Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC, mienia oraz pojazdów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC, mienia oraz pojazdów ZDP w Opolu w okresie 3 lat (od 2021r. do 2024r.) – w podziale na dwie części: Zadanie A+B i Zadanie C
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-03-04
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00010419
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC, mienia oraz pojazdów ZDP w Opolu w okresie 3 lat (od 2021r. do 2024r.) – w podziale na dwie części: Zadanie A+B i Zadanie C

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC, mienia oraz pojazdów ZDP w Opolu w okresie 3 lat (od 2021r. do 2024r.) – w podziale na dwie części: Zadanie A+B i Zadanie C

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c577b6b9-768f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001922/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie samochodów (OC, NNW, Auto Casco)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@zdp.opole.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf,.xps, .odt.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu oraz ePUAP). Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@zdp.opole.pl wynosi 100 MB.3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz adres poczty e-mail, gdzie prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.4. Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, a także podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (za wyjątkiem złożenia oferty) odbywa się przy użyciu dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/,Formularz do komunikacji) lub poczty elektronicznej (e-mail: zamowienia@zdp.opole.pl). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZarząd Dróg Powiatowych w Opolu przy ul. Ks. Opolskich 27, 45–005 Opole, tel. 0774414069, e-mail:sekretariat@zdp.opole.pl, krzysztofalex@o2.pl zwany dalej Administratorem;2. Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzeniaprzedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, apodstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedurudzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;3. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia;5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. Posiada Pan/Pani: −napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czymskorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a tak że nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.Nieprzysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DT.261.2.2021.EW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE A - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ (CPV 66 51 6400-4)ZADANIE B - UBEZPIECZENIA MIENIA w tym:• Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w tym wandalizmu (CPV 66 51 51 00-4; 66 51 54 00 -7)• Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich (CPV 66 51 5000-3)• Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku, dewastacji oraz szyb od stłuczenia (CPV 66 51 5000-3)• Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich (CPV 66 51 5000-3)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego ( do 50 % ) w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu usług na skutek:- nabycia nowych składników majątku lub zwiększenia wartości posiadanego mienia wskutek dokonanych modernizacji lub ulepszenia;- konieczności krótkoterminowego przedłużenia okresu ubezpieczenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Części 1 -Zadania A+B Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:a. cena oferty 50 %b. klauzule dodatkowe 50 %Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową.Ilość punktów za Cenę oferty (łącznie cena za Zadanie A + cena za Zadanie B) będzie obliczana wg następującego wzoru: C = C min x 200 pkt C o gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej C o – cena brutto oferty ocenianejPozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowePrzy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule i postanowienia fakultatywne określone w Rozdziale IV do niniejszej specyfikacji (ocena będzie dokonywana łącznie dla Zadania A i Zadania B).W przypadku braku akceptacji klauzul lub postanowień fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę lub postanowienie fakultatywne 2 pkt, z wyjątkiem n/w gdzie:- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr 5 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie wykonawcy 5 pkt za skreślenie Rozszerzenia 15b;- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w Załączniku nr 5 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Rozszerzenia nr 27,- za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr 6 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli pokrycia kosztów zabezpieczenia tymczasowego,- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr5 do ubezpieczenia maszyn i urządzeń, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli szkód elektrycznych, - za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr6 do ubezpieczenia maszyn i urządzeń, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli dodatkowego limitu sumy ubezpieczenia,- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr5 do ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Rozszerzenia 503,- za skreślenie z katalogu ryzyk fakultatywnych określonych w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych - pkt 4, Zamawiający odejmie Wykonawcy po 8 pkt za każde skreślone ryzyko.- za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr6 do ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Zamawiający odejmie Wykonawcy 4 pkt za skreślenie Klauzuli zabezpieczeń przeciwkradzieżowychPo potrąceniach uzyskamy Sumę punktów za klauzule wg wzoru:Ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt) x 200 punktów.W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt) x 200 punktówOgólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.)x 50%) Maksymalnie Wykonawca za ofertę może uzyskać 200 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Części 1 -Zadania A+B Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:a. cena oferty 50 %b. klauzule dodatkowe 50 %Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową.Ilość punktów za Cenę oferty (łącznie cena za Zadanie A + cena za Zadanie B) będzie obliczana wg następującego wzoru: C = C min x 200 pkt C o gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej C o – cena brutto oferty ocenianejPozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowePrzy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule i postanowienia fakultatywne określone w Rozdziale IV do niniejszej specyfikacji (ocena będzie dokonywana łącznie dla Zadania A i Zadania B).W przypadku braku akceptacji klauzul lub postanowień fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę lub postanowienie fakultatywne 2 pkt, z wyjątkiem n/w gdzie:- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr 5 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie wykonawcy 5 pkt za skreślenie Rozszerzenia 15b;- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w Załączniku nr 5 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Rozszerzenia nr 27,- za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr 6 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli pokrycia kosztów zabezpieczenia tymczasowego,- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr5 do ubezpieczenia maszyn i urządzeń, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli szkód elektrycznych, - za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr6 do ubezpieczenia maszyn i urządzeń, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli dodatkowego limitu sumy ubezpieczenia,- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr5 do ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Rozszerzenia 503,- za skreślenie z katalogu ryzyk fakultatywnych określonych w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych - pkt 4, Zamawiający odejmie Wykonawcy po 8 pkt za każde skreślone ryzyko.- za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr6 do ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Zamawiający odejmie Wykonawcy 4 pkt za skreślenie Klauzuli zabezpieczeń przeciwkradzieżowychPo potrąceniach uzyskamy Sumę punktów za klauzule wg wzoru:Ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt) x 200 punktów.W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt) x 200 punktówOgólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.)x 50%) Maksymalnie Wykonawca za ofertę może uzyskać 200 punktów

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE C - UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym:• Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV 66 51 6100-1)• Ubezpieczenie Auto Casco (CPV 66 51 4110-0)• Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów (CPV 66 51 2100-3)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego ( do 50 % ) w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu usług na skutek:- nabycia nowych składników majątku lub zwiększenia wartości posiadanego mienia wskutek dokonanych modernizacji lub ulepszenia;- konieczności krótkoterminowego przedłużenia okresu ubezpieczenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Części 2 - Zadania C Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: a. cena oferty 50 %b. klauzule dodatkowe 50 %Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową. Punkty będą przyznawane wg następującego wzoru C = C min x 200 pkt C o gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej C o – cena brutto oferty ocenianejPozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowePrzy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule fakultatywne określone w Rozdziale IV – Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie C).W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę 8 pkt, z wyjątkiem n/w gdzie:- za skreśloną KLAUZULĘ ZAKRESU UBEZPIECZENIA ALL RISKS – Zamawiający odejmie 48 pkt.Po potrąceniach uzyskamy Sumę punktów za klauzule wg wzoru:Ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktówOgólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt.) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 50%) Maksymalnie Wykonawca za ofertę może uzyskać 200 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Części 2 - Zadania C Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: a. cena oferty 50 %b. klauzule dodatkowe 50 %Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową. Punkty będą przyznawane wg następującego wzoru C = C min x 200 pkt C o gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej C o – cena brutto oferty ocenianejPozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowePrzy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule fakultatywne określone w Rozdziale IV – Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie C).W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę 8 pkt, z wyjątkiem n/w gdzie:- za skreśloną KLAUZULĘ ZAKRESU UBEZPIECZENIA ALL RISKS – Zamawiający odejmie 48 pkt.Po potrąceniach uzyskamy Sumę punktów za klauzule wg wzoru:Ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktówOgólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt.) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 50%) Maksymalnie Wykonawca za ofertę może uzyskać 200 punktów

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące : 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający wymaga zarejestrowania podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – Ubezpieczyciele posiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach określonych w Ustawie z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2019 poz. 381 z późn. zm.).W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, warunek musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej : Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .4 ) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.c) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zezwolenie Ministra Finansów (jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004 r.) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub- potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. lub- odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 4 IDW, Wykonawca przedłoży Ogólne Warunki Ubezpieczenia mające zastosowanie odpowiednio do ubezpieczeń objętych zamówieniem

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Ogólne Warunki Ubezpieczenia mające zastosowanie odpowiednio do ubezpieczeń objętych zamówieniem

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziałuw postępowaniu potwierdza jego spełnienie.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2. Przesłanki i zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zawarto w proponowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik Tom II SWZ.3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie podanym w pkt. 2 wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zmiana umowy może być dokonana w sytuacji zaistnienia wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii, w tym COVID-19 (wirus SARS-CoV-2) lub wprowadzenia w Polsce stanu epidemii lub stanu wyjątkowego, na należyte wykonanie niniejszej umowy, pod warunkiem potwierdzenia wystąpienia tego wpływu przez Wykonawcę stosownymi oświadczeniami lub dokumentami.
2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kąty Wrocławskie
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI