Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenia mienia, odpowiedzial-ności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne, śródlądowych statków pływających oraz następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Miej-skiej w Chodzieży wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, in-stytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChodzież
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska w Chodzieży
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia607996-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607996-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Gmina Miejska w Chodzieży: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenia mienia, odpowiedzial-ności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne, śródlądowych statków pływających oraz następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Miej-skiej w Chodzieży wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, in-stytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Chodzieży, krajowy numer identyfikacyjny 52455900000000, ul. Paderewskiego  2 , 64-800  Chodzież, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 827 171, e-mail zamowienia.publiczne@chodziez.pl, faks 672 827 232.
Adres strony internetowej (URL): www.chodziez.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.chodziez.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Formularz oferty wraz z załącznikami, należy złożyć w miejscu wskazanym w SIWZ, w zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób zabezpieczający nienaruszalność do ter-minu otwarcia ofert.
Adres:
Gmina Miejskia w Chodzież – ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenia mienia, odpowiedzial-ności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne, śródlądowych statków pływających oraz następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Miej-skiej w Chodzieży wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, in-stytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi
Numer referencyjny: Nr UE-ZP.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz śródlądowych statków pływających Gminy Miejskiej w Chodzieży wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi.Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne, statków żeglugi śródlądowej oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Miejskiej w Chodzieży wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi wymienionymi w załączniku nr 6.Przez Ubezpieczonego rozumie się każdą z wymienionych jednostek lub osób prawnych w ww. załączniku. W zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej poza ww. ubezpieczeni zostali wskazani w opisie zakresu ubezpieczenia.W przypadku połączenia się podmiotów lub połączenia z innym podmiotem, nowo powstały podmiot wchodzi we wszystkie prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy ubezpieczenia. W przypadku wydzielenia ze struktur Ubezpieczającego/Ubezpieczonego podmiotów zależnych Ubezpieczyciel udzieli automatycznie ochrony podmiotom nowopowstałym w ramach niniejszej umowy.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części: 1.1. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje:• ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, • ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, • ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń,• ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,1.2. Część II przedmiotu zamówienia obejmuje:• obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych,• ubezpieczenie autocasco,• ubezpieczenie assistance,• ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.1.3. Część III przedmiotu zamówienia obejmuje:• ubezpieczenie śródlądowych statków pływających Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chodzieży oraz Miejskiego Zakładu Komunikacji w Chodzieży,• ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej armatora.1.4. Część IV przedmiotu zamówienia obejmuje:• obowiązkowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. z zastrzeżeniem, że dla Części IV od 28 sierpnia 2021 r. do 31 grudnia 2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania.1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-11 ustawy oraz wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1-8 Ustawy PZP.2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy oraz pkt 16-20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych lub kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. 3. Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ust. 2.Dla potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty, wskazane w Rozdz. X. Oświadczenia i dokumety mają spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia ws. dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej SIWZ, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca:1) nie podlega wykluczeniu, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.oraz w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:1) zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, wydanego przez właściwy organ nadzoru bądź – w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. – za-świadczenia, wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, bądź innego dokumentu właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim UE, w którym zakład ten ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast ww. dokumentu, składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 , przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli za-chodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z uwzględnieniem zasad określonych w art. 23 ustawy. Zamawiający może uznać, na każdym etapie postępowania, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b ustawy, Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty, wskazane w Rozdz. X. Oświadczenia i dokumenty mają spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz1126), zwanym dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów”.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
warunki fakultatywne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy.2. Wzór umowy zostanie uzupełniony o niezbędne informacje dotyczące w szczególności Wykonawcy oraz wartości umowy.ZMIANY UMOWY1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:1) w razie dokonywania przez Zamawiającego inwestycji w majątek trwały, wzrostujego wartości lub zbywania takiego majątku, a także rozliczania klauzuliautomatycznego pokrycia;2) w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych lub uzupełnienialimitów;3) w razie konieczności doubezpieczenia kolejnych osób w zakresie ubezpieczeńnastępstw nieszczęśliwych wypadków;4) w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekształceń i likwidacji orazpowstania nowych jednostek) mogących wystąpić u Zamawiającego w tym jegojednostek organizacyjnych, w tym zmianie zakresu wykonywanej działalności wszczególności miejsca jej wykonywania;5) w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych WarunkówUbezpieczenia;6) w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia;7) w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia przewidzianych w klauzulachzawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ;8) w której Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowyWykonawca, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, niezachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innychistotnych zmian umowy, niż przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ.2. Zmiana umowy może polegać w szczególności na:1) zmianie wielkości sum ubezpieczenia w związku z: nabywaniem/ zbywaniem/likwidacją środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych,oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno- prawnyminakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia;2) zmianie wysokości sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wraz z weryfikacjąstawek i składek ubezpieczenia będące ich konsekwencją;3) zmianie ilości osób zgłoszonych do ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenianastępstw nieszczęśliwych wypadków (zwiększenie lub zmniejszenie liczbyubezpieczonych);4) zmianie zakresu ubezpieczenia w związku ze zmianą zakresu wykonywanejdziałalności, ujawnieniem się i/lb powstaniem nowego ryzyka ubezpieczeniowegonie przewidzianego w SIWZ lub wynikającego z konieczności dostosowania dowymogów instytucji finansujących;5) zmianie wysokości składki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lubograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodąWykonawcy w przypadku ujawnienia się i/lub powstania ryzykaubezpieczeniowego nieprzewidzianego w OPZ lub wynikającego z koniecznościdostosowania do wymogów instytucji finansujących;6) zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisieprzedmiotu zamówienia określonego w SIWZ;7) wydłużeniu (maksymalnie o 3 miesiące)/ skróceniu okresu ochronyubezpieczeniowej oraz wyrównaniu terminów ubezpieczenia;8) zmianie terminów płatności składki;9) włączenie nowej jednostki organizacyjnej Zamawiającego,10) zmiany zakresu i/lub przedmiotu działalności Zamawiającego;11) aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególności zmiany: nazwy, adresu siedziby;12) zmianie wysokości składki ubezpieczeniowej w skutek okolicznościprzewidzianych niniejszą umową;13) w przypadku konieczności interpretacji/wykładni znaczenia i/lub zakresu pojęćzastosowanych w umowie, gdy budzą uzasadnione wątpliwości;15) zmianie postanowień umowy w celu dostosowania do zmian w prawiepowszechnie obowiązującym, które mają wpływ na realizację umowy;16) zmianie umowy dotyczącej poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych,literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracjijednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istotnych postanowieńumowy.17) zmianie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacjiumowy i ceny jednostkowej (rozumianej jako składka za 12 miesięczny okresochrony ubezpieczeniowej), o której mowa w formularzu cenowym, o poniesioneprzez Wykonawcę koszty, w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnejstawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniuzdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne,W celu zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt. 17) powyżej każda ze stron umowy,w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, możezwrócić się do drugiej strony z wnioskiem w sprawie odpowiedniej zmianywynagrodzenia o kwotę kosztu poniesionego przez Wykonawcę, a w przypadku stawkipodatku VAT od daty jego zmiany.Do wniosku należy dołączyć szczegółowy opis i wyliczenie wpływu zmian nawynagrodzenie Wykonawcy (cenę jednostkową rozumianą jako składka za 12 miesięcznyokres ochrony ubezpieczeniowej, o której mowa w formularzu cenowym stanowiącymzałącznik do umowy) wraz ze wskazaniem terminu ich zaistnienia. Zamawiającyzastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień odnośniewyliczonych kosztów oraz weryfikacji wyliczeń dokonanych przez Wykonawcę wewłasnym zakresie.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron (Wykonawcy i Zamawiającego)wyrażonej w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.4. W przypadku sprzeczności pomiędzy treścią niniejszej Umowy ubezpieczeniageneralnego, a treścią umów indywidualnych lub ogólnych warunków ubezpieczenia,decyduje treść Umowy ubezpieczenia generalnego.5. W przypadku sprzeczności Ogólnych Warunków Ubezpieczenia z treścią SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia, decyduje treść Specyfikacji Istotnych WarunkówZamówienia oraz oferta Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-25, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> 3. Oferta zostanie sporządzona w języku polskim, zgodnie z treścią formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 1a, załączniku nr 1b, za-łączniku nr 1c oraz nr 1d do SIWZ.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarza-niem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchy-lenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:4. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska w Chodzieży z sie-dzibą w Chodzieży, ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież, reprezentowany przez Bur-mistrza Gminy Miejskiej w Chodzieży, dane kontaktowe: adres e-mail: iod@chodziez.pl oraz Nord Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, Oddział w Pile ul. Kossaka 20, 64-920 Piła, dane kontaktowe pila@np.com.pl, tel. 67 351-62-50.*5. Inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Miejskiej w Chodzieży: e-mail: iod@chodziez.pl Inspektor ochrony danych osobowych w Nord Partner Sp. z o.o. e-mail: odo@np.com.pl.6. Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu realizacji postępowania o udziel-nie zamówienia publicznego pn. ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz śródlądowych statków pływających Gminy Miejskiej w Chodzieży wraz z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO).7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana doty-czących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepo-dania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.9. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnio-na zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Prawa za-mówień publicznych. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane, w związku z reali-zacją postępowania przetargowego, brokerowi ubezpieczeniowemu (Nord Partner sp. z o.o., ul. Kossaka 20, 64-920 Piła). 10. Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.11. Posiada Pani/Pan:12. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pa-ni/Pana,13. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,**14. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobo-wych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,***15. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora.16. 9. Nie przysługuje Pani/Panu:17. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,18. prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,19. prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną prze-twarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: NA UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE, ŚRÓDLĄDOWYCH STATKÓW PŁYWAJĄCYCH ORAZ NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW GMINY MIEJSKIEJ W CHODZIEŻY WRAZ Z PODLEGŁYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI, INSTYTUCJAMI KULTURY ORAZ SPÓŁKAMI KOMUNALNYMI.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje:• ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, • ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, • ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń,• ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Warunki fakultatywne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE, ŚRÓDLĄDOWYCH STATKÓW PŁYWAJĄCYCH ORAZ NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW GMINY MIEJSKIEJ W CHODZIEŻY WRAZ Z PODLEGŁYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI, INSTYTUCJAMI KULTURY ORAZ SPÓŁKAMI KOMUNALNYMI.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II przedmiotu zamówienia obejmuje:• obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych,• ubezpieczenie autocasco,• ubezpieczenie assistance,• ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Warunki fakultatywne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE, ŚRÓDLĄDOWYCH STATKÓW PŁYWAJĄCYCH ORAZ NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW GMINY MIEJSKIEJ W CHODZIEŻY WRAZ Z PODLEGŁYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI, INSTYTUCJAMI KULTURY ORAZ SPÓŁKAMI KOMUNALNYMI.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III przedmiotu zamówienia obejmuje:• ubezpieczenie śródlądowych statków pływających Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chodzieży oraz Miejskiego Zakładu Komunikacji w Chodzieży
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Warunki fakultatywne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE, ŚRÓDLĄDOWYCH STATKÓW PŁYWAJĄCYCH ORAZ NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW GMINY MIEJSKIEJ W CHODZIEŻY WRAZ Z PODLEGŁYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI, INSTYTUCJAMI KULTURY ORAZ SPÓŁKAMI KOMUNALNYMI.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV przedmiotu zamówienia obejmuje:• obowiązkowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Warunki fakultatywne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję kredytu pod zastaw auta - Granowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję kredytu pod zastaw auta. Mam Toyotę Auris 2007 rok.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI