Świadczenie usług ochrony ubezpieczeniowej pracowników i członków rodzin pracowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ochrony ubezpieczeniowej pracowników i członków rodzin pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-29
  • ZamawiającyMOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020425
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony ubezpieczeniowej pracowników i członków rodzin pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matejki 6

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mosir.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych, odpady komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony ubezpieczeniowej pracowników i członków rodzin pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef2d87cf-887d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze. 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia.publiczne@mosir.zabrze.pl. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu, ul. Matejki 6; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. możliwy jest pod adresem e-mail: daneosobowe@mosir.zabrze.pl, tel. 32 271 66 40 w. 109; Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;  Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;  w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych go dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP/3/III/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 58397,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot ubezpieczenia – zakres minimalnya) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na grupowym ubezpieczeniu na życie pracowników Zamawiającego, ich małżonków, partnerów lub pełnoletnich dzieci. b) Zakres terytorialny ochrony ubezpieczeniowej obejmuje wszystkie kraje świata. c) Wykonawca gwarantuje niezmienność warunków ubezpieczenia bez względu na liczbę osób, które przystąpią̨ do ubezpieczenia i bez określenia minimalnej liczby osób przystępujących do wariantów. W ostatnim okresie polisowym z ubezpieczenia korzystało 77 osób. d) Ubezpieczenie jest dobrowolne, co oznacza, iż osoby ubezpieczone mogą w dowolnym momencie przystąpić lub zrezygnować z ubezpieczenia. e) Składka na ubezpieczenie płatna będzie przez okres realizacji zamówienia w okresach miesięcznych.f) Przedstawiony poniżej zakres ochrony ubezpieczeniowej określony został jako minimalny. Postanowienia umowy ubezpieczenia albo innego dokumentu stanowiącego potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia mają pierwszeństwo przed zapisami OWU. W zakresie nieuregulowanym postanowieniami SWZ zastosowanie mogą̨ mieć Ogólne Warunki Ubezpieczenia danego Wykonawcy, o ile nie stoją̨ w sprzeczności z SWZ. Wszelkie wątpliwości należy interpretować na korzyść Zamawiającego lub Ubezpieczonego. g) Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzanie przez Wykonawcę̨ jakichkolwiek odstępstw od treści zawartych w SWZ. Nie dopuszcza się̨ również̇ stosowania ograniczeń, włączeń czy też wprowadzania limitów ponad te, które zostały określone w SWZ lub zapisane w OWU. h) W przypadku, jeżeli Zamawiający na skutek błędu lub przeoczenia niewynikającego z działania umyślnego lub rażącego niedbalstwa, nie przekaże ubezpieczycielowi istotnych informacji mających wpływ na zmianę̨ ryzyka, to fakt nie przekazania informacji nie będzie powodem odmowy wypłaty lub redukcji odszkodowania pod warunkiem, że ubezpieczający niezwłocznie, ale nie później niż̇ w ciągu 14 dniu od daty powzięcia przez Zamawiającego wiadomości na temat istotnych informacji mających wpływ na zmianę ryzyka, uzupełni stosowne informacje. 2. Obsługa ubezpieczenia a) Wykonawca dopuszcza możliwość wypłaty świadczenia bez konieczności powoływania komisji lekarskiej. Wypłata świadczenia następuje na podstawie zgłoszenia roszczenia i dostarczonej dokumentacji medycznej z przebiegu leczenia. Na wniosek ubezpieczonego istnieje możliwość powołania komisji lekarskiej. Wykonawca zapewni obsługę̨ ubezpieczenia, w tym komisje lekarskie, w miejscowości, w której Zamawiający prowadzi działalność to jest w Zabrzu.b) Wykonawca zapewni możliwość obsługi ubezpieczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem aplikacji internetowej, która spełnia poniższe warunki: • możliwość pozyskania wszystkich druków obsługowych,• możliwość wykonywania comiesięcznych raportów przez osoby obsługujące ubezpieczenie u Zamawiającego do Wykonawcy, • możliwość zgłaszania roszczeń drogą elektroniczną, • możliwość przekazywania danych osób przystępujących i występujących z ubezpieczenia. c) Przeszkolenie osób zajmujących się̨ obsługą „on-line” jest obowiązkiem Wykonawcy. 3. Przystąpienie do ubezpieczenia a) Przystąpienie do ubezpieczenia wszystkich Ubezpieczonych będzie odbywać się̨ na podstawie deklaracji przystąpienia. Przystępujący do ubezpieczenia nie będzie zobowiązany do wypełniania żadnych ankiet medycznych. b) Wykonawca przyjmie do ubezpieczenia również osoby przebywające na zwolnieniach lekarskich, urlopach macierzyńskich, wychowawczych i bezpłatnych. Pod warunkiem zachowania ciągłości ubezpieczenia, tj. w miesiącu poprzedzającym miesiąc początku ubezpieczenia osoby te były objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach innej umowy grupowego ubezpieczenia na życie oraz zachowano wobec nich ciągłość opłaty składki. c) Przystępujący do ubezpieczenia ma możliwość swobodnego wyboru wariantu, z którego chce skorzystać. 4. Karencje, postanowienia szczególne a) Dla osób które w chwili rozpoczęcia obowiązywania polisy lub zatrudnienia pracownika posiadały zawarte grupowe ubezpieczenie na życie u Zamawiającego lub innego ubezpieczyciela, nie stosuje się karencji z zachowaniem sum ubezpieczenia wynikających z dotychczasowych polis o ile są niższe niż oferta Wykonawcy.b) Dla osób przystępujących do ubezpieczenia w ciągu 3 miesięcy od daty zatrudnienia nie obowiązuje karencja. Zapisy pkt a) i b) powyżej dotyczą pracowników Zamawiającego, ich małżonków, partnerów lub pełnoletnich dzieci.c) Wykonawca nie może odmówić wypłaty odszkodowania, jeżeli pierwotna przyczyna zdarzenia miała miejsce przed datą objęcia odpowiedzialności przez Wykonawcę pod warunkiem, że samo zdarzenie (pobyt w szpitalu, operacja chirurgiczna lub poważne zachorowanie) miało miejsce po dacie rozpoczęcia odpowiedzialności Wykonawcy. Wykonawca uzna swoją odpowiedzialność za skutki stanów chorobowych lub wypadków, które zostały stwierdzone/zaszły w okresie ubezpieczenia u poprzedniego ubezpieczyciela oraz pod warunkiem, że dane ryzyko było w zakresie ochrony u poprzedniego ubezpieczyciela oraz w przypadku, gdy zachowana została ciągłość ubezpieczenia w stosunku do operacji chirurgicznych, a jeśli nie to w stosunku do ryzyka operacji chirurgicznych lub poważnych zachorowań lub pobytów w szpitalu. d) Nie dopuszcza się ograniczeń czasowych w wypłacie świadczenia z tytułu:• śmierci ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku, • śmierci ubezpieczonego w następstwie wypadku komunikacyjnego, • śmierci ubezpieczonego w następstwie wypadku przy pracy, • wystąpienia w okresie odpowiedzialności Wykonawcy trwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku. e) Nie dopuszcza się̨ pomniejszania kwoty wypłaconego świadczenia np. z tytułu zgonu ubezpieczonego o kwotę wypłaconego wcześniej świadczenia np. za poważne zachorowanie ubezpieczonego. f) W przypadku zgonu ubezpieczonego nie dopuszcza się odmowy wypłaty odszkodowania za pozostałe świadczenia, których Ubezpieczony nie zdążył zgłosić przed śmiercią̨. W takim przypadku świadczenie przysługuje prawnym spadkobiercom. g) Nie dopuszcza się w przypadku zbiegu dwóch świadczeń wypłaty odszkodowania wyłącznie za jedno zdarzenie (np. w przypadku zgonu w szpitalu, świadczenie ma zostać wypłacone za pobyt w szpitalu oraz za zgon). h) W przypadku urodzenia dziecka martwego wypłata świadczenia przysługuje bez względu na okres trwania ciąży pod warunkiem dostarczenia aktu urodzenia dziecka. i) W przypadku zgonów rodziców, teściów wypłata świadczenia nie będzie uzależniona od wieku ubezpieczonego. j) W przypadku operacji chirurgicznych wypłata świadczenia w przypadku operacji tego samego narządu, lub pozostająca w związku przyczynowo skutkowym z pierwszą operacją chirurgiczną tzw. reoperacja, będzie objęta zakresem ubezpieczenia pod warunkiem, że od daty wykonania pierwszej operacji minęło 60 dni. 5. Składka a) Składka za pracownika, małżonka, partnera lub pełnoletnie dziecko, jeśli przystąpią do ubezpieczenia, będzie potrącana z wynagrodzenia pracownika za jego zgodą. b) Składka przekazywana będzie Wykonawcy na jego konto jednym przelewem do końca miesiąca, za który jest należna (nie dotyczy pierwszej składki, której wpłata w terminie jest niezbędna do nadania odpowiedzialności).c) Za datę płatności uznaje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. d) Nieopłacenie przez Zamawiającego składki w całości lub w terminie nie powoduje ustania odpowiedzialności Wykonawcy, a jedynie jej zawieszenie. Wykonawca w takim przypadku wzywa Zamawiającego do uzupełnienia zaległości wskazując co najmniej 14 dniowy dodatkowy termin zapłaty składki oraz informuje Zamawiającego o skutkach nie przekazania składki w terminie. Po uregulowaniu zaległej składki ochrona zostaje wznowiona i Wykonawca wypłaca świadczenia za okres zawieszenia. e) Miesięczna wysokość składki za jednego ubezpieczonego nie może przekroczyć 59 zł (składka maksymalna dot. umowy ubezpieczenia grupowego). Zamawiający oczekuje, że składka dla Wariantu I oraz dla Wariantu II będzie jednakowa. f) Podana w ofercie składka jest stała przez cały okres trwania umowy kontynuowanej (dot. indywidualnej kontynuacji ubezpieczenia grupowego) i niezależnie od wieku osoby kontynuującej ubezpieczenie. Zamawiający wyjaśnia, że miesięczna wysokość składki za jednego ubezpieczonego nie może przekroczyć 58 zł, co dotyczy zarówno umowy ubezpieczenia grupowego lit. e) oraz indywidualnej kontynuacji ubezpieczenia grupowego lit. f). W pozostałym zakresie Zamawiający nie określa warunków umowy kontynuowanej. 6. Minimalny wymagany (obligatoryjny) zakres ubezpieczenia oraz wysokość świadczeń został wskazany w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66511000-5 - Usługi ubezpieczeń na życie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:a) Łączna cena ofertowa brutto - liczona jako roczna wartość składek dla 77 osób ubezpieczonych, przy przyjęciu 63 ubezpieczonych w wariancie „1” i 14 ubezpieczonych w wariancie „2” - szczegółowo dookreślonych w SWZ, waga 60%b) Czas wypłaty świadczenia 40 %Razem 100 % 2. Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:Kryterium łączna cena ofertowa brutto K1:W kryterium cena kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: Cena najtańszej oferty K1 = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyKryterium czas wypłaty świadczenia K2:W kryterium czas wypłaty świadczenia kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty w następujący sposób: Czas wypłaty świadczenia do max. 14 dni - 40 pkt Czas wypłaty świadczenia do max. 21 dni - 25 pkt Czas wypłaty świadczenia do max. 30 dni - 15 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wypłaty świadczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:posiadanie uprawnień na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm.), tzn. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28.08.1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o których mowa w Rozdziale X. 4. 2) niniejszej SWZ musi spełniać każdy z Wykonawców. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale X. 4. 1) SWZ składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty, w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia, w przypadku, gdy wystąpi: a) sytuacja, w której Wykonawca wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Zamawiającego, b) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania dostosowująca warunki umowy ubezpieczenia do zmian w przepisach prawa, c) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Zamawiającego, d) zmiana w zakresie zasad współpracy stron przy realizacji umowy, w szczególności zmiany sposobu likwidacji szkód, jeśli nie wpłynie to na ograniczenie uprawnień Zamawiającego oraz zmiany treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy - w sytuacji zmian organizacyjnych po stronie Wykonawcy bądź Zamawiającego lub w razie konieczności usprawnienia procedury likwidacji szkód. 2. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy zmiany ilości osób objętych ubezpieczeniem. Takie zmiany nie będą stanowiły zmiany umowy zawartej w niniejszym postępowaniu.3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. W sytuacji, gdy w trakcie okresu ubezpieczenia zajdą następujące zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne które mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie zmienione w sposób odpowiadający powyższym zmianom. Wykonawca wnioskując do zamawiającego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie jest zobowiązany udowodnić, w jaki sposób powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania przez niego zamówienia. W sytuacji, gdy jest bezspornym, że powyższe zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, następuje zmiana postanowień umowy dotyczących wynagrodzenia wykonawcy w formie pisemnej (pisemnego aneksu) pod rygorem nieważności.5. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Rozdziale XXIII SWZ. 6. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.7. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Świętochłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 80 tysięcy złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI