Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024- 2027

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024- 2027
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDaszyna
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-05
  • ZamawiającyGMINA DASZYNA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-24
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00513031
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024- 2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DASZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 34A

1.5.2.) Miejscowość: Daszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-107

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24-357-10-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadaszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.daszyna.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: HM Consulting Sp. z o.o

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-205-51-80

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Gdańska 126/128

1.11.4.) Miejscowość: Łódź

1.11.5.) Kod pocztowy: 90-520

1.11.6.) Województwo: łódzkie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@hm-c.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://hm-c.pl/kontakt/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024- 2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7056c83-8aba-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092770/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024- 2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7056c83-8aba-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

5.1. Zamawiający określa poufny charakter informacji zawartych w następujących Załącznikach do SWZ:
5.1.1 Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie I i Zadanie II
5.1.2 Załącznik nr 5 – Dane do oceny ryzyka i szkodowość_Zadanie I i Zadanie II
5.2. Wykonawca może uzyskać dostęp do informacji poufnych poprzez wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego o ich
udostępnienie w formie elektronicznej poprzez Platformę e-Zamówienia.
5.3. We wniosku o udostępnienie informacji poufnych Wykonawca winien wskazać dane dotyczące Wnioskodawcy i
Wykonawcy, którego reprezentuje, powołując się na numer postępowania.
5.4. Wszelkie informacje, zawarte w niniejszej SWZ są przeznaczone wyłącznie do przygotowania oferty i nie powinny być
wykorzystywane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim, niebiorącym udziału w niniejszym postępowaniu, chyba,
że jest to niezbędne i konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do
treści wszelkich dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania, zgodnie z
zasadą określoną w art. 35 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j.
Dz.U. z 2023 r. poz. 656 ze zm.).

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 7.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:
7.1.1. Pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego sekretariat@gminadaszyna.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane
w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w
formularzu ofertowym lub
7.1.2. poprzez Platformę e-Zamówienia (zwana dalej „Platformą”) https://ezamowienia.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty
następuje wyłącznie przy użyciu Platformy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.1. Informacje na temat komunikacji za
pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej – „Komunikacja w postępowaniu” dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 29.1. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w
imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących wykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
zamówienia publicznego, realizując obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:
29.1.1. Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Daszyna – Zbigniew Wojtera
29.1.2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Ewelina Witosławska
29.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rodo w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.
29.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz broker
Zamawiającego przygotowujący i przeprowadzający postępowanie
29.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
29.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
29.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą
przekazywane do państwa trzeciego.
29.1.8. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych,
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
29.1.9. Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia
danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPI.271.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-202
niniejszej SWZ „przedmiotem zamówienia”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 22. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY I DOKONANIA OCENY OFERT
22.1. Kryterium „CENA”:
22.1.1. Wykonawca, określając cenę oferty, uwzględnia w niej wszystkie koszty wykonania zamówienia.
22.1.2. Cena oferty to łączna suma składek ubezpieczeniowych (brutto) za okres obowiązywania umowy na wykonanie niniejszego
zamówienia, obliczona zgodnie z Załącznikiem 3B – Formularz cenowy dla Zadania II.
22.1.3. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o informacje zawarte
w niniejszej SWZ.
22.1.4. Wszystkie składniki ceny oferty winny być wyrażone w złotych polskich
i podane w zaokrągleniu do pełnej złotówki.
22.1.5. Ceny jednostkowe (stopa składki) określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane w toku realizacji przedmiotu
zamówienia z zastrzeżeniem zapisów pkt 27.
Zadanie II
Klauzula punktowana nr 5 50 pkt
Klauzula punktowana nr 6 25 pkt
Klauzula punktowana nr 7 25 pkt
Łącznie 100 pkt
22.3. Oferty nieodrzucone będą oceniane wg wzoru:
LP = (Cmin : CO x 100 pkt. x 0,90) + (WO x 0,10)
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin – najniższa cena oferty spośród ofert podlegających ocenie,
CO – cena oferty ocenianej,
WO – łączna liczba punktów za fakultatywne warunki ubezpieczenia przyjęte
przez Wykonawcę w ocenianej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-20
niniejszej SWZ „przedmiotem zamówienia”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-06 do 2027-01-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 22.2. Kryterium „PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA”
22.2.1. Przez preferowane warunki ubezpieczenia rozumiane są klauzule umieszczone
w Opisie przedmiotu zamówienia, opisane jako fakultatywne klauzule punktowane z kolejnym numerem porządkowym.
Zaakceptowanie klauzuli fakultatywnej przez Wykonawcę nie stanowi podstawy do żądania zapłaty dodatkowej składki.
22.2.2. W odniesieniu do każdej klauzuli punktowanej wymagane jest jednoznaczne ustosunkowanie się Wykonawcy, co do
przyjęcia klauzuli – oznaczenie słowem TAK lub nie przyjęcia klauzuli – oznaczenie słowem NIE, w zaproponowanej treści (zgodnie
z deklaracją przyjęcia/nie przyjęcia klauzul punktowanych – pkt. 6. Formularza oferty – Załącznik nr 2).
22.2.3. Każda klauzula punktowana otrzymuje liczbę punktów zgodnie z pkt. 22.2.4. Liczba punktów wszystkich klauzul
fakultatywnych zostanie zsumowana (maksymalnie 100 punktów). Jeżeli w tabeli będzie wpisane NIE lub jeżeli dane pole zostanie w
tabeli puste, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przyjął klauzuli i do obliczeń przyjmie dla tej pozycji wartość zero.
22.2.4. Każda klauzula fakultatywna w przypadku przyjęcia, otrzyma odpowiednio wskazaną poniżej liczbę punktów:
Zadanie I
Klauzula punktowana nr 1 35 pkt
Klauzula punktowana nr 2 30 pkt
Klauzula punktowana nr 3 35 pkt
Łącznie 100 pkt
22.3. Oferty nieodrzucone będą oceniane wg wzoru:
LP = (Cmin : CO x 100 pkt. x 0,90) + (WO x 0,10)
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin – najniższa cena oferty spośród ofert podlegających ocenie,
CO – cena oferty ocenianej,
WO – łączna liczba punktów za fakultatywne warunki ubezpieczenia przyjęte
przez Wykonawcę w ocenianej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PREFEROWANE WARUNKI UBEZPIECZENIA

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10.1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1.1. Nie podlegają wykluczeniu;
10.1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu.
10.2. Zamawiający wyznacza następujące warunki udziału w postępowaniu:
10.2.1. Posiadanie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli
Wykonawcy są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce
zamieszkania, co w przypadku Wykonawców mających siedzibę na terenie RP oznacza, że są w pisani do Krajowego
Rejestru Sądowego.
10.2.2. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek ten uznaje się
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
za spełniony, jeśli Wykonawcy posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie
ubezpieczeń Działu II Załącznika do Ustawy z dnia 11.09.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z
2021 poz. 1130) w zakresie nie mniejszym, niż opisany w niniejszej SWZ.
10.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
10.4. Zdolności techniczne lub zawodowe - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wstępne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z
postępowania, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

12.2. Oferta musi zawierać co najmniej:
12.2.1. Wypełniony Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
12.2.2. Wypełniony Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 3a (Zadanie I) i/lub Załącznik nr 3b (Zadanie II) do SWZ.
12.2.3. Pełnomocnictwo lub ciąg Pełnomocnictw (zgodnie z wymogami określonymi w Pkt. 15 SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.2.4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:
a) Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
b) Każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zobligowany jest do złożenia
Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzającego, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie
podlega wykluczeniu.
c) Członkowie konsorcjum zgodnie z art. 445 ustawy Pzp ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
12.2.4.3. Dokumenty wymagane od podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp
zostały określone w pkt. 13.
12.2.4.4. Dokumenty wymagane od podwykonawcy, niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby zostały określone w
pkt. 14.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

27.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, zawartej z Wykonawcą, w ramach niniejszego
postępowania, w zakresie:
27.2.1. Przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w punkcie 27.3.
27.2.2. Terminu realizacji zamówienia
27.2.3. Wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym nie może ono ulec zwiększeniu o więcej niż 20%.
27.3. Zmiana ta może dotyczyć:
27.3.1. wysokości ostatecznej składki należnej Wykonawcy za cały okres udzielanej ochrony ubezpieczeniowej, z
poszanowaniem postanowień zapisów umowy o wykonanie zamówienia. Zmiana ta jest dopuszczalna poprzez dodatkowe
naliczenia składek w przypadku nabycia nowych pojazdów/mienia lub zwrotu składek w przypadku zbycia środków
transportu/mienia, poprzez wystawienie przez Zamawiającego nowych polis lub Aneksów do polis, na wniosek Brokera
27.3.2. zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania do nich warunków umowy.
Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez
Wykonawcę.
27.3.3. zawężenia zakresu prowadzonej działalności albo rezygnacji Ubezpieczającego z ochrony ubezpieczeniowej dla
określonych ryzyk lub określonych składników majątku, wymagających ograniczenia zakresu ochrony ubezpieczeniowej i
aktualizacji składki. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do
polisy przez Wykonawcę
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
27.3.4. zwiększenia zakresu prowadzonej działalności albo potrzeby objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych ryzyk
lub określonych składników majątku własnego lub powierzonego powodujące konieczność rozszerzenia ochrony
ubezpieczeniowej i aktualizacji składki. Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz
wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę
27.3.5. uzupełnienia sumy ubezpieczenia/gwarancyjnej, limitu po wypłacie odszkodowania. Zmiana dokonywana na wniosek
składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę.
27.3.6. zmian dotyczących Ubezpieczonych objętych umową, polegających na powstawaniu nowych jednostek,
przekształceniach, połączeniach, likwidacji jednostek istniejących, zmianach własnościowych lub ich formy prawnej. Zmiana
dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę.
27.3.7. obowiązku ubezpieczenia wynikającego z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu lub innych o podobnym
charakterze, Zmiana dokonywana na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy
przez Wykonawcę.
27.3.8. Skrócenia okresu ochrony w związku z wyrównaniem okresów ubezpieczenia. Zmiana dokonywana na wniosek
składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę
27.3.9. przedłużenia terminu wykonania zamówienia, z zastrzeżeniem, że przedłużenie takie nie będzie dłuższe niż 3
miesiące, a jego konieczność wynika z przyczyn technicznych lub braku możliwości przeprowadzenia nowego
postępowania, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, zapewniającego ciągłość ochrony ubezpieczeniowej. Zmiana dokonywana
na wniosek składany przez brokera do Wykonawcy oraz wystawienie Aneksu do polisy przez Wykonawcę
27.4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają pisemnej zgody pod rygorem nieważności i będą
dopuszczalne w granicach i unormowaniach Prawa zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi biegłego rewidenta - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania11-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługi biegłego rewidenta. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Daszyna: Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-2027
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Daszyna: Odbiór ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Daszyna
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY GARDEJA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Usługa ubezpieczenia Miejskiego Centrum Medycznego im. K. Jonschera w Łodzi
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI