IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
klauzule fakultatywne |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Żadna zmiana umowy nie może nastąpić bez akceptacji Zamawiającego i nie może naruszać Prawa zamówień publicznych. 2. Zmiana, dookreślenie lub uzupełnienie postanowień umowy (lub pozostałych dokumentów zawierających treść Zamówienia) może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;3. Zmiany istotne w zawartej umowie mogą być dokonane o ile nie są objęte limitem wynikającym z klauzuli automatycznego pokrycia w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków dokonania tych zmian, w całym okresie ubezpieczenia:1) doubezpieczenie, uzupełnienie lub podwyższenie albo sum gwarancyjnych lub limitów odpowiedzialności w okresie ubezpieczenia po ich częściowej lub całkowitej konsumpcji, zgodnie z treścią OPZ,2) doubezpieczenie, uzupełnienie lub podwyższenie albo obniżenie sumy ubezpieczenia w okresie ubezpieczenia zgodnie z treścią OPZ,3) odtworzenie, uzupełnienie limitów sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych podlegających konsumpcji, po ich wyczerpaniu zgodnie ze stawkami określonymi w ofercie Wykonawcy odpowiednio do wartości i okresu ubezpieczenia,4) zmiana warunków umowy – w tym wysokości stawek/składek lub zakresu ubezpieczenia (w tym w szczególności zmiana katalogu wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela czy zmiana wysokości lub rodzaju franszyz) w sytuacji ujawnienia się okoliczności, o których mowa w art. 816 Kodeksu cywilnego; wzrost wysokości wynagrodzenia po zmianie nie może przekraczać połowy stawki/składki obowiązującej dla danego przedmiotu ubezpieczenia, o których mowa w art. 816 Kodeksu cywilnego, tak w zakresie zwiększenia, jak i zmniejszenia wysokości składki5) zmiana zakresu terytorialnego ubezpieczenia w sytuacji, w której mienie Zamawiającego znajdzie się poza terytorium RP i zajdzie potrzeba objęcia go ochroną,6) rozliczenie i aktualizacja składek, w związku ze zmianami opisanymi w pkt 1-4, 7) rozszerzenie zakresu ochrony oraz rozliczenie i aktualizacja lub zmiana składek ubezpieczeniowych – w przypadku zidentyfikowania przez Zamawiającego potrzeby objęcia ochroną ubezpieczeniową dodatkowych zakresów ochrony, względnie usunięcia części wyłączeń z ubezpieczenia stanowiącego przedmiot zamówienia w postępowaniu, wprowadzenie zmian w treści klauzul dodatkowych lub rozszerzeń do ubezpieczenia objętego umową, a także podjęcia działań, zobowiązań, powodujących konieczność zmiany zakresu ochrony,8) ograniczenie zakresu ubezpieczenia oraz rozliczenie i aktualizacja lub zmiana składek ubezpieczeniowych - w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych zakresów ochrony, względnie wprowadzenia dodatkowych modyfikacji istniejących wyłączeń do ubezpieczeń stanowiących przedmiot umowy, 9) zmiana terminów aktualizacji wykazu lub wartości przedmiotu ubezpieczenia, lub terminów aktualizacji sum ubezpieczenia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności niezakończenia rozliczeń rachunkowo-księgowych,10) zmiana terminów płatności oraz liczby rat składek ubezpieczeniowych, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie lub w innych przypadkach, np. nieprzygotowanie przez Wykonawcę dokumentów w terminie umożliwiającym zapłatę składek w terminie wskazanym w umowie, jak również w sytuacji braku porozumienia co do wysokości należnej składki,11) zmiana katalogu definicji, w tym ich treści, w przypadku zidentyfikowania przez Zamawiającego potrzeby dokonania takiej zmiany,12) zmiana katalogu klauzul dodatkowych, a także ich treści w przypadku zidentyfikowania przez Zamawiającego potrzeby dokonania takiej zmiany, 13) zmiana dotycząca ustalonych świadczeń ubezpieczeniowych, w tym franszyz/udziałów własnych w przypadku zidentyfikowania przez Zamawiającego potrzeby dokonania takiej zmiany,14) zmiana uregulowań w zakresie roszczeń regresowych przysługujących Wykonawcy w przypadku zidentyfikowania przez którąkolwiek ze Stron potrzeby dokonania takiej zmiany, w szczególności w sytuacji, w której Zamawiający posiadał będzie podmioty powiązane,15) zmiana w zakresie części zamówienia powierzonych do realizacji podwykonawcy, o ile zmiana ta nie wpłynie na pogorszenie warunków ochrony lub realizacji umowy, w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby po stronie Wykonawcy w celu prawidłowej realizacji umowy,16) zmiany obowiązujących przepisów o VAT odnoszących się do usług będących przedmiotem umowy; jeśli zmiana przepisów o VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie wartości umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, których termin płatności przypadnie po tej zmianie17) zmiany dotyczące liczby i rodzaju ubezpieczonych/ubezpieczających objętych umową i ich formy prawnej w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębnienia, połączenia, likwidacji lub zbycia przedsiębiorstwa przez ubezpieczonego, m. in. w związku z zastosowaniem klauzuli połączenia, podziału i przekształcenia, a także w przypadku zawierania przez Zamawiającego umów leasingu, najmu, dzierżawy lub innych o podobnym charakterze, dokonania zastawu lub przewłaszczenia, jeżeli z treści tych umów wynika, że istnieje obowiązek ubezpieczenia przez Zamawiającego danego zakresu ochrony, 18) zmiana zakresu ubezpieczenia w przypadku zmiany rodzaju działalności prowadzonej przez Zamawiającego,19) zmiana zasad ubezpieczenia przedmiotu ubezpieczenia (w tym wartości, według której zgłaszane jest do ubezpieczenia mienie obejmowane ochroną) w przypadku zidentyfikowania przez Zamawiającego takiej potrzeby,20) zmiana warunków umowy na korzystniejsze dla Zamawiającego, wynikające z względnie obowiązujących przepisów prawa, które weszły w życie po dacie zawarcia tej umowy, 21) zmiana warunków ubezpieczenia na korzystniejsze dla Zamawiającego, w przypadku zmian warunków obowiązujących u Wykonawcy, które weszły w życie po dacie zawarcia umowy,22) zmiany postanowień, warunków umowy, których konieczność lub potrzeba wprowadzenia wynika z zastosowania powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności tych, które weszły w życie po dacie zawarcia tej umowy, w zakresie wynikającym z tych przepisów;23) zmiany w zakresie zasad współpracy Stron przy realizacji umowy, w szczególności zmiany sposobu likwidacji szkód, jeśli nie wpłynie to na ograniczenie uprawnień Zamawiającego oraz zmiany treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy - w sytuacji zmian organizacyjnych po stronie Wykonawcy bądź Zamawiającego lub w razie konieczności usprawnienia procedury likwidacji szkód,24) zmiana zasad płatności oraz terminów płatności rat składek ubezpieczeniowych wynikających z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub podwyższenia wynagrodzenia.4. Nie stanowi zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.5. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Pzp i zostaną wprowadzone w formie pisemnych aneksów do umowy.6. Kwestie nieuregulowane postanowieniami SIWZ oraz umową właściwą dla zadania mogą być określone Ogólnymi Warunkami Ubezpieczeń stosowanymi przez Wykonawcę, o ile nie stoją w sprzeczności z zapisami SIWZ lub niniejszej umowy.7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.8. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz.1843) tj. art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.9. Przewidziane powyżej okoliczności, stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.10. W przypadku ujawnienia się nowego ryzyka Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia za zgodą Wykonawcy zmian w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń będących przedmiotem złożonej oferty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-03, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: