Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczenia pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzecz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia766528-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766528-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczenia pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zamawiający informuje iż działając na podstawie art. 15ust. 2 ustawy upoważnia: marschall KANCELARIE BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH Sp. z o.o., ul. Kośnego 3/3, 45-056 Opole, NIP 754-25-22-709; REGON 001337196, mail: biuro@marschall.pl w zakresie, o którym mowa w art. 15 ust. 4 pkt 3 ustawy tj. przygotowania przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia oraz przeprowadzenie go w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, krajowy numer identyfikacyjny 21046697700000, ul. Skoki  21 , 66-300  Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 7421988, 7422494, e-mail irmina.jagasyk@zdpmiedzyrzecz.pl, faks 95 7421988, 7422494.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz, sekretariat (pokój nr 1)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczenia pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Numer referencyjny: I.252.15.2020.RP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie A - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.Zadanie B - Ubezpieczenia mienia w tym: ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w tym wandalizmu (zniszczenia mienia, niepozostające w związku z kradzieżą lub włamaniem) dewastacji, szyb od stłuczenia; ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich.Zadanie C - Ubezpieczenia pojazdów w tym: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenia Auto Casco, ubezpieczenia NNW kierowców i pasażerów.Szczegółowy zakres ubezpieczenia opisany został w OPZ, stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66512100-3
66514110-0
66516100-1
66516400-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiącego nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego. Jego przedmiotem może być wykonanie tej samej usługi , która przewidziana jest w zakresie podstawowym tj. świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia oraz ubezpieczenia pojazdów.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie w zakresie Odpowiedzialności cywilnej i mienia ZDP Międzyrzecz wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01-03-2021 do 28-02-2024 -36 miesięcy oraz ubezpieczenia pojazdów ZDP Międzyrzecz wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01-02-2021 do 31-01-2024 -36 miesięcy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – Ubezpieczyciele posiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i prowadzący aktualnie działalność ubezpieczeniową co najmniej w zakresie związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia w myśl ustawy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca – Ubezpieczyciel wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach określonych w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2019 poz. 381) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, warunek musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Warunek ten jest spełniony, jeżeli Wykonawca posiada na terenie RP jednostkę organizacyjną prowadzącą likwidację szkód w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem. lub ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód dotyczących ubezpieczeń objętych zamówieniem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.2. W celu definitywnego tj. zgodnie z zasadami określonymi w pkt 6.3.5.SIWZ potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia zamawiającego, a nie jego obowiązku, Wykonawca przedkłada: 7.2.1. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 14 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7.2.2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 21 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.7.2.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.1.1 W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej co wynika z odrębnych przepisów Wykonawca przedkłada:7.1.1.1 Zezwolenie Ministra Finansów (jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004r.) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub- potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990r. lub- odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.1.1.3 POLEGANIE NA POTENCJALE INNYCH PODMIOTÓW Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku grupy Wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ustanawiając wspólnego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 6.1.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie. 6.3.1.W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 6.1 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia wskazanych w pkt 6.2 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert Wstępne Oświadczenie. (Wzór oświadczenia stanowią druki: Druk nr 1.1, Druk nr 1.2 i Druk nr 1.3 do SIWZ.7.7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców.7.8. Zamawiający ocenia czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22 ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.7.2.1.-7.2.3 SIWZ7.9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:7.9.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub7.9.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe.7.10 Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.7.11 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( rozumianych jako brak podstaw do wykluczenia z postępowania) dokonywana będzie wg formuły ,,spełnia” / nie spełnia” z zastrzeżeniem Art 26 ust.3 ustawy Pzp na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę.7.12. Oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej, wykonawca dostarczy również: - Formularz oferty wypełniony ściśle według załączonego wzoru i w sposób określony w pkt 9 niniejszej INSTRUKCJI.9.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia określonym w pkt 4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.Ofertę stanowi wypełniony formularz „Oferta” wraz z załącznikami zamieszczony w Rozdziale III SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: Projekt umowy ubezpieczenia obejmujący:a. Projekt umowy generalnej wg wzoru zamieszczonego w Rozdziale V Specyfikacji b. Szczególne Warunki Ubezpieczenia uwzględniające oczekiwane warunki ubezpieczenia podane w Rozdziale IV Specyfikacji – Opis przedmiotu zamówienia, oraz postanowienia uwzględniające włączenie do zakresu ochrony Rozszerzeń Ochrony Ubezpieczeniowej (jeżeli są wymagane dla danego rodzaju ubezpieczenia) oraz „Klauzul brokerskich” ;9.3 Wraz z ofertą powinny być złożone:9.4 Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami pkt 7;-Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;-Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku pełnomocnictw substytucyjnych (kolejnych) należy dołączyć pełnomocnictwo/pełnomocnictwa pierwotne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
warunki ubezpieczenia 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Projekcie Umowy, stanowiącym integralną część SIWZ (Rozdział V - Istotne postanowienia umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie A - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE A - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ (CPV 66 51 6400-4) Przedmiot ubezpieczenia:1. Przedmiotem ubezpieczenie jest wynikające z przepisów prawa (Ustawa o drogach publicznych i Kodeks Cywilny) zobowiązanie Ubezpieczającego / Ubezpieczonego oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do naprawienia szkody wyrządzonej osobie trzeciej, jeżeli jej powstanie pozostaje w związku z posiadanym mieniem i/lub sprawowaniem funkcji zarządu terenami, drogami i ulicami lub zostało spowodowane przez osoby za działania których Ubezpieczający / Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność.2. Ubezpieczenie obejmuje szkody spowodowane w szczególności następującymi zdarzeniami - przyczynami ich powstania:a. złym stanem technicznym jezdni, pobocza i chodników wynikającym z uszkodzeń nawierzchni w postaci ubytków, wyrw, kolein, zapadnięć lub spowodowanych rozmyciem,b. zimowym utrzymaniem jezdni, chodników (śliskość nawierzchni, również w wyniku gołoledzi), letnim utrzymaniem czystości jezdni i chodników (np. stanem nawierzchni chodników spowodowanych zaśmieceniem) c. przez zieleń rosnącą w pasie drogowym (spadające lub leżące drzewa lub konary drzew) d. leżące na drodze, porzucone, zgubione lub naniesione przedmioty lub substancje / materiały w szczególności namuły, piasek, materiały skalne,e. śliskość wynikła z rozlania przez poruszające się pojazdy płynów, smarów i innych śliskich cieczyf. stanem technicznym mostów i wiaduktów (w szczególności szkody spowodowane oderwaniem części konstrukcji lub awarią konstrukcji), pomimo przeprowadzanych kontroli stanu technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g. oznakowaniem lub brakiem oznakowania uszkodzonego w wyniku wandalizmu lub zdarzeń losowych,h. awarią sygnalizacji świetlnej oraz innymi elementami bezpieczeństwa ruchu, w które wyposażony jest pas drogowy, i. urządzeniami w nawierzchni drogi w szczególności brakiem pokrywy studzienki kanalizacyjnej lub wpustu ulicznego, spowodowanego kradzieżą lub aktem wandalizmu j. powstałymi po wykonaniu pracy lub usługi, jeżeli ich przyczyną jest nienależyte wykonanie zleconych i odebranych przez Zarządcę drogi usług lub robót (budowa lub przebudowa, w tym konserwacja, modernizacja, remont pasa drogowego) k. zalaniem drogi przez nienależycie działające urządzenia odprowadzające wodę z pasa drogowego, w tym również nienależytym odwodnieniem drogi przez rowy odwadniające w przypadku wystąpienia deszczu nawalnego,l. robotami konserwacyjnymi, interwencyjnymi i remontami cząstkowymi wykonywanymi siłami własnymi, w tym wykonywanymi z użyciem emulsji i grysów oraz lokalnymi powierzchniowymi utrwaleniami nawierzchni. ł. pojedynczymi wyrwami w poboczu, m. nienormatywną skrajnią poziomą jezdni spowodowaną zadrzewieniem lub prawidłowo oznakowanymi obiektami mostowymi lub zabudową,n. nienormatywną skrajnią pionową spowodowaną zadrzewieniem,o. niewłaściwym zabezpieczeniem lub brakiem zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym ;p. przez zwierzęta za które Ubezpieczający / Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność;q. uszkodzeniem upraw, nasadzeń i urządzeń osób trzecich wskutek okoliczności za które Ubezpieczający / Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność w związku z utrzymaniem oraz ochroną pasa drogowego, zapewnieniem przejezdności lub oddziaływaniem pasa drogowego na okoliczne nieruchomości;r. wyrządzone przez praktykantów / stażystów, wolontariuszy oraz osoby skierowane do wykonywania prac społecznie użytecznych lub prac społecznych, za działania których Ubezpieczający / Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność; s. niewłaściwym usytuowaniem obiektów lub urządzeń ruchu, będącym następstwem uprzednich uzgodnień, za które Ubezpieczający / Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność;t. których następstwem są uszkodzenia / zniszczenia w szybach, elementach oświetlenia pojazdów lub na powierzchniach lakierowanych, w tym także wskutek uderzenia kamieni lub innych przedmiotów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66512100-3, 66516400-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
warunki ubezpieczenia 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE B - UBEZPIECZENIA MIENIA w tym: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w tym wandalizmu (zniszczenie mienia niepozostające w związku z kradzieżą lub włamaniem) i stłuczenie szyb oraz Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich wraz z określonymi rozszerzeniami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w tym wandalizmu (zniszczenie mienia niepozostające w związku z kradzieżą lub włamaniem) i stłuczenie szyb(CPV 66 51 51 00-4; 66 51 54 00 -7)SZCZEGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA- mienia od ognia i innych zdarzeń losowych1. Przedmiot ubezpieczenia:Przedmiotem ubezpieczenie jest mienie zgodnie z opisem we wniosku oraz ujęte wykazach dołączonych do wniosku. Ubezpieczyciel obejmuje w/w mienie ochroną, jako mienie spełniające warunki do objęcia przedmiotowym ubezpieczeniem, niezależnie od kategorii mienia kwalifikowanego jako przedmiot ubezpieczenia na podstawie właściwych Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, które mają zastosowanie do umowy ubezpieczenia.2. Ubezpieczenie obejmuje szkody i/ lub koszty spowodowane przez:2.1. pożar, bezpośrednie uderzenie pioruna w ubezpieczone mienie, wybuch, upadek statku powietrznego,2.2. deszcz nawalny, powódź - w tym także w mieniu zlokalizowanym na terenach zalewowych,2.3. zalania na skutek podniesienia się wód gruntowych będącego następstwem deszczu nawalnego lub powodzi,2.4. lawinę, śnieg, grad, trzęsienie ziemi, zapadanie się ziemi, osuwanie ziemi, wiatr o prędkości > niż 17,5 m/sek2.5. szkody wodociągowe, w tym: zalanie przez wydostanie się cieczy, pary lub mediów z urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, c.o. i innych instalacji np. technologicznych lub odprowadzających wodę, cofnięcie się wody lub ścieków, nieumyślne pozostawienie otwartych kranów ( zaworów ), zalanie spowodowane przez osobę trzecią, samoczynne otworzenie tryskaczy;2.6. Spadające drzewa lub konary drzew, upadek masztów 2.7. Upadek budynków, budowli, urządzeń technicznych lub ich elementów2.8. Uderzenie pojazdu w ubezpieczone mienie, uszkodzenie mienia przez pojazd2.9. Huk ponaddźwiękowy2.10. Dym ( odymienie ),2.11. Sadzę,2.12. Spływ wody po zboczach,2.13. akcją ratowniczą,3. Ubezpieczenie dodatkowo obejmuje zdarzenia zgodnie z poniższym wykazem ryzyk oraz treścią odpowiadających tym ryzykom klauzul, jeżeli odpowiednie klauzule mają zastosowanie w umowie ubezpieczenia3.1. szkody spowodowane pośrednio w wyniku wyładowań atmosferycznych – szkody w przedmiocie ubezpieczenia, w tym w sieciach lub instalacjach zasilających, teleinformatycznych lub instalacjach antenowych powstałe w wyniku pośredniego uderzenia pioruna. Za pośrednie uderzenie pioruna uważa się pośrednie działanie wyładowania atmosferycznego na przedmiot ubezpieczenia wskutek indukcji prądu elektrycznego (oddziaływania pola magnetycznego lub elektrycznego) wywołanej wyładowaniem atmosferycznym w bezpośredniej bliskości ubezpieczonego mienia; 3.2. szkody spowodowane pośrednio w wyniku wyładowań atmosferycznych - szkody w przedmiocie ubezpieczenia, w tym w sieciach lub instalacjach zasilających, teleinformatycznych lub instalacjach antenowych, powstałe w wyniku nagłych zmian napięcia lub natężenia prądu w sieci elektrycznej lub teleinformatycznej, spowodowanych wyładowaniami atmosferycznymi;3.3. szkody powstałe w wyniku krótkotrwałej zmiany napięcia, spowodowanej z jakiejkolwiek innej przyczyny, w tym przekraczającego maksymalne dopuszczalne napięcie robocze w sieci i/lub instalacji zasilającej, teleinformatycznej lub instalacji antenowej powodującego uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotu ubezpieczenia (w przypadku maszyn i urządzeń oraz urządzeń elektronicznych odpowiedzialność zakładu ubezpieczeń istnieje pod warunkiem posiadania zabezpieczeń przeciw przepięciowych; z ubezpieczenia w zakresie określonym w niniejszym punkcie wyłączone są szkody w miernikach, licznikach, bezpiecznikach, wkładkach topikowych bezpieczników, odgromnikach, żarówkach, w maszynach i urządzeniach w których nie przeprowadzono wymaganych, przez obowiązujące przepisy lub producenta, przeglądów okresowych;3.4. Szkody spowodowane katastrofą budowlaną;3.5. Szkody spowodowane zalaniem mienia składowanym bezpośrednio na podłodze;3.6. szkody spowodowane aktami terrorystycznymi.4. Ubezpieczenia dodatkowo obejmuje zdarzenia zgodnie z poniższym wykazem ryzyk oraz treścią odpowiadających tym ryzykom klauzul, jeżeli odpowiednie klauzule mają zastosowanie w umowie ubezpieczenia.4.1. koszty naprawy uszkodzeń, pęknięć lub zamarznięcia przewodów, 4.2. koszty naprawy uszkodzeń, pęknięć lub zamarznięcia rynien i rur spustowych,4.3. skażenie lub zanieczyszczenie, spowodowane zdarzeniami objętymi ochroną.4.4. zalanie elewacji budynków i pomieszczeń w wyniku topnienia zalegającego śniegu,4.5. szkody spowodowane zamarznięciem cieczy w urządzeniach lub instalacjach infrastruktury technicznej (z zastrzeżeniem, że ubezpieczeniem nie są objęte szkody powstałe w budynkach wyłączonych z użytkowania),4.6. szkody powstałe w mieniu ruchomym na skutek upadku ubezpieczonego mienia,4.7. awarie instalacji.Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich wraz z określonymi rozszerzeniami • Przedmiotem ubezpieczenia są maszyny i urządzenia zgodnie z opisem we wniosku oraz ujęte wykazach dołączonych do wniosku. • Ubezpieczyciel obejmuje w/w mienie ochroną, jako mienie spełniające warunki do objęcia przedmiotowym ubezpieczeniem, niezależnie od kategorii mienia kwalifikowanego jako przedmiot ubezpieczenia na podstawie właściwych Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, które mają zastosowanie do umowy ubezpieczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66514110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
warunki ubezpieczenia 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: ZADANIE C - UBEZPIECZENIA POJAZDÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:UBEZPIECZENIA POJAZDÓW – Przedmiot ubezpieczenia w tym: • Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV 66 51 6100-1)• Ubezpieczenie Auto Casco (CPV 66 51 4110-0)• Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów (CPV 66 51 2100-3)• WARUNKI UBEZPIECZENIA POJAZDÓW- UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNEC.1. Pojazdy do ubezpieczenia - zgodnie z załącznikiem - wykaz pojazdów .C.2. Przedmiot i zakres ubezpieczenia Zakres Ubezpieczenia:Przedmiotem umowy jest ubezpieczenie pojazdów będących własnością Ubezpieczającego / Ubezpieczonego lub będących w jego posiadaniu. Zakres ochrony ubezpieczeniowej obejmuje pełny zakres ubezpieczenia OC, NNW, ASS oraz AC uwzględniający:- odszkodowanie w razie uszkodzenia lub zniszczenia pojazdu wraz z wyposażeniem oraz utraty elementów pojazdu i wyposażenia od następujących ryzyk (zdarzeń):1. nagłego działania siły mechanicznej w momencie zetknięcia się pojazdu lub jego części z osobami, przedmiotami, lub zwierzętami.2. pożaru i/ lub wybuchu3. powodzi, zatopienia, huraganu lub działania innych sił przyrody4. działania osób trzecich5. upadku części budynku lub budowli, upadku drzewa, upadku masztu o ile nie da się ustalić właściciela lub odpowiedzialności właściciela 6. działania czynnika termicznego i/lub chemicznego7. uszkodzenie, zniszczenie, wybicie lub zarysowanie szyb8. użycia pojazdu w związku z akcją ratowniczą i przewozem osób, którym ma być udzielona pomoc lekarska- odszkodowanie w razie kradzieży pojazdu- odszkodowanie w razie uszkodzeń pojazdu w wyniku aktów wandalizmu,chyba że postanowienia OWU są dla Ubezpieczającego / Ubezpieczonego korzystniejsze. Zakres terytorialny ochrony ubezpieczeniowej:1. Odpowiedzialność Cywilna – państwa sygnatariusze Porozumienia Wielostronnego2. AC – RP + UE3. NNW – RP + UE4. ASS – zgodnie z wnioskiemC.3. W umowie ubezpieczenia nie stosuje się udziału własnego/franszyz lub obniżenia odszkodowania w stosunku do żadnej z powstałych szkód z ubezpieczenia AC,Składka obejmuje ubezpieczenie amortyzacji części. C.4. Warunki ubezpieczenia W przypadku odmiennego uregulowania zawartego w Warunkach Szczególnych w stosunku do OWU przedłożonych przez Wykonawcę, zastosowanie mają postanowienia Warunków Szczególnych, które w zakresie warunków ubezpieczenia stanowić będą Cedułę do Polisy ubezpieczenia, chyba że postanowienia OWU są dla Ubezpieczającego / Ubezpieczonego korzystniejsze. C.5. Wyrównanie okresów ubezpieczeniaDla uzyskania jednolitego terminu rozpoczęcia (zakończenia) okresu ubezpieczenia dla wszystkich pojazdów i rodzajów ubezpieczeń komunikacyjnych, pojazdów przyjmowanych do ubezpieczenia w trakcie trwania umowy strony uzgodniły co następuje:1. Strony postanawiają niniejszą klauzulą, na wniosek Ubezpieczającego, wyrównać okresy ubezpieczeń komunikacyjnych na dzień będący końcem okresu ubezpieczeń określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia2. Wyrównanie okresów ubezpieczeń będzie się odbywało wg poniższych zasad: a) Dla ubezpieczeń Odpowiedzialności Cywilnej polisa zostanie wystawiona na okres 12 miesięcy od dnia wskazanego w wykazie pojazdów. b) Dla ubezpieczeń AC, NNW zostanie wystawiona polisa na okres pozostający do dnia odpowiadającego dniowi wyrównania okresów ubezpieczenia tego roku, na który przypada pierwszy 12 miesięczny okres ubezpieczenia. Polisa wystawiona na okres krótszy niż 12 miesięcy obejmuje również ryzyko kradzieży pojazdu. c) Dla ubezpieczenia ASS zapisy powyższe stosuje się odpowiednio, stosownie do wewnętrznych procedur Ubezpieczyciela3. Składka W przypadku ubezpieczeń Auto Casco, NNW składka zostanie naliczona proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia (pro rata).4. Zasady ustalone niniejszą klauzulą mają zastosowanie również w stosunku do pojazdów nabywanych w czasie trwania okresu ubezpieczeniaC.6. Zamówienie Uzupełniające / doubezpieczenie1. Wszystkie dodatkowo ubezpieczane pojazdy w trakcie obowiązywania Polisy ubezpieczane będą w oparciu o stawki jednostkowe ustalone dla zamówienia podstawowego. C.7. Składki, stawki 1. Składka ubezpieczeniowa Auto-Casco naliczana będzie wg stawki określonej w stosunku do wartości rynkowej samochodów, której podstawą jest faktura zakupu nowego samochodu bądź stosowne katalogi lub programy komputerowe do ustalania wartości pojazdu..2. Dla całości zamówienia ustalono podane w ofercie jednolite stawki dla grup pojazdów: Dla ubezpieczenia OC kwotowe na jeden pojazd, Dla ubezpieczenia AC procentowe na jeden pojazd, Dla ubezpieczenia NNW kwotowe na pojazd / za miejsce w pojeździe. Stawki określone powyżej będą stosowane w odniesieniu do Zamówienia Uzupełniającego.3. W przypadku ubezpieczania pojazdów w trakcie trwania Umowy - dla okresu krótszego niż 12 m-cy składka ubezpieczenia będzie kalkulowana proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia (pro rata) w oparciu o jednolite stawki kwotowe i procentowe odpowiednio dla poszczególnych grup pojazdów 4. Zakres ubezpieczenia dla ubezpieczenia Auto Casco obejmuje włączenie ryzyka kradzieży także w przypadku okresów ubezpieczenia krótszych niż 12 m-cy.C.8. Sposób określenia stawek dla grup pojazdów Szczegółowy wykaz stawek/składek z podziałem na grupy pojazdów wg załączonego do oferty zestawienia.C.9. Postanowienia dodatkowe- wystawienie dokumentów ubezpieczeniaDla ubezpieczenia OC - dopuszcza się wystawienie odrębnych polis na każdy pojazd lub polisy na wszystkie pojazdy plus potwierdzenia zawarcia obowiązkowego OC p.p.m na każdy pojazd odrębnie; Dla ubezpieczenia AC, NW dopuszcza się wystawienie jednej polisy zbiorczej na wszystkie pojazdyC.10 Ustalenie wypłaty odszkodowaniaC.10.1 Szkoda całkowita (z zastrzeżeniem pozostałych zapisów niniejszych warunków szczegółowych):-za szkodę całkowitą uznaje się uszkodzenie pojazdu w stopniu przekraczającym koszt naprawy uszkodzonego pojazdu (przy kosztach naprawy brutto z VAT) przekraczające 70% rynkowej wartości brutto (z VAT) pojazdu bezpośrednio przed powstaniem szkody. Koszt naprawy pojazdu stanowiący podstawę do określenia szkody całkowitej ustala na podstawie wyceny Zakładu Ubezpieczeń wg zasad zawartych w systemie Audatex lub Eurotax z uwzględnieniem podatku VAT.Wypłata odszkodowania w przypadku szkody całkowitej ustalona jest jako różnica wartości pojazdu i wartości pozostałości (z uwzględnieniem VAT, jeżeli Ubezpieczający/Ubezpieczony nie jest uprawniony do odliczenia VAT z tego tytułu).W przypadku, jeżeli Ubezpieczający / Ubezpieczony na mocy obowiązujących przepisów jest zobligowany do zbycia pozostałości po szkodzie we własnym zakresie, Zakład Ubezpieczeń uznaje wynik postępowania ws zbycia pozostałości po szkodzie za wiążący, z zastrzeżeniem postanowień poniższych.W przypadku, jeżeli cena uzyskana ze sprzedaży pozostałości po szkodzie jest niższa od wyceny Zakładu Ubezpieczeń, Zakład Ubezpieczeń dopłaci kwotę odszkodowania stanowiącą różnicę, pod warunkiem, że Ubezpieczający / Ubezpieczony zgodnie z obowiązującymi przepisami zobowiązany jest do przeprowadzenia jawnego postępowania ws zbycia pozostałości po szkodzie i postępowanie to zostanie przeprowadzone. W przypadku, jeżeli uzyskana cena sprzedaży pozostałości po szkodzie przekracza wycenę tych pozostałości sporządzoną przez Zakładu Ubezpieczeń, Zakład Ubezpieczeń jest uprawniony do obniżenia odszkodowania o kwotę różnicy, a jeżeli odszkodowanie zostało wypłacone, do żądania zwrotu różnicy. -w przypadku kradzieży pojazdu odszkodowanie wypłacane jest w wysokości równej wartości pojazdu bezpośrednio przed powstaniem szkody z uwzględnieniem VAT, jeżeli Ubezpieczający/Ubezpieczony nie jest uprawniony do odliczenia VAT z tego tytułu), C10.2 Szkoda częściowaUstalenie wysokości odszkodowania Następuje na podstawie wyceny sporządzonej wg zasad zawartych w systemie Audatex lub Eurotax, (z uwzględnieniem VAT, jeżeli Ubezpieczający/Ubezpieczony nie jest uprawniony do odliczenia VAT z tego tytułu), wg:A/ norm czasowych operacji naprawczych określonych przez producenta,B/ stawki za 1 roboczogodzinę ustaloną w oparciu o ceny usług w warsztatach naprawczych na terenie działalności jednostki likwidującej szkodę,C/kosztu części zamiennych bez stosowania ubytku ich wartości (z uwzględnieniem VAT, jeżeli Ubezpieczający/Ubezpieczony nie jest uprawniony do odliczenia VAT z tego tytułu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66516100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
warunki ubezpieczenia 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki gotówkowej- Nowe Miasteczko
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania12-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki gotówkowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Konserwacja rowów przydrożnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Międzyrzecz: Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Międzyrzecz: 7/Dkw/Ż/2020
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI