Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW strażaków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW strażaków OSP Gminy Kłodzko
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłodzko
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyGmina Kłodzko
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00019726
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW strażaków OSP Gminy Kłodzko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłodzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 8 a

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 64 74 161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklodzko.nv.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW strażaków OSP Gminy Kłodzko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc88272c-87df-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000647/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW strażaków OSP Gminy Kłodzko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie jest prowadzone przyużyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Zakupowej pod następującym adresem:https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Ofertę oraz dokumenty elektroniczne,oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę zapośrednictwem platformy. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.Adresstrony internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu oraz SWZ oraz wyjaśnienia imodyfikacje: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Powyższe zamówienie realizowane jest za pośrednictwem elektronicznego narzędzia służącego dorealizacji zamówień publicznych, zwanego w skrócie Platformą.2. Dostęp do platformy dlaWykonawców jest bezpłatny i znajduje się pod poniższym adresem: https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3. Wsparcie techniczne dla Wykonawców(Dostawców): +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27pn-pt: 8:00-16:00helpdesk@logintrade.net4. Do skutecznego złożenia oferty oraz oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy pzp jest wymagany podpis elektroniczny z ważnym kwalifikowanym certyfikatem lubpodpis zaufany lub podpis osobisty (art. 63 ust.2 ustawy pzp).5. SPECYFIKACJAPOŁĄCZENIAPostępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacjielektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu PlatformyZakupowej Gminy Kłodzko:https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Dopołączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocyprotokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.Wykonawca posiadający konto na Platformie NAZWA_JEDNOSTKI: ma dostęp do możliwościzłożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań dotreści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.Wymagania technicznewysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńoraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej Gminy Kłodzko. Szczegółoweinformacje zawarte zostały w pkt 12 i 12.1 SWZ. DOPUSZCZALNE FORMATY PRZESYŁANYCHDANYCHimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif,application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/xlatex,application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript,application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite,application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel,application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.msoffice,image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad,application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg7. KODOWANIE I OZNACZANIE CZASU PRZEKAZANIA DANYCHCzaszapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, wktórym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybraniaopcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny wwiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanymna Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzuw ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazaniadanych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: NIE DOTYCZY

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kłodzko, w imieniu której działa Wójt Gminy Kłodzko, ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko tel. 74-647-41-00, e-mail: ug@gmina.klodzko.pl,2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pisząc na adres e-mail: iod@gmina.klodzko.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) - dalej jako ustawa Pzp, w celu udzielenia zamówienia publicznego pn. Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów oraz NNW strażaków OSP Gminy Kłodzko prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 18 ustawy pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, oraz dane nie będą profilowane;8) posiada Pani/Pan prawo:a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;c) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych,c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jak wyżej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym:• Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV 66 51 6100-1)• Ubezpieczenie Auto Casco, ASS (CPV 66 51 4110-0)• Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów (CPV 66 51 2100-3)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (do 20 %) w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu usług na skutek:- nabycia nowych składników majątku lub zwiększenia wartości posiadanego mienia wskutek dokonanych modernizacji lub ulepszenia;- konieczności krótkoterminowego przedłużenia okresu ubezpieczenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 19 ppkt 19.1.1. SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z pkt 19 ppkt 19.1.1. SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2 – UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH• Ubezpieczenie NNW Drużyn Młodzieżowych OSP (CPV 66 51 2100-3)• Ubezpieczenie NNW strażaków OSP (CPV 66 51 2100-3)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (do 20 %) w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu usług na skutek:- włączenia do drużyn OSP nowych członków;- konieczności krótkoterminowego przedłużenia okresu ubezpieczenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 19 ppkt 19.1.2. SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 50

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z pkt 19 ppkt 19.1.2. SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące : 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający wymaga zarejestrowania podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – Ubezpieczyciele posiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach określonych w Ustawie z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2020 poz. 895 z późn. zm.).W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, warunek musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej : Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.4 ) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:a. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.b. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:a.) Zezwolenie Ministra Finansów (jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004 r. lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub- potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. lub- odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. b.)W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 4 SWZ, Wykonawca przedłoży Ogólne Warunki Ubezpieczenia mające zastosowanie odpowiednio do ubezpieczeń objętych zamówieniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zamawiający nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziałuw postępowaniu potwierdza jego spełnienie.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć środki dowodowe, o których mowa w pkt. 9.6 SWZ, przy czym:1) środki dowodowe o których mowa w pkt. 9.6.2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 7.2 SWZ;2) środki dowodowe o których mowa w pkt. 9.6.1 SWZ składa każdy z nich. 3) dokumenty o których mowa w pkt. 9.6.2.b) SWZ składa ten z Wykonawców, którego Ogólne Warunki Ubezpieczenia będą miały zastosowanie w umowie zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w Tomie II SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy dla zadania 1 i Zadania 2

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Uwaga! O terminie złożenia oferty decyduje czas ostatecznego wysłania oferty a nie czas rozpoczęcia jej wprowadzenia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, aby stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:1) czynności sporządzania dokumentów ubezpieczenia, w tym polis, certyfikatów, aneksów;2) czynności sporządzania raportów analitycznych związanych z przedmiotem zamówienia, w tym raportów o przebiegu szkodowym;3) czynności wydawania decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania odszkodowania oraz sposobie rozpatrzenia reklamacji,których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. (*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem).Szczegółowe zasady w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art.95 ust. 1 i 2 pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 i 2, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określa się w Istotnych dla stron postanowieniach umownych -Tom II SWZ- Projektowane Postanowienia Umowy (PPU)- Umowy generalnej dla zadania 1 i Umowy na zadanie 2.
2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie poszukuję pożyczki - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie poszukuję pożyczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.