Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-22
  • ZamawiającyPODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00101905
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180634417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-241

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 743 32 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pbgitr.geodezja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1bd2f88-c99e-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054059/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1bd2f88-c99e-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
1. składanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl;
2. składanie pozostałych dokumentów (innych niż wskazane w pkt 1): wniosków, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie
informacji odbywa się za pomocą platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl. Komunikacja w
postępowaniu za pomocą platformy e-Zamówienia odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-
Zamówienia, co jest niezbędne do złożenia oferty zgodnie z pkt 13. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie
publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych
środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,
przekazywanych w postępowaniu, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, o których mowa w art. 3 pkt 35
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i
usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (Dz.
Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), zwanych dalej „dokumentami elektronicznymi”, zawierających oferty, oświadczenia, o których
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia
lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej
służących do odbioru dokumentów elektronicznych - określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020
r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452).
4. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. Zamawiający zaznacza przy tym,
że maksymalny rozmiar pliku podpisanego przy użyciu podpisu zaufanego nie może przekroczyć 10 MB (wielkość pliku wynikowego
– po podpisaniu), a w przypadku pliku podpisywanego przy pomocy aplikacji eDo App (służącej do składania podpisu osobistego)
maksymalna wielkość pliku wynosi 5 MB.
5. Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie - należy zignorować komunikat pojawiający się
przy składaniu oferty w tym zakresie. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 6 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
6. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
(oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, , z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach danych dopuszczonych
odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy
czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne
dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem:
PBG.WZP-3321/04/2024.
10. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są: Anna Byczek, Piotr Rurak, e-mail: wzp@pbgitr.geodezja.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym: RODO):
a. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie, 35- 241 Rzeszów, ul. Lubelska 4, tel. 17 743 32 92, e-mail: rodo@pbgitr.geodezja.pl.
b. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, Wykonawca może kontaktować się bezpośrednio z Inspektorem
Ochrony Danych – Panią Moniką Domino-Wolańczyk, adres e-mail: iod@pbgitr.geodezja.pl.
c. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane:
- w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z postępowania udzielenie zamówienia publicznego,
- w celu zawarcia i realizacji umowy (w sytuacji, gdy zostanie ona zawarta z Wykonawcą).
d. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. lit b i c RODO oraz przepisy ustawy prawo zamówień
publicznych (zwaną dalej: ustawą Pzp),
e. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą organy lub podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie przepisów
prawa.
f. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia
roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców,
którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
g. Na zasadach określonych w przepisach RODO Wykonawcy przysługuje: prawo dostępu do danych, ich sprostowania lub
uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
h. Skorzystanie przez Wykonawcę z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp.
i. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
j. Wykonawca może wnieść skargę do organu nadzorczego, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego
dotyczących narusza przepisy RODO.
k. Podanie danych osobowych przez Wykonawcę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie o zamówieniu, pkt 3.15.) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PBG.WZP-3321/04/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Ubezpieczenie mienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Podkarpackiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie usług ubezpieczenia mienia.
1.1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
1.2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
Szczegółowy zakres ubezpieczenia został opisany w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej "SWZ").

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Cena – 60%
Klauzule fakultatywne – 40%

A. Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego zamówieniaOferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

An = Pnaj / Pn × 60 pkt

gdzie:
An – liczba punktów przyznana ofercie
n – numer oferty
Pnaj – cena najniższa wśród złożonych ofert
Pn- cena oferty badanej

B. Klauzule fakultatywne – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty klauzul fakultatywnych rozszerzających ochronę ubezpieczeniową. Za akceptację klauzuli Wykonawca otrzyma przewidzianą liczbę punktów określoną w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy zakres zamówienia.

Bn = Lp × 40%

gdzie:
Bn – liczba punktów przyznana ofercie
n – numer oferty
Lp – liczba punktów za zaakceptowane klauzule fakultatywne 40% ̶ waga kryterium

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

Won = An + Bn

gdzie:
Won ̶ wskaźnik oceny oferty
An – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium ,,Cena”
Bn – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium ,,Klauzule fakultatywne”

Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów za wszystkie kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Podkarpackiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie usług ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
1.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością, posiadanym i użytkowanym mieniem
1.2. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem
Szczegółowy zakres ubezpieczenia został opisany w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej "SWZ").

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Cena – 60%
Klauzule fakultatywne – 40%

A. Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego zamówieniaOferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

An = Pnaj / Pn × 60 pkt

gdzie:
An – liczba punktów przyznana ofercie
n – numer oferty
Pnaj – cena najniższa wśród złożonych ofert
Pn- cena oferty badanej

B. Klauzule fakultatywne – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty klauzul fakultatywnych rozszerzających ochronę ubezpieczeniową. Za akceptację klauzuli Wykonawca otrzyma przewidzianą liczbę punktów określoną w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy zakres zamówienia.

Bn = Lp × 40%

gdzie:
Bn – liczba punktów przyznana ofercie
n – numer oferty
Lp – liczba punktów za zaakceptowane klauzule fakultatywne 40% ̶ waga kryterium

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

Won = An + Bn

gdzie:
Won ̶ wskaźnik oceny oferty
An – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium ,,Cena”
Bn – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium ,,Klauzule fakultatywne”

Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów za wszystkie kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: Ubezpieczenia komunikacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ubezpieczenia floty samochodów służbowych należących do Podkarpackiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie.
1.1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego
1.2. Ubezpieczenie autocasco
1.3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów
1.4. Ubezpieczenie Szyb
1.5. Ubezpieczenie Assistance – wariant rozszerzony dla wszystkich pojazdów
Szczegółowy zakres ubezpieczenia został opisany w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej "SWZ").

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Cena – 60%
Klauzule fakultatywne – 40%

A. Cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego zamówieniaOferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

An = Pnaj / Pn × 60 pkt

gdzie:
An – liczba punktów przyznana ofercie
n – numer oferty
Pnaj – cena najniższa wśród złożonych ofert
Pn- cena oferty badanej

B. Klauzule fakultatywne – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty klauzul fakultatywnych rozszerzających ochronę ubezpieczeniową. Za akceptację klauzuli Wykonawca otrzyma przewidzianą liczbę punktów określoną w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy zakres zamówienia.

Bn = Lp × 40%

gdzie:
Bn – liczba punktów przyznana ofercie
n – numer oferty
Lp – liczba punktów za zaakceptowane klauzule fakultatywne 40% ̶ waga kryterium

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

Won = An + Bn

gdzie:
Won ̶ wskaźnik oceny oferty
An – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium ,,Cena”
Bn – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium ,,Klauzule fakultatywne”

Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów za wszystkie kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać wymogi określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w zakresie części zamówienia, której dotyczy oferta Wykonawcy - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie niniejszego warunku.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
1.1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-4 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
d) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
1.2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 i 1705), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
1.3. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
2.1. odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w pkt 1 ppkt 1.3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 3 stosuje się.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57, 1123, 1234 i 1703), jeśli Wykonawca wskazał w
ofercie
dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 7b do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą żadnych przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą powinny być złożone również:
1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego) względnie do
podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać
w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. – o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U.
z 2023 r. poz. 57, 1123, 1234 i 1703) , a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem ofert;
2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117
ust. 4 ustawy Pzp - Propozycja treści wyżej wymienionego oświadczenia Wykonawców stanowi załącznik nr 4 do SWZ
(jeżeli dotyczy);
3. Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby wraz z oświadczeniem tego podmiotu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) oraz przesłanek wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ oraz załącznikiem nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy);
4. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 9 (jeżeli dotyczy);
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy. Pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 i 1859), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z SEKCJĄ V pkt 5.7.) Ogłoszenia.
3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w SEKCJI V pkt 5.5.) - w zakresie podstaw wykluczenia i 5.6.) oraz SEKCJI IX pkt 2 i 4 Ogłoszenia. Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wskazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa/składają oświadczenie, o którym mowa w w SEKCJI V pkt 5.5.) - w zakresie, w jakim wykazuje/wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. W formularzu ofertowym w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań w ramach zamówienia.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została
wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
9. Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
10. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11. W przypadku, o którym mowa w pkt 10 Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy. Propozycja treści oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający w ramach art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:
a) w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych w tym przekształcenia) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmianie zakresu wykonywanej działalności w szczególności miejsca jej wykonywania – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania;
b) w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia;
c) w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów;
d) w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych;
e) w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia (maksymalnie 3 miesiące)/ skrócenia okresu ochrony ubezpieczeniowej oraz wyrównania terminów ubezpieczenia;
f) w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń;
g) w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) - poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części;
h) w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów;
i) w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy, lub Szczególnymi Warunkami Ubezpieczenia uzgodnionymi przez strony Umowy;
j) w przypadku konieczności interpretacji/wykładni znaczenia i/lub zakresu pojęć zastosowanych w umowie, gdy budzą uzasadnione wątpliwości;
k) w przypadku zmiany postanowień umowy w celu dostosowania do zmian w prawie powszechnie obowiązującym, które mają wpływ na realizację umowy;
l) w przypadku zmiany umowy dotyczącej poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istotnych postanowień umowy;
m) w przypadku zmiany wysokości składki ubezpieczeniowej w skutek okoliczności przewidzianych niniejszą umową, a określonych w punktach powyżej;
n) w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej umowy.
2. W przypadku zajścia okoliczności innych niż te, o których mowa w ust. 1, Strony dokonają zmiany Umowy w drodze aneksu, przy odpowiednim wykorzystaniu zapisów SWZ dotyczących opisu przedmiotu zamówienia (zakresu ubezpieczenia) oraz, o ile to możliwe, przy wykorzystaniu stawek ubezpieczeniowych mających zastosowanie do niniejszej umowy. Przy zwiększeniu sum ubezpieczenia, sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub wartości limitów strony Umowy dopuszczają możliwość zwiększenia jej wartości.
3. Niedopuszczalne są zmiany umowy, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy.
4. Pozostałe zmiany umowy są możliwe tylko w okolicznościach określonych w art. 455 ustawy.
5. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia przy użyciu zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w
języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. W odniesieniu do dokumentów wskazanych przez
wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od
wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
2.1. odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, o których mowa w SEKCJI V, pkt 5.6.) Ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza
nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt 2 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 3 stosuje się.
5. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005
r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57, 1123, 1234 i 1703), jeśli
Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. Zaleca się by Wykonawca kontrolował na bieżąco stronę prowadzonego postępowania pod kątem ewentualnych zmian i
modyfikacji treści SWZ dokonywanych przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z art. 286 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w ramach
zamówienia.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, kierując go na adres poczty
elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań na ww. adres również w formie
edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień.
11. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
12. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz udostępniania zmian do SWZ oraz dokumentów: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/article/kompleksowe-ubezpieczenie-mienia-odpowiedzialnosci-cywilnej-oraz-floty-pojazdow?m=455&l=2.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS- Korczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania14-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa drogi w Hajdukach Nyskich – etap robót
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ubezpieczenie koni służbowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI