubezpieczonego uszczerbku tzn. kwoty koniecznej do odtworzenia mienia i pokrywającej wydatki Ubezpieczonego w związku z zaistniałą szkodą albo rekompensującej uszczerbek majątkowy Ubezpieczonego w przypadku, gdy poniósł on szkodę, jednak podjął decyzję o nieodtwarzaniu zniszczonego mienia. Interes majątkowy Ubezpieczonego odnosi się do wszystkich pojazdów będących w posiadaniu Ubezpieczonego, zakupionych lub przejętych w trakcie trwania Umowy Generalnej Ubezpieczenia wraz z ich wyposażeniem standardowym oraz dodatkowym.
4.2.5.) Wartość części: 25327,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sekcja II: 1.1. Przedmiotem ubezpieczenia są następstwa nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych powodujące:
1.1.1. uszkodzenie ciała;
1.1.2. stały lub długotrwały uszczerbek na zdrowiu;
1.1.3. rozstroju zdrowia;
1.1.4. śmierć Ubezpieczonego.
1.2. Ubezpieczenie jest zawarte:
1.2.1. w formie imiennej – powstałych w czasie działań w akcji ratowniczej lub ćwiczeniach, zgodnie z Ustawą o ochronie przeciwpożarowej zwanej dalej Ustawą;
1.2.2. w formie bezimiennej – powstałych w czasie innym niż akcja ratownicza lub ćwiczenia (w szczególności: w czasie drogi podczas wezwania do akcji, podczas zawodów strażackich lub innych zawodów mających na celu podniesienie sprawności i umiejętności).
1.3. Nieszczęśliwym wypadkiem jest nagłe zdarzenie, w którego następstwie Ubezpieczony niezależnie od swojej woli doznał uszkodzenia ciała, uszczerbku na zdrowiu, rozstroju zdrowia lub zmarł.
4.2.5.) Wartość części: 11358,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.5.1. Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
6.5.2. Zamawiający wymaga w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dn. 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2021 r. poz. 1130), na podstawie zezwolenia, co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia:
6.5.2.1. dla części 1 – obejmujące grupę: 8, 9 i 13 opisane w Załączniku nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej;
6.5.2.2. dla części 2 – obejmujące grupę: 1, 3, 10, i 18 opisane w Załączniku nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej;
6.5.2.3. dla części 3 – obejmujące grupę: 1 opisaną w Załączniku nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
6.5.3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
6.5.4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie lub oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 Dział I SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
7.4.1. są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego.
7.4.2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu składając wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 i 7.2.
7.4.3. Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
7.4.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
7.4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofert oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 8.2.1. Ofertę wraz z wymaganymi do niej załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
8.3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@gmina-radomsko.pl , podczas gdy ze względów technicznych i organizacyjnych od Zamawiającego korespondencja ta będzie mogła oprócz wyżej wskazanego adresu, także wychodzić spod adresu: mpawlikowski@gmina-radomsko.pl . Nie dotyczy to składania ofert.