Kompleksowe ubezpieczenie mienia i innych interesów Uniwersytetu Me-dycznego w Białymstoku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i innych interesów Uniwersytetu Me-dycznego w Białymstoku i jednostek podległych z podziałem na części: CZĘŚĆ I 1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych na bazie wszystkich ryzyk, z odrębnymi podlimitami na ryzyko ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, 2. ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia, 3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz jednostek podległych, 5. ubezpieczenia kosztów leczenia, OC i bagażu podczas podróży zagranicznych osób objętych ubezpieczeniem zgodnie z pkt IV rozdziału I załącznika nr 1 - OPZ, CZĘŚĆ II ubezpieczenie komunikacyjne Zamawiającego w zakresie: a)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty Auto – Casco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie bezskładkowe Assistance.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Medyczny w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-28
  • Numer ogłoszenia544736-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544736-N-2020 z dnia 2020-05-28 r.

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i innych interesów Uniwersytetu Me-dycznego w Białymstoku i jednostek podległych z podziałem na części: CZĘŚĆ I 1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych na bazie wszystkich ryzyk, z odrębnymi podlimitami na ryzyko ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, 2. ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia, 3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz jednostek podległych, 5. ubezpieczenia kosztów leczenia, OC i bagażu podczas podróży zagranicznych osób objętych ubezpieczeniem zgodnie z pkt IV rozdziału I załącznika nr 1 - OPZ, CZĘŚĆ II ubezpieczenie komunikacyjne Zamawiającego w zakresie: a)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty Auto – Casco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie bezskładkowe Assistance.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 28860400000000, ul. ul. Jana Kilińskiego  1 , 15-089  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 485 400, e-mail zampubl@umwb.edu.pl, faks 857 485 627.
Adres strony internetowej (URL): www.umb.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umb.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umb.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej
Adres:
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok - Kancelaria Ogólna UMB

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i innych interesów Uniwersytetu Me-dycznego w Białymstoku i jednostek podległych z podziałem na części: CZĘŚĆ I 1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych na bazie wszystkich ryzyk, z odrębnymi podlimitami na ryzyko ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, 2. ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia, 3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz jednostek podległych, 5. ubezpieczenia kosztów leczenia, OC i bagażu podczas podróży zagranicznych osób objętych ubezpieczeniem zgodnie z pkt IV rozdziału I załącznika nr 1 - OPZ, CZĘŚĆ II ubezpieczenie komunikacyjne Zamawiającego w zakresie: a)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty Auto – Casco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie bezskładkowe Assistance.
Numer referencyjny: AZP.25.2.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i innych interesów UMB i jednostek podległych z podziałem na dwie części:CZĘŚĆ I 1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych na bazie wszystkich ryzyk, z odręb-nymi podlimitami na ryzyko ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,2. ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia, 3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mie-nia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz jednostek podległych, 5. ubezpieczenia kosztów leczenia, OC i bagażu podczas podróży zagranicznych osób objętych ubezpieczeniem zgodnie z pkt IV rozdziału I załącznika nr 1 - OPZ, CZĘŚĆ IIubezpieczenie komunikacyjne Zamawiającego w zakresie:a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty Auto – Casco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie bezskładkowe Assistance. 3. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 950 ze zm.).4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z Załącznikiem nr 2A, 2B do SIWZ – Formularz ofertowy i cenowy.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66515100-4
66515400-7
66515000-3
66514110-0
66516400-4
66512100-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Wzrost wartości ubezpieczanego mienia min:- w przypadku ujawnienia się, bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, które nie zostało przewidziane w SIWZ; - w razie dokonania przez Zamawiającego inwestycji w majątek trwały, wyliczenie wartości odtworzeniowej mienia; - w przypadku podwyższenia lub obniżenia limitów, sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych oraz limitów wskazanych w dodatkowych klauzulach; - w przypadku nowo nabywanego mienia;2. Zmianę ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach pod-stawowych ubezpieczeń.3. Zmianę udziałów własnych i franszyz.4. Przedłużenie okresu ubezpieczenia związane z wyrównaniem okresów ubezpieczenia.5. Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia wynikające z innej, niż powyższe przyczyny na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy .Wykonawca zobowiązany będzie przy powtórzeniu podobnych usług do zastosowania:- stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz nie będzie stosował stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną składkę.- z zakresu co najmniej tożsamego z zakresem określonym w zamówieniu podstawowym w odniesieniu do poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych;- Wykonawca przy kalkulacji składki uwzględni okres rzeczywiście udzielanej ochrony według systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIAA. CZĘŚĆ I1. Termin realizacji zamówienia - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy - planowany termin od dnia 01.07.2020 r. do dnia 30.06.2023 r.2. Polisy wystawione zostaną na okresy roczne.3. Składka za polisy wystawione zgodnie z pkt A 2. cz. IV niniejszej SIWZ płatna w IV ratach, przy czym I rata płatna z odroczonym 14-dniowym terminem płatności od początkowej daty ubezpieczenia rocznego. B. CZĘŚĆ II1. Termin realizacji zamówienia - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy - planowany termin od dnia 01.07.2020 r. do dnia 30.06.2023 r.2. Polisy wystawione zostaną na okresy roczne.3. Składka za polisy wystawione zgodnie z pkt B 2. cz. IV niniejszej SIWZ płatna w IV ratach, przy czym I rata płatna z odroczonym 14-dniowym terminem płatności od początkowej daty ubezpieczenia rocznego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał kompetencje do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadał zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, ważne w okresie realizacji zamówienia,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu po-twierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, ważne w okresie realizacji zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4.1. formularz ofertowy i formularz cenowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 2A i/lub 2B do SIWZ – odpowiednio do części zamówienia na które będzie składana oferta,4.2. ogólne warunki ubezpieczenia,4.3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 4a do SIWZ,4.4. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 4b do SIWZ,4.5. oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa po-świadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem – jeżeli dotyczy. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT(czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZDOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO1.zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, ważne w okresie realizacji zamówienia;2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu po-twierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
warunki ubezpieczenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Z zachowaniem postanowień przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z poniższych sytuacji:a) konieczności dostosowania obowiązującego zakresu ubezpieczenia do wymogów prawa, w przypadku zmiany przepisów prawnych, w tym zmian stanu prawnego powodującego konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia albo powodującego niezasadność kontynuacji danego rodzaju ubezpieczenia, wynikłą ze zmiany stanu prawnego przewidującego zmianę charakteru ubezpieczenia z obowiązkowego na nieobowiązkowe w odniesieniu do Zamawiającego lub podmiotów objętych ubezpieczeniem, wskutek których Zamawiający będzie miał prawo rezygnacji z danego ubezpieczenia przy jednoczesnym zmniejszeniu składki ubezpieczeniowej proporcjonalnie do zakresu i udziału danego ubezpieczenia w składce. b) nr rachunku bankowego, nazwy i innych danych Stron umowy, w przypadku zmiany tych danych, c) zmniejszenia lub zwiększenia wartości majątku i wskutek tego zmiany składki ubezpieczenia w przypadku jego likwidacji, sprzedaży, bądź nabycia,d) sumy ubezpieczenia oraz składki ubezpieczenia w okresie obowiązywania umowy w sytuacji zmiany wartości lub ilości przedmiotów objętych ochroną ubezpieczeniową na zasadach i na warunkach określonych w aktach powołanych w §5,e) zmiany i rozszerzenia zakresu ubezpieczenia, korzystnego dla Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy, dotyczącą wprowadzenia dodatkowych klauzul ubezpieczenia lub rozszerzenie zakresu obowiązywania klauzul dotychczasowych, f) zmiany i rozszerzenia zakresu ubezpieczenia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy, dotyczącą ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w specyfikacji, g) zmianę zakresu ubezpieczenia dotyczącą Zamawiającego polegającą na powstawaniu nowych jednostek, przekształceniach, połączeniach, zmianach własnościowych lub ich formy prawnej, zmiana nazwy lub siedziby, h) zawężenie zakresu prowadzonej działalności albo rezygnacja przez Zamawiającego z ochrony ubezpieczeniowej dla określonych ryzyk, wymagające ograniczenia ochrony ubezpieczeniowej i aktualizacji składki3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmian stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmian opisanych w pkt 1, jeżeli będą one związane ze wzrostem albo spadkiem sumy ubezpieczenia przedmiotu ubezpieczenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ I 1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych na bazie wszystkich ryzyk, z odręb-nymi podlimitami na ryzyko ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, 2. ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia, 3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mie-nia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz jednostek podległych, 5.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i innych interesów UMB i jednostek podległych z podziałem na dwie części:CZĘŚĆ I 1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych na bazie wszystkich ryzyk, z odręb-nymi podlimitami na ryzyko ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,2. ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia, 3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mie-nia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz jednostek podległych, 5. ubezpieczenia kosztów leczenia, OC i bagażu podczas podróży zagranicznych osób objętych ubezpieczeniem zgodnie z pkt IV rozdziału I załącznika nr 1 - OPZ, Zamawiający wymaga, aby Zamawiający nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 950 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515100-4, 66515400-7, 66515000-3, 66516400-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
warunki ubezpieczenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:CZĘŚĆ I1. Termin realizacji zamówienia - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy - planowany termin od dnia 01.07.2020 r. do dnia 30.06.2023 r.2. Polisy wystawione zostaną na okresy roczne.3. Składka za polisy wystawione zgodnie z pkt A 2. cz. IV niniejszej SIWZ płatna w IV ratach, przy czym I rata płatna z odroczonym 14-dniowym terminem płatności od początkowej daty ubezpieczenia rocznego. CZEŚĆ I1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans (Σ) uzyskanych punktów z tytułu:A - cena oferty - 60%B - warunki ubezpieczenia - 40% Σ = A + BA – cena ofertyMaksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą łączną składkę. Pozostali Wykonawcy otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru: Ocena oferty = Cn x Wa x Wp Cb gdzie:Cn – cena najniższa zaproponowana Cb – cena badanej ofertyWa – waga procentowa dla kryterium cena ofertyWp – współczynnik proporcjonalności = 100B – warunki ubezpieczenia Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie Załącznika Nr 2A do SWIZ – Formularza ofertowego i cenowego. Maksymalną ilość punktów za warunki ubezpieczenia otrzyma Wykonawca, który zaakceptuje treść proponowanych klauzul fakultatywnych, rozszerzenie zakresu ubezpieczenia.Pozostali Wykonawcy otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru: Ocena oferty = Wu x Wb x Wp 27gdzie;Wu – warunki ubezpieczenia badanej ofertyWb – waga procentowa dla kryterium warunki ubezpieczeniaWp – współczynnik proporcjonalności = 10027 – łączna liczba możliwych do zdobycia punktów2. Sposób punktacji A. Zostaną przyznane punkty za uwzględnienie proponowanych: 1. Oferowanych klauzul:Według następującego kryterium: A.1. KLAUZULE FAKULTATYWNE - przyjęcie klauzuli fakultatywnej – 3 pkt - odrzucenie klauzuli fakultatywnej – 0 pkt


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ II ubezpieczenie komunikacyjne Zamawiającego w zakresie: a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty Auto – Casco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie bezskładkowe Assistance.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i innych interesów UMB i jednostek podległych z podziałem na dwie części:CZĘŚĆ IIubezpieczenie komunikacyjne Zamawiającego w zakresie:a)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty Auto – Casco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie bezskładkowe Assistance. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 950 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66514110-0, 66512100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
warunki ubezpieczenia 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:CZĘŚĆ II1. Termin realizacji zamówienia - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy - planowany termin od dnia 01.07.2020 r. do dnia 30.06.2023 r.2. Polisy wystawione zostaną na okresy roczne.3. Składka za polisy wystawione zgodnie z pkt B 2. cz. IV niniejszej SIWZ płatna w IV ratach, przy czym I rata płatna z odroczonym 14-dniowym terminem płatności od początkowej daty ubezpieczenia rocznego. CZEŚĆ II1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans (Σ) uzyskanych punktów z tytułu:A - cena oferty - 60%B - warunki ubezpieczenia - 40% Σ = A + BA – cena ofertyMaksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą łączną składkę. Pozostali Wykonawcy otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru: Ocena oferty = Cn x Wa x Wp Cb gdzie:Cn – cena najniższa zaproponowana Cb – cena badanej ofertyWa – waga procentowa dla kryterium cena ofertyWp – współczynnik proporcjonalności = 100B – warunki ubezpieczenia Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie Załącznika Nr 2B do SWIZ – Formularza ofertowego i cenowego. Maksymalną ilość punktów za warunki ubezpieczenia otrzyma Wykonawca, który zaakceptuje treść proponowanych klauzul fakultatywnych, rozszerzenie zakresu ubezpieczenia.Pozostali Wykonawcy otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru: Ocena oferty = Wu x Wb x Wp 6gdzie:Wu – warunki ubezpieczenia badanej ofertyWb – waga procentowa dla kryterium warunki ubezpieczeniaWp – współczynnik proporcjonalności = 1006 – łączna liczba możliwych do zdobycia punktów2. Sposób punktacji A. Zostaną przyznane punkty za uwzględnienie proponowanych: 1. Oferowanych klauzul:Według następującego kryterium : A.1. KLAUZULE FAKULTATYWNE - przyjęcie klauzuli fakultatywnej – 3 pkt - odrzucenie klauzuli fakultatywnej – 0 pkt






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno-parowych - Strzegom
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno-parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI