Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane
wraz z jej jednostkami organizacyjnymi na lata 2022-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: tel.: (+48) 18 20 20 400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: KDB Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772361563
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Stańczyka 14/23
1.11.4.) Miejscowość: Kraków
1.11.5.) Kod pocztowy: 30-126
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.11.9.) Numer telefonu: 502611577
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: jidziaszczyk@kdb-brokerzy.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://kdb-brokerzy.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane
wraz z jej jednostkami organizacyjnymi na lata 2022-2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f9b50c-6967-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
2. Pełnomocnik Zamawiającego informuje, iż SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte
w załącznikach nr 1-3, 9 i 10 do SWZ.
3. Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji:
3.1. Pełnomocnik Zamawiającego na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp. udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących mienia i działalności Gminy Miasto Zakopane i jej jednostek organizacyjnych zamieszczonych w załącznikach nr 1-3 do SWZ.
3.2. Informacje poufne, o którym mowa w ust. 2 udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2021, poz. 1130 ze zm.) - zwana dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”. Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych - załącznik
nr 7 do SWZ.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy/proceedings i formularza
„Wyślij wiadomość do zamawiającego” lub na adres e-mail: jidziaszczyk@kdb-brokerzy.pl.
3.4. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postepowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku za pośrednictwem Platformy.
3.5. Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom
i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
3.6. Pełnomocnik Zamawiającego oraz Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawie o działalności ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej
3.7. Pełnomocnik Zamawiającego oraz Zamawiający zobowiązuję Wykonawców do dołożenia właściwych starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem oraz dostępem nieupoważnionych osób trzecich.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego/ Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy oraz adresem poczty elektronicznej: jidziaszczyk@kdb-brokerzy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Zakopane - Burmistrz Miasta Zakopane ul. Tadeusza Kościuszki 13, 34-500 Zakopane. Z Administratorem można kontaktować się poprzez adres e-mail: office@zakopane.eu lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zakopane.eu lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu realizacji postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane wraz z jej jednostkami organizacyjnymi prowadzonego w trybie podstawowym (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane, w związku z realizacją postępowania, brokerowi ubezpieczeniowemu ( KDB Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o., 30-363 Kraków,
ul. Rzemieślnicza 1 pok.221).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Posiada Pani/Pan:
7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana,
7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,
7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych,
8.2. prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
8.3. prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Zakopane - Burmistrz Miasta Zakopane ul. Tadeusza Kościuszki 13, 34-500 Zakopane. Z Administratorem można kontaktować się poprzez adres e-mail: office@zakopane.eu lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zakopane.eu lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu realizacji postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane wraz z jej jednostkami organizacyjnymi prowadzonego w trybie podstawowym (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane, w związku z realizacją postępowania, brokerowi ubezpieczeniowemu ( KDB Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o., 30-363 Kraków,
ul. Rzemieślnicza 1 pok.221).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Posiada Pani/Pan:
7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana,
7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,
7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych,
8.2. prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
8.3. prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/271/88/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. CZĘŚĆ I zamówienia – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej:
A. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
B. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.
C. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
2.1.1. W CZĘŚCI I zamówienia:
A. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
B. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
C. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
maksymalnie do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy trzyletniej
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Preferowany zakres ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenia autocasco;
C. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów;
D. ubezpieczenia assistance
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
A. ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenia autocasco;
C. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów;
D. ubezpieczenia assistance
maksymalnie do wysokości 20% zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym umowy trzyletniej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Preferowany zakres ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych (obowiązkowe)
B. Ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych
C. Ubezpieczenie NNW uczestników imprez kulturalnych, sportowych i sportowo- rekreacyjnych
D. Ubezpieczenie NNW wolontariuszy i asystentów rodzin przy organizacji imprez rekreacyjno- sportowych, sportowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
A. Ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych (obowiązkowe)
B. Ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych
C. Ubezpieczenie NNW uczestników imprez kulturalnych, sportowych i sportowo- rekreacyjnych
D. Ubezpieczenie NNW wolontariuszy i asystentów rodzin przy organizacji imprez rekreacyjno- sportowych, sportowych
maksymalne do wysokości 10% wartości zamówienia w każdym okresie polisowym umowy trzyletniej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Preferowany zakres ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają określone przez Pełnomocnika Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
2.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to
z odrębnych przepisów) posiadają odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. Wykonawcy mających siedzibę na terenie RP muszą posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musi posiadać potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru kraju siedziby Wykonawcy, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie wystawia, Wykonawca posiada oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku określonego w ust. 2.1.:
3.1. warunek posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej musi spełniać każdy
z Wykonawców działających wspólnie,
3.2. zakres grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia Wykonawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełnić łącznie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy mający siedzibę na terenie RP składają zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia; w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. – oświadczenie Wykonawcy
o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia lub zaświadczenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru kraju siedziby Wykonawcy, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie wystawia, Wykonawca oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Pełnomocnik Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty (w danej części zamówienia) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
3.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021, poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - odpowiednie zezwolenia, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
Wykonawcy mający siedzibę na terenie RP składają zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia; w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. – oświadczenie Wykonawcy
o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia lub zaświadczenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru kraju siedziby Wykonawcy, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie wystawia, Wykonawca oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3.2., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
3.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021, poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - odpowiednie zezwolenia, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
Wykonawcy mający siedzibę na terenie RP składają zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia; w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. – oświadczenie Wykonawcy
o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia lub zaświadczenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru kraju siedziby Wykonawcy, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie wystawia, Wykonawca oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w następujących załącznikach do niniejszej SWZ:
2.1. Dla Części I zamówienia: załącznik nr 4A do SWZ – wzór umowy;
2.2. Dla Części II zamówienia: załącznik nr 4B do SWZ – wzór umowy;
2.3. Dla Części III zamówienia: załącznik nr 4C do SWZ – wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 11:50
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 37 ust. 2 w zw. z art. 37 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zwana dalej jako „ustawa Pzp” przez KDB Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o. na podstawie pełnomocnictwa szczególnego wydanego przez Zamawiającego:
Gmina Miasto Zakopane - Urząd Miasta Zakopane
34-500 Zakopane, ul. Kościuszki 13
REGON: 491893279
NIP: 7360007798
tel.: (+48) 18 20 20 400
fax.: (+48) 18 20 20 444