Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-10
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012380
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 575611317

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Odpadowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86cba2ca-7b4e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.komunalnikketrzyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Dokumenty zostaną udostępnione na wniosek Wykonawcy w formie elektronicznej drogą e-mail

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.Adres poczty e-mail komunalnik@e-ketrzyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6)

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”). Dane te mogą dotyczyć tak samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.2. Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający poniżej informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji RODO:1) Administrator danych osobowych:Z chwilą udostępnienia Zamawiającemu danych osobowych Administratorem tych danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o. w Kętrzynie ul. Budowlana 1, Nip 742 000 08 55, REGON 5110084632) Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych:Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną: iod@e-ketrzyn.pllub pisemnie na adres Administratora danych: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o. ul. Budowlana 1, 11-400 Kętrzyn z dopiskiem „Inspektor ochrony danych osobowych”.3)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 544944,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 544944,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzykB) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnejC) Ubezpieczenie odpowiedzialności za szkody w środowiskuD) Ubezpieczenie NNW

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Prawo do skorzystania z opcji automatycznego przedłużenia umów o 12 m-cy przysługuje wyłącznie Zamawiającemu. Wykonawca nie może odmówić wykonania zamówienia w ramach tej opcji. Wykonawca nie może zmienić warunków wykonania zamówienia w okresie automatycznego przedłużenia umowy względem warunków zastosowanych w okresie podstawowym wykonywania zamówienia. Zastrzeżenie powyższe dotyczy także stawek/składek ubezpieczeniowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

automatycznego przedłużenia umów o 12 m-cy

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC+KR, NNW, ASS)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Prawo do skorzystania z opcji automatycznego przedłużenia umów o 12 m-cy przysługuje wyłącznie Zamawiającemu. Wykonawca nie może odmówić wykonania zamówienia w ramach tej opcji. Wykonawca nie może zmienić warunków wykonania zamówienia w okresie automatycznego przedłużenia umowy względem warunków zastosowanych w okresie podstawowym wykonywania zamówienia. Zastrzeżenie powyższe dotyczy także stawek/składek ubezpieczeniowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

automatycznego przedłużenia umów na 12 m-cy

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odpowiedzialność Cywilna Członków Zarządu Spółki

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Prawo do skorzystania z opcji automatycznego przedłużenia umów o 12 m-cy przysługuje wyłącznie Zamawiającemu. Wykonawca nie może odmówić wykonania zamówienia w ramach tej opcji. Wykonawca nie może zmienić warunków wykonania zamówienia w okresie automatycznego przedłużenia umowy względem warunków zastosowanych w okresie podstawowym wykonywania zamówienia. Zastrzeżenie powyższe dotyczy także stawek/składek ubezpieczeniowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

automatycznego przedłużenia umów na okres 12 m-cy

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następujących kryteriów: Dla zadania I, II, III1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, wartość z Formularza ofertowego)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 2 dla Zadania I, załącznikiem nr 3 dla Zadania II, załącznikiem nr 4 dla Zadania III.1% = 1 punktDla Zadania IV:1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników i członków ich rodzin

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

automatycznego przedłużenia umów na okres 12 m-cy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

automatycznego przedłużenia umów na okres 12 m-cy

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla Zadania IV.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla Zadania IV.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) Cena – 60 %(cena = oferowana cena w PLN, suma składek dla wszystkich grup zgodnie z przedstawioną ofertą)Liczba przyznawanych punktów w kryterium cena obliczana jest w następujący sposób, z uwzględnieniem poniższego wzoru:C n/ C of.b.x 60 = ilość punktówgdzie:C n - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC of.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej60 - wskaźnik stały2) Ocena klauzul fakultatywnych – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul fakultatywnych” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla Zadania IV.1% = 1 punkt3) Ocena klauzul serwisu posprzedażowego – 20%Suma punktów w kryterium „Ocena klauzul serwisu posprzedażowego” obliczana zgodnie z załącznikiem nr 5 dla Zadania IV.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm.), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.Uwaga: powyższy warunek nie podlega sumowaniu tzn. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców – każdy z tych Wykonawców musi wykazać się posiadaniem ww. uprawnień.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepod-leganiu wykluczeniu z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.1. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –zgodnie z Załącznikiem Nr 12 do SWZ2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p. dane umożliwiające dostęp do tych środków;5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.6. W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm.), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale 9 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy wymaga:1.1. zgodnego oświadczenia stron,1.2. zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności- z wyłączeniem zmian wskazanych w punktach 2.2, 2.3, 2.4, gdzie akceptacja polisy ubezpieczenia lub jej aneksu poprzez podpis zamawiającego będzie traktowana jako równoznaczna ze zgodą na wprowadzenie danej zmiany, a sama zmiana dokonywana będzie na wniosek zamawiającego lub z inicjatywy wykonawcy. W zakresie wskazanych punktów SWZ wykonawca może inicjować tylko takie zmiany jakie będą wynikać w toku wykonania umowy w następstwie zastosowania obligatoryjnych i fakultatywnych zapisów dotyczących zakresu ochrony ubezpieczeniowej. 2. Możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2, a także w następujących przypadkach:2.1 zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania do nich warunków umowy i zasad wykonania zamówienia,2.2 zmian wielkości ubezpieczonego mienia – zarówno cenowych, jak i ilościowych,2.3 konieczności uzupełnienia sum ubezpieczenia, sum gwarancyjnych i limitów po wypłacie odszkodowań,2.4 obowiązku ubezpieczenia wynikającego z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu lub innych o podobnym charakterze,2.5 zmian przewidzianych w klauzulach zawartych w SWZ2.6 zmian korzystnych dla Zamawiającego dokonanych w treści owu w zakresie w jakim mają one zastosowanie do niniejszej umowy,2.7 zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w trybie przepisu art. 439 ust. 1 p.z.p3. Możliwość dokonania zmiany postanowień umowy oprócz przypadków określonych w ust. 2 przewiduje się również w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu..

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-10

2021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI