Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach na okres...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach na okres 12 miesięcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-05-26
  • ZamawiającyŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00165871
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach na okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www@dzp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach na okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1e6554b-d5d9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092869/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Ubezpieczenia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sum.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

4. Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji:
4.1. Zamawiający na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących ubezpieczeń Śląskiego Uniwersytetu Medycznego zamieszczonych w załączniku nr 5 (5A-5C) do SWZ – Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych – załącznik nr 7 do SWZ.
4.2. Informacje poufne, o którym mowa w ust. 2 udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2021, poz. 1130 z późn. zm.) – zwana dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
4.3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek na adres e-mail: dzp@sum.edu.pl lub przez platformę dostępną pod adresem https://sum.eb2b.com.pl.
4.4. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku.
4.5. Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
4.6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawie o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
4.7. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dołożenia właściwych starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem i dostępem nieupoważnionych osób trzecich.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (zgodnie z art. 61 Pzp) wyłącznie za pośrednictwem Platformy w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), pod adresem: https://sum.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 Pzp, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 Pzp, za pośrednictwem elektronicznej Platformy dostępnej pod adresem https://sum.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 Pzp.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.
3. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy udziela jej dostawca, tj. eB2B Sp. z o.o., nr tel. +48 22 428 19 28, e-mail: admin@eb2b.com od poniedziałku do piątku (dni robocze).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający.
2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 208 3600 lub na stronie internetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl.
3. Inspektor ochrony danych osobowych w Nord Partner Sp. z o.o. - dane kontaktowe: odo@np.com.pl.
4. Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu realizacji postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego prowadzonego w trybie podstawowym (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane, w związku z realizacją postępowania, brokerowi ubezpieczeniowemu (Nord Partner sp. z o.o., ul. Lubicka 16, 87-100 Toruń).
8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Posiada Pani/Pan:
9.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana,
9.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
9.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,
9.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora.
9.5 Nie przysługuje Pani/Panu:
9.5.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych,
9.5.2 prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
9.5.3 prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/TP/63/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej:
A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
B. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa.
3. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:
3.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,
3.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,
3.3 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,
3.4 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
3.5 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
3.6 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,
3.7 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
3.8 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,
3.9 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,
3.10 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,
3.11 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,
3.12 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
4. Możliwość udzielenia zamówień podobnych, o którym mowa w rozdziale VI będzie przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu a ich wartość wyniesie nie więcej niż 20% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.
5. Zamówienie, o którym mowa w rozdziale VI zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ cenę, tj. całkowitą wysokość składki ubezpieczeniowej za okres 12 miesięcy zamówienia podstawowego w PLN, zgodną ze Szczegółowym formularzem cenowym (na Część, na którą składa ofertę).
2. Cenę oferty należy określić z należytą starannością na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia wynikających z zakresu usługi oraz realizacji Umowy określonymi w SWZ (załącznik nr 4A do SWZ – wzór umowy – CZĘŚĆ I zamówienia, załącznik nr 4B do SWZ – wzór umowy – CZĘŚĆ II zamówienia), w tym koszty likwidacji szkód, koszty dostarczenia dokumentacji ubezpieczeniowej do Zamawiającego oraz doliczyć wszystkie inne elementy cenotwórcze, opłaty i podatki i inne składniki wpływające na ostateczną cenę związane z realizacją zamówienia niezbędnych do wykonania usługi ubezpieczeniowej. Cena powinna zawierać w sobie ewentualne opusty proponowane przez Wykonawcę (niedopuszczalne są żadne negocjacje cenowe).
3. Wykonawca podaje w formularzu oferty stawki za 12 miesięczny okres ubezpieczenia mające zastosowanie w poszczególnych ryzykach ubezpieczeniowych, odrębnie dla każdej części.
4. Cena oferty, składki, stawki podane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji umowy i nie będą mogły podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we wzorze umowy dla danej części zamówienia).
5. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej oceny ryzyka i wyceny wartości przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy.
6. Wykonawca określi cenę oferty brutto w złotych polskich (PLN), z dokładnością do 1 grosza (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), z zastrzeżeniem postanowień ust. 8.
7. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W formularzu oferty, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
7.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
9. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacją zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty i uwzględni konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek, w następujący sposób:
9.1. w przypadku, gdy Wykonawca poda cenę oferty, ceny jednostkowe, wartości brutto z dokładnością większą niż do drugiego miejsca po przecinku lub dokonał ich nieprawidłowego zaokrąglenia, to ten sposób wyliczenia ceny zostanie uznany za oczywistą omyłkę rachunkową. Zamawiający dokona przeliczenia podanych w ofercie cen do dwóch miejsc po przecinku stosując następującą zasadę: podane w ofercie kwoty zostaną zaokrąglone do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza zostaną pominięte, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zostaną zaokrąglone do 1 grosza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie NNW uczestników prac:
A. Ubezpieczenie NNW uczestników prac naukowo-badawczych w zakresie szkód osobowych doznanych wskutek uczestnictwa w pracach naukowo-badawczych

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa.
3. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:
3.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,
3.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,
3.3 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,
3.4 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
3.5 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
3.6 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,
3.7 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
3.8 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,
3.9 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,
3.10 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,
3.11 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,
3.12 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
4. Możliwość udzielenia zamówień podobnych, o którym mowa w rozdziale VI będzie przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu a ich wartość wyniesie nie więcej niż 20% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.
5. Zamówienie, o którym mowa w rozdziale VI zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla
konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo
przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ cenę, tj. całkowitą wysokość składki ubezpieczeniowej za okres 12 miesięcy zamówienia podstawowego w PLN, zgodną ze Szczegółowym formularzem cenowym (na Część, na którą składa ofertę).
2. Cenę oferty należy określić z należytą starannością na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia wynikających z zakresu usługi oraz realizacji Umowy określonymi w SWZ (załącznik nr 4A do SWZ – wzór umowy – CZĘŚĆ I zamówienia, załącznik nr 4B do SWZ – wzór umowy – CZĘŚĆ II zamówienia), w tym koszty likwidacji szkód, koszty dostarczenia dokumentacji ubezpieczeniowej do Zamawiającego oraz doliczyć wszystkie inne elementy cenotwórcze, opłaty i podatki i inne składniki wpływające na ostateczną cenę związane z realizacją zamówienia niezbędnych do wykonania usługi ubezpieczeniowej. Cena powinna zawierać w sobie ewentualne opusty proponowane przez Wykonawcę (niedopuszczalne są żadne negocjacje cenowe).
3. Wykonawca podaje w formularzu oferty stawki za 12 miesięczny okres ubezpieczenia mające zastosowanie w poszczególnych ryzykach ubezpieczeniowych, odrębnie dla każdej części.
4. Cena oferty, składki, stawki podane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji umowy i nie będą mogły podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we wzorze umowy dla danej części zamówienia).
5. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej oceny ryzyka i wyceny wartości przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy.
6. Wykonawca określi cenę oferty brutto w złotych polskich (PLN), z dokładnością do 1 grosza (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), z zastrzeżeniem postanowień ust. 8.
7. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W formularzu oferty, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
7.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
9. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacją zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty i uwzględni konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek, w następujący sposób:
9.1. w przypadku, gdy Wykonawca poda cenę oferty, ceny jednostkowe, wartości brutto z dokładnością większą niż do drugiego miejsca po przecinku lub dokonał ich nieprawidłowego zaokrąglenia, to ten sposób wyliczenia ceny zostanie uznany za oczywistą omyłkę rachunkową. Zamawiający dokona przeliczenia podanych w ofercie cen do dwóch miejsc po przecinku stosując następującą zasadę: podane w ofercie kwoty zostaną zaokrąglone do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza zostaną pominięte, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zostaną zaokrąglone do 1 grosza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów): Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. Wykonawcy mających siedzibę na terenie RP muszą posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2021, poz. 1130 z późn. zm.) w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji, itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021, poz. 275 z późń. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk zgodnym z przedmiotem zamówienia lub inny dokument wydany przez Komisję Nadzoru Finansowego potwierdzający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia żadnych przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawa Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym:
1. Dla Części I zamówienia : załącznik nr 4A do SWZ – wzór umowy
2. Dla Części II zamówienia : załącznik nr 4B do SWZ – wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sum.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki w kwocie 1000 zł - Ruda Śląska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pożyczki w kwocie 1000 zł. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI