Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kamień Krajeński i jej jednostek organizacyjnych, instytucji kultury oraz spółki komunalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: NORD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871079932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubicka 16
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nordpartner.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: NORD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871079932
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Lubicka 16
1.11.4.) Miejscowość: Toruń
1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.nordpartner.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kamień Krajeński i jej jednostek organizacyjnych, instytucji kultury oraz spółki komunalnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a547fa05-4df0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji:
1. Pełnomocnik Zamawiającego na podstawie art. 18 ust. 4 w zw. z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp. udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących mienia i działalności Gminy Kamień Krajeński i jej jednostek organizacyjnych, instytucji kultury oraz spółki komunalnej zamieszczonych w załącznikach nr 6, 6A, 6B, 6C do SWZ oraz załącznikach nr 1-7 do opisu przedmiotu zamówienia – Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych - załącznik nr 5 do SWZ.
2. Informacje poufne, o których mowa w ust. 2, udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1130 ze zm.) - zwanej dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku za pośrednictwem Platformy.
5. Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
6. Pełnomocnik Zamawiającego oraz Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawie o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
7. Pełnomocnik Zamawiającego oraz Zamawiający zobowiązują Wykonawców do dołożenia właściwych starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem oraz dostępem nieupoważnionych osób trzecich.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego, Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z Rozdz. XXV SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy zawarte w pkt 13 - Załącznik nr 1 A do SWZ – Formularz ofertowy CZĘŚĆ I zamówienia ; w pkt 13 - Załącznik nr 1 B do SWZ – Formularz ofertowy CZĘŚĆ II zamówienia; ; w pkt 13 - Załącznik nr 1 C do SWZ – Formularz ofertowy CZĘŚĆ III zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 28.21.P.DUJSP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I zamówienia – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej:
A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
B. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
C. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej;
D. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów;
E. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób skierowanych do robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac interwencyjnych z urzędu pracy, osób skierowanych do prac decyzją sądu wolontariuszy, praktykantów, stażystów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. W przypadku skorzystania z Opcji ochrona ubezpieczeniowa (program ubezpieczenia) będzie realizowana na warunkach w wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zaakceptowanych fakultatywnych warunków ubezpieczenia.
2. Rodzaj i maksymalna wartość opcji. Przedmiotem opcji może być:
2.1. OPCJA
2.1.1. W CZĘŚCI I zamówienia:
A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy 3-letniej;
B. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy 3-letniej;
C. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - w każdym roku polisowym umowy 3-letniej;
D. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób skierowanych do robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac interwencyjnych z urzędu pracy, osób skierowanych do prac decyzją sądu wolontariuszy, praktykantów, stażystów maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - w każdym roku polisowym umowy 3-letniej.
2.2. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (formularz oferty – CZĘŚĆ I – załącznik 1A do SWZ, formularz oferty – CZĘŚĆ II – załącznik 1B do SWZ, formularz oferty – CZĘŚĆ III – załącznik 1C do SWZ).
3. Okoliczności skorzystania z opcji:
3.1. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach Opcji będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilnoprawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.
3.2. Opcja będzie realizowana w oparciu o składki/stawki za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe, tj. rozumiane jako składki/stawki za 12-miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, rozliczane w systemie pro rata temporis.
3.3. Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu Opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.
3.4. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego.
3.5. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego:
3.5.1. niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z Opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
3.5.2. Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie Opcji w umowie. Wykonawca nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: : Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II zamówienia – ubezpieczenia komunikacyjne:
A. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenie autocasco;
C. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. W przypadku skorzystania z Opcji ochrona ubezpieczeniowa (program ubezpieczenia) będzie realizowana na warunkach w wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zaakceptowanych fakultatywnych warunków ubezpieczenia.
2. Rodzaj i maksymalna wartość opcji. Przedmiotem opcji może być:
2.1. OPCJA
2.1.1. W CZĘŚCI II zamówienia:
A. ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenia autocasco;
C. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów;
maksymalnie do wysokości 10% zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym umowy 3- letniej.
2.2. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (formularz oferty – CZĘŚĆ I – załącznik 1A do SWZ, formularz oferty – CZĘŚĆ II – załącznik 1B do SWZ, formularz oferty – CZĘŚĆ III – załącznik 1C do SWZ).
3. Okoliczności skorzystania z opcji:
3.1. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach Opcji będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilnoprawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.
3.2. Opcja będzie realizowana w oparciu o składki/stawki za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe, tj. rozumiane jako składki/stawki za 12-miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, rozliczane w systemie pro rata temporis.
3.3. Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu Opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.
3.4. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego.
3.5. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego:
3.5.1. niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z Opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
3.5.2. Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie Opcji w umowie. Wykonawca nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III zamówienia – ubezpieczenie NNW członków OSP:
A. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP - wariant bezimienny;
B. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP - wariant imienny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. W przypadku skorzystania z Opcji ochrona ubezpieczeniowa (program ubezpieczenia) będzie realizowana na warunkach w wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zaakceptowanych fakultatywnych warunków ubezpieczenia.
2. Rodzaj i maksymalna wartość opcji. Przedmiotem opcji może być:
2.1. OPCJA
2.1.1. W CZĘŚCI III zamówienia:
A. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Kamień Krajeński – wariant bezimienny;
B. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Kamień Krajeński– wariant imienny
maksymalne do wysokości 10% wartości zamówienia w każdym okresie polisowym umowy 3 - letniej.
Po przekroczeniu limitu wysokość dla Opcji zastosowanie będą miały zapisy umowy generalnej ubezpieczenia w szczególności przewidywane zmiany umowy.
2.2. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (formularz oferty – CZĘŚĆ I – załącznik 1A do SWZ, formularz oferty – CZĘŚĆ II – załącznik 1B do SWZ, formularz oferty – CZĘŚĆ III – załącznik 1C do SWZ).
3. Okoliczności skorzystania z opcji:
3.1. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach Opcji będą zgłaszane
w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilnoprawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.
3.2. Opcja będzie realizowana w oparciu o składki/stawki za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe, tj. rozumiane jako składki/stawki za 12-miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, rozliczane w systemie pro rata temporis.
3.3. Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu Opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.
3.4. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego.
3.5. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego:
3.5.1. niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z Opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
3.5.2. Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie Opcji w umowie. Wykonawca nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów) posiadają odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. Wykonawcy mających siedzibę na terenie RP muszą posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, musi posiadać potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru kraju siedziby Wykonawcy, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie wystawia, Wykonawca posiada oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie określnym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz.U. z 2021, poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w załączniku nr 4A do SWZ - Wzór umowy CZĘŚĆ I zamówienia ; w załączniku nr 4B do SWZ - Wzór umowy CZĘŚĆ II zamówienia; w załączniku nr 4C do SWZ - Wzór umowy CZĘŚĆ III zamówienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Na Platformie zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-04