Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
Gminy Kurów, jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: NORD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871079932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubicka 16
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nordpartner.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Nord Partner Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 956-19-33-030
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Lubicka 16
1.11.4.) Miejscowość: Toruń
1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.nordpartner.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
Gminy Kurów, jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d568aaf-d235-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Pełnomocnik Zamawiającego informuje, iż SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załącznikach nr 6, 6A, 6B, 6C do SWZ oraz załącznikach nr 7 - 13 do SWZ.
2. Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji:
2.1. Pełnomocnik Zamawiającego na podstawie art. 18 ust. 4 w zw. z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących mienia i działalności Gminy Kurów, jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury zamieszczonych w załącznikach nr 6, 6A, 6B, 6C do SWZ oraz załącznikach nr 7 – 13 do SWZ – Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2.2. Informacje poufne, o których mowa w ust. 2, udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j.: Dz.U. z 2023 r., poz. 656 ze zm.) - zwanej dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
2.3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
2.4. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku za pośrednictwem Platformy.
2.5. Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
2.6. Pełnomocnik Zamawiającego oraz Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawie o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
2.7. Pełnomocnik Zamawiającego oraz Zamawiający zobowiązują Wykonawców do dołożenia właściwych starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem oraz dostępem nieupoważnionych osób trzecich.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Pełnomocnikiem
Zamawiającego a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ust. 1
ustawy Pzp, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/, która spełnia wymagania opisane
w art. 64 ustawy Pzp.
Pozostałe zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z Rozdz. XXV SWZ. Oświadczenie Wykonawcy w formularzach ofertowych zamieszone w załącznikach 1 A-C do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7.24.P.DUJSP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I zamówienia – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej:
A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
B. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
C. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W CZĘŚCI I zamówienia:
A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej;
B. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej.
Po przekroczeniu limitu wysokość dla Opcji zastosowanie będą miały zapisy umowy generalnej ubezpieczenia, w szczególności przewidywane zmiany umowy.
1. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (formularz oferty – CZĘŚĆ I – załącznik 1A do SWZ).
Okoliczności skorzystania z opcji:
1.1. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach Opcji będą zgłaszane
w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilnoprawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.
1.2. Opcja będzie realizowana w oparciu o składki/stawki za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe, tj. rozumiane jako składki/stawki za 12-miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, rozliczane w systemie pro rata temporis.
1.3. Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu Opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.
1.4. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego.
1.5. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego:
1.5.1. niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z Opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
1.5.2. Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie Opcji w umowie. Wykonawca nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-30 do 2026-03-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II zamówienia – ubezpieczenia komunikacyjne:
A. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenie autocasco;
C. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W CZĘŚCI II zamówienia:
A. ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenia autocasco;
C. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów;
maksymalnie do wysokości 20% zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym umowy dwuletniej.
Po przekroczeniu limitu wysokość dla Opcji zastosowanie będą miały zapisy umowy generalnej ubezpieczenia, w szczególności przewidywane zmiany umowy.
1. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (, formularz oferty – CZĘŚĆ II – załącznik 1B do SWZ).
2. Okoliczności skorzystania z opcji:
2.1. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach Opcji będą zgłaszane
w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilnoprawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.
2.2. Opcja będzie realizowana w oparciu o składki/stawki za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe, tj. rozumiane jako składki/stawki za 12-miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, rozliczane w systemie pro rata temporis.
2.3. Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu Opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.
2.4. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego.
2.5. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego:
2.5.1. niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z Opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
2.5.2. Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie Opcji w umowie. Wykonawca nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-29 do 2026-03-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III zamówienia – ubezpieczenie NNW członków OSP:
A. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP - wariant bezimienny;
B. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP - wariant imienny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W CZĘŚCI III zamówienia:
A. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Kurów – wariant bezimienny;
B. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Kurów – wariant imienny
maksymalne do wysokości 10% wartości zamówienia w każdym okresie polisowym umowy dwuletniej.
Po przekroczeniu limitu wysokość dla Opcji zastosowanie będą miały zapisy umowy generalnej ubezpieczenia, w szczególności przewidywane zmiany umowy.
1. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego ( formularz oferty – CZĘŚĆ III – załącznik 1C do SWZ).
2. Okoliczności skorzystania z opcji:
2.1. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach Opcji będą zgłaszane
w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilnoprawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.
2.2. Opcja będzie realizowana w oparciu o składki/stawki za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe, tj. rozumiane jako składki/stawki za 12-miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, rozliczane w systemie pro rata temporis.
2.3. Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu Opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.
2.4. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego.
2.5. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego:
2.5.1. niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z Opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
2.5.2. Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie Opcji w umowie. Wykonawca nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-30 do 2026-03-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubepeiczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów)
posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą
o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części
zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania
Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w
tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1..Oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz.U. z 2021, poz. 275 ze zm.), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w
zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z
postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Pełnomocnik Zamawiającego określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób
spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym SWZ warunku udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że jest to
uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne tzn.
w odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale XI ust. 2.1. SWZ warunki te musi spełniać każdy z wykonawców
działających wspólnie.
6. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w załączniku nr 4A do SWZ - Wzór umowy
część I zamówieni, w załączniku nr 4B do SWZ - Wzór umowy część II zamówienia oraz w załączniku nr 4C do SWZ - Wzór
umowy część III zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-05 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
ZMIANA SEKCJI I ZAMAWIAJĄCY
Nazwa Zamawiającego: Gmina Kurów
Adres: ul. Lubelska 35, 24-170 Kurów
Numer telefonu: (81) 88-11-151
Godziny pracy/ urzędowania: poniedziałek – piątek (z wyłączeniem wtorku) 7:00 – 15:00, wtorek 8:00 – 16:00
REGON: 431019626
NIP: 716-267-10-53
PKD: 8411Z
Adres poczty elektronicznej (e-mail): gmina@kurow.eu
Adres strony internetowej: https://bip.kurow.eu/