Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie Gminy Łask, Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łasku, Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Łasku w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: -48 43 676 83 00
1.5.8.) Numer faksu: -48 43 676 83 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie Gminy Łask, Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łasku, Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Łasku w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27d48694-2c5e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000059/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi ubezpieczeniowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.lask.pl/70/127/zamowienia-publiczne-powyzej-130000-pln.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu – Umowa generalna Ubezpieczenia oraz Dane do oceny ryzyka zawarte są w Części poufnej, tj. w Załączniku nr 6A – 6E oraz Załączniku nr 7 do SWZ.
Wykonawca informacje o charakterze poufnym (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dane dotyczące oceny ryzyka) może uzyskać poprzez złożenie wniosku o ich przesłanie w formie elektronicznej na adres e-mail: m.wojtczak@maxima-fides.pl. We wniosku o przesłanie Części poufnej w formie elektronicznej należy (pod rygorem odrzucenia wniosku) podać dane dotyczące wnioskodawcy i Wykonawcy, którego reprezentuje.
Informacje poufne będą udostępniane podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2021 poz. 1130).
Wykonawca zobowiązany jest się do zachowania poufności zgodnie z art. 35 ww. ustawy.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej
(ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego
formularza„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID
postępowania). Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za
pomocą poczty elektronicznej email: zp_oferta@lask.pl (nie dotyczy składania ofert). Maksymalny
rozmiar wiadomości (wraz z załącznikami) przesyłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi
20 MB. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z
2020 r. poz. 2415). Dopuszczalny podpis elektroniczny to podpis kwalifikowany, zaufany i osobisty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Łask, ul. Warszawska 14,
98-100 Łask, tel. +48 43 6768300, e-mail: um@lask.pl.
2. Inspektorem danych osobowych w Gminie Łask jest firma Elit Partner Sp. z o.o. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@lask.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Ubezpieczenie Gminy Łask, Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łasku, Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Łasku w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r. (sygnatura postępowania OOG.271.3.2021), prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej ustawą.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OOG.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część 1 – Ubezpieczenie Gminy Łask, w tym Urzędu Miejskiego w Łasku oraz jednostek Gminy wymienionych w Załączniku nr 9 do SWZ:
− ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
− ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Rozdziałów i Sekcji Opisu przedmiotu zamówienia):
1) Przedmiot i zakres ubezpieczenia;
2) Postanowienia limitujące odpowiedzialność ubezpieczyciela;
3) Ograniczenia odpowiedzialności – franszyzy i udział własny ubezpieczonego;
4) Wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela – katalog zamknięty (nie dotyczy Części 3).
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Dla Części 1, 2 i 3:
„Cena” – waga 90%;
„Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
2) Dla Części 4 i 5:
„Cena” – waga 100%
4. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
5. Kryterium – Cena
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = NAJNIŻSZA OFEROWANA CENA SPOŚRÓD OFERT NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU /CENA OFERTY BADANEJ x 100 pkt x WAGA KRYTERIUM
6. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
1) Za przyjęcie wyróżnionego w treści Opisu przedmiotu zamówienia fakultatywnego warunku ubezpieczenia Zamawiający przyznaje punkty w liczbie określonej w treści warunku.
2) W przypadku wskazania przyjęcia obu warunków fakultatywnych nr 2A i 2B zwiększających sumę gwarancyjną w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca przyjął warunek fakultatywny z wyższą sumą gwarancyjną (nr 2A).
7. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ramach ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Ubezpieczenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łasku:
− ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
− ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Rozdziałów i Sekcji Opisu przedmiotu zamówienia):
1) Przedmiot i zakres ubezpieczenia;
2) Postanowienia limitujące odpowiedzialność ubezpieczyciela;
3) Ograniczenia odpowiedzialności – franszyzy i udział własny ubezpieczonego;
4) Wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela – katalog zamknięty (nie dotyczy Części 3).
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Dla Części 1, 2 i 3:
„Cena” – waga 90%;
„Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
2) Dla Części 4 i 5:
„Cena” – waga 100%
4. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
5. Kryterium – Cena
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = NAJNIŻSZA OFEROWANA CENA SPOŚRÓD OFERT NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU /CENA OFERTY BADANEJ x 100 pkt x WAGA KRYTERIUM
6. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
1) Za przyjęcie wyróżnionego w treści Opisu przedmiotu zamówienia fakultatywnego warunku ubezpieczenia Zamawiający przyznaje punkty w liczbie określonej w treści warunku.
2) W przypadku wskazania przyjęcia obu warunków fakultatywnych nr 2A i 2B zwiększających sumę gwarancyjną w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca przyjął warunek fakultatywny z wyższą sumą gwarancyjną (nr 2A).
7. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ramach ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Łasku:
− ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
− ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Rozdziałów i Sekcji Opisu przedmiotu zamówienia):
1) Przedmiot i zakres ubezpieczenia;
2) Postanowienia limitujące odpowiedzialność ubezpieczyciela;
3) Ograniczenia odpowiedzialności – franszyzy i udział własny ubezpieczonego;
4) Wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela – katalog zamknięty (nie dotyczy Części 3).
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Dla Części 1, 2 i 3:
„Cena” – waga 90%;
„Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
2) Dla Części 4 i 5:
„Cena” – waga 100%
4. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
5. Kryterium – Cena
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = NAJNIŻSZA OFEROWANA CENA SPOŚRÓD OFERT NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU /CENA OFERTY BADANEJ x 100 pkt x WAGA KRYTERIUM
6. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
1) Za przyjęcie wyróżnionego w treści Opisu przedmiotu zamówienia fakultatywnego warunku ubezpieczenia Zamawiający przyznaje punkty w liczbie określonej w treści warunku.
2) W przypadku wskazania przyjęcia obu warunków fakultatywnych nr 2A i 2B zwiększających sumę gwarancyjną w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca przyjął warunek fakultatywny z wyższą sumą gwarancyjną (nr 2A).
7. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ramach ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Ubezpieczenia osobowe:
− ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków grup interwencyjnych MPWiK Sp. z o.o. w Łasku;
− ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP i MDP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Rozdziałów i Sekcji Opisu przedmiotu zamówienia):
1) Przedmiot i zakres ubezpieczenia;
2) Postanowienia limitujące odpowiedzialność ubezpieczyciela;
3) Ograniczenia odpowiedzialności – franszyzy i udział własny ubezpieczonego;
4) Wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela – katalog zamknięty (nie dotyczy Części 3).
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Dla Części 1, 2 i 3:
„Cena” – waga 90%;
„Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
2) Dla Części 4 i 5:
„Cena” – waga 100%
4. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
5. Kryterium – Cena
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = NAJNIŻSZA OFEROWANA CENA SPOŚRÓD OFERT NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU /CENA OFERTY BADANEJ x 100 pkt x WAGA KRYTERIUM
6. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
1) Za przyjęcie wyróżnionego w treści Opisu przedmiotu zamówienia fakultatywnego warunku ubezpieczenia Zamawiający przyznaje punkty w liczbie określonej w treści warunku.
2) W przypadku wskazania przyjęcia obu warunków fakultatywnych nr 2A i 2B zwiększających sumę gwarancyjną w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca przyjął warunek fakultatywny z wyższą sumą gwarancyjną (nr 2A).
7. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ramach ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Ubezpieczenie pojazdów:
− ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC posiadaczy pojazdów);
− ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW);
− ubezpieczenie pojazdów lądowych od uszkodzeń i kradzieży (Autocasco) oraz Assistance.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Rozdziałów i Sekcji Opisu przedmiotu zamówienia):
1) Przedmiot i zakres ubezpieczenia;
2) Postanowienia limitujące odpowiedzialność ubezpieczyciela;
3) Ograniczenia odpowiedzialności – franszyzy i udział własny ubezpieczonego;
4) Wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela – katalog zamknięty (nie dotyczy Części 3).
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Dla Części 1, 2 i 3:
„Cena” – waga 90%;
„Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
2) Dla Części 4 i 5:
„Cena” – waga 100%
4. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
5. Kryterium – Cena
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poniższy wzór:
OCENA PUNKTOWA = NAJNIŻSZA OFEROWANA CENA SPOŚRÓD OFERT NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU /CENA OFERTY BADANEJ x 100 pkt x WAGA KRYTERIUM
6. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
1) Za przyjęcie wyróżnionego w treści Opisu przedmiotu zamówienia fakultatywnego warunku ubezpieczenia Zamawiający przyznaje punkty w liczbie określonej w treści warunku.
2) W przypadku wskazania przyjęcia obu warunków fakultatywnych nr 2A i 2B zwiększających sumę gwarancyjną w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca przyjął warunek fakultatywny z wyższą sumą gwarancyjną (nr 2A).
7. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ramach ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności. Warunki udziału mogą dotyczyć:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – w niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej na podstawie zezwolenia (Dz. U. 2020 r. poz. 895 ze zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzory umów stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W treści umów podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25