Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • ZamawiającyWidzewskie TBS Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00271078
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Widzewskie TBS Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Widzewskie TBS Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471691321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 150/152

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-230

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtbs@wtbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2dc5f14-464f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Wykonawca uzyska informacje o charakterze poufnym wnioskując do Zamawiającego z wykorzystaniem Załącznika Nr 28 do SWZ za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z postanowieniami pkt. 10 SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji określił w pkt. 8 i 10 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Widzewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź
 inspektorem ochrony danych osobowych w Widzewskim Towarzystwie Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź jest Pani Katarzyna Chmielnicka, kontakt: adres e-mail Katarzyna.chmielnicka@wtbs.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o”.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Wykonawca, wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art.13 lub art.14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie (załącznik nr 10 do SWZ ) .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 06/DK/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Zamawiającego :
3.1.1.1. ubezpieczenie mienia (AR)
3.1.1.2. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (EEI AR)
3.1.1.3. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia (OC),
3.1.1.4. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (OC ZN)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3.5.1. Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, określonego w § 1 (zamówienie opcjonalne), maksymalnie do 15% wartości zamówienia podstawowego , w sytuacji:
3.5.1.1. Konieczności ubezpieczenia nowych składników aktywów trwałych,
3.5.1.2. Konieczności ubezpieczenia mienia, w związku z upływem okresu ubezpieczenia tego mienia w trakcie trwania niniejszej umowy,
3.5.2. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi z wykorzystaniem taryf: stóp składek, składek jednostkowych, składek zapisanych przez Wykonawcę w Załączniku Nr 3 do SWZ, z zastosowaniem zasady pro rata temporis.
3.5.3. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający przekaże Wykonawcy ww. oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez siebie zakresie w terminie co najmniej 14 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem realizowania przedmiotu zamówienia ujętego w prawie opcji przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania.
3.5.4. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia.
3.5.5. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające – w wysokości 5% wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego rodzaju zamówienia oraz:
4.6.2.1. Ubezpieczenie mienia:
4.6.2.1.1. ubezpieczenia mienia nieobjętego limitem Klauzuli automatycznego pokrycia,
4.6.2.1.2. ubezpieczenie mienia na Pierwsze Ryzyko w celu spełnienia wymagań kontrahentów Zamawiającego: podniesienie sumy ubezpieczenia, limitów,
4.6.2.1.3. ubezpieczenie mienia na Pierwsze Ryzyko po wypłacie odszkodowania: uzupełnienie sumy ubezpieczenia, limitów,
4.6.2.1.4. ubezpieczenie mienia na Pierwsze Ryzyko w celu spełnienia wymagań kontrahentów Zamawiającego: podniesienie sumy ubezpieczenia, limitów,
4.6.2.1.5. przedłużenie terminu ochrony.
Szczegóły zamówień na podobne usługi ujęte są w pkt. 4.6.2. SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 16 do SWZ)

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zachowanie taryf: stopy składek, składki jednostkowe, składki - na kolejny okres ubezpieczeniowy.

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Zamawiającego polegających na ubezpieczeniu odpowiedzialności członków władz spółek kapitałowych (D&O)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3.6.1. Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, określonego w § 1 (zamówienie opcjonalne), maksymalnie do 30% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zwiększenia osobowego organów Zamawiającego.
3.6.2. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi z wykorzystaniem taryf: stóp składek, składek jednostkowych, składek zapisanych przez Wykonawcę w Załączniku Nr 3 do SWZ, z zastosowaniem zasady pro rata temporis.
3.6.3. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający przekaże Wykonawcy ww. oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez siebie zakresie w terminie co najmniej 14 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem realizowania przedmiotu zamówienia ujętego w prawie opcji przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania.
3.6.4. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia.
3.6.5. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające – w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego rodzaju zamówienia oraz:
4.6.3.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności członków władz spółek kapitałowych (D&O).
4.6.3.1.1. podniesienie sumy gwarancyjnej, sublimitów w celu spełnienia wymagań kontrahentów Zamawiającego,
4.6.3.1.2. uzupełnienie sumy gwarancyjnej, sublimitów po wypłacie odszkodowania,
4.6.3.1.3. wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego
4.6.3.1.4. przedłużenie terminu ochrony.
Szczegóły zamówienia na podobne usługi ujęte zostały w pkt. 4.6.3. SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 27 do SWZ)

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres, sumy ubezpieczenia, podlimity

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć: 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek zostanie spełniony jeśli:
a) Wykonawca posiada uprawnienia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia w poszczególnych CZĘŚCIACH zamówienia i taką działalność prowadzi w pełnych zakresach rodzajów ubezpieczenia ujętych w Grupach: 8; 9; 13; 16 - zgodnie z Załącznikiem do ustawy z dnia 11 września 2015 r., Podział ryzyka według działów, grup i rodzajów ubezpieczeń. DZIAŁ II Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe.
b) Wykonawca posiada uprawnienia na prowadzenie działalności w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 473 z późn. zm.), w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI Nr 1 zamówienia i taką działalność prowadzi, tj. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia w poszczególnych CZĘŚCIACH zamówienia i taką działalność prowadzi w pełnych zakresach rodzajów ubezpieczenia ujętych w Grupach: 8; 9; 13; 16 - zgodnie z Załącznikiem do ustawy z dnia 11 września 2015 r., Podział ryzyka według działów, grup i rodzajów ubezpieczeń. DZIAŁ II Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe.

b) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 473 z późn. zm.), w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI Nr 1 zamówienia i taką działalność prowadzi, tj. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Zamawiający określił w par.7 Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 16 do SWZ oraz załącznik nr 27 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 13:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7.1. Oferta musi zawierać:
1. Formularz ofertowy na część na którą oferta jest składana (w zakresie CZĘŚCI Nr 1 - załącznik nr 15 do SWZ, w zakresie CZĘŚCI Nr 2 – załącznik nr 26 do SWZ).
2. Formularz cenowy ubezpieczenia mienia ( załącznik nr 11 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1.
3. Formularz cenowy ubezpieczenia sprzętu elektronicznego ( załącznik nr 12 do SWZ)
- CZĘŚĆ Nr 1.
4. Formularz cenowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia
działalności i posiadania mienia ( załącznik nr 13 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1.
5. Formularz cenowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości
( załącznik nr 14 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1.
6. Formularz cenowy ubezpieczenia władz spółek kapitałowych (D&O) (załącznik nr 25 do
SWZ) – CZĘŚĆ Nr 2.
7. Zestawienie: sumy ubezpieczenia, taryf: stopy składek, składki jednostkowe, składki – ubezpieczanych przedmiotów / ryzyk (załącznik nr 3 do SWZ: tabela nr 1, tabela nr 2, tabela nr 3, tabela nr 4, tabela nr 5, tabela nr 5a, tabela nr 6) - CZĘŚĆ Nr 1.
8. Zestawienie: sumy ubezpieczenia , sumy gwarancyjne, limity, sublimity, podlimity CZĘŚĆ Nr 1; CZĘŚĆ Nr 2
9. Zaakceptowany wzór Potwierdzenia Wykonawcy o dokonaniu Cesji ( załącznik nr 17 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1.
10. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
11. Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
12. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
13. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 8 do SWZ – jeżeli dotyczy
14. Oświadczenie Podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy.
15. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.9 SWZ – jeżeli dotyczy.
16. Oświadczenie Wykonawcy o obowiązkach informacyjnych RODO (załącznik nr 10 do SWZ)
17. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki 10000 zł - Zelów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pożyczki do 10 tysięcy złotych w korzystnych ratach. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI