Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie majątku Zakładu Oczyszczania i Gospodarki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie majątku Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-14
  • Numer ogłoszenia584618-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 584618-N-2020 z dnia 2020-09-14 r.

Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.: Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie majątku Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 25044857000000, ul. ul. Staroprzygodzka  138 , 63-400  Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 733 81 30, e-mail twitek@mzo.com.pl, faks 62 736 47 94.
Adres strony internetowej (URL): www.mzo.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zamawiający udzielający zamówień. o których mowa w art 3 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzo.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzo.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz z wszystkimi załącznikami należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. ul. Staroprzygodzka 138 63-400 Ostrów Wielkopolski - Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie majątku Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
Numer referencyjny: Znak sprawy MZO/TI/2020/13
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia majątku Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A. w Ostrowie Wielkopolskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonywanej usługi określają załączniki nr 4,5,6 do SIWZ,.SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest pod adresem www.mzo.com.pl

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-10-13   lub zakończenia: 2021-10-12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie, wykazałsię posiadaniem uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisamiustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 1170 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej ireasekuracyjnej. W tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału wpostępowaniu na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Alternatywny dokument dla wykonawców zinnych państw niż RP został opisany w SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupykapitałowej – załącznik nr S2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowejwykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, żepowiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nrS2 do SIWZ wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego,informacji o których mowa w art 86 ust 3 ustawy. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieścite informacje na stronie internetowej. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie częścizamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczeniazamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia zpostępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo w przypadku podpisaniaoferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym(ewidencyjnym) wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokumentustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:• zmiana terminu wykonania zamówienia / obowiązywania Umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych stanowiących podstawę zawarcia umowy ubezpieczenia – dotyczy sytuacji zmiany przepisów nakładających na Zamawiającego obowiązek zawarcia umowy ubezpieczenia; zmiany terminu wykonania zamówienia / obowiązywania umowy dokonuje się na pisemny wniosek Zamawiającego i obowiązuje od dnia następnego; w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia / obowiązywania umowy Wykonawcy należy się składka za okres, w którym udzielał on ochrony ubezpieczeniowej, bez dodatkowych kosztów manipulacyjnych; wraz ze zmianą terminu wykonania zamówienia / obowiązywania umowy zmianie ulegają terminy umów ubezpieczenia zawartych w wyniku niniejszej Umowy;• zmiana terminów płatności, liczby rat składki, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;• rozszerzenie zakresu ubezpieczenia, bez naliczania dodatkowej składki, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;• korzystna dla Zamawiającego zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;• zmniejszenie wysokości składki w związku ze zmniejszeniem przedmiotu ubezpieczenia.• zmiana przedmiotu ubezpieczenia lub sumy ubezpieczenia (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, – również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli wystąpią okoliczności określone w odpowiedniej dla danego ubezpieczenia „Klauzula automatycznego ubezpieczenia nowego mienia”. Warunki wprowadzenia zmian, o których mowa w niniejszym punkcie a także ich zakres, charakter i zasady wprowadzania określono w Klauzuli, o której mowa powyżej• zmiana zakresu ubezpieczenia określonego w załączniku nr 1 do umowy, bądź w ogólnych warunkach ubezpieczenia, w tym również w zakresie rozszerzenia zakresu ubezpieczenia o dodatkowe ryzyka, jeżeli po stronie Ubezpieczającego / Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: nastąpi zmiana rodzaju lub zakresu działalności wykonywanej przez Ubezpieczającego /Ubezpieczonego, albo nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku mająca wpływ na powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia; nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia; nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia; z zastrzeżeniem, że przedmiotowa zmiana nie będzie skutkowała podwyższeniem wysokości składki, o której mowa w § 4 ust. 1; Zmiana, o której mowa powyżej, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do umowy• zmiana (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy ubezpieczenia (sumy gwarancyjnej) limitów lub podlimitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela mających zastosowanie w ubezpieczeniach oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości składki, o której mowa w § 4 ust. 1 - również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: nastąpi obniżenie lub wyczerpanie sumy ubezpieczenia (sumy gwarancyjnej), limitów lub podlimitów odpowiedzialności w wyniku wypłaty świadczenia z odpowiedniego ubezpieczenia; Ubezpieczający/Ubezpieczony zmieni zakres lub rozmiar prowadzonej działalności, albo nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku; nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłyni na ubezpieczenia zawarte w ramach umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany sumy, limitu lub podlimitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w odpowiednim ubezpieczeniu; nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne; Zmiany, o których mowa w niniejszym punkcie, powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1, łącznie nie mogą przekroczyć 50% odpowiedniej składki ubezpieczeniowej określonej pierwotnie w § 4 ust. 1, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek; Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany umowy, o której mowa w niniejszym punkcie, zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela na zmienionych w tym zakresie warunkach umowy; Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-23, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi doradztwa prawnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługi doradztwa prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI