Ubezpieczenie dwóch fabrycznie nowych statków powietrznych typu Learjet 75 Liberty...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie dwóch fabrycznie nowych statków powietrznych typu Learjet 75 Liberty w zakresie aerocasco, OC operatora, OC przewoźnika
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-03-23
  • ZamawiającyLotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00015510
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie dwóch fabrycznie nowych statków powietrznych typu Learjet 75 Liberty w zakresie aerocasco, OC operatora, OC przewoźnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222299931

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lpr.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie dwóch fabrycznie nowych statków powietrznych typu Learjet 75 Liberty w zakresie aerocasco, OC operatora, OC przewoźnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a5c01c2-7ffc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007176/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Ubezpieczenie statków powietrznych Bombardier Learjet 75 Liberty

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:1) formularzy do komunikacji dostępnych w systemie miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia), 2)poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@lpr.com.pl lub dzp@lpr.com.pl. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP” oraz „Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz konta Mój Gov”.3. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym, w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt.4. Przekazywanie oferty następuje przy użyciu „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego w systemie miniPortal oraz ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia). Sposób przekazania oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP” dostępnej na miniPortalu.5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 4, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt. lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określonych w pkt 1.6. Pozostałe szczegółowe informacjedotyczące komunikacji elektronicznej w postępowaniu zawarte są w paragrafie 13 i 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/5/II/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ubezpieczenia dwóch fabrycznie nowych statków powietrznych typu Learjet 75 Liberty w zakresie aerocasco, OC operatora, OC przewoźnika.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SWZ: Załącznik nr 1A (Formularz cenowy), Załącznik nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia), Załącznik nr 3 (Projektowane postanowienia umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 uPzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu umowy w ubezpieczeniu aerocasco w zakresie zawarcia ubezpieczenia ryzyk wojny, porwania i innych zagrożeń, w brzmieniu: „Niniejsze warunki mają zastosowanie w umowie ubezpieczenia aerocasco do roszczeń spowodowanych przez:a) Wojnę, inwazję, wrogie działania obce, działania wojenne (bez względu na to, czy wypowiedziano wojnę), wojnę domową, rebelię, rewolucję, powstanie, stan wojenny, zamach wojskowy lub cywilny lub inne próby przejęcia władzy.b) Strajki, niepokoje, zamieszki społeczne lub pracownicze.c) Jakiekolwiek działanie osoby lub osób, będących lub nie będących agentami obcej władzy, w celach politycznych lub terrorystycznych oraz bez względu na to, czy szkoda lub uszkodzenie z nich wynikające jest przypadkowe czy celowe.d) Jakiekolwiek działania złośliwe lub akty sabotażu.e) Konfiskatę, nacjonalizację, przejęcie, ograniczenie, zatrzymanie, przywłaszczenie, zarekwirowanie z tytułu prawnego lub użytkowanie przez rząd lub na mocy nakazu rządowego (zarówno rządu cywilnego, wojskowego lub rządu de facto) lub organu władzy publicznej lub lokalnej.f) Porwanie lub jakiekolwiek niezgodne z prawem przejęcie lub bezprawne sprawowanie kontroli nad statkiem powietrznym lub załogą w czasie lotu (w tym jakiekolwiek próby takiego przejęcia lub sprawowania kontroli) dokonane przez jakąkolwiek osobę lub osoby na pokładzie statku powietrznego działające bez zgody Ubezpieczonego.Ponadto, niniejsza umowa ubezpieczenia obejmuje roszczenia powstałe, gdy statek powietrzny jest poza kontrolą Ubezpieczonego z powodu któregokolwiek z powyższych ryzyk. Uważa się, że kontrola Ubezpieczonego nad statkiem powietrznym zostaje przywrócona w przypadku bezpiecznego powrotu statku powietrznego do Ubezpieczonego na dowolne lotnisko nie wykluczone z powodu ograniczeń geograficznych określonych w rozdziale IV, ust. 1 i w pełni przystosowane do przyjęcia takiego typu statku powietrznego (wymogiem takiego bezpiecznego powrotu jest, by statek powietrzny był zaparkowany z wyłączonymi silnikami i nie znajdował się pod jakąkolwiek wrogą kontrolą).”2) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie wniosku (oświadczenia woli) przez Ubezpieczającego o skorzystaniu z tego prawa i zlecenia rozszerzenia przedmiotu umowy o ubezpieczenie ryzyk wojny, porwania i innych zagrożeń w ubezpieczeniu aerocasco na wybrane statki powietrzne, według uznania Ubezpieczającego. Okolicznością uzasadniającą skorzystanie z prawa opcji jest realizacja lotów poza granice EP (nomenklatura dotycząca zakresu terytorialnego została określona na podstawie ICAO Regional Supplementary Procedures, doc. 7030 oraz doc. 7910). Składka za ww. rozszerzenie będzie wyliczana według stawki określonej w formularzu cenowym i naliczana w systemie pro rata temporis na każdy statek powietrzny i okres ubezpieczenia wnioskowany przez Ubezpieczającego.3) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, w okresie realizacji umowy, będzie uzależnione od wysokości środków, którymi będzie dysponował na realizację zamówienia. Ubezpieczycielowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-01 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ochrony ubezpieczeniowej

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 895 z poźn. zm.) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia.Warunek, o którym mowa powyżej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługiwykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, aktualnych na dzień złożenia, nw. podmiotowych środków dowodowych:1) Zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 895 z poźn. zm.) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument, o którym mowa powyżej składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunek, udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaposiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Podmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie spełniania warunków udziału składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach i w zakresie określonym w Załączniku nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-23 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Kanalizacja miejscowości Tomaszewo i Kąpiel
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Sukcesywne wykonanie usługi druku cyfrowego przez okres 12 miesięcy
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: USŁUGA UBEZPIECZENIA RYZYK KOMUNIKACYJNYCH UCZESTNIKÓW GRUPY ZAKUPOWEJ