IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena (Pc) |
0,50 |
Klauzule fakultatywne (Pr) |
0,40 |
Indywidualna kontynuacja (Pi) |
0,10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez strony umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a. zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone zgodnie z art. 144 ustawy PZP; b. konieczna jest zmiana terminu realizacji zamówienia; c. niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia – w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy, a także obowiązków Wykonawcy; d. konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa; e. konieczne jest dokonanie zmian w częściach przedmiotu zamówienia, które zgodnie z ofertą Wykonawcy będą wykonywane przy pomocy podwykonawców; f. konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy – w takim przypadku zmianie ulegną wyłącznie zapisy odnoszące się do wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy; g. wystąpienia potrzeby zmiany osoby wykonującej w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich czynności faktycznych i prawnych związanych z wykonywaniem umowy; h. zmian dotyczących terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki w wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, zmian dotyczących terminu rozpoczęcia realizacji umowy - okresu ubezpieczenia, z uwagi na procedurę odwoławczą; i. zmian postanowień umowy w zakresie osób ubezpieczonych, wynikających także z woli przystąpienia bądź odstąpienia od umowy ubezpieczenia; j. w przypadku ujawnienia się nowego ryzyka (np. nowej jednostki chorobowej, nowej metody leczenia, itd., nieobjętej zakresem ubezpieczenia, a wynikającej np. z rozwoju wiedzy, nauki, techniki, itd.), Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia za zgodą Wykonawcy zmian w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń dotyczących złożonej oferty, sum ubezpieczenia oraz wysokości należnych składek, k. zmian podmiotowych i formy prawnej Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.). Wskazanie powyższych okoliczności zmian umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-10, godzina:
10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2020-03-10 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad: a) Kryterium – Cena - waga 50% (0,50)- odpowiada maksymalnej wartości 50 pkt. Oferty będą oceniane w kryterium „cena” poprzez porównanie ceny oferty badanej do ceny najniższej ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, wg poniższego wzoru: Pc = (Cn / Cb) x 100 pkt x 50% (0,50) odpowiada maksymalnej wartości 50 pkt. gdzie: Cn – łączna maksymalna cena najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, Cb – łączna maksymalna cena oferty badanej, C (Cn+Cb) – obliczone zgodnie z drukiem oferty. Przy czym łączna maksymalna cena oferty badanej (Cb) oznacza sumę iloczynów składek oraz przyjętej wagi dla każdego wariantu, które wynoszą: wariant I: 38/100, wariant II: 20/100, wariant III: 42/100. Cb = CwI x 38 /100 + CwII x 20 /100 + CwIII x 42 /100 gdzie: CwI – cena wariantu I, CwII – cena wariantu II, CwIII – cena wariantu III. b) Kryterium – Klauzule fakultatywne- waga 40% (0,40)- odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt. Oferty będą oceniane w kryterium „klauzule fakultatywne” poprzez przyznanie punktów (Pr) każdemu Wykonawcy według następujących zasad: - Klauzula „reoperacji” za rozszerzenie przez Wykonawcę ochrony poprzez dodanie do zakresu operacji chirurgicznych odpowiedzialności z tytułu przeprowadzenia u Ubezpieczonego reoperacji definiowanej jako: wykonanie u Ubezpieczonego pierwszej reoperacji – tj. pierwszej kolejnej operacji tego samego narządu, pozostającej w związku przyczynowo – skutkowym z pierwszą operacją, w tym także usunięcie stabilizacji wewnętrznej i zewnętrznej zespolenia kości. Wysokość świadczenia zgodna z klasami operacji określonymi w OWU Wykonawcy - zamawiający przyzna 5 pkt. „Klasyfikacja klas operacji” za wyrażenie zgody przez Wykonawcę na przypisanie procentowych wartości wypłaty świadczeń w ramach umowy „Operacje chirurgiczne” w poszczególnych klasach operacji: Klasa I – 100% Klasa II – 70% Klasa III – 50% Klasa IV– 20%; Klasa V – 10% - zamawiający przyzna 20 pkt. Klauzula „operacji” za rozszerzenie przez Wykonawcę ochrony poprzez dodanie do zakresu operacji chirurgicznych Ubezpieczonego dodatkowego świadczenia w wysokości co najmniej 5% sumy ubezpieczenia z tytułu umowy Operacji Ubezpieczonego w przypadku przeprowadzenia procedury medycznej w znieczuleniu ogólnym. Warunkiem wypłaty jest wymienienie danej operacji w OWU Wykonawcy (katalog operacji chirurgicznych) - zamawiający przyzna 10 pkt. Klauzula „rozszerzenia katalogu poważnych zachorowań Ubezpieczonego - Alzheimer” za rozszerzenie przez Wykonawcę katalogu poważnych zachorowań Ubezpieczonego o chorobę Alzheimera przed 65. rokiem życia – choroba degeneracyjna mózgu, skutkująca trwałą niezdolnością do wykonywania czynności życia codziennego lub koniecznością sprawowania przez osoby trzecie stałej opieki nad Ubezpieczonym. Rozpoznanie musi być potwierdzone przez lekarza specjalistę neurologa oraz udokumentowane odpowiednimi wynikami badań. Ochroną ubezpieczeniową objęte są tylko takie zachorowania na chorobę Alzheimera, które łącznie spełniają dwa następujące warunki: choroba została zdiagnozowane w trakcie trwania ochrony ubezpieczeniowej Wykonawcy oraz diagnoza została postawiona przed końcem roku kalendarzowego w którym Ubezpieczony ukończył 65 rok życia - zamawiający przyzna 5 pkt. Klauzule fakultatywne (Pr) są kryteriami nieobligatoryjnymi podnoszącymi wartość zakresu ubezpieczenia. Informacja o akceptacji danej klauzuli dodatkowej bądź braku akceptacji musi zostać wskazana przez Wykonawcę w druku oferta poprzez zaznaczenie jednego z dwóch wariantów do wyboru tj. tak/nie w odniesieniu do każdej klauzuli dodatkowej. W przypadku braku zaznaczenia jednego z wariantów w odniesieniu do którejkolwiek klauzuli dodatkowej, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zaoferował danej klauzuli dodatkowej i przyzna ofercie odpowiednio 0 punktów. Skreślenie „nie” i pozostawienie „tak” powoduje przyznanie punktów zgodnie z powyżej określonymi zasadami, a skreślenie „tak” i pozostawienie „nie” daje 0 pkt. c) Kryterium – indywidualna kontynuacja - waga 10% (0,10)- odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt. Oferty będą oceniane w kryterium „indywidualna kontynuacja” poprzez porównanie ceny za pakiet Indywidualnej Kontynuacji oferty badanej do ceny za pakiet Indywidualnej Kontynuacji najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższych założeń: Zakres pakietu Indywidualnej Kontynuacji: Minimalny obligatoryjny zakres świadczeń - Wysokość świadczenia w % SU: Zgon Ubezpieczonego - 100%. Zgon Ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku - 200% (świadczenie skumulowane składające się z sumy sum ubezpieczenia na umowach: Zgonu Ubezpieczonego oraz Zgonu Ubezpieczonego spowodowanego nieszczęśliwym wypadkiem). Trwały uszczerbek na zdrowiu Ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku (za 1 % uszczerbku) - 4%. Zgon Małżonka /Partnera życiowego Ubezpieczonego - 100%. Zgon dziecka Ubezpieczonego - 30%. Zgon rodzica lub teścia Ubezpieczonego - 20%. Urodzenie się dziecka Ubezpieczonemu - 10%. Urodzenie martwego dziecka Ubezpieczonemu - 20%. Osierocenie dziecka Ubezpieczonego - 40%. Zamawiający wymaga, aby cena pakietu „Indywidualnej Kontynuacji” była określona, jako stawka za 1 tys. zł. Sumy Ubezpieczenia, przy założeniu, że podana składka jest stała przez cały okres trwania umowy kontynuowanej i niezależna od wieku osoby kontynuującej ubezpieczenie. Zakres ochrony nie może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy. Umowa kontynuowana jest umową dożywotnią. Wykonawca wpisuje w ofertę cenę pakietu indywidualna kontynuacja za 1 tys. PLN sumy ubezpieczenia. Wartość ta będzie traktowana jako cena oferty dla porównań i badania ofert. Punkty w kryterium „Indywidualna Kontynuacja” obliczone zostaną wg wzoru: Pi = (CIKn : CIKb) x 100 pkt x 10% gdzie: CIKn – cena pakietu Indywidualna Kontynuacja najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, CIKb – cena pakietu Indywidualnej Kontynuacji oferty badanej. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru: P = Pc + Pr + Pi gdzie: P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, Pc – liczba punktów w kryterium „cena” Pr – liczba punktów w kryterium „klauzule fakultatywne” Pi – liczba punktów w kryterium „indywidualna kontynuacja” TERMIN REALIZACJI UMOWY : 24 miesiące od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.03.2020 r. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 10.02.2020 r. o godz. 11:15 Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32 Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl