„Świadczenie usług z zakresu ubezpieczenia majątkowego i odpowiedzialności cywilnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług z zakresu ubezpieczenia majątkowego i odpowiedzialności cywilnej (Część I) i ubezpieczenia komunikacyjnego ( Część II) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-03-21
  • ZamawiającyWojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00241542
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług z zakresu ubezpieczenia majątkowego i odpowiedzialności cywilnej (Część I) i ubezpieczenia komunikacyjnego ( Część II) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: WORD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273747894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Francuska 78

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-507

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@word.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa wojewódzka osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Egzaminowanie i szkolenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług z zakresu ubezpieczenia majątkowego i odpowiedzialności cywilnej (Część I) i ubezpieczenia komunikacyjnego ( Część II) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-848357a0-e066-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217320/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług z zakresu ubezpieczenia majątkowego i odpowiedzialności cywilnej (część I) i ubezpieczenia komunikacyjnego (część II) dla wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego w Katowicach”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wordkatowice.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Word Katowice: https://wordkatowice.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Word Katowice ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem: https://wordkatowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://wordkatowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Braniborska, 2/10, 53-680 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8ºº - 16ºº.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wordkatowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, zamawiający, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach, z siedzibą w Katowicach ul. Francuska 78, 40-507 Katowice telefon 32/3593031 e-mail: word@word.katowice.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pod nazwą „Świadczenie usług z zakresu ubezpieczenia majątkowego i odpowiedzialności cywilnej (Część I) i ubezpieczenia komunikacyjnego ( Część II) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach”, numer AT-ZP.262.6.2024.EG, prowadzonym w trybie podstawowym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AT-ZP.262.6.2024.EG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część I Ubezpieczenia majątkowe, obejmujące:
 ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
 ubezpieczenia sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania, kosztów odtworzenia danych od wszystkich ryzyk,
 ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Ubezpieczający przewiduje uprawnienie do jednostronnego ograniczenia zakresu zamówienia, niewymagającego zgody
Ubezpieczyciela, powodującego zmniejszenie wynagrodzenia Ubezpieczyciela nie więcej niż do 20% składki określonej
pierwotnej.
- Uprawnienie to przysługuje w przypadku zmniejszonych potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a w
szczególności w przypadku zbycia, likwidacji lub zniszczenia, zmniejszenia wartości ubezpieczanego mienia lub
przeszacowań wartości ubezpieczanego mienia potwierdzonych stosowanymi dokumentami lub innych stanów faktycznych
lub prawnych prowadzących do zmiany wartości ubezpieczanego mienia a także w przypadku zmniejszenia sumy
gwarancyjnej.
- Ubezpieczający może korzystać z opcji w przypadku potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a w szczególności w
przypadku konieczności zapłaty dodatkowej składki za udzielaną ochronę w związku ze zmianą zakresu ochrony
ubezpieczeniowej, ze wzrostem wartości składników mienia stanowiących przedmiot ubezpieczenia, wynikającego z
nabycia tych składników mienia, modernizacji, remontu lub nakładów adaptacyjnych w ubezpieczonych składnikach mienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 PZP, o całkowitej wartości wynoszącej 10% wartości zamówienia ustalonej dla Części I

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość franszyz /udziały własne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: płatność składki w ratach

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Ubezpieczenia komunikacyjne, obejmujące:
 ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów w ruchu krajowych i zagranicznym,
 ubezpieczenia Auto-Casco (w zakresie pełnym oraz ograniczonym),
 ubezpieczenie Assistance,
 ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Ubezpieczający przewiduje uprawnienie do jednostronnego ograniczenia zakresu zamówienia, niewymagającego zgody
Ubezpieczyciela, powodującego zmniejszenie wynagrodzenia Ubezpieczyciela nie więcej niż do 30% składki określonej
pierwotnej.
- Uprawnienie to przysługuje w przypadku zmniejszonych potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a w
szczególności w przypadku zbycia, likwidacji lub zniszczenia, zmniejszenia wartości ubezpieczanego mienia lub
przeszacowań wartości ubezpieczanego mienia potwierdzonych stosowanymi dokumentami lub innych stanów faktycznych
lub prawnych prowadzących do zmiany wartości ubezpieczanego mienia a także w przypadku zmniejszenia sumy
gwarancyjnej.
- Ubezpieczający może korzystać z opcji w przypadku potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a w szczególności w
przypadku konieczności zapłaty dodatkowej składki za udzielaną ochronę w związku ze zmianą zakresu ochrony
ubezpieczeniowej, ze wzrostem wartości składników mienia stanowiących przedmiot ubezpieczenia, wynikającego z
nabycia tych składników mienia, modernizacji, remontu lub nakładów adaptacyjnych w ubezpieczonych składnikach mienia

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 PZP, o całkowitej wartości wynoszącej 20% wartości zamówienia ustalonej dla Części II

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość franszyz/udziały własne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: płatność składki w ratach

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP, określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienie, posiadał odpowiednie zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl przepisów UDUiR:
1) w Części I, co najmniej w grupie ubezpieczeń 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do UDUiR,
2) w Części II, co najmniej w grupie ubezpieczeń 1, 3, 8, 9, 10 i 18 Działu II Załącznika do UDUiR.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu, zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 10, tj.:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W postępowaniu, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 11, a to:
a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej:
 dla Części I w 8, 9 i 13 grupie ubezpieczeń Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
 dla Części II w 1, 3, 8, 9, 10 i 18 grupie ubezpieczeń Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4b do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 11, jest spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Wzór oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, został określony w załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy bez
przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z par. 6 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.wordkatowice.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych- Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI