Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Puławskiego,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Puławskiego, jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuławy
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Puławski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-22
  • Numer ogłoszenia532456-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532456-N-2020 z dnia 2020-04-22 r.

Powiat Puławski: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Puławskiego, jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puławski, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Aleja Królewska  19 , 24-100  Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 886 11 36, e-mail inwestycje@pulawy.powiat.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://sppulawy.e-biuletyn.pl/index.php?id=546
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://sppulawy.e-biuletyn.pl/index.php?id=546

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
https://sppulawy.e-biuletyn.pl/index.php?id=546 lub e:mail: inwestycje@pulawy.powiat.pl lub tel. 81 886 11 36

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie zgodnie z SIWZ
Adres:
Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100): Powiat Puławski, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Puławskiego, jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
Numer referencyjny: RI.272.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie dwie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywil-nej Powiatu Puławskiego, jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury w okresie od 01.06.2020 roku do 31.05.2022roku.w związku z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp. Zamawiający udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą sią ze stosowanym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących działalności Powiatu Puławskiego, jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury zamieszczonych w załącznikach nr 6-14 – wzór wniosku - załącznik nr 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie dzieli się na poniższe dwie części:część I – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.część II – Ubezpieczenia komunikacyjne A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;B. Ubezpieczenie autocasco;C. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;2. Opis Części I zamówienia zawiera załącznik nr 6, 6A do SIWZ. 3. Opis Części II zamówienia zawiera załącznik nr 6, 6B do SIWZ. 1. Zamawiający na podstawie art. 34 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach prawa opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. Rozszerzenie zamówienia polegające na doubezpieczeniu mienia, w tym pojazdów. Szczegóły stosowania prawa opcji podane są w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących poszczególnych rodzajów ubezpieczenia i dotyczą m.in.:Część I - Przedmiotem prawa opcji może być:a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego- ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej;b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej.Część II- Przedmiotem prawa opcji może być:a) ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;b) ubezpieczenia auto casco;c) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;- maksymalnie do wysokości 10% zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym umowy dwuletniej- doubezpieczeniu nowych pojazdów nabytych przez Ubezpieczonego podczas trwania umowy, na podstawie umów sprzedaży, bądź innych umów, na mocy których powstanie po stronie ubezpieczonego prawo do używania pojazdu.2. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno- prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.1) Szczegółowy zakres prawa opcji opisany został w opisie przedmiotu zamówienia.2) Ceny/stawki świadczenia usług w ramach prawa opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (formularz oferty – część I – załącznik 1A do SIWZ, formularz oferty – część II – załącznik 1B do SIWZ).3) Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego, natomiast maksymalna wysokość prawa opcji została określona w formularzu ofertowym dla I, II części zamówienia. Wykaz jednostek ubezpieczanych:Powiat Puławski (Starostwo Powiatowe w Puławach), al. Królewska 19, 24-100 Puławy, Zespół Kształcenia Zawodowego w Puławach, ul. Sieroszewskiego 1, 24-100 Puławy, Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Puławach, ul. Kołłątaja1, 24-100 Puławy, Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Marii Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy, Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza im. Marii Konopnickiej w Puławach, al. Partyzantów 28, 24-100 Puławy, Powiatowe Centrum Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w Puławach, ul. 6 Sierpnia 5, 24-100 Puławy, Powiatowe Centrum Rozliczeniowo Księgowe w Puławach, ul. 6 Sierpnia 5, 24-100 Puławy, Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Górze Puławskiej, Góra Puławska ul. Kościelna 9, 24-100 Puławy, Powiatowa Biblioteka Publiczna w Puławach, ul. 6 Sierpnia 5, 24-100 Puławy, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Puławach, ul. Jaworowa 3, 24-100 Puławy, Zespół Szkół Nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej w Puławach, ul. Polna 18, 24-100 Puławy, Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy, Zespół Szkół nr 3 im. Marii Dąbrowskiej w Puławach, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 74, 24-100 Puławy, Zespół Szkół Technicznych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Puławach, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach, al. Partyzantów 16, 24-100 Puławy, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, Powiatowy Urząd Pracy w Puławach, ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy, Zespół Szkół nr 2 w Nałęczowie, ul. B. Prusa 13, 24-140 Nałęczów, Młodzieżowy Dom Kultury w Puławach, ul. Sieroszewskiego 4, 24-100 Puławy, Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym, ul. Nadwiślańska 9, 24-120 Kazimierz Dolny, Regionalne Centrum Kształcenia Ustawicznego w Puławach, ul. Norwida 8A, 24-100 Puławy, Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Puławach, ul. Włostowicka 25, 24-100 Puławy, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Św. Franciszka z Asyżu w Kęble, Kębło 7, 24-160 Wąwolnica, Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna im. prof. Kazimierza Dąbrowskiego w Puławach,Aleja Królewska 19, 24 - 100 Puławy.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-01 2022-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, na które składa ofertę – dotyczy każdej Części zamówienia niezależnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty.Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – dalej rozporządzenie, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpis o którym mowa wyżej winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, wydanego przez właściwy organ nadzoru bądź – w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. – zaświadczenia, wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, bądź innego dokumentu właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim UE, w którym zakłada ten ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty za zamówienie podstawowe oraz prawo opcji 60,00
Fakultatywne warunki ubezpieczenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z § 5 umowy dla części I i części II.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Elektronicznie e:mail: inwestycje@pulawy.powiat.pl lub forma pisemna
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-06, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Organ wykonawczy samorządu terytorialnego Zarządu Powiatu Puławskiego na podstawie art. 16 ust 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843) wyznaczył Starostwo Powiatowe w Puławach do przeprowadzenia i udzielenia zamówienia publicznego „Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Puławskiego, jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury” w imieniu Powiatu Puławskiego na rzecz wskazanych samorządowych jednostek organizacyjnych Powiatu Puławskiego we wszystkich ich lokalizacjach: Powiat Puławski (Starostwo Powiatowe w Puławach), al. Królewska 19, 24-100 Puławy, Zespół Kształcenia Zawodowego w Puławach, ul. Sieroszewskiego 1, 24-100 Puławy, Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Puławach, ul. Kołłątaja1, 24-100 Puławy, Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Marii Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy, Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza im. Marii Konopnickiej w Puławach, al. Partyzantów 28, 24-100 Puławy, Powiatowe Centrum Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w Puławach, ul. 6 Sierpnia 5, 24-100 Puławy, Powiatowe Centrum Rozliczeniowo Księgowe w Puławach, ul. 6 Sierpnia 5, 24-100 Puławy, Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Górze Puławskiej, Góra Puławska ul. Kościelna 9, 24-100 Puławy, Powiatowa Biblioteka Publiczna w Puławach, ul. 6 Sierpnia 5, 24-100 Puławy, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Puławach, ul. Jaworowa 3, 24-100 Puławy, Zespół Szkół Nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej w Puławach, ul. Polna 18, 24-100 Puławy, Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy, Zespół Szkół nr 3 im. Marii Dąbrowskiej w Puławach, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 74, 24-100 Puławy, Zespół Szkół Technicznych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Puławach, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach, al. Partyzantów 16, 24-100 Puławy, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, Powiatowy Urząd Pracy w Puławach, ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy, Zespół Szkół nr 2 w Nałęczowie, ul. B. Prusa 13, 24-140 Nałęczów, Młodzieżowy Dom Kultury w Puławach, ul. Sieroszewskiego 4, 24-100 Puławy, Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym, ul. Nadwiślańska 9, 24-120 Kazimierz Dolny, Regionalne Centrum Kształcenia Ustawicznego w Puławach, ul. Norwida 8A, 24-100 Puławy, Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Puławach, ul. Włostowicka 25, 24-100 Puławy, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Św. Franciszka z Asyżu w Kęble, Kębło 7, 24-160 Wąwolnica, Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna im. prof. Kazimierza Dąbrowskiego w Puławach, Aleja Królewska 19, 24 - 100 Puławy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część I – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część I – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.2. Opis Części I zamówienia zawiera załącznik nr 6, 6A do SIWZ. Część I - Przedmiotem prawa opcji może być:a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego- ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej;b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2022-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty za zamówienie podstawowe oraz prawo opcji 60,00
Fakultatywne warunki ubezpieczenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: część II – Ubezpieczenia komunikacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część II – Ubezpieczenia komunikacyjne A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;B. Ubezpieczenie autocasco;C. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;Opis Części II zamówienia zawiera załącznik nr 6, 6B do SIWZ. Część II- Przedmiotem prawa opcji może być:a) ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;b) ubezpieczenia auto casco;c) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;- maksymalnie do wysokości 10% zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym umowy dwuletniej- doubezpieczeniu nowych pojazdów nabytych przez Ubezpieczonego podczas trwania umowy, na podstawie umów sprzedaży, bądź innych umów, na mocy których powstanie po stronie ubezpieczonego prawo do używania pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2022-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty za zamówienie podstawowe oraz prawo opcji 60,00
Fakultatywne warunki ubezpieczenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej na okres 24 m-cy wraz z mobilnym routerem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI