„Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice”.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMysłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-12
  • ZamawiającyGmina Miasto Mysłowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.osyra@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-08-10-860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmrk@bmrk.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.myslowice.pl/page/2760,miejski-rzecznik-praw-konsumentow.html

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-004-24-50

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Żeromskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddmyslow@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dd.myslowice.bip.info.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-054-73-74

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reja 54

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps6@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps-myslowice.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-001-22-88

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gwarków 24

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.myslowice.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-089-83-81

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bończyka 32

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mosir.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.myslowice.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-000-90-27

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.myslowice.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-004-20-71

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamy@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.myslowice.pup.gov.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: PZOZ Ośrodek Rehabilitacyjno-Opiekuńczym w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-076-72-07

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Laryska 7

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzozoro@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzozoro.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Straż Miejska Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-088-88-85

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 7

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: straz.miejska@myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sm.myslowice.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-004-20-65

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 11

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzlobek@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslowice.zlobki.org.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-073-11-49

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mdk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mdk.edu.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-37-66

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Larysa 9

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przednr1zoddzintegra@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przed1.myslowice.bip.info.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 3 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-22-70

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bernarda Wały 3

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: betik66@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przed3.myslowice.bip.info.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 4 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-37-72

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 14a

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole_4@myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przed4.myslowice.bip.info.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 5 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-42-11

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 28

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.przedszkole5@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkolena5.edu.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Integracyjnym w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-22-87

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Portowa 11a

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole7.myslowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przed7.myslowice.bip.info.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 8 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-42-05

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gwarków 22

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przed8@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osemka.edupage.org

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 9 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-37-43

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Janowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolenr9@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przed9.myslowice.bip.info.pl

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 10 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-62-27

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p10myslowice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole10myslowice.edupage.org

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 12 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-084-01-86

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-000

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole12.myslowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole12.myslowice.prv.pl

Zamawiający 22

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 13 im. Janusza Korczaka w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-001-22-88

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 19

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.13@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole13myslowice.przedszkolowo.pl/

Zamawiający 23

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 15 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-22-64

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Edmunda Osmańczyka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole_15@myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole15.pl

Zamawiający 24

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 16 z Oddziłami Integracyjnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-22-12,

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Kawy 4

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.nr16@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole-16.pl/

Zamawiający 25

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 18 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-37-37

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole18myslowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://p18myslowice.przedszkolowo.pl/

Zamawiający 26

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 19 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-62-04

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ignacego Łukasiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole19myslowice@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkolenr19wmyslowicach.pl

Zamawiający 27

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 20 im. Misia Usztka w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-27-26

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p20mce.mis.uszatek@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przed20.myslowice.bip.info.pl/

Zamawiający 28

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Mysłoiwcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-01-24

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wielka Skotnica 2

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1myslowice@interia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1myslowice.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 29

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowanr 2 im. Bolesława Prusa w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-75-92

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 7

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2@myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp2myslowice.pl

Zamawiający 30

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-072-35-98

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1000 lecia Państwa Polskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp3myslowice.pl

Zamawiający 31

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Wojciecha Korfantego w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-090-47-27

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wielka Skotnica 84A

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_4@myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp4myslowice.pl

Zamawiający 32

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-22-58

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 92

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp5myslowice.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 33

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-22-93

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp7_myslowice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp7myslowice.pl

Zamawiający 34

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Bernarda Świerczyny w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-34-82

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 30

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp9myslowice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9myslowice.szkolnastrona.pl/bip/

Zamawiający 35

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 10 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Karola Miarki w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-090-08-76

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 28

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp10.myslowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp10myslowice.szkolnastrona.pl

Zamawiający 36

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Henryka Sienkiewicza w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-090-08-99

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. kard. A. Hlonda 14

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp13@myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp13myslowice.pl/

Zamawiający 37

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 14 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-27-03,

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 19

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp14myslowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp14myslowice.pl/

Zamawiający 38

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 15 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Alefreda Szklarskiego w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-001-22-88

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastów Śląskich 8

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp15@poczta.onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp15myslowice.szkolnastrona.pl

Zamawiający 39

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jerzego Chromika w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-65-17

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kosztowskia 46

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola16@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp16myslowice.szkolnastrona.pl

Zamawiający 40

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowo-Sportowa im. Olimpijczyków Śląskich w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-65-00

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gwaraków 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespol@sportosporto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sportosporto.pl

Zamawiający 41

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-089-50-46

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ziętka 116

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp01myslowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszp1.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 42

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-089-50-17

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybickiego 79

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp12myslowice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszp2myslowice.pl

Zamawiający 43

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-089-62-93

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Laryska 101

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3myslowice.larysz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp3myslowice.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 44

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolnynr 4 w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-090-08-47

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PCK 209b

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kras17@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kras17.szkolnastrona.pl/index.php

Zamawiający 45

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1.44. I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-083-16-78

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 6-8

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosciuszko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kosciuszko.pl

Zamawiający 46

1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształce im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220832241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo_2@myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://drugielo.pl/

Zamawiający 47

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-090-08-19

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 44

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu-myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckziu-myslowice.pl/

Zamawiający 48

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-067-48-71

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bernarda Wały 4

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsspecjalnych@myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://specjalistycznimyslowice.szkolnastrona.pl/bip/

Zamawiający 49

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-004-17-81

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 6A

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzopo.sekretariat@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzopo.myslowice.bip.info.pl/

Zamawiający 50

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-068-09-43

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wielka Skotnica 84a

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pppmyslowice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ppp.myslowice.bip.info.pl/kontakt.php

Zamawiający 51

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-004-12-26

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olbrychta Strumieńskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: metodyka@mbpmyslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mbpmyslowice.pl

Zamawiający 52

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miasta Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-080-72-95

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stadionowa 7a

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeummyslowic.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeummyslowic.pl

Zamawiający 53

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mysłowicki Ośrodek Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-089-15-51

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 7

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@m-ok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.m-ok.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej: „ustawa Pzp” oraz zgodnie z treścią Porozumienia z dnia 20.09.2021 r. przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez pełnomocnika Zamawiających, tj.:

Gmina Mysłowice - Miasto posiadające prawa powiatu
ul. Powstańców 1
41-400 Mysłowice

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89a0d040-1c33-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007087/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Część nr 1 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych

1.3.12 Część 2 Ubezpieczenie komunikacyjne

1.3.13 Część 3 Ubezpieczenie następstw nieszczęsliwych wypadków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod
adresem: https://myslowice.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I sekcja
1.szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 17.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że na podstawie zawartego w dniu 20.09.2021 r. Porozumienia w ramach przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice”. Część nr 1 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych, Część nr 2 Ubezpieczenie komunikacyjne, Część nr 3 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (znak sprawy: ZP.271.1.24.2021.AO Współadministratorami danych osobowych Wykonawcy, jego pracowników, Podwykonawców i pracowników Podwykonawców, pełnomocników oraz podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników są podmioty wymienione w Rozdziale I SWZ
17.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z punktem kontaktowym dla podmiotów danych, którym ustalony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych Gminy Mysłowice, e-mail: m.patalag@um.myslowice.pl.
17.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenia analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi, realizacji oraz rozliczenia umowy zawartej z wybranym Wykonawcą oraz w celu archiwizacji.
17.4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi:
1) ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz e) RODO1),
2) zamiar zawarcia i realizacji umowy z Wykonawcą będącym osobą fizyczną (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
3) prawnie uzasadniony interes współadministratorów polegający na prowadzeniu analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi oraz innych analiz na potrzeby wewnętrzne; współpracy z innymi instytucjami lub rozpatrywaniu wniosków osób lub instytucji, oraz na realizacji i rozliczaniu zawartych umów z Wykonawcami (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
17.5. Grupa Zakupowa i Gmina Mysłowice przetwarzają następujące rodzaje danych osobowych (przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania):
1) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta nie została wybrana – dane podane przez wykonawcę w ofercie, załącznikach do oferty oraz innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia
2) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta została wybrana i z którym zawarto umowę – dane podane przez wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty oraz dane podane przy zawieraniu i w trakcie realizacji umowy,
3) dane osobowe pracowników wykonawców, których oferta nie została wybrana oraz Podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników – dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
4) dane osobowe pracowników wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz Podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników – dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dane podane przy zawieraniu umowy i w trakcie jej realizacji, w szczególności imiona i nazwiska pracowników, ich adresy e–mail i telefony służbowe oraz informacje wymagane do weryfikacji spełnienia warunków dotyczących zatrudnienia,
5) Dane osobowe pełnomocników osób, biorących udział w postępowaniu w zakresie niezbędnym do stwierdzenia właściwego umocowania.
(cd. w dalszej sekcji)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 17.6. Dane osobowe zawarte w ofertach i załącznikach do ofert będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz dostępu do informacji publicznej.
Wszystkie dane osobowe opisane w pkt 17.5. będę udostępnianie podmiotom przetwarzającym, które świadczą na rzecz współadministratorów usługi z zakresu IT.
17.7. W ramach funkcjonowania systemów teleinformatycznych współadministratorów dane osobowe mogą zostać przekazane do państwa trzeciego. Podstawą takiego przekazania są standardowe klauzule umowne (art. 46 ust. 2 lit c RODO). Szczegółowe informacje na temat warunków przekazania Państwa danych osobowych do państw trzecich moŻE udzielić Inspektor Ochrony Danych: m.patalag@um.myslowice.pl.
17.8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, GDDKiA i Gmina Sosnowiec może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f RODO);
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
17.9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
17.10. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
17.11. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm).
17.12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz w celu profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.24.2021.AO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych biorących udział we wspólnym programie ubezpieczenia, w tym:
- Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (all risk),
- Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki fakultatywne ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Ubezpieczenia komunikacyjne, w tym:
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów,
- Ubezpieczenie auto casco,
- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów,
- Ubezpieczenie Assistance podstawowy/rozszerzony

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki fakultatywne ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w tym:
- Grupowe (imienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej,
- Grupowe (bezimienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej,
- Grupowe (bezimienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych
Grupowe (bezimienne) ubezpieczenie NNW pracowników
- Grupowe (bezimienne) ubezpieczenie NNW osób, które wykonują prace na cele społeczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki fakultatywne ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

Część 5

Część 6

Część 7

Część 8

Część 9

Część 10

Część 11

Część 12

Część 13

Część 14

Część 15

Część 16

Część 17

Część 18

Część 19

Część 20

Część 21

Część 22

Część 23

Część 24

Część 25

Część 26

Część 27

Część 28

Część 29

Część 30

Część 31

Część 32

Część 33

Część 34

Część 35

Część 36

Część 37

Część 38

Część 39

Część 40

Część 41

Część 42

Część 43

Część 44

Część 45

Część 46

Część 47

Część 48

Część 49

Część 50

Część 51

Część 52

Część 53

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;

1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (w zakresie wszystkich części), że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność ubezpieczeniową wymaganą aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2021r. poz. 1130), spełniające wymagania stawiane Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 212 grudnia 2015 roku w sprawie sposobu wyliczenia i wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego (Dz. U. z 2015r., poz. 2338).

1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;


1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:


2.1.1. zezwolenia Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydanego zgodnie obowiązującymi przepisami ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sposobu wyliczenia i wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1.4.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
1.4.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale IV, ust. 1 ppkt. 1.4.1. SWZ,
1.4.3. zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 5, pkt 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,
1.4.4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.4. SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV, ust. 1, pakt. 1.4.1.SWZ, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy Rozdziału IV, ust. 1 ppkt. 1.4.2. SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy Rozdziału IV, ust. 1 ppkt 1.4.1.i pakt 1.4.2., pkt 1.5. SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.4. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I ust. 4 pkt 4.2 i 4.3 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. Zamiany umowy dopuszczalne będą w granicach
wyznaczonych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym w art. 455 tej ustawy
oraz określonych w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składac na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. Umowa dla części 1 zostanie zawarta z Zamawiającymi wymienionymi w Rozdziale I, ust. 1, pkt. 1.50, 1.51, 1.52. SWZ, pozostali Zamawiający zgodnie z porozumieniem wskazanym w Rozdziale I będą objęci umową, którą zawrze Zamawiający. Umowa dla części 2 zostanie zawarta z Zamawiający zgodnie z porozumieniem wskazanym w Rozdziale I. Umowa dla części 3 zostanie zawarta z Zamawiający zgodnie z porozumieniem wskazanym w Rozdziale I.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw