Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d161ec-a1bb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010888/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.4 Ubezpieczenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sum.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Zamawiający informuje, iż SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załączniku nr 5 do SWZ.2. Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji: 2.1. Zamawiający na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących ubezpieczeń Śląskiego Uniwersytetu Medycznego zamieszczonych w załączniku nr 5 do SWZ – Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych – załącznik nr 7 do SWZ.2.2. Informacje poufne, o którym mowa w ust. 2 udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020, poz. 895 z późn. zm.) – zwana dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.2.3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek na adres e-mail: dzp@sum.edu.pl lub przez platformę dostępną pod adresem https://sum.eb2b.com.pl. 2.4. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku.2.5. Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. 2.6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawie o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.2.7. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dołożenia właściwych starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem i dostępem nieupoważnionych osób trzecich.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sum.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/termslub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1. Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający.2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 208 3600 lub na stronie internetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl.3. Inspektor ochrony danych osobowych w Nord Partner Sp. z o.o. - dane kontaktowe: odo@np.com.pl.4. Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu realizacji postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego prowadzonego w trybie podstawowym (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO).5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane, w związku z realizacją postępowania, brokerowi ubezpieczeniowemu (Nord Partner sp. z o.o., ul. Lubicka 16, 87-100 Toruń).8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.9. Posiada Pani/Pan:9.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana,9.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,9.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***, 9.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora.9.5 Nie przysługuje Pani/Panu:9.5.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych,9.5.2 prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,9.5.3 prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/TP/23/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I zamówienia – Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej:A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk B. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-16 do 2024-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, a ich wartość wyniesie nie więcej niż 10% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:4.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,4.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,4.3 w razie zakupu lub sprzedaży pojazdów – poprzez ubezpieczanie dodatkowych pojazdów, aktualizację wartości pojazdów, zmniejszenie ilości ubezpieczanych pojazdów oraz wyrównaniu okresów ubezpieczenia zgodnie z zapisami SWZ,4.4 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,4.5 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków lub osobodni w zakresie ubezpieczenia kosztów leczenia,4.6 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,4.7 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,4.8 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,4.9 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,4.10 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,4.11 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,4.12 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,4.13 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II zamówienia – Ubezpieczenie NNW uczestników prac:A. Ubezpieczenie NNW uczestników prac naukowo-badawczych w zakresie szkód osobowych doznanych wskutek uczestnictwa w pracach naukowo-badawczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-16 do 2024-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, a ich wartość wyniesie nie więcej niż 10% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:4.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,4.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,4.3 w razie zakupu lub sprzedaży pojazdów – poprzez ubezpieczanie dodatkowych pojazdów, aktualizację wartości pojazdów, zmniejszenie ilości ubezpieczanych pojazdów oraz wyrównaniu okresów ubezpieczenia zgodnie z zapisami SWZ,4.4 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,4.5 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków lub osobodni w zakresie ubezpieczenia kosztów leczenia,4.6 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,4.7 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,4.8 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,4.9 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,4.10 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,4.11 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,4.12 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,4.13 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III zamówienia - Ubezpieczenia komunikacyjne:A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdówB. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznymC. Ubezpieczenie auto-cascoD. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznychE. Ubezpieczenie Assistance na terytorium RPF. Ubezpieczenie Assistance na terytorium Europy
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-16 do 2024-05-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, a ich wartość wyniesie nie więcej niż 10% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:4.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,4.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,4.3 w razie zakupu lub sprzedaży pojazdów – poprzez ubezpieczanie dodatkowych pojazdów, aktualizację wartości pojazdów, zmniejszenie ilości ubezpieczanych pojazdów oraz wyrównaniu okresów ubezpieczenia zgodnie z zapisami SWZ,4.4 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,4.5 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków lub osobodni w zakresie ubezpieczenia kosztów leczenia,4.6 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,4.7 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,4.8 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,4.9 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,4.10 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,4.11 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,4.12 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,4.13 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV zamówienia – Ubezpieczenie kosztów leczenia:A. Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-16 do 2024-05-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, a ich wartość wyniesie nie więcej niż 10% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:4.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,4.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,4.3 w razie zakupu lub sprzedaży pojazdów – poprzez ubezpieczanie dodatkowych pojazdów, aktualizację wartości pojazdów, zmniejszenie ilości ubezpieczanych pojazdów oraz wyrównaniu okresów ubezpieczenia zgodnie z zapisami SWZ,4.4 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,4.5 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków lub osobodni w zakresie ubezpieczenia kosztów leczenia,4.6 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,4.7 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,4.8 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,4.9 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,4.10 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,4.11 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,4.12 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,4.13 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunku ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 9