Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Goleniowskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Goleniowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi Powiatu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleniów
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Goleniowski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-24
  • Numer ogłoszenia534209-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534209-N-2020 z dnia 2020-04-24 r.

Powiat Goleniowski: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Goleniowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi Powiatu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, krajowy numer identyfikacyjny 81168412000000, ul. ul. Dworcowa  1 , 72-100  Goleniów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 471 02 65, e-mail wrip@powiat-goleniowski.pl, faks 91 471 02 00.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-goleniowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://spow.goleniow.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://spow.goleniow.ibip.pl/public/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://spow.goleniow.ibip.pl/public/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej
Adres:
Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, pokój 121 (Sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Goleniowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi Powiatu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Goleniowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi Powiatu”, zgodnie z opisem zawartym w rozdziale C niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – „Opis przedmiotu zamówienia – wymagania zamawiającego”, obejmujące 2 części: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem i wykonywanymi zadaniami, kod CPV: 66516400-4, 2) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, kod CPV: 66515000-3,3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, kod CPV: 66515000-3,4) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od awarii, kod CPV: 66515000-3,5) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób skazanych; kod CPV: 66512100-3II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE6) ubezpieczenia komunikacyjne: OC, ZK, NNW, AC, ASS, kod CPV: 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ p.n. „Opis przedmiotu zamówienia – wymagania Zamawiającego”, w tym załączniki A, B, C, D, i E.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66516000-0
66516400-4
66515000-3
66514110-0
66516100-1
66512100-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego w zakresie każdej części zamówienia. Zamówienie takie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych zamówieniem podstawowym. Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki. Zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2024-06-14

II.9) Informacje dodatkowe: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ: od 15 czerwca 2020 r. do 14 czerwca 2024 r. (w podziale na 4 dwunastomiesięczne okresy polisowe).II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE: 48 miesięcy (w podziale na 4 dwunastomiesięczne okresy polisowe), przy czym początek i koniec okresu ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów podane są w załączniku D do SIWZ.W odniesieniu do pojazdów wolnobieżnych okres ubezpieczenia (okres polisowy) może być krótszy niż 12 miesięcy, jednakże nie krótszy niż wynika to z ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 2214 z późn. zm.).W odniesieniu do pojazdów włączanych do ubezpieczenia w czasie trwania umowy okres ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów wskazywany będzie przez Ubezpieczającego, przy czym początek okresu ubezpieczenia poszczególnych pojazdów będzie nie późniejszy niż ostatni dzień obowiązywania umowy generalnej. Okres ubezpieczenia (okres polisowy) poszczególnych pojazdów włączanych do ubezpieczenia w czasie trwania umowy generalnej może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku ubezpieczenia OC wyłącznie w przypadkach dopuszczonych prawem).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.); a jeżeli przepisy prawa nie przewidują konieczności posiadania zezwolenia - zaświadczenie Ministra Finansów lub zaświadczenie właściwego organu nadzoru potwierdzające posiadanie zgody na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić każdy z Wykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w formie załącznika nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 381 z późn. zm.) bądź zaświadczenie Ministra Finansów lub zaświadczenie właściwego organu nadzoru potwierdzające posiadanie zgody na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, jeżeli przepisy prawa nie przewidują konieczności posiadania zezwolenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.2. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczeniaw zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.Oświadczenie stanowi Załącznik nr 3.1 do SIWZ dla I części zamówienia i Załącznik nr 3.2 do SIWZ dla II części zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów, konieczne jest złożenie stosownego pełnomocnictwa.W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Warunki umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla I i II części zamówienia:§ 71. Postanowienia niniejszej umowy mogą ulec zmianie w przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP.2. W szczególności na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP mogą ulec istotnej zmianie postanowienia niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, o której mowa w § 1 ust. 6 pkt 2, o ile zachodzą poniższe okoliczności:1) wystąpią zmiany przepisów prawa, które powodować będą konieczność zmiany warunków realizacji niniejszej umowy;2) konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w niniejszej umowie będzie wynikała ze zobowiązań umownych Ubezpieczającego / Ubezpieczonego, wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu zakresu danego ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednie zwiększenie wysokości składki;3) wystąpią zmiany stanu faktycznego, które powodować będą konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w niniejszej umowie lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia przewidzianego w niniejszej umowie (np. zmiana w zakresie prowadzonej / wykonywanej działalności, liczbie osób, pojawienie się lub ujawnienie nowych zagrożeń, okoliczności pociągających za sobą możliwość powstania wypadku, sprzedaż, likwidacja lub zakup mienia), wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu lub zawężeniu zakresu danego ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednią zmianę wysokości składki;4) nastąpią zmiany w mieniu Ubezpieczającego / Ubezpieczonego, które skutkować będą koniecznością skorygowania sum ubezpieczenia lub limitów odpowiedzialności podanych w SIWZ (np. zakup, sprzedaż, rozbudowa, wyłączenie z użytkowania, likwidacja, zmiana wartości rynkowej lub odtworzeniowej), wówczas zmiana polegać będzie na zwiększeniu / zmniejszeniu sumy ubezpieczenia / gwarancyjnej / limitu, która to zmiana może powodować odpowiednią zmianę wysokości składki;5) wystąpi konieczność doubezpieczenia, uzupełnienia, podwyższenia sumy ubezpieczenia / gwarancyjnej / limitu odpowiedzialności, nie stanowiące realizacji postanowień warunków umowy przewidzianych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy,6) nastąpi zmiana terminów zapłaty składki i liczby rat składki, zmiana taka zostanie wprowadzona bez dodatkowej zwyżki składki;7) nastąpi zmiana w zakresie jednostek organizacyjnych zgłoszonych do ubezpieczenia (powstanie nowej jednostki, przekształcenie, połączenie, zmiany własnościowe, zmiany formy prawnej dotychczasowych jednostek, likwidacja jednostki itp.), mająca znaczny wpływ na wielkość ubezpieczanego mienia i zakres ubezpieczanej działalności,8) nastąpi zmiana składki będąca konsekwencją zmian postanowień umowy przewidzianych w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem § 7 ust. 5 pkt 7 niniejszej umowy,9) dotyczą obniżenia stawki / składki ryczałtowej bądź innych zmian korzystnych dla Ubezpieczającego / Ubezpieczonego – dokonanych za zgodą obu stron umowy, w szczególności w związku z wystąpieniem w standardowych Ogólnych warunkach ubezpieczenia bądź innych wzorcach umów Ubezpieczyciela zmian na korzyść Ubezpieczającego / Ubezpieczonego bądź w związku z zaistnieniem nowych trendów na rynku i pojawieniem się zakresów pokrycia dotychczas nie oferowanych.3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Ubezpieczający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem Ubezpieczającego.4. Zmiany umowy są dopuszczalne w przypadku, gdy dotyczą nieistotnych postanowień umowy, przy czym zmianę istotną rozumie się zgodne z art.144 ust.1e ustawy PZP.5. W szczególności za zmianę nieistotną uznaje się:1) zmianę sum ubezpieczenia wynikającą z przewidzianej w umowie aktualizacji sum ubezpieczenia oraz wynikającą z tej aktualizacji zmianę składki polegającą na przeliczeniu obowiązującej stawki za ubezpieczenie od sumy ubezpieczenia (tj. suma ubezpieczenia x określona stawka = składka),2) uzupełnienie sumy ubezpieczenia / sumy gwarancyjnej, limitów w poszczególnych ryzykach po wypłacie odszkodowania przy zastosowaniu zasad obowiązujących w umowie, 3) nieznaczne rozszerzenie lub ograniczenie zakresu ochrony udzielanej w ramach niniejszej umowy przy zastosowaniu zasad obowiązujących w umowie,4) zmianę w zakresie jednostek organizacyjnych zgłoszonych do ubezpieczenia (powstanie nowej jednostki, przekształcenie, połączenie, zmiany własnościowe, zmiany formy prawnej dotychczasowych jednostek, likwidacja jednostki itp.), nie mającą znacznego wpływu na wielkość ubezpieczanego mienia i zakres ubezpieczanej działalności,5) inną zmianę stanowiącą realizację postanowień warunków umowy przewidzianą w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, nie mającą znacznego wpływu na wielkość ubezpieczanego mienia i zakres ubezpieczanej działalności,6) inną zmianę niezmieniającą ogólnego charakteru umowy, o której wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego,7) zmianę składki będąca konsekwencją wprowadzenia zmian w przypadkach przewidzianych powyżej.6. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 5 wystarczające będzie potwierdzenie zmiany w postaci polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, aneksu / dodatku do polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, o których mowa w § 1 ust. 6 pkt 3 niniejszej umowy. § 81. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP mogą ulec istotnej zmianie postanowienia Umowy w stosunku do treści Oferty w przypadku, gdy w trakcie okresu ubezpieczenia nastąpią zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215),jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy przez Ubezpieczyciela, strony przewidują możliwość odpowiedniej zmiany wysokości składki poprzez zawarcie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. W przypadku zmiany określonej w ust. 1 pkt 1 stawki / składki ryczałtowe obowiązujące w umowie zwiększą się o podatek od towarów i usług wyliczony wg stawki obowiązującej na podstawie nowych przepisów. 3. W przypadku zmiany określonej w ust. 1 pkt 2 - 4 powyżej stawki / składki ryczałtowe obowiązujące w umowie zmienią się wyłącznie w tej części, która zawiera element kosztów związanych z minimalnym wynagrodzeniem za pracę lub z podleganiem ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zasadami gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych programów kapitałowych i wyłącznie w odniesieniu do kosztów wynagrodzenia pracowników biorących bezpośredni udział w realizacji umowy, w stopniu odpowiadającemu wykazanemu przez Ubezpieczyciela wzrostowi kosztów wykonania umowy. 4. Zmiana do umowy, o której mowa w ust. 1, może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość (składek niewymagalnych). 5. Strona wnioskująca o zmiany, o których mowa w ust. 1, ma obowiązek wykazać, w jaki sposób i w jakim stopniu zmiany te mają wpływ na koszt realizacji umowy, dołączając do pisemnego wniosku o zmianę odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 15:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie jest prowadzone wyłącznie w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Ofertę należy złożyć do dnia 05.05.2020 r. do godz. 15:30.Z uwagi na wystąpienie stanu epidemiologicznego w Polsce złożona oferta podlega kwarantannie i publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi dnia 07.05.2020 roku o godzinie 10:30.Na otwarcie ofert prosimy o przyjście osób zainteresowanych w zasłoniętej twarzy (np. maseczką, chustą) i rękawiczkach ochronnych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem i wykonywanymi zadaniami, kod CPV: 66516400-4, 2) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, kod CPV: 66515000-3,3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, kod CPV: 66515000-3,4) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od awarii, kod CPV: 66515000-3,5) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób skazanych; kod CPV: 66512100-3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66516400-4, 66515000-3, 66512100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2024-06-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
warunki umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:48 miesięcy (w podziale na 4 dwunastomiesięczne okresy polisowe), przy czym początek i koniec okresu ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów podane są w załączniku D do SIWZ.W odniesieniu do pojazdów wolnobieżnych okres ubezpieczenia (okres polisowy) może być krótszy niż 12 miesięcy, jednakże nie krótszy niż wynika to z ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 2214 z późn. zm.).W odniesieniu do pojazdów włączanych do ubezpieczenia w czasie trwania umowy okres ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów wskazywany będzie przez Ubezpieczającego, przy czym początek okresu ubezpieczenia poszczególnych pojazdów będzie nie późniejszy niż ostatni dzień obowiązywania umowy generalnej. Okres ubezpieczenia (okres polisowy) poszczególnych pojazdów włączanych do ubezpieczenia w czasie trwania umowy generalnej może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku ubezpieczenia OC wyłącznie w przypadkach dopuszczonych prawem).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
warunki umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 25.000 złotych- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 25.000 złotych na szybką spłatę zadłużenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI