Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2021 – 2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChrzanów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-08
  • ZamawiającyGmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-29
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2021 – 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327585185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja samorządowa

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Uslug Socjalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120 384 460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolonia Stella

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326235260

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/cuswchrzanowie,m,123511,kontakt.html

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001003986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Broniewskiego

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327632752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mbp.chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mbpwchrzanowie,m,124976,kontakt.html

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Chrzanowie im. Ireny i Mieczysława Mazarakich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000837710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326235173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mwciimmazarakich,m,124946,kontakt.html

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003446966

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327356900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/opswchrzanowie,m,123388,kontakt.html

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120288979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garncarska

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326233191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mzzkwchrzanowie,m,123337,kontakt.html

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kryta Pływalnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357182579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mydlana

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326230440

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basenchrzanow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/kpwchrzanowie,m,124912,kontakt.html

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Śląska

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326233780

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps1@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/psn1wchrzanowie,m,124543,kontakt.html

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 2 w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworska

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326234393

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps2@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/psn2wchrzanowie,m,123579,kontakt.html

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 4 w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326236333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps4@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/psn4wchrzanowie,m,124599,kontakt.html

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 5 w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326232741

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps5@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/psn5wchrzanowie,m,124571,kontakt.html

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 7 w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowa

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326233291

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps7chrzanow@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/psn7wchrzanowie,m,124485,kontakt.html

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 8 w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555786

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326233049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolenr8ch@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/psn8wchrzanowie,m,124852,kontakt.html

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 9 im. Jana Brzechwy w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzezina

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326234544

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps9@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/psn9ijbwchrzanowie,m,124514,kontakt.html

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Sikorskiego

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326232288

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps10integracjachrzanow@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/psn1zointegracyjnymi,m,123915,kontakt.html

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 11 w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326233887

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps11@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole11chrzanow.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe im. św. Franciszka-patrona ekologów w Balinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KEN

1.5.2.) Miejscowość: Balin

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327113020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolebalin@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/psisfpewbalinie,m,123782,kontakt.html

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe w Płazie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270555852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiosny Ludów

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326131219

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psplaza@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pswplazie,m,124176,kontakt.html

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326276044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1chrzanow@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/spn1zoiiamwchrzanowie,m,124767,kontakt.html

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Królowej Jadwigi w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326233757

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp3@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zs3chrzanow

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Ks. Michała Potaczały w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326234945

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/spn5ikmpwchrzanowie,m,124228,kontakt.html

Zamawiający 22

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Jana Pawła II w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworska

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326232915

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp6sekretariat@interia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/spn6ijpiwchrzanowie,m,124627,kontakt.html

Zamawiający 23

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001219189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pogorska

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326233766

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat8@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sp8chrzanow

Zamawiający 24

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Armii Krajowej w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271280021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326236423

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp10ak@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sp10chrzanow,m,302466,kontakt.html

Zamawiający 25

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Balinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaworznicka

1.5.2.) Miejscowość: Balin

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326131767

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbalin@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/spimkwbalinie,m,124655,kontakt.html

Zamawiający 26

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Przybyszewskiego

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326234957

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpluszowice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/spikwjwluszowicach,m,124823,kontakt.html

Zamawiający 27

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Płazie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiosny Ludów

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326131223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psplaza@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pswplazie,m,124176,kontakt.html

Zamawiający 28

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272747805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327538874

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeasip@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie,m,124046,kontakt.html

Zamawiający 29

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122491288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieszka I

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 3261232091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zmwchrzanowie,m,123851,kontakt.html

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

1. Zamawiający postanawiają wspólnie przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1. ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie usługi ubezpieczenia generalnego 2. Zamawiający wyznaczają spośród siebie Gminę Chrzanów jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w ich imieniu i na rzecz. Jednocześnie, w związku z art. 38 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony nie tracą w przedmiotowym postępowaniu statusu Zamawiającego, jak również z art. 41 ustawy Pzp. 3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym wspólnie postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na usługę ubezpieczeń, Gmina Chrzanów zawrze umowę na usługę ubezpieczenia generalnego z wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2021 – 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-593a0ed2-1f7e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003481/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Ubezpieczenie Gminy Chrzanów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.malopolska.pl/umchrzanow,m,122892,zamowieniapubliczne- ogloszenia.html.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa
zamawiającego w systemie ePUAP to: Urząd Miejski w Chrzanowie; identyfikator adresata: rw3f372gij) oraz (za wyjątkiem składania ofert) poczty elektronicznej zp@chrzanow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal - Formularza do komunikacji.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: IZP.271.16.2021.ZP
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie
dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem miniPortalu -Formularza do komunikacji jako załączniki, Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zp@chrzanow.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Chrzanowie reprezentowany przez Burmistrza Miasta Chrzanowa, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów oraz ze strony brokera ubezpieczeniowego: Nord Partner Sp. z o.o., z siedzibą w Toruniu, ul. Lubicka 16, 87-100 Toruń, dane kontaktowe: odo@np.com.pl;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iodo@chrzanow.pl lub pod nr tel. 32 75 85 115;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Gminie jako jednostce sektora finansów publicznych;
4) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia z Panią/Panem umowy w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14 poz. 67);
7) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2021.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej w skład, którego wchodzą następujące ryzyka ubezpieczeniowe:
a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
c) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej;
d) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości;
e) Ubezpieczenie następstw od nieszczęśliwych wypadków;
f) Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach od nr 5 do 14 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert oraz ich wagą:
I Kryterium Cena (C) 80%
W powyższym kryterium liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
(Cmin/Cb) x 100 x 80% = liczba punktów w badanym kryterium (C)
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty badanej;
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 80 pkt w niniejszym kryterium

II Kryterium Fakultatywne warunki ubezpieczenia (Wf) 20%
W powyższym kryterium liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Wfb x 20% = liczba punktów w badanym kryterium (Wf)
gdzie:
Wfb – suma liczby punktów uzyskana w warunkach fakultatywnych badanej oferty- załącznik nr 1.1 i/lub 1.2. pkt 3 ppkt 2 do SWZ;
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium.
Fakultatywne warunki ubezpieczenia określone zostały w załączniku nr 14 do SWZ.
2.Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 2 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+Wf.
3.Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie komunikacyjne w skład, którego wchodzą następujące ryzyka ubezpieczeniowe:
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów;
b) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym;
c) Ubezpieczenie auto-casco;
d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku
z użytkowaniem pojazdów mechanicznych;
e) Ubezpieczenie Assistance.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach od nr 5 do 14 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert oraz ich wagą:
I Kryterium Cena (C) 80%
W powyższym kryterium liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
(Cmin/Cb) x 100 x 80% = liczba punktów w badanym kryterium (C)
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty badanej;
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 80 pkt w niniejszym kryterium

II Kryterium Fakultatywne warunki ubezpieczenia (Wf) 20%
W powyższym kryterium liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Wfb x 20% = liczba punktów w badanym kryterium (Wf)
gdzie:
Wfb – suma liczby punktów uzyskana w warunkach fakultatywnych badanej oferty- załącznik nr 1.1 i/lub 1.2. pkt 3 ppkt 2 do SWZ;
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium.
Fakultatywne warunki ubezpieczenia określone zostały w załączniku nr 14 do SWZ.
2. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 2 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+Wf.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

Część 4

Część 5

Część 6

Część 7

Część 8

Część 9

Część 10

Część 11

Część 12

Część 13

Część 14

Część 15

Część 16

Część 17

Część 18

Część 19

Część 20

Część 21

Część 22

Część 23

Część 24

Część 25

Część 26

Część 27

Część 28

Część 29

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. wykonawcy mających siedzibę na terenie RP muszą posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2020, poz. 895 z późn. zm.) w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji, itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku określonego w ppkt.1):
a) warunek posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie,
b) zakres grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia Wykonawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełnić łącznie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ)
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk zgodnym z przedmiotem zamówienia lub inny dokument wydany przez Komisję Nadzoru Finansowego potwierdzający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentów składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1) formularz OFERTA – załącznik nr 1.1 i/lub 1.2 do SWZ,
2) Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
a) dla części nr 1): 5 700,00 zł,
b) dla części nr 2): 300,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp.
2. Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4. W przypadku oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę elektronicznie za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacja w sekcji IV - Przedmiot zamówienia dotycząca części od 3 do 29 została wygenerowana przez system niezależnie od zamawiającego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily - Kryg
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily z silnikiem 2,3 l o mocy 130 KM przebieg 164229km izoterma z agregatem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI