Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 575611317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Odpadowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86cba2ca-7b4e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.komunalnikketrzyn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Dokumenty zostaną udostępnione na wniosek Wykonawcy w formie elektronicznej drogą e-mail3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.Adres poczty e-mail komunalnik@e-ketrzyn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6)
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”). Dane te mogą dotyczyć tak samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.2. Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający poniżej informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji RODO:1) Administrator danych osobowych:Z chwilą udostępnienia Zamawiającemu danych osobowych Administratorem tych danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o. w Kętrzynie ul. Budowlana 1, Nip 742 000 08 55, REGON 5110084632) Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych:Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną: iod@e-ketrzyn.pllub pisemnie na adres Administratora danych: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o. ul. Budowlana 1, 11-400 Kętrzyn z dopiskiem „Inspektor ochrony danych osobowych”.3)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 544944,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 544944,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzykB) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnejC) Ubezpieczenie odpowiedzialności za szkody w środowiskuD) Ubezpieczenie NNW
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
2. Prawo do skorzystania z opcji automatycznego przedłużenia umów o 12 m-cy przysługuje wyłącznie Zamawiającemu. Wykonawca nie może odmówić wykonania zamówienia w ramach tej opcji. Wykonawca nie może zmienić warunków wykonania zamówienia w okresie automatycznego przedłużenia umowy względem warunków zastosowanych w okresie podstawowym wykonywania zamówienia. Zastrzeżenie powyższe dotyczy także stawek/składek ubezpieczeniowych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
automatycznego przedłużenia umów o 12 m-cy4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC+KR, NNW, ASS)
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
2. Prawo do skorzystania z opcji automatycznego przedłużenia umów o 12 m-cy przysługuje wyłącznie Zamawiającemu. Wykonawca nie może odmówić wykonania zamówienia w ramach tej opcji. Wykonawca nie może zmienić warunków wykonania zamówienia w okresie automatycznego przedłużenia umowy względem warunków zastosowanych w okresie podstawowym wykonywania zamówienia. Zastrzeżenie powyższe dotyczy także stawek/składek ubezpieczeniowych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
automatycznego przedłużenia umów na 12 m-cy4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odpowiedzialność Cywilna Członków Zarządu Spółki
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
2. Prawo do skorzystania z opcji automatycznego przedłużenia umów o 12 m-cy przysługuje wyłącznie Zamawiającemu. Wykonawca nie może odmówić wykonania zamówienia w ramach tej opcji. Wykonawca nie może zmienić warunków wykonania zamówienia w okresie automatycznego przedłużenia umowy względem warunków zastosowanych w okresie podstawowym wykonywania zamówienia. Zastrzeżenie powyższe dotyczy także stawek/składek ubezpieczeniowych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
automatycznego przedłużenia umów na okres 12 m-cy4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników i członków ich rodzin