Ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Brzeskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Brzeskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyEIB S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-17
  • Numer ogłoszenia574992-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574992-N-2020 z dnia 2020-08-17 r.

EIB S.A.: Ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Brzeskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 15 ust. 4 pkt 3) w zw. z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), przez EIB S.A., działająca napodstawie udzielonego przez Powiat Brzeski pełnomocnictwa do wykonywania w jego imieniu, jakoZamawiającego, wszelkich czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania oudzielenie zamówienia publicznego pn. „Ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Brzeskiego” o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwoty określonej wprzepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Pełnomocnik Zamawiającego: EIB S.A., Ul.Jęczmienna 21, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy wToruniu Wydział VII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000050455. Brokerubezpieczeniowy działający na podstawie zezwolenia Ministra Finansów nr 502 z dnia 23 grudnia 1994 r.,potwierdzonego decyzją Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń z dnia 23 czerwca 1997 r.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Dane Zamawiającego: Powiat Brzeski, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, Dane rejestrowe: NIP: 747-15-67-388, REGON: 531412444, telefon: 77 444 79 00 do 02, faks: 77 444 79 03,strona www: https://brzeg-powiat.pl/
I. 1) NAZWA I ADRES: EIB S.A., krajowy numer identyfikacyjny 87027005900000, ul. Jęczmienna  21 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48(56)6693400, e-mail lukasz.gorny@eib.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.eib.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
www.eib.com.pl w dziale PRZETARGI i specjalnym odnośniku do niniejszego postępowania.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
oferty w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej EIB: https://eib.logintrade.net/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Inny sposób: w przypadku braku możliwości złożenia przez wykonawcę oferty w postaci elektronicznej dopuszcza się również możliwość złożenia oferty w formie pisemnej na adres: Oddział EIB SA we Wrocławiu, 53-203 Wrocław, Al. Gen. Józefa Hallera 92/18
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Brzeskiego
Numer referencyjny: ZAM. 272.1.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie w następującym zakresie:a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,b) Ubezpieczenie autocasco,c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów,d) Ubezpieczenie assistance.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66516100-1
66514110-0
66512100-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień doprowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn. prowadządziałalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej ireasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 895), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszegozamówienia (tj. co najmniej w grupie 1, 3, 10 i 18 Działu II Załącznika doustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej). W przypadkuWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w odniesieniu do tego warunku warunekten musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lubzawodowej tzn. minimalnym poziomem wymaganych standardów jest dysponowanie narzędziami,wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi na potrzeby realizacji zamówienia. Warunek ten zostajespełniony, jeżeli Wykonawca posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód w zakresie ocenyi likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych lub ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącymzawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych(przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP). Wskazana umowa na obsługęlikwidacji szkód może być zawarta z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lubrozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wodniesieniu do warunków określonych powyżej w pkt. III.1.1) warunki te musi spełniać każdy zWykonawców działających wspólnie, zaś w odniesieniu do warunków pkt. III.1.3) warunki te muszą spełniaćWykonawcy łącznie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
I. W celu definitywnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanieZamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku,Wykonawca przedkłada: 1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 14) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21)ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w pkt. I.1. powyżej - składa wyciąg zinnego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organsądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wzakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14) ustawy PZP; b) w pkt. I.2. powyżej - składa wyciąg z innegoodpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organsądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wzakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21) ustawy PZP; c) w pkt I.3. powyżej - składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. II powyżej powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli w kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. II powyżej, zastępuje się jedokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. IV. Wykonawca mający siedzibę na terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. I.1. powyżej, składa dokument, o którym mowa w pkt. II a) powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14) ustawy PZP. Jeżeli wkraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takichdokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowapowyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. V. Wprzypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia zpostępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu definitywnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, na żądanieZamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku,Wykonawca przedkłada: I. W celu wykazania spełniania warunkuudziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: (a) Zezwolenie właściwego organu na prowadzeniedziałalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub gdy zezwolenie nie jestwymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawcaprowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane napodstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, żeprowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niegozezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, ajeżeli organ nadzoru w kraju wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, wykonawca składaoświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana iprzyjęta przez polski organ nadzoru. Wyjaśnienie: Wykonawca, który nie jest obowiązany do posiadaniazezwolenia, może złożyć zaświadczenie organu nadzoru lub oświadczenie organu reprezentującego.Wykonawca prowadzący działalność ubezpieczeniową na podstawie posiadanego zezwolenia właściwegoorganu nie może złożyć zamiast tego zezwolenia zaświadczenia organu nadzoru lub oświadczenia organuuprawnionego do reprezentowania Wykonawcy. II w celu wykazania spełniania warunku udziału wpostępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: (a) z uwagi na to, że treść informacjiprzekazanych przez Wykonawcę na Oświadczeniu Wstępnym, odpowiadać będzie zakresowi informacji,których Zamawiający może wymagać poprzez żądanie złożenia oświadczenia o dysponowaniu jednostki organizacyjnej prowadzącej likwidację szkód, odstępuje się od żądania złożenia odrębnego oświadczenia wtym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumiane sązgodnie z art. 144 ust. 1e PZP. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy wstosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnychświadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku, gdy wystąpi: a) sytuacja, w której Wykonawcawprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorcówumownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzeniejedynie zmian na korzyść Zamawiającego, b) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ naświadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania dostosowująca warunki umowyubezpieczenia do zmian w przepisach prawa, c) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że wodniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyśćZamawiającego, d) doubezpieczenia, podwyższenia lub obniżenia pod/limitów w okresie ubezpieczenia,rozszerzenia lub zawężenia zakresu ubezpieczenia lub zmianę innych elementów Umowy oraz rozliczenia iaktualizacji składek ubezpieczeniowych (w tym rat składek) z nią związanych, które to sytuacje nie stanowiąrealizacji postanowień umowy ubezpieczenia – w przypadku zidentyfikowania i uzasadnienia przez Zamawiającego potrzeby dokonania takiej zmiany, e) sytuacja, w której wykonawcę, któremu zamawiającyudzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału wpostępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnychzmian umowy, niż przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy możenastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.Wszystkie przypadki, określone w pkt. IV.5.2 powyżej, stanowią katalog istotnych zmian, na których dokonaniew umowie Zamawiający oraz Wykonawca mogą wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania dowyrażenia takiej zgody ani przez Zamawiającego ani przez Wykonawcę. 5. W sytuacji, gdy w trakcie okresuubezpieczenia zajdą następujące zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnegowynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisówustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2177 zezm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawkiskładki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczychplanów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planachkapitałowych, które mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynagrodzenie należneWykonawcy zostanie w sposób odpowiadający powyższym zmianom zwaloryzowane. Wykonawca wnioskującdo Zamawiającego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie jest zobowiązany udowodnić, w jakisposób powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania przez niego zamówienia. W sytuacji, gdy jestbezspornym, że powyższe zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, następujezmiana postanowień umowy dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy w formie pisemnej pod rygoremnieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca informacje o charakterze poufnym (Część poufną SIWZ) może uzyskać poprzez Platformęzakupową EIB. Wykonawca uzyskuje dostęp do Platformy zakupowej EIB poprzez rejestrację konta lubzalogowanie, jeżeli posiada wcześniej zarejestrowane konto. Rejestracja Wykonawcy na platformie odbywa siępoprzez wypełnienie odpowiedniego kwestionariusza dostępnego pod adresem:https://eib.logintrade.net/rejestracja/.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Z otwarcia ofert zostanie przeprowadzona na żywo transmisja online. Zamawiający umieści na www.eib.com.plw dziale PRZETARGI i specjalnym odnośniku do niniejszego postępowania oraz na Platformy zakupowej EIB:https://eib.logintrade.net/ także w odnośniku do niniejszego postępowania dokładny adres, pod którym transmisjabędzie przeprowadzona i szczegóły dotyczące możliwości w niej uczestniczenia. Transmisja będzie dostępna dlawszystkich zainteresowanych. W związku z powyższą formą jawnego otwarcia ofert Zamawiający nie przewidujedodatkowej możliwości uczestniczenia w nim w sposób bezpośredni, osobisty. Klauzula informacyjna zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) jest dostępna pod adresem www.eib.com.plw dziale PRZETARGI i specjalnym odnośniku do niniejszego postępowania. W celu zapewnienia, żewykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjnyprzewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane tewykonawca bezpośrednio pozyskał oraz obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osóbfizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, Wykonawcazobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o ich wypełnieniu. Wzór oświadczenia ujęty jest wformularzu ofertowym.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 500 zł- Grudziądz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania10-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 500 zł. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI